سایت دکتر شهاب اناری
استان تهرانایران گردیتهران

بررسی امکانات هتل پارسیان انقلاب تهران

سایت ایمن باشی

اگر برای اقامت در پایتخت، هتل پارسیان انقلاب تهران را انتخاب کرده‌اید یا حتی در رزرو آن مردد مانده‌اید بهتر است با خدمات و امکانات این مجموعه آشنا شوید تا نسبت به تصمیم خود اطمینان کاملی به‌دست بیاورید.

هتل پارسیان انقلاب یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تهران به‌شمار می‌آید که به‌دلایلی مانند ارائه خدمات رفاهی مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب همواره در بین گردشگران داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما نیز با بررسی این موارد قطعا رزرو هتل پارسیان انقلاب را در اولویت خود قرار می‌دهید.

با توجه به اینکه افراد زیادی تمایل دارند در اقامت کوتاه‌مدت خود هتلی انتخاب کنند که از بهترین امکانات برخوردار است در ادامه این متن به‌بررسی کامل خدمات و امکانات هتل پارسیان انقلاب می‌پردازیم. اگر به‌تازگی قصد سفر به پایتخت را دارید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هتل پارسیان انقلاب تهران را بهتر بشناسیم

هتل پارسیان انقلاب تهران یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی در پایتخت است که در سال 1356 تاسیس شد. با توجه به سابقه بالایی که این هتل دارد می‌توان متوجه شد که چگونه خدماتی به مسافران ارائه می‌دهد.

در واقع تجربه بالا همیشه می‌تواند باعث ارائه بهترین خدمات شود. همچنین باید بدانید ساختمان این مجموعه مانند هتل‌های لاکچری پایتخت است و تفاوت زیادی با آن‌ها ندارد. ضمن اینکه تمام خدمات این هتل با پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار مسافران می‌گیرد.

هتل پارسیان انقلاب متعلق به گروه پارسیان است. البته یک ویژگی مهم باعث تمایز آن با 2 هم‌خانواده خود یعنی مجموعه آزادی و استقلال شده و آن هم هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است که برای اقامت در این هتل باید پرداخت کنید.

همین موضوع باعث شده بسیاری از گردشگران در انتخاب بین مجموعه‌های متعلق به گروه پارسیان، هتل انقلاب را انتخاب کنند. اگر شما نیز خدمات رفاهی کامل در کنار هزینه‌ای مناسب می‌خواهید بهتر است این مجموعه را برای اقامت خود در نظر داشته باشید.

ساختمان این هتل 18 طبقه دارد که 2 طبقه منفی آن را به انبار و پارکینگ اخصاص داده‌اند. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید در بین 248 اتاق و سوئیت اقامتی که هرکدام امکانات منحصربه‌فرد خود را دارند بهترین واحد را با توجه به نیازهای خود رزرو کنید.

مهم ‌ترین امکانات هتل انقلاب پارسیان

هتل پارسیان انقلاب دارای امکانات متعدد و بسیاری جذابی است تا با رزرو یکی از واحدهای اقامتی آن دیگر نیازی به مراجعه به مراکز تفریحی یا آبی نداشته باشید. با این قابلیت‌ها شما می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های تردد نیز صرفه‌جویی کنید.

امکانات هتل انقلاب پارسیان کاملا لوکس و لاکچری هستند تا افراد بتوانند تجربه یک زندگی مدرن و سرشار از آرامش را در سفر کوتاه خود به پایتخت به‌دست بیاورند. برخی از این امکانات شامل باشگاه بدن‌سازی، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، استخر رو باز، سونای خشک، جکوزی، مجموعه آبی، اتاق بازی کودکان و اسپا است.

بسیاری از هتل‌های پایتخت دارای رستوران هستند اما جالب است بدانید در مجموعه اقامتی پارسیان انقلاب 3 رستوران تاسیس شده تا افراد با هر ذائقه‌ای که دارند یا هر نوع مکانی که برای صرف غذا می‌پسندد بتوانند گزینه مناسبی را انتخاب کنند.

اگر مایلید غذای خود را در مکانی صرف کنید که زمان سفارش یک چشم‌انداز مقابل شما باشد و وقتی غذا را سرو می‌کنند چشم‌اندازی دیگر، قطعا انتخاب رستوران گردان با منوی ایرانی که دارد بهترین گزینه است.

همچنین افرادی که ترجیح می‌دهند غذای خود را در رستورانی با فضای باز میل کنند می‌توانند نارون سالن نارون که 200 نفر ظرفیت دارد را انتخاب کنند. دیگر سالن این هتل با نام پارسه مجموعه‌ای برای سرو غذاهای بین‌المللی است. پس اگر مایل به تست غذاهای فرنگی هستند پارسه را از یاد نبرید.

هتل پارسیان انقلاب چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات هتل پارسیان انقلاب به‌حدی زیاد هستند که تنها مسافران ساکن در این مجموعه می‌توانند به‌خوبی آن‌ها را درک کنند. در واقع شما هر انتظاری که از مکان اقامت خود داشته باشید در این هتل فراهم است.

به همین دلیل نیز به‌ معرفی مهم‌ترین امکانات آن می‌پردازیم تا بدانید انتخاب این هتل چگونه باعث داشتن اقامتی راحت و آسوده می‌شود و برای رزرو آن از طریق سامانه‌های انلاین تردید نداشته باشید.

به‌طور کلی از مهم‌ترین خدمات هتل پارسیان انقلاب باید به سالن ورزشی، سوئیت، دستگاه واکس کفش، خدمات معلولین، فروشگاه، غرفه، خدمات اتو، پرینتر، گیم‌نت، پارک کودک، استخر رایگان، فروشگاه، غرفه، مرکز خرید، خدمات نگهداری از کودک، تلوزیون، یخچال، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، اینترنت محدود در لابی و ماهواره اشاره کرد.

هتل انقلاب پارسیان در کجا قرار دارد؟

توجه به موقعیت مکانی هتل در کنار بررسی خدمات و امکانات آن مهم است. به همین دلیل نیز این بخش را به بررسی موقعیت مکانی و دسترسی‌های هتل پارسیان انقلاب اختصاص می‌دهیم تا با توجه به جاذبه‌های گردشگری اطراف، برنامه‌ریزی کاملی برای سفر خود داشته باشید.

هتل انقلاب پارسیان در خیابان طالقانی واقع شده و نزدیکی آن به خیابان زیبا و مشهور ولیعصر یکی از ویژگی‌های مهم این هتل به‌شمار می‌آید. با توجه به این ویژگی باید گفت این مجموعه در یکی از بهترین موقعیت‌ مکانی‌های تهران قرار دارد.

از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت که فاصله چندانی به این هتل ندارند باید به کلیسا کانسولاتا، پارک دانشجو، سینما قدس، موزه آبگینه و سفالینه، موزه جواهرات ملی، موزه عبرت و کاخ گلستان اشاره کرد.

این موقعیت مکانی در کنار خدمات متنوع باعث شده هتل پارسیان انقلاب به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در تهران تبدیل شود. به همین دلیل نیز بسیاری از گردشگران به‌دنبال راهی آسان برای رزرو آن هستند. اما کدام روش برای رزرو بهتر است؟

رزرو آنلاین هتل پارسیان انقلاب

برای اینکه بتوانید پس از رسیدن به تهران خیلی زود خود را به هتل برسانید باید آن را به‌صورت آنلاین از طریق سامانه مرجع رزرو هتل و خرید بلیط یعنی فلای تودی رزرو کنید.

در این سامانه امکان خرید بلیط هواپیما و قطار نیز وجود دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های فلای تودی باید به ارائه خدمات متنوع با مناسب‌ترین قیمت و همچنین ارائه تخفیف‌های جذاب اشاره کرد.

جمع‌بندی

با آگاهی از خدمات و امکانات هتل پارسیان انقلاب قطعا برای سفر خود اقامت در این مجموعه را انتخاب خواهید کرد. از این امکانات می‌توان به 3 رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونای خشک، جکوزی، خدمات معلولین، نگهداری از کودک و اتاق بازی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا