سایت دکتر شهاب اناری
استان هرمزگانایران گردی

رستوران های بندرعباس

سایت ایمن باشی

لذت سفر به جنوب کشور با خوردن غذاهای محلی و دریایی خوش طعم و باکیفیت در رستوران های بندرعباس دوچندان می شود. بندرعباس به عنوان مهمترین بندر ایران میزبان گردشگران زیادی است که با اهداف کاری و تفریحی به این شهر سفر می کنند. وجود اسکله های کشتیرانی، منطقه ویژه اقتصادی، شرکت های تجاری و بازرگانی، جاذبه های تاریخی و طبیعی و سواحل نیلگون خلیج فارس موجب شده افراد زیادی بندرعباس را به عنوان مقصد اصلی سفر خود انتخاب کنند. از این رو در این شهر بندری رستوران های متعدد و متنوعی وجود دارد که بهترین مکان برای صرف یک وعده غذای دلچسب محسوب می شوند.

اگر شما هم قصد سفر به جنوب کشور را دارید و می خواهید با صرف غذاهای جنوبی سفر خود را به یادمادنی تر کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه هارا گدیم باشید. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های بندرعباس می پردازیم.

رستوران های لوکس بندرعباس

به جرات می توان گفت رستوران های لوکس بندرعباس بهترین رستوران های جنوب کشور هستند. این رستوران ها با فضایی شیک و مجلل، امکانات و خدمات بی نظیر و ارائه باکیفیت ترین و لذیذترین غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، محلی و سنتی جنوبی از شهرت و محبوبیت فراوانی برخوردارند. لوکس ترین رستوران های بندرعباس شامل موارد زیر می شوند:

رستوران امپراطور

اگر در سفر به بندرعباس به دنبال مجلل ترین رستوران این شهر هستید، باید به سراغ رستوران امپراطور بروید. این رستوران از طراحی فوق العاده زیبا و دکوراسیون لوکس و مدرن برخودار است و محیط آن در همان بدو ورود قطعا شما را جذب خود خواهد کرد.

رستوران امپراطور بندرعباس دارای دو قسمت سالن سربسته و فضای باز است. حیاط باصفای این رستوران با حس و حال گرم و صمیمی و موسیقی زنده می تواند بهترین گزینه برای صرف غذا در بندرعباس باشد. شما می توانید در رستوران امپراطور انواع غذاهای دریایی، ایرانی، سنتی و فست فودی را به همراه سالادهای متنوع، دسرهای هیجان انگیز و نوشیدنی های دلچشب و گوارا سفارش دهید. از محبوبترین غذاهای این رستوران می توان به قلیه ماهی اشاره کرد که یکی از خوشمزه ترین غذاهای جنوبی است.

آدرس: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر.

رستوران بادگیران

رستوران بادگیران یکی دیگر از بهترین و لوکس ترین رستوران های بندرعباس است که در مجموعه ای تفریحی و گردشگری واقع شده است. در حقیقت شما با انتخاب این رستوران می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم نوش جان کنید و هم از امکانات منحصربفرد این مجموعه بهره مند می شوید.

طراحی و معماری این رستوران یکی از دلایل اصلی جذابیت آن است. در اطراف باغ بادگیرهایی که نمادی از بافت سنتی جنوب هستند ساخته شده اند. فضای رستوران بادگیران بسیار مجلل و دکوراسیون و چیدمان آن فوق العاده شیک است. همچنین اتاقک هایی شیشه ای در فضای بیرونی مجموعه نیز برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است که حال و هوای دلنشینی دارند.

شما می توانید در رستوران بادگیران بندرعباس انواع کباب ها، خورشت ها، غذاهای محلی و غذاهای دریایی را با گوش فرا دادن به موسیقی زنده نوش جان کنید و لحظات خوش و خاطره انگیزی داشته باشید.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن.

رستوران فانوس

اگر از علاقمندان به شکم گردی و رستوران گردی در سفرها هستید، در سفر به بندرعباس از رستوران فنوس غافل نشوید. خوردن غذا در این رستوران لوکس می تواند به هیجان انگیزترین بخش سفرتان تبدیل شود. رستوران فانوس یکی از بهترین رستوران های بندرعباس است که دارای دو فضای داخلی و بیرونی می باشد.

طراحی و دکوراسیون فضای داخلی این رستوران مدرن بوده و از میز و صندلی های شیک و باکیفیت برخوردار است. فضای باز رستوران نیز با حال و هوای دلنشین برای مواقعی که هوا خوب است مخصوصا در شب ها، می تواند بهترین گزینه جهت صرف غذا محسوب شود. نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای بندرعباس، داشتن پارکینگ اختصاصی، بهداشت و پاکیزگی عالی و پرسنل خوش برخورد و مجرب از مزایای مهم رستوران فانوس به شمار می روند.

منوی غذایی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، سنتی جنوبی و دریایی است. این غذاها با استفاده از تازه ترین و بهترین مواد اولیه و توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ می شوند. کیفیت بالا و طعم بی نظیر غذاهای رستوران فانوس زبانزد عام و خاص است.

آدرس: بندرعباس، میدان 17 شهریور، روبروی سیتی سنتر.

رستوران های سنتی بندرعباس

اگر از علاقمندان به فضاهای سنتی بوده و به دنبال بهترین رستوران های بندرعباس برای صرف غذا به همراه خانواده هستید، رستوران های سنتی را انتخاب کنید. این رستوران ها از محیطی آرامش بخش با چیدمان منحصربفردی برخوردارند که حس و حال خوبی را به شما منتقل می کنند.

رستوران داریوش

بدون شک رستوران داریوش را می توان بهترین و محبوبترین رستوران سنتی بندرعباس در نظر گرفت. این رستوران فضایی دنج و صمیمی دارد و غذا خوردن در آن حس متفاوتی به شما می دهد. میز و صندلی های چوبی، دیوارهای آجری، قاب عکس های قدیمی، ظروف تزئینی زیبا، وسایل نوستالژی و موسیقی ملایم مهمترین دلایل جذابیت این رستوران هستند.

شما می توانید با انتخاب این رستوران غذاهای خوشمزه و سنتی جنوبی را امتحان کنیدو منوی غذایی رستوران داریوش متنوع بوده اما غذاهای محلی آن طرفداران بسیاری دارد. یکی از مزیت های مهم این رستوران سنتی موقعیت مکانی آن است که در فصله کمی از ساحل قرار دارد. شما می توانید بعد از صرف غذا برای قدم زدن به ساحل زیبای خلیج همیشه فارس بروید و از صدای امواج آب لذت ببرید.

آدرس: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی، جنب هتل داریوش.

رستوران ستاره جنوب

اگر بعد از گشت و گذار در بازارهای بندرعباس و خرید سوغاتی های متنوع می خواهید استراحتی دلنشین و خوردن یک وعده غذای دلچسب را تجربه کنید، بهترین گزینه رستوران ستاره جنوب است. این رستوران در مرکز تجاری ستاره جنوب واقع شده و جزو شناخته شده ترین رستوران های بندرعباس است.

در رستوران سنتی ستاره جنوب می توانید انواع غذاهای دریایی و محلی را نوش جان کنید. اما اگر از علاقمندان به این غذاها نیستید و یا هوس خوردن غذاهای ایرانی را کردید، نگران نباشید. در این رستوران غذاهای لذیذ ایرانی مانند انواع کباب ها، مرغ، خورشت ها و … نیز سرو می شوند.

همچنین این مجموعه دارای فست فود، کافی شاپ و چایخانه سنتی نیز می باشد که می تواند لحظات به یادماندنی برایتان به ارمغان آورد.

آدرس: بندرعباس، بلوار ساحلی، مجتمع ستاره جنوب

رستوران های دریایی بندرعباس

لذت سفر به جنوب کشور با خوردن غذاهای دریایی تکمیل می شود. اگر می خواهید در بندرعباس بهترین غذای دریایی عمرتان را نوش جان کنید، باید به سراغ رستوران های دریایی معروف این شهر بروید. در این رستوران ها غذاهایی ارائه می شوند که مزه آنها را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

رستوران آلا تی تی

یکی از مهمترین ویژگی های غذاهای دریایی تازه بودن آنها است. رستوران آلا تی تی یکی از بهترین رستوران های دریایی بندرعباس است که به خاطر استفاده از مواد اولیه تازه و ارائه غذاهای با کیفیت شهرت بسیاری دارد.

در این رستوران می توانید انواع ماهی مانند ماهی حلوا، ماهی مقوا، ماهی شیر، ماهی کارتن و … را که به خوشمزه ترین شکل ممکن طبخ می شوند میل کنید. اگر به رستوران آلا تی تی رفتید از خوراک میگوهای آن غافل نشوید. اگر یکی از همراهان شما علاقمند به غذای دریایی نیست، نگران نباشید. در این رستوران انواع کباب ها نیز برای کسانی که غذای دریایی دوست ندارند سرو می شود که طعمی بی نظیر دارند.

آدرس: بندرعباس، میدان یادبود، بلوار صیادان، برج ارم.

رستوران سامکو

از دیگر رستوران های بندرعباس که یک رستوران دریایی منحصربفرد است، می توان رستوران سامکو را نام برد. این رستوران به خلق کننده طعم های جدید و متفاوت معروف است. شما می توانید در سفر به بندرعباس انواع غذاهای دریایی با طعم خارق العاده و خاص را در رستوران سامکو نوش جان کنید.

حجم غذاهای این رستوران شاید کم به نظر برسد اما قطعا ارزش امتحان کردن دارند. مخصوصا ماهی کبابی آن که به همراه یک سس هیجان انگیز سرو می شود. منوی غذایی رستوران سامکو تنوع بالایی دارد و هر غذای دریایی که دوست داشته باشید می توانید سفارش دهید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی.

رستوران های فرنگی بندرعباس

اگر از خوردن غذاهای محلی یا دریایی دلزده شده اید و به دنبال تنوع هستید، باید به سراغ رستوران های فرنگی بندرعباس بروید. این رستوران ها می توانند با غذاهای شگفت انگیز خود لحظات خاطره انگیزی را برایتان رقم بزنند.

رستوران روژه

رستوران ایتالیایی روژه را می توان بدون هیچ حرف و حدیثی به عنوان بهترین رستوران فرنگی بندرعباس معرفی کرد. فضای دلنشین و آرام، دکوراسیون مدرن و جذاب، موسیقی ملایم و غذاهای خوشمزه و متفاوت این رستوران از دلایل محبوبیت آن محسوب می شوند.

شما می توانید انواع پیتزاها، پاستاها، ساندویچ ها، سالاد ها، استیک و دیگر غذاهای فرنگی و ایتالیایی را به همراه سس ها و پیش غذاهای ویژه در رستوران روژه میل کنید و لذت ببرید. نزدیکی به پارک ساحلی غدیر نیز یکی دیگر از مهمترین مزیت های رستوران ایتالیایی روژه به شمار می رود.

رستوران آقای ماکارونی

شاید بار اول که به بندرعباس سفر کنید، این تصور را داشته باشید که رستوران های این شهر فقط به غذاهای محلی جنوبی و دریایی محدود می شوند. اما باید به شما بگوییم که در بین رستوران های بندرعباس رستوران هایی فرنگی مانند آقای ماکارونی وجود دارند که از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

رستوران آقای ماکارونی یکی از معروفترین رستوران های فرنگی بندرعباس است که انواع غذاهای فست فودی مانند پیتزاها، استیک، لازانیا، پاستاها و … را سرو می کند. کیفیت بالای غذاها و همچنین امکان استفاده از سرویس بیرون بر موجب محبوبیت این رستوران در بین مشتریان شده است.

آدرس: بندرعباس، میدان 9 دی.

بهترین رستوران بندرعباس کدام است؟

شاید به خاطر تنوع بالا انتخاب بهترین رستوران بندعباس برایتان دشوار و چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم در سفر به بندرعباس میل کنید ابتدا باید سلیقه و ذائقه غذایی خود را مد نظر داشته باشید. با توجه به علاقمندی خود می توانید یکی از رستوران های بندرعباس که در این مقاله معرفی کردیم را برای نوش جان کردن غذاهای دریایی، سنتی و محلی جنوبی، فرنگی و … انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا