ایران گردی

قیمت بلیط هواپیما تبریز به مشهد چقدر است؟

مشهد مقدس به خاطر بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) و جاذبه های گردشگری فراوان به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد توریستی کشور شناخته می شود که میزبان زائران و مسافران شهرهای مختلف است. بلیط هواپیما تبریز به مشهد جزو پرفروش ترین بلیط ها محسوب می شود و در ایام مختلف سال پروازهای متعددی در این مسیر انجام می گردد.

اگر شما هم قصد خرید بلیط پرواز تبریز به مشهد و تجربه یک سفر زیارتی و سیاحتی به یادماندنی را دارید، پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید. با داشتن آگاهی های لازم می توانید بهترین بلیط را رزرو کرده و در نتیجه کیفیت سفر خود را تضمین کنید.

انواع بلیط هواپیما تبریز به مشهد

انواع بلیط هواپیما تبریز به مشهد

به طور کلی دو نوع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری برای مسیر هوایی تبریز به مشهد به مسافران ارائه می شود که هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار است. شما باید با توجه به این ویژگی ها و شرایط خود یکی از انواع بلیط هواپیما تبریز به مشهد را انتخاب و رزرو کنید.

بلیط سیستمی

بلیط سیستمی تبریز به مشهد بلیطی است که به صورت مستقیم توسط ایرلاین صادر می شود. این بلیط دارای نرخ ثابت بوده و معمولا از زمان عرضه تا تاریخ پرواز دچار تغییر قیمت نمی شود.

به همین خاطر در اکثر اوقات خیلی زود ظرفیت آن تکمیل می شود. بلیط سیستمی برای افرادی که دارای سفر با برنامه مشخصی هستند گزینه ایده آلی محسوب می شود. زیرا می توانند از هفته ها و ماه ها قبل آن را رزرو کنند.

بلیط پرواز تبریز به مشهد سیستمی قابلیت کنسلی و استرداد دارد. یعنی اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شود، مبلغی از نرخ بلیط به عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حسابتان بازگردانده می شود.

همچنین قیمت این بلیط برای کودکان و نوزادان و بزرگسالان متفاوت است. نرخ بلیط نوزادان 10 درصد نرخ بلیط بزرگسالان و قیمت بلیط کودکان نیمه بها محاسبه می شود.

بلیط چارتری

بلیط چارتری به صورت مستقیم توسط ایرلاین به فروش نمی رسد و دارای قابلیت کنسلی و استرداد نیست. در واقع اگر هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد، یک بلیط چارتری انتخاب کنید و سفر شما به هر دلیلی کنسل شود، نمی توانید وجه پرداختی را بازپس بگیرید.

بلیط چارتری توسط شرکت های واسطه به فروش می رسد. یکسری از شرکت های خدمات مسافرتی و آژانس های هواپیمایی اقدام به خرید همه یا تعدادی از صندلی های هواپیما از ایرلاین می کنند.

سپس با توجه به میزان تقاضا با قیمت دلخواه به فروش می رسانند. حال اگر ایام پیک سفر محسوب شده و متقاضیان بلیط پرواز زیاد باشند، بلیط با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

در برخی اوقات که میزان تقاضا برای سفر به مشهد کم می شود، چارتر کننده برای تکمیل ظرفیت و جلوگیری از ضرر مالی اقدام به فروش بلیط هواپیما مشهد به تبریز با قیمت ارزان می کند.

اگر به دنبال تجربه سفری اقتصادی به مشهد مقدس هستید، پیشنهاد می کنیم هنگام جستجو برای بلیط پرواز تبریز به تهران، از بلیط های چارتری لحظه آخری با قیمت مناسب غافل نشوید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد از میزبان فلای

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد زمانی است که میزان تقاضا برای سفر به مشهد کم می شود. در این ایام مانند پاییز یا زمستان به خاطر کاهش تعداد مسافران، شما می توانید بلیط پرواز تبریز به مشهد را با قیمت مناسبتری رزرو کنید.

اما در مقابل در زمان هایی از سال که بر تعداد سفرها افزوده شده و مشهد شلوغ می شود، نرخ بلیط بالا می رود. تعطیلات عید نوروز، تابستان، تعطیلات مناسبتی، ماه مبارک رمضان و … که افراد بیشتری متقاضی خرید بلیط پرواز تبریز به مشهد هستند، قیمت افزایش می یابد.

بنابراین اگر محدودیتی از نظر تاریخ سفر ندارید و می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، بهترین زمان خرید بلیط تبریز به مشهد، روزهای غیرتعطیل و همچنین روزهای سرد سال می باشد.

همچنین هنگام خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد باید به روز و ساعت پرواز نیز دقت کنید. پروازهایی که در روزهای اول یا آخر هفته انجام می شوند قیمت بالاتری دارند. زیرا در این روزها مسافران بیشتری راهی شهر مشهد می شوند و بدین ترتیب نرخ بلیط افزایش می یابد.

پروازهایی که در ساعات آخر و یا نیمه شب انجام می شوند نیز قیمت ارزانتری نسبت به پروازهای وسط روز دارند. از آنجایی که فرودگاه مشهد از امکانات و خدمات بسیار خوبی برخوردار است، در هر زمان از شبانه روز که وارد آن شوید می توانید از این امکانات و خدمات استفاده نموده و به راحتی با تاکسی های مخصوص به محل اقامت خود بروید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز به مشهد میزبان فلای

اگر در سایت میزبان فلای به عنوان یکی از جامع ترین سامانه های رزرواسیون بلیط، به دنبال خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد باشید، پروازهای متعددی را مشاهده می کنید که از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت بلیط پرواز تبریز به مشهد تاثیرگذارند که از مهمترین آنها می توان به نوع بلیط، تاریخ پرواز، روز و ساعت پرواز، کلاس پروازی، مقدار بار مجاز، نوع ایرلاین و هواپیما و … اشاره کرد.

قیمت بلیط کلاس پروازی درجه یک یا همان فرست کلاس به خاطر سطح بالای امکانات و خدمات این بخش از هواپیما، گرانتر از سایر کلاس های پروازی است.

همچنین ایرلاین های مختلفی در این مسیر هوایی فعال هستند که هر کدام از ویژگی ها و مزایایی برخوردارند. هرچقدر امکانات و خدمات بیشتر و بهتری به مسافران ارائه شود، بلیط آن ایرلاین گرانتر است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز به مشهد

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز به مشهد

یکی از بهترین روش های خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد، خرید اینترنتی است. دیگر نیازی نیست مانند گذشته به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید و می توانید در هر مکان و زمان تنها با چند کلیک ساده بلیط مورد نظر را بخرید.

میزبان فلای یکی از بهترین سایت های رزرواسیون و فروش آنلاین بلیط هواپیما است که امکانات و خدمات ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است. شما می توانید با مراجعه به میزبان فلای به راحتی پرواز مورد نظر را جستجو کرده و انواع بلیط های مسیر تبریز به مشهد را مشاهده کنید.

پس از بررسی های لازم و مقایسه بلیط ها با یکدیگر از جهات مختلف مانند قیمت، تاریخ پرواز و …، می توانید مناسبترین بلیط را به راحتی رزرو کنید.

فاصله هوایی تبریز تا مشهد

فاصله هوایی تبریز تا مشهد 840 کیلومتر است. شما با خرید بلیط هواپیما تبریز به مشهد می توانید در مدت زمان 1 ساعت و 40 دقیقه به مشهد مقدس برسید. فقط باید این را بدانید در زمان هایی که وضعیت جوی نامناسب بوده یا ترافیک هوایی مسیر بالا باشد امکان دارد این زمان طولانی تر شود.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تبریز به مشهد

از آنجایی که متقاضیان زیادی به دنبال سفر هوایی از تبریز به مشهد هستند، ایرلاین های مختلفی در این مسیر پروازهای متعددی انجام می دهند. از مهمترین این ایرلاین ها می توان به آتا، اترک، ماهان، ایران ایر، قشم ایر، آسمان، تابان، معراج و … اشاره کرد.

شما می توانید برای اطلاع از پروازهای ایرلاین های مختلف تبریز به مشهد به سایت میزبان فلای مراجعه کنید و سپس با توجه به شرایط خود و نکاتی که در قبل گفته شد، مناسبترین بلیط هواپیما تبریز به مشهد را رزرو کنید.

آشنایی با فرودگاه های مبدا و مقصد

فرودگاه بین المللی تبریز که بزرگترین فرودگاه منطقه شمال غرب کشور محسوب می شود، یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است. این فرودگاه دارای 2 ترمینال داخلی و خارجی بوده که پروازهای متعددی از طریق آنها انجام می شوند.

امکانات و خدمات مختلفی در فرودگاه بین المللی تبریز به مسافران ارائه می شود که از مهمترین آنها می توان به شعب بانک، خدمات بسته بندی و حمل بار، دفاتر نمایندگی ایرلاین ها، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، تشریفات ویژه و … اشاره کرد.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است که بعد از فرودگاه مهرآباد به عنوان شلوغترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه شناخته می شود.

این فرودگاه در ایام مختلف سال میزبان زائران و مسافران بسیاری است؛ از این رو بهترین امکانات و خدمات در آن برای رفاه حال بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

در فرودگاه مشهد که در سال 1330 تاسیس شده، ایرلاین های داخلی و خارجی زیادی فعالیت می کنند. این فرودگاه دارای یک ترمینال برای ورود و خروج پروازهای داخلی، یک ترمینال برای ورود پروازهای خارجی، یک ترمینال برای خروج پروازهای خارجی و یک ترمینال برای پروازهای حجاج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا