سایت دکتر شهاب اناری
استانبولترکیهجهان گردی

استانبول کارت چیست و چه کاربردی دارد؟

سایت ایمن باشی

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ذهنی که برای افراد علاقه مند سفر به ترکیه پیش می‌آید، هزینه‌های بالا گردشگری در این شهر است. در واقع افراد زیادی علاقه مند هستند تا بدون پرداخت هزینه‌های بالا بتوانند یک سفر خوب و لذت بخش را تجربه کنند.

در این مقاله از هارا گدیم قصد داریم در رابطه با استانبول کارت و تاثیر آن در کاهش هزینه‌های سفر به استانبول صحبت کنیم. مسافران ترکیه می‌توانند با پرداخت هزینه‌‌ای در قبال خرید یک کارت از دیگر هزینه‌های سفر خود بکاهند.

هزینه‌های سرسام آور سفر به استانبول

با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که هزینه‌های سفر به استانبول به قدری بالا است که برای پرداخت آن نیاز است چندین ماه به طور مداوم کار کنید تا در نهایت بتوانید هزینه سفر خود را جور کنید. بنابراین طبیعی است به دنبال روش‌هایی بروید که هزینه سفر شما را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهد.

همین که پایتان را در خاک استانبول می‌گذارید برای جا به جایی در این شهر، استفاده از سرویس‌های اینترنتی و بازدید از مکان‌های گردشگری نیازمند پرداخت هزینه‌ای سنگین می‌باشید.

خوشبختانه امروز به راحتی با خریداری یک استانبول کارت می‌توان بیش از بیست درصد این هزینه‌ها را کاهش دهید.

استانبول کارت دقیقا چیست؟

استانبول کارت دقیقا چیست؟

کارت گردشگری استانبول که به اختصار استانبول کارت نامیده می‌شود، شباهت بسیاری با کارت‌های اعتباری معمولی دارد که برای پیشبرد اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما با شارژ کردن این کارت امکان برخورداری از تخفیف در هنگام استفاده از وسایل نقلیه و مکان‌های گردشگری را خواهید داشت. تجربه نشان داده است افرادی که از استانبول کارت استفاده کرده‌اند، توانسته است هزینه‌های ناشی از سفر و گشت و گذار در استانبول را به طول قابل توجه‌ای کاهش دهند.

چگونه استانبول کارت بخریم؟

برای خریداری استانبول کارت تنها کافی است به دکه‌هایی مراجعه کنید که در کنار متروهای شهر استانبول قرار گرفته‌اند. این دکه‌ها علاوه بر فروش استانبول کارت وظیفه شارژ کردن این دسته کارت‌های اعتباری را نیز عهده دار می‌باشند.

خرید استانبول کارت چه مزیتی دارد؟

خرید استانبول کارت چه مزیتی دارد؟

یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌شود این است که خریداری استانبول کارت چه مزیتی را با خود به همراه دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در هنگام خرید و استفاده از این کارت امکان گردشگری و بازدید رایگان از مکان‌های گردشگری که در این کارت به ثبت رسیده است وجود دارد.

علاوه بر این شما در هنگام جا به جایی در سطح شهر، می‌توانید با استفاده از این کارت‌ها هزینه‌های ناشی از حمل و نقل خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید یا حتی به سفر برسانید.

برخورداری از اینترنت رایگان موجود در سطح شهر، دریافت سرویس رایگان در فرودگاه و همچنین راهنمای آنلاین شبانه روزی از دیگر مزیت‌های خرید استانبول کارت می‌باشد.

آیا امکان خریداری استانبول کارت از همان لحظات ابتدایی ورود به استانبول وجود دارد؟

مزایا گسترده استانبول کارت و تاثیر ویژه آن بر کاهش هزینه‌های ناشی از سفر باعث شده است که افراد از همان لحظات ابتدایی ورود به این شهر در فکر خرید این کارت باشند.

شما در هنگام ورود به این شهر به راحتی می‌توانید در فرودگاه نیز استانبول کارت مورد نیاز خود را خریداری کنید. تا در هنگام گشت و گذار در این بتوانید بدون محدودیت‌های مادی بتوانید از این سفر خود لذت ببرید.

قیمت استانبول کارت چقدر است؟

شما برای خریداری کارت گردشگری استانبول نیاز است تا یک هزینه جداگانه برای خریداری کارت و هزینه جداگانه دیگر برای شارژ کارت در نظر بگیرید. هزینه در نظر گرفته شده برای خریداری کارت چیزی در حدود ۶ لیر ترکیه می‌باشد. شما می‌توانید کارت خریداری شده را بسته به نیاز خود شارژ کرده و در هنگام اتمام شارژ، دوباره شارژ را تمدید کنید.

شما می‌توانید در هر ماه استانبول کارت خود را ۳۰۰ لیر شارژ کنید تا در هنگام استفاده از خدمات ارائه شده در این شهر هیچ محدودیت مالی نداشته باشید.

در هنگام استفاده از استانبول کارت هزینه‌ها چقدر کاهش می‌یابد؟

هنگامی که شما برای بار اول در یک روز از استانبول کارت در جهت کاهش هزینه‌های خود استفاده می‌کنید، معمولا یک هزینه ثابت از اعتبار کارت شما کسر می‌شود. چنانچه شما در کمتر از دو ساعت چندین بار از این کارت استفاده کنید، می‌توانید هزینه‌های پرداختی با این کارت اعتباری را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید. به عبارتی هزینه‌های شما به طور پلکانی کاهش را تجربه خواهد کرد.

در چه مراکزی می‌توان از استانبول کارت استفاده کرد؟

می‌توانیم بگوییم برای کاهش هزینه تمامی وسایل نقلیه‌ای که در شهر استانبول برای حمل و نقل افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند، اعم از مترو، اتوبوس، قایق، متروباس و … مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ می‌توانید از استانبول کارت استفاده کنید.

مدت زمان اعتبار استانبول کارت چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که بسیار پرسیده می‌شود این است که اعتبار استانبول کارت چقدر است؟ در واقع افراد دوست دارند بدانند در صورت عدم استفاده از این کارت تا چه مدت کارت سالم باقی می‌ماند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کارت گردشگری استانبول خریداری شده می‌تواند تا مدت زمان دو سال در صورت عدم استفاده سالم بماند. اگر دائما در حال سفر به ترکیه هستید، هیچ جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند. چرا که شما می‌توانید از این کارت در دفعات دیگر سفر نیز استفاده کنید.

چنانچه قصد ندارید تا دو سال آینده به ترکیه سفر کنید، می‌توانید کارت گردشگری خود را به کسانی بدهید که قصد دارند به این شهر سفر کنند. تا با استفاده از آن بتوانند هزینه‌های اضافه خود را بهبود بخشند.

 سفر ارزان به ترکیه و شهر استانبول

قطعا راه‌های بسیاری برای کاهش هزینه‌های سفر به ترکیه وجود دارد که خرید استانبول کارت یکی از آن‌ها است.

اگر قصد سفر و گشت و گذار از آثار باستانی و گردشگری این شهر را دارید، و می‌خواهید از طبیعت بکر و دست نخورده این کشور نهایت لذت را ببرید، می‌توانید با خریداری یک کارت گردشگری اعتباری هزینه‌های خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید.

مجموعه گردشگری هارا گدیم سعی دارد در مقاله‌های آینده خود به بررسی روش‌هایی بپردازد که می‌توانید با بهره بردن از آن‌ها یک سفر ارزان و کم هزینه را در ترکیه به خصوص شهر استانبول تجربه کنید.

زینب روستا

سال‌ها بعد از اتمام زنگ انشاها قلم را دوباره مهیا کردم تا بنویسم اما این بار کمی متفاوت‌تر. این بار می‌خواستم با آواز قلم به دنیای دیجیتال سفر کنم و به جای سرودن ترانه عشق، ساز سفر و گردشگری زنم. اینگونه بود که مسیر پر داستان چهار و اندی ساله من در دنیای محتوا آغاز گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا