کسب و کار

عمل بینی، ارزان تر از همیشه! انتخاب جراح مجرب و ماهر که بهترین کیفیت خدمات را ارائه دهد!

با پیشرفت صفحات مجازی و گسترش رقابت بین مردم، افراد زیادی به فکر تغییر شکل ظاهری بینی خود هستند اما از ترس هزینه‌های این عمل اقدامی انجام نمی‌دهند. زمانی که شما به جراحی بینی فکر می‌کنید، اولین مسئله‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند، هزینه‌های آن است. مطب‌ها و کلینیک‌های مختلف دولتی و خصوصی هزینه‌های بالا و پایینی را برای این عمل زیبایی در نظر گرفته‌اند و همین موضوع انتخاب را برای شما سخت می‌کند. اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید، با کمی بررسی و جستجو می‌توانید پزشک متخصصی را بیابید که نسبت به سایر جراحان هزینه کمتری دریافت کند. البته نباید کیفیت جراحی را فدای قیمت آن کنید.

بدون شک می‌دانید که بیشتر عمل‌های زیبایی با هزینه‌های زیادی همراه هستند و رینوپلاستی نیز یکی از همین عمل‌های زیبایی پرهزینه محسوب می‌شود. هزینه عمل بینی به تنهایی شاید خیلی زیاد نباشد اما هزینه‌های جانبی همانند بیهوشی، اتاق عمل، تجهیزات کلینیک و غیره به قیمت نهایی عمل بینی اضافه می‌شوند.

برای دریافت مبلغ و هزینه دقیق رینوپلاستی باید متخصص جراح خود را انتخاب کنید و در مورد این مسئله از او مشورت بگیرید. برخی از متخصصان برای عمل بینی قیمت‌های معقولی در نظر دارند تا افراد زیباجو بتوانند زودتر به خواسته دلخواه خود دست پیدا کنند. برای اینکه قیمت نهایی این عمل زیبایی را برآورد کنید باید موارد تاثیرگذار بر روی قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید.

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

اولین موردی که در برآورد هزینه عمل بینی باید در نظر بگیرید، تجربه جراح است. هر یک از جراحان با توجه به تجربه و مهارتی که دارند، دستمزد متفاوتی را طلب می‌کنند. گذشته از تجربه جراح، نوع بینی و ساختار یا فرم آن نیز در قیمت نهایی عمل بینی تاثیر بسزایی دارد.

عمل بینی گوشتی و غضروفی به طور معمول از عمل بینی استخوانی گران‌تر است. در ضمن عمل ترمیمی بینی در مقایسه با عمل اولیه آن هزینه بیشتری به همراه دارد؛ زیرا متخصص جراح این بینی با پیچیدگی‌های بیشتری روبرو است.

موقعیت مکانی و جغرافیایی مطب یا کلینیک منتخب شما نیز در قیمت این نوع عمل زیبایی تاثیر دارد. برای مثال هزینه رینوپلاستی در شهرستان‌های کوچک نسبت به کلان شهرها متفاوت است. همچنین امکاناتی که در کلینیک زیبایی ارائه می‌شود تاثیر مستقیمی بر روی هزینه‌ها دارد. هر چه تجهیزات یک کلینیک بیشتر باشد، هزینه دریافتی آنها نیز بیشتر خواهد بود.

آیا بیمه، هزینه جراحی بینی من را پرداخت می‌کند؟

در سراسر دنیا، بیمه‌های دولتی هزینه‌های مربوط به جراحی‌های زیبایی را به طور کامل تحت پوشش خود قرار نمی‌دهند. کشور ایران نیز همین‌طور است و شما باید هزینه مربوط به جراحی بینی خود را به طور کامل پرداخت کنید.

بیمه تنها در صورتی هزینه عمل بینی شما را پرداخت می‌کند که به اختلالات تنفسی همانند انسداد مجاری هوایی دچار باشیدد. این نوع عمل درمانی است و امکان دارد تحت پوشش بیمه قرار بگیرد اما رینوپلاستی زیبایی به طور معمول تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیست.

همچنین بیمه برای پرداخت هزینه عمل درمانی بینی‌ شما باید مطمئن شود که اختلالات تنفسی بینی شدید است و نیاز به جراحی دارد. بنابراین متخصصان بیمه بینی شما را تحت معاینه و ارزیابی دقیق قرار می‌دهند.
عمل بینی در تهران

برای برآورد هزینه با متخصصان تماس بگیرید

شاید پرداخت هزینه این جراحی برای شما سخت باشد اما توصیه می‌کنیم هرگز به سراغ متخصصان خیلی ارزان نروید و کلینیک‌های مجهز را برای عمل بینی خود انتخاب کنید. به منظور محاسبه هزینه دقیق جراحی بینی و برنامه‌ریزی برای عمل خود می‌توانید از تیم حرفه‌ای مطب دکتر شفیعی متخصص گوش، حلق و بینی کمک بگیرید.

منبع: https://dralishafiee.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا