کسب و کار

بهترین سامانه پیامکی ایران (لیمو اس ام اس)

سامانه‌های پیامکی می‌توانند به شدت کار راه انداز باشند و به شما کمک کنند که محصولات و خدمات خود را خیلی راحت‌تر به دیگران ارائه دهید. یکی از بهترین سامانه‌های پیامک انبوه و تبلیغاتی سامانه لیمو اس ام اس است‌. یعنی شما از خدمات ویژه سامانه ما استفاده کرده و به نتایج فوق العاده دست پیدا خواهید کرد اما چه بهتر که از قبل در مورد ویژگی‌های بهترین سامانه پیامکی ایران اطلاعات داشته باشید و ببینید که چه مواردی آن را به بهترین سامانه پیامکی تبدیل کرده است. پس با ما همراه باشید تا در این باره توضیحات کافی را برایتان ارائه دهیم.

خدمات مشاوره قبل از فروش

اولین ویژگی که در مورد سامانه ما وجود دارد، خدمات مشاوره قبل از فروش است‌. یعنی قبل از اینکه دست به هر کاری بزنید، می‌توانید با مشاورین با تجربه و مسلط صحبت کنید. آنها اهداف شما را می‌پرسند و انتظاری که در مورد سامانه پیامکی دارید را سوال می‌کنند. سپس شما می‌توانید سوالاتتان را بپرسید و به پاسخ واحد و مشترک برسید. همچنین می‌توانید در مورد قیمت‌ها و هزینه‌ها صحبت کنید. کافی است که وارد صفحه اصلی سایت شوید، از طریق راه‌های ارتباطی شماره پشتیبان و مشاورین فروش را پیدا کرده و تماس بگیرید تا سوالاتتان را بپرسید.

تنوع زیاد در پنل‌ها

از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد بهترین سامانه پیامکی ایران وجود دارد، این است که تعداد پنل‌ها خیلی متنوع است. گاهی اوقات شما یک توقع خاص دارید و انتظار می‌رود که آن سامانه شما را به اهدافتان برساند. پنل‌های ما خیلی متنوع هستند و شما می‌توانید از امکانات مختلف آنها برای کسب و کارتان استفاده کنید. کافی است که نیاز خودتان را به عنوان مشتری بشناسید و از مشاورین هم کمک بگیرید تا ببینید که در بین پنل‌های متنوع کدام یک برایتان بهتر است.

امکانات کاربردی

از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد بهترین سامانه پیامک ایران وجود دارد، این است که شما می‌توانید‌ برای تمامی فعالیت‌ها امکانات کافی و کاربردی را تجربه کنید‌. یعنی می‌توانید از پنل پیامکی استفاده‌های خیلی مختلف داشته باشید‌. یک پنل اس ام اس خوب می‌تواند به شما کمک کند تا از حداکثر آپشن‌ها استفاده کنید و توقعاتتان را به خوبی برآورده خواهد کرد.

تعرفه و هزینه‌های مقرون به صرفه

از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد سامانه‌های پیامکی خوب وجود دارد، این است که پنل‌ها خیلی متنوع بوده اما تعرفه‌ها مقرون به صرفه و استاندارد هستند. یعنی شما با قیمت‌های خیلی فضایی روبرو نیستید و مجبور نیستید که هزینه‌های اضافی پرداخت کنید. فعالیت‌ها به گونه‌ای هستند که شما خیلی سریع می‌توانید به اهدافتان دست پیدا کنید و متناسب با چیزی که خواستار هستید، هزینه‌ها را پرداخت کنید‌.

امکان دریافت پیامک

از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد بهترین سامانه پیامکی ایران یعنی لیمو اس ام اس وجود دارد، این است که شما می‌توانید یک ارتباط دو طرفه بین مشتری و کاربر داشته باشید‌ یعنی نه تنها پیامک تبلیغاتی و انبوه را به آنها ارسال می‌کنید، بلکه اگر به شما پاسخ دهند، هم می‌توانید از طرف آنها پیام را بگیرید و دریافت کنید که این یک راه ارتباطی بسیار عالی برای جذب مشتری می‌شود. یعنی می‌توانید یک خط اختصاصی رایگان را ثبت کنید و دریافت پیامک را از طریق آن انجام دهید که برای کاربرتان هم هزینه‌ای نخواهد داشت.

قابلیت استفاده برای تمامی اپراتورها

کاملا واضح است که اگر شما بخواهید از خدمات یک سامانه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، باید قابلیت استفاده آن برای همه اپراتورها وجود داشته باشد و خیلی سریع بتوانید کارتان را راه بیندازید. اینکه یک سامانه پیامکی فقط برای بعضی از اپراتورها مناسب باشد، اصلاً ویژگی خوبی نیست و باعث می‌شود که طیف وسیعی از افراد نتوانند از خدمات آن استفاده کنند. در صورتی که لیمو اس ام اس اینگونه نیست.

رابط کاربری آسان و راحت

از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد بهترین سامانه پیامکی وجود دارد، این است که رابط کاربری آن خیلی راحت است. یعنی زمانی که شما می‌خواهید از این پنل استفاده کنید، دچار پیچیدگی خاصی نمی‌شوید. داخل آن منوی فارسی وجود دارد و خیلی راحت می‌توانید گزینه‌های مورد نظر را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. راهنمای استفاده از پنل هم کاملاً در دسترس است. در نتیجه شما خیلی راحت به هدفتان می‌رسید که این خودش یک مزیت بسیار بزرگ است.

پشتیبانی

بعضی از ویژگی‌های مهمی که در مورد بهترین سامانه پیامک ایران یعنی لیمو اس ام اس وجود دارد، این است که خدمات پشتیبانی بعد از فروش برای آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که شما پنل خریداری می‌کنید، به اندازه کافی از آن اطلاعات ندارید‌. در نتیجه باید با مشاوران در ارتباط باشید. باید یک سری از آموزش‌ها را برایتان انجام دهند تا بتوانید به سوالات خود پاسخ دهید و به اهدافتان برسید. اگر بعد از خرید نتوانید از آن استفاده کنید، یعنی پولتان هدر رفته است. در صورتی که اگر شما به بهترین سامانه‌ها مراجعه کنید، آنها پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند.

از طریق واتساپ، ارسال تیکت یا به صورت تلفنی با شما صحبت می‌کنند و خیلی خوب می‌توانند شما را راهنمایی کنند. همچنین ویدیوهای از قبل ضبط شده وجود دارد که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آنها را راهنمایی می‌کنند که چگونه از پنل پیامکی استفاده کنند.

چگونگی استفاده از سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

اکنون که لیمو اس ام اس را به عنوان بهترین سامانه پیامک ایران معرفی کردیم، باید دید که چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. کافی است که وارد سایت شوید. یعنی صفحه اصلی سایت را باز کنید. از همان بالای صفحه راه‌های ارتباط را پیدا کرده و با ما تماس بگیرید. مشاورین ما اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌دهند و به شما توضیح می‌دهند که برای تبلیغات پیامکی و واتساپی به چه اقداماتی نیازمند هستید و هزینه‌ها را برایتان برآورد می‌کنند.

امکانات لیمو اس ام اس

حال باید ببینیم که لیمو اس ام اس چه امکانات برتری نسبت به دیگر سامانه‌های پیامکی دارد که آن را به عنوان بهترین سامانه پیامکی ایران معرفی کردیم.

وب سرویس صوتی

مجموعه ما یک وب سرویس اختصاصی برای شما در نظر می‌گیرد که کد اعتبارسنجی صوتی را برای برنامه نویسان ارسال می‌کند و از این طریق سطح پیشرفته‌تری از پیام رسانی را تجربه می‌کنید.

پاسخگوی خودکار

یکی از خدماتی که مجموعه ما ارائه می‌دهد، این است که شما می‌توانید پاسخگوی خودکار در نظر بگیرید. در نتیجه مجبور نیستید خودتان به صورت تکی و جداگانه به همه پیام‌های دریافتی پاسخ دهید.

مسابقه و نظرسنجی

برای اینکه مشتریان بیشتری جذب شوند و وفاداری مشتری قبلی را متوجه شوید و بتوانید یک تعامل پایدار در کسب و کار داشته باشید، قابلیت مسابقه و نظرسنجی اضافه شده که بسیار ویژه و کاربردی است.

کارت ویزیت

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانید در لیمو اس ام اس تجربه کنید، کارت ویزیت است. شما می‌توانید با این کارت پیامکی با مشتریان خود تعامل بیشتری برقرار کنید و خودتان را بیشتر در معرض دید بگذارید و به آنها یادآوری کنید.

علاوه بر همه مواردی که بالاتر به شما توضیح داده شد، لیمو اس ام اس یک درگاه پرداخت اختصاصی برای شما در نظر گرفته است و می‌توانید تعرفه دلخواه را برای کاربران زیر مجموعه تعریف کنید. همچنین می‌توانید دامنه و اطلاعات تماس برای آنها قرار دهید، امکان فروش پنل به کاربران با قیمت دلخواه وجود دارد. همچنین همه اپراتورهای پیامکی در دسترستان قرار می‌گیرند و می‌توانید از آنها استفاده کنید و در این باره محدودیتی وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا