ایران گردی

قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش چقدر است؟

کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور میزبان مسافران زیادی از شهرهای مختلف است. به جز ساکنین تبریز، گردشگرانی که در سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی زندگی می کنند نیز برای سفر به جزیره زیبای کیش باید بلیط هواپیما تبریز به کیش را خریده و از طریق فرودگاه این شهر راهی شوند.

از این رو این بلیط جزو پرفروش ترین بلیط های داخلی محسوب می شود. اگر شما هم قصد خرید بلیط پرواز تبریز به کیش را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید. توجه به یکسری از نکات و کسب اطلاعات لازم به شما کمک می کند بهترین بلیط را تهیه کرده و سفری راحت، لذت بخش و به یادماندنی تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش

قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش

قیمت بلیط پرواز تبریز به کیش همیشه یکسان نیست و نمی توان رقم ثابتی برای آن در نظر گرفت. عوامل مختلفی بر روی قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش تاثیر گذارند که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاریخ و زمان سفر

تاریخ و زمان سفر نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت بلیط هواپیما تبریز کیش دارد. در ایامی از سال که پیک سفر محسوب شده و گردشگران زیادی به جزیره شگفت انگیز کیش سفر می کنند، نرخ خدمات مختلف مانند حمل و نقل، اقامت، تفریحات و … افزایش می یابد. در این مواقع به خاطر تقاضای بالا برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط پرواز تبریز به کیش بالا می رود.

تعطیلات عید نوروز از بهترین ایام برای سفر در ایران محسوب می شود. بسیاری از کارمندان و محصلان که در طول سال فرصت سفر رفتن ندارند، می توانند به راحتی در تعطیلات عید با خرید بلیط راهی جزیره کیش شوند. به همین خاطر نرخ بلیط در نوروز افزایش می یابد.

همچنین کیش از آب و هوای گرم و مرطوبی برخوردار است، از این رو بهترین زمان سفر به این جزیره فصول سرد سال به شمار می روند. شما می توانید در زمستان با خرید بلیط پرواز تبریز به کیش از سردترین منطقه کشور به گرم ترین منطقه رفته و سفری خاطره انگیز داشته باشید. اما باید بدانید که در این ایام به خاطر تعداد بالای سفرها بلیط گران است.

در مقابل در روزهایی از سال که میزان تقاضا برای سفر به کیش کم می شود، قیمت بلیط نیز کاهش می یابد. برای مثال در روزهای گرم تابستان که دما و رطوبت هوا در کیش بالا است، افراد کمتری به این جزیره سفر می کنند. در نتیجه بلیط با قیمت ارزانتری عرضه می شود.

نوع بلیط

از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش می توان به نوع بلیط اشاره کرد. به طور کلی دو نوع بلیط سیستمی و چارتری برای این مسیر هوایی صادر می شود که هر کدام از ویژگی هایی برخوردار است. بلیط سیستمی بلیطی است که مستقیم توسط ایرلاین به فروش می رسد و معمولا نرخ ثابتی دارد.

این بلیط از قابلیت استرداد برخوردار بوده و نرخ آن برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط پرواز تبریز به کیش برای یک سفر خانوادگی هستید و می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بهترین گزینه بلیط سیستمی است.

بلیط چارتری نوعی دیگر از بلیط هواپیما تبریز به کیش است که به صورت مستقیم توسط ایرلاین ها به فروش نمی رسد. شرکت هایی مانند آژانس های هواپیمایی صندلی های هواپیما را اجاره کرده و سپس با توجه به میزان تقاضا با قیمت دلخواه به فروش می رسانند.

با اینکه بلیط چارتر معمولا به عنوان بلیط ارزان شناخته می شود، اما امکان دارد به خاطر بالا رفتن تعداد مسافران و میزان تقاضا قیمت این بلیط با بلیط سیستمی یکسان شده و یا حتی از آن بالاتر برود.

اگر به دنبال تجربه سفری اقتصادی به جزیره کیش هستید و می خواهید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز به کیش را بخرید، باید به سراغ بلیط لحظه آخری بروید. بلیط لحظه آخری کیش نوعی بلیط چارتر است که در فواصل کوتاه مانده به پرواز با قیمت بسیار ارزان ارائه می شود.

زمانی که چارترکننده با خطر عدم تمکیل ظرفیت هواپیما روبرو می شود، جهت جلوگیری از خسارت های مالی اقدام به فروش بلیط هواپیما با قیمت کمتر می کند.

کلاس پروازی

از دیگر موارد تعیین کننده در قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش می توان کلاس پروازی را نام برد. در هر هواپیما سه بخش وجود دارد که از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

در کلاس پروازی درجه یک یا همان فرست کلاس که بلیط آن گران ترین نرخ را دارد، فاصله صندلی ها از یکدیگر بیشتر بوده و مسافران احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

در این قسمت امکانات و خدمات ویژه ای مانند پذیرایی مخصوص، امکان تماشای فیلم با تلویزیون و لبتاپ اختصاصی، ترانسفر مجزا از سایر مسافران، دریافت راحت تر کارت پرواز، سرویس بهداشتی جداگانه و … برای مسافران در نظر گرفته شده است.

در کلاس پروازی درجه تجاری که با نام بیزینس کلاس شناخته می شود، سطح امکانات و خدمات پایین تر از فرست کلاس است. به همین خاطر قیمت آن نیز کمتر می باشد. برای آن دسته از مسافرانی که قصد دارند با ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تبریز به کیش را بخرند، بهترین گزینه کلاس پروازی معمولی یا اکونومی کلاس است.

در این قسمت فاصله صندلی ها با یکدیگر کم بوده و امکانات و خدمات معمولی مانند پذیرایی ساده ارائه می شود. بلیط پرواز تبریز به کیش اکونومی را می توان پرفروش ترین نوع بلیط در این مسیر در نظر گرفت.

نوع ایرلاین و هواپیما

ایرلاین های مختلفی در مسیر هوایی تبریز به کیش فعالیت دارند. هر کدام از این ایرلاین ها امکانات و خدمات مخصوص به خود را به مسافران ارائه می دهند. هر چقدر سطح امکانات و خدمات یک ایرلاین بیشتر باشد قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش آن نیز بالاتر است.

هر ایرلاین دارای چندین مدل هواپیمای مختلف است. با توجه به مدل هواپیما، قدیمی یا جدید بودن آن، سطح امکانات و خدمات و موارد دیگر قیمت بلیط آن نیز متفاوت است.

روز و ساعت پرواز

روز و ساعت پرواز نیز در قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش تاثیرگذار است. پروازهای آخر هفته یا اول هفته معمولا قیمت بیشتری نسبت به پروازهای روزهای میانی هفته دارند.

زیرا آخر هفته ها معمولا به خاطر تعطیلات میزان تقاضا برای سفر بیشتر می شود؛ در نتیجه قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش بالا می رود.

پروازهایی که در ساعات نیمه شب انجام می شوند قیمت کمتری نسبت به پروازهای وسط روز دارند. اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما تبریز کیش هستید، پیشنهاد می کنیم پروازهای وسط هفته و در ساعات خاص مانند نیمه شب، طلوع آفتاب و … را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز به کیش از میزبان فلای

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز به کیش از میزبان فلای

در گذشته مسافران برای خرید بلیط هواپیما تبریز به کیش باید به صورت حضوری به شرکت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه می نمودند که این امر مستلزم صرف زمان و هزینه بود.

اما حالا با خرید اینترنتی از سایت ها و سامانه های رزرواسیون مانند میزبان فلای می توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن بلیط پرواز تبریز به کیش را تهیه نمود.

همچنین خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز به کیش میزبان فلای به شما این امکان را می دهد که بتوانید انواع پروازها را با قیمت های مختلف در سایت مشاهده نموده و با توجه به تاریخ حرکت و بودجه خود مناسب ترین بلیط را خریداری کنید.

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی با استفاده از اینترنت، خرید بلیط پرواز تبریز کیش را از میزبان فلای انجام دهید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از میزبان فلای می توان به ارزانتر بودن قیمت ها اشاره نمود؛ گاهی اوقات می توانید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تبریز به کیش را با میزبان فلای رزرو کنید.

آشنایی با فرودگاه های مبدا و مقصد

فرودگاه تبریز به عنوان بزرگترین فرودگاه منطقه شمال و شمال غرب کشور شناخته می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این فرودگاه که دارای 2 ترمینال است، پروازهای داخلی و خارجی متعدد و متنوعی توسط ایرلاین های مختلف انجام می شود.

در فرودگاه تبریز بهترین امکانات و خدمات مانند رستوران، کافی شاپ، خدمات بسته بندی و حمل بار، پارکینگ، تاکسیرانی، شعب بانک، تشریفات ویژه و … برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

فرودگاه کیش نیز جزو پر رفت و آمدترین فرودگاه های کشور محسوب می شود؛ زیرا گردشگران زیادی در ایام مختلف سال کیش را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند.

این فرودگاه مهم و درجه یک در سال 1356 افتتاح شده و در طی سالهای مختلف مورد بازسازی و توسعه و رشد قرار گرفته است.

این فرودگاه دارای 4 ترمنیال است که از طریق آنها پروازهای داخلی و خارجی مختلفی انجام می شود. علاوه بر طراحی و معماری منحصربفرد، ترمینال های فرودگاه کیش دارای امکانات و خدمات متنوعی هستند.

جایگاه تشریفات اختصاصی، ترانسفر ویژه، خدمات پزشکی، شعب بانکی مختلف، رستوران ها و کافی شاپ های باکیفیت و متنوع، پارکینگ وسیع، خدمات حمل و بسته بندی بار، فروشگاه های مخصوص خرید سوغات و محصولات دیگر، دفاتر رزرو هتل و بلیط و … از مهمترین امکانات و خدمات فرودگاه بین المللی کیش محسوب می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا