ایران گردی

قیمت بلیط هواپیما مشهد به اهواز چقدر است؟

بلیط هواپیما مشهد به اهواز یکی از پرفروش ترین بلیط های پرواز در ایران محسوب می شود زیرا اهواز از کلان شهرهای مهم کشور است. اهواز به دلیل وجود شرکت های نفتی و جاذبه های گردشگری متعدد یکی از قطب های گردشگری به شمار می رود و افراد زیادی با اهداف کاری و تفریحی به این شهر زیبا سفر می کنند.

به خاطر تعداد زیاد متقاضان خرید بلیط پرواز مشهد به اهواز، بسیاری از ایرلاین ها به جابجایی مسافر و ارائه خدمات پروازی در این مسیر می پردازند. مسافران زیادی هستند که به دلیل راحتی و صرفه جویی در وقت، سفر هوایی به اهواز را انتخاب می کنند، به همین دلیل روزانه تعداد زیادی پرواز از مشهد به اهواز انجام می شود.

سامانه های متعددی بلیط هواپیما مشهد به اهواز و بلعکس را به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه به میزبان فلای پروازهای مختلف را مشاهده نموده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و با توجه به قیمت و تاریخ و ساعت حرکت، مناسب ترین پرواز را برای خود انتخاب نمایید. اگر قصد خرید بلیط پرواز مشهد به اهواز را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز از میزبان فلای

اهواز مرکز استان خوزستان در جنوب غربی ایران است و از آب و هوایی گرم برخوردار می باشد. بهترین زمان سفر به این شهر زیبا نیمه دوم سال می باشد. زیرا در نیمه اول دما و رطوبت هوا بسیار بالا بوده و حتی بیشتر مراکز تفریحی و خرید اهواز شب ها تا دیروقت فعالیت دارند.

اما همین گرما در نیمه اول سال و مخصوصا تابستان باعث شده است مسافران کمتری به اهواز سفر کرده و تقاضا برای سفر هوایی کاهش یابد. بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز در فصول گرم می باشد.

به خاطر تعداد کم متقاضیان قیمت پروازها کمتر می شود. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که برای امور اداری در اوقات مختلفی از سال به اهواز سفر می کنید، قطعا تفاوت قیمت بلیط هواپیما برای این مسیر در تابستان و زمستان را تجربه نموده اید.

همچنین اگر می خواهید در زمان های خلوت سال برای تفریح و گردشگری به اهواز سفر کنید، بهار و تابستان بهترین گزینه هستند و می توانید در این اوقات ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. البته این نکته را خاطرنشان کنیم که قیمت بلیط پرواز مشهد به اهواز در اوایل بهار و مخصوصا تعطیلات عید نوروز بالا می باشد.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما مشهد به اهواز

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما مشهد به اهواز

اهواز یکی از شهرهای مهم کشور محسوب شده و روزانه پروازهای مختلفی از شهرهای مختلف به اهواز انجام می شوند. بیشترین تقاضا برای سفر هوایی به اهواز از تهران و مشهد می باشد.

پروازهای سیستمی و چارتری بسیاری هر روز از مشهد به اهواز توسط ایرلاین های مختلف صورت می گیرند. از مهمترین شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما مشهد به اهواز می توان به آتا، قشم ایر، زاگرس، تابان، وارش، کاسپین، معراج و ساها اشاره نمود.

اگر قصد خرید بلیط پرواز مشهد به اهواز را دارید می توانید با مراجعه به سایت میزبان فلای به عنوان جامع ترین سامانه رزرواسیون و فروش بلیط اینترنتی، بلیط ایرلاین های مختلف را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما مشهد به اهواز

شهر اهواز به خاطر داشتن شرکت های نفتی و مراکز تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و افراد زیادی با اهداف کاری و اداری به این شهر سفر می کنند. همچنین در اهواز جاذبه های گردشگری متعددی نیز وجود دارند که این شهر را به یکی از مقاصد جذاب برای مسافران تبدیل نموده است.

آژانس های هواپیمایی و ایرلاین های مختلفی بلیط هواپیما مشهد به اهواز را قیمت گذاری و به فروش می رسانند. این قیمت براساس یکسری از عوامل و فاکتورها تعیین می گردد و همیشه نرخ ثابتی ندارد.

از جمله عواملی که موجب افزایش یا کاهش قیمت بلیط پرواز مشهد به اهواز می شوند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آب و هوا

آب و هوا یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در میزان تقاضای سفر به اهواز محسوب می شود. هرچقدر میزان تقاضا برای بلیط هواپیما کمتر باشد قیمت آن نیز کاهش می یابد.

اهواز در نیمه اول سال و مخصوصا فصل تابستان بسیار گرم است و فقط افرادی که کارهای اداری و تجاری ضروری دارند به این شهر سفر می کنند. مسافران معمولا تابستان را برای سفر تفریحی به اهواز انتخاب نمی کنند.

از این رو میزان تقاضا برای بلیط هواپیما مشهد به اهواز کاهش می یابد و شرکت های هواپیمایی برای خالی نبودن هواپیماهای خود قیمت را پایین می آورند. اما در ایام خوش آب و هوا مانند پاییز و زمستان و یا اوایل بهار که تعداد مسافران بیشتر می شود، قیمت بلیط نیز افزایش می یابد.

تعطیلات رسمی

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما مشهد به اهواز، تعطیلات رسمی را می توان نام برد. افراد شاغل و یا محصل نمی توانند در هر زمان از سال سفر کنند و بهترین موقعیت برای آنها تعطیلات رسمی کشوری هستند. از این رو تقاضا برای بلیط پرواز مشهد به اهواز در این زمان ها افزایش می یابد. در نتیجه افزایش تقاضا قیمت بلیط نیز بالا می رود.

کلاس پروازی

کلاس پروازی نیز در تعیین قیمت بلیط هواپیما مشهد به اهواز تاثیرگذار است. قیمت بلیط کلاس پروازی فرست کلاس به خاطر خدمات ویژه و راحتی بیشتر بالاتر از سایر کلاس های پروازی می باشد. اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هستید باید کلاس پروازی اکونومی و یا بیزینس را انتخاب کنید.

قوانین کنسلی بلیط هواپیما مشهد به اهواز

گاهی اوقات ممکن است برنامه ریزی ما به درستی پیش نرود و به دلایل مختلفی سفرمان کنسل شود. بهتر است قبل از رزرو بلیط هواپیما احتمال لغو سفر خود را در نظر گرفته و اطلاعات لازم درباره کنسلی و استرداد بلیط هواپیما را داشته باشید. قوانین کنسلی و استرداد بلیط هواپیما مشهد به اهواز براساس نوع بلیط مشخص می شود.

بلیط های سیستمی قابل استرداد می باشند؛ یعنی اگر شما بلیط خود را کنسل کنید مقداری از مبلغ پرداختی به عنوان جریمه در نظر گرفته شده و مابقی به حسابتان بازگردانده می شود. اما بلیط های چارتری فاقد این ویژگی هستند و به بلیط های غیر قابل استرداد شناخته می شوند.

قوانین کنسلی بلیط های چارتری توسط ایرلاین چارتر کننده و مطابق با مقررات سازمان هواپیمایی کشوری می باشد. اگر شما بلیط چاتری مشهد به اهواز خود را کنسل کنید پولی به شما بازگشت داده نخواهد شد. البته برخی از چارترکننده ها مبلغی را به مسافر بازمی گردانند اما مقدار آن بسیار کم است.

خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز از میزبان فلای

خرید بلیط هواپیما مشهد به اهواز از میزبان فلای

در گذشته برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد به اهواز باید به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی مراجعه می کردید. اما امروزه می توانید در هر زمان و مکان به راحتی و از طریق سامانه های اینترنتی بلیط را تهیه کنید.

یکی از بهترین سایت های رزرو بلیط هواپیما، میزبان فلای می باشد. شما می توانید با استفاده از خدمات میزبان فلای انواع بلیط پرواز مشهد به اهواز را در روزهای مختلف مشاهده کرده و با توجه به شرایط خود مناسبترین بلیط را خریداری کنید.

بلیط هواپیما مشهد به اهواز و آشنایی با فرودگاه های مبدا و مقصد

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است که بعد از فرودگاه مهرآباد به عنوان شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه شناخته می شود. این فرودگاه در ایام مختلف سال میزبان زائران و مسافران بسیاری است؛ از این رو بهترین امکانات و خدمات در آن برای رفاه حال بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

در فرودگاه مشهد که در سال 1330 تاسیس شده، ایرلاین های داخلی و خارجی زیادی فعالیت می کنند. این فرودگاه دارای یک ترمینال برای ورود و خروج پروازهای داخلی، یک ترمینال برای ورود پروازهای خارجی، یک ترمینال برای خروج پروازهای خارجی و یک ترمینال برای پروازهای حجاج است.

فرودگاه بین المللی اهواز که در سالهای اخیر با نام فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز شناخته می شود، یکی از مهمترین فرودگاه های جنوب غربی کشور به شمار می رود.

پروازهای داخلی و خارجی مختلفی از طریق این فرودگاه انجام می شوند که می توان به پروازهای خارجی اهواز به دبی، اهواز به کویت، اهواز به استانبول و پروازهای داخلی اهواز به تهران، اهواز به مشهد، اهواز به اصفهان، تهران به اهواز، مشهد به اهواز و … اشاره کرد.

شرکت های هواپیمایی مختلفی در این فرودگاه فعال بوده و پروازهای خود را انجام می دهند. فرودگاه بین المللی اهواز دارای دو ترمینال برای پروازهای داخلی و پروازای خارجی می باشد که در آنها امکانات و خدمات مناسبی مانند غرفه های تجاری، رستوران، سرویس تاکسیرانی، خدمات پزشکی، بخش امانت بار، دستگاه های خودپرداز و … جهت رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا