سایت دکتر شهاب اناری
متفرقه

ارسال خرده بار به ترکیه

سایت ایمن باشی

ارسال خرده بار به ترکیه برای بسیاری از افراد که قصد ارسال لوازم شخصی، هدایا و یا کالاهای تجاری خود به این کشور را دارند، دغدغه بزرگی است. از آنجایی که پروازها محدودیت وزنی وجود دارد و شما بیشتر از 20 الی 30 کیلو نمی توانید با خود بار به همراه داشته باشید استفاده از خدمات شرکت های حمل بار ترکیه می تواند یک گزینه مناسب برا کسانی باشد که می خواهند بسته و یا بار خود را از ایران به ترکیه ارسال کنند می باشد. انتخاب روش مناسب برای ارسال، قیمت مناسب و سرعت عمل در ارسال بار، از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

با توجه به تلاش مستمر برای ارائه خدمات با کیفیت، شرکت حمل و نقل هیراد ترابر ترکیه قادر است با قیمت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارسال خرده بار شما به ترکیه را به صورت سریع و ایمن انجام دهد. با بهره‌گیری از شبکه گسترده حمل و نقل و تجربه حرفه‌ای تیم کاری، هیراد ترابر ترکیه تضمین می‌کند که خرده بار شما با استفاده از روش‌های امن و مناسب، به مقصد خود در ترکیه ارسال کنید. با انتخاب هیراد ترابر ترکیه، می‌توانید به طور مطمئن و آسان، خرده بار خود را به ترکیه ارسال کرده و از خدمات حرفه‌ای این شرکت بهره مند شوید.

روش های ارسال بار به ترکیه

در این بخش به بررسی سه روش ارسال خرده بار به ترکیه، یعنی ارسال هوایی، زمینی و دریایی می‌پردازیم و مزایا و معایب هر روش را به طور کامل شرح می‌دهیم.

ارسال خرده بار به ترکیه بصورت هوایی

یکی از متداول ترین روش ها برای ارسال بار به ترکیه روش هوایی می باشد. از مزایای این نوع ارسال می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

سرعت بالا: این روش سریع‌ترین روش ارسال خرده بار به ترکیه است.

امنیت بالا: بار شما در این روش با ضمانت و امنیت بالا به مقصد می‌رسد.

پیگیری آسان: شما می‌توانید به راحتی وضعیت بار خود را در این روش پیگیری کنید.

معایب روش ارسال بار بصورت هوایی

قیمت بالا: این روش گران‌ترین روش ارسال خرده بار به ترکیه است اما باید بدانید که با این وجود اختلاف هزینه بسیار زیادی نسبت به روش های دیگر ندارد.

محدودیت وزنی: در این روش، محدودیت وزنی برای بار وجود دارد.

ارسال خرده بار به ترکیه بصورت زمینی

ارسال خرده بار به ترکیه بصورت زمینی

اگر حجم و یا وزن بار شما بیشتر از حد معمول است و زمان ارسال بار برای شما خیلی مهم نیست این روش می تواند بهترین روش ارسال بار شما به ترکیه باشد.

مزایای روش ارسال خرده بار به ترکیه بصورت زمینی

قیمت مناسب: این روش ارزان‌ترین روش ارسال خرده بار به ترکیه است.

محدودیت وزنی ندارد: شرکت هیراد ترابر برای ارسال لوازم منزل به ترکیه از این روش استفاده می کند و بصورت زمینی از مرز ترکیه با وسایل نقلیه مناسب ارسال بار شما را انجام می دهد.

معایب ارسال بار بصورت زمینی

سرعت پایین: اگر سرعت ارسال بار به ترکیه برای شما مهم است و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی یک روزه ارسال خود را انجام دهید این گزینه نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و بهتر است از روش هوایی استفاده کنید.

پیگیری دشوار: پیگیری وضعیت بار در این روش دشوارتر است. اما جای نگرانی نیست و ارسال بار شما حداکثر 4 الی 5 روزه انجام خواهد شد و بار شما به مقصد تحویل داده خواهد شد.

ارسال خرده بار به ترکیه بصورت دریایی

این روش قیمت معقولی دارد و در این روش ارسال می توانید حجم و وزن بار بالایی را بدون هیچ مشکلی ارسال کنید. این روش معمولا برای بارهایی که صدها و یا چندین تن وزن دارد پیشنهاد میشود. برای مثال برای ارسال اثاث منزل به ترکیه می توانید از این روش امن استفاده کنید.

انتخاب روش مناسب برای ارسال خرده بار به ترکیه

انتخاب روش مناسب برای ارسال خرده بار به ترکیه

انتخاب روش مناسب برای ارسال خرده بار به ترکیه به عوامل مختلفی مانند بودجه، زمان و حجم بار شما بستگی دارد.

  • اگر به دنبال سریع‌ترین روش ارسال هستید، روش هوایی بهترین گزینه است.
  • اگر به دنبال ارزان‌ترین روش ارسال هستید، روش زمینی بهترین گزینه است.
  • اگر به دنبال روشی با قیمت مناسب و ظرفیت بالا هستید، روش دریایی بهترین گزینه است.

نکاتی برای ارسال خرده بار به ترکیه

شاید بهتر است قبل از اینکه بار خود را از طریق یک شرکت حمل و نقل به ترکیه ارسال نمایید نکاتی را رعایت کنید تا خدایی نکرده دچار مشکل نشوید.

  • قبل از ارسال، قوانین گمرکی ترکیه را مطالعه کنید.
  • از یک شرکت حمل و نقل معتبر برای ارسال بار خود استفاده کنید، در این امر شرکت هیراد ترابر می تواند به شما کمک کند.
  • بار خود را به طور کامل بیمه کنید.

مراحل فریت بار به ترکیه

فریت بار به ترکیه به معنای حمل و نقل هوایی بار شما از ایران به ترکیه است. این روش برای جابجایی سریع و آسان لوازم و وسایلی است که نمی توانید با اتوبوس یا کامیون ها ارسال کنید می باشد. فرض کنید برای دوست و یا فامیل خود که در استانبول است سبزی قورمه سبزی ارسال کنید، قائدتا این کار را با ارسال بار به وسیله اتوبوس نمی توانید انجام دهید و باید از فریت بار استفاده کنید.

مراحل فریت بار به ترکیه به شرح زیر است:

انتخاب شرکت حمل و نقل

اولین قدم، انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر و با سابقه است که خدمات فریت بار به ترکیه را ارائه می‌دهد. برای این کار می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت، پرس و جو از دوستان و آشنایان و یا مراجعه به شرکتهای حمل و نقل مختلف را بررسی و مقایسه کنید.

بسته ‌بندی بار

پس از انتخاب شرکت حمل و نقل، باید بار خود را به طور اصولی و استاندارد بسته‌بندی کنید. برای این کار می‌توانید از جعبه‌های محکم و مناسب استفاده کنید و از مواد ضربه گیر برای محافظت از لوازم خود در برابر آسیب ‌های احتمالی استفاده کنید. البته ما در هیراد ترابر بسته های دریافتی از شما را قبل از ارسال بصورت حرفه ای بطور که زمان جابجایی هیچ آسیبی نرسد بسته بندی میکنیم و در صورت لزوم از ضربه گیرها و سلفون برای این کار استفاده می کنیم.

تهیه مدارک لازم

برای فریت بار به ترکیه، به مدارکی مانند پاسپورت، کارت ملی، گواهی مبدا، فاکتور خرید نیاز دارید. قبل از ارسال بار، از شرکت حمل و نقل در مورد مدارک مورد نیاز سوال کنید و آنها را به طور کامل تهیه کنید. ما در شرکت هیراد ترابر از مشتریان خود شماره تلفن فعال از فرستنده و یک شماره تماس از گیرنده را درخواست میکنیم تا در صورت رسیدن بار به آنها اطلاع دهیم. پس بهتر است روی بسته خود نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را بنویسید.

تحویل بار به شرکت حمل و نقل

پس از بسته‌ بندی بار و تهیه مدارک لازم، باید بار خود را به دفتر شرکت حمل و نقل تحویل دهید. در این مرحله، کارشناسان شرکت بار شما را وزن و اندازه گیری می‌کنند و هزینه فریت بار را به شما اعلام می‌کنند.

صدور بارنامه

پس از تحویل بار، شرکت حمل و نقل برای بار شما بارنامه صادر می‌کند. بارنامه یک سند رسمی است که شامل اطلاعاتی مانند مشخصات فرستنده و گیرنده، نوع بار، وزن و ارزش بار و مسیر حمل و نقل است. و در صورت توافق بیمه نامه را نیز در اختیار مشتری خود قرار می دهیم.

ارسال بار

پس از صدور بارنامه، بار شما به فرودگاه منتقل و از طریق خطوط هوایی به ترکیه ارسال می‌شود.

ترخیص بار در فرودگاه مقصد

پس از رسیدن بار به فرودگاه مقصد، گیرنده باید با ارائه مدارک لازم، بار خود را تحویل بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا