سایت دکتر شهاب اناری
ایران گردی

هیجان موج سواری در خلیج فارس

سایت ایمن باشی

سفر به کیش

جزیره زیبای کیش هم از نظر امکانات و هم از نظر مناظر زیبا بسیار جذاب ودیدنی است به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بازارهای مجلل که در آن انواع کالاها را می‌توانید پیدا کنید، سواحل زیبا و مناظر شگفت انگیز فراوان، هوای مطبوع و نسیم ملایم، بازی‌های مهیج، امکانات رفاهی و تفریحی جدید همه از جاذبه‌های جزیره کیش هستند.

بیشتر گردشگران به محض رسیدن به جزیره زیبای کیش به ساحل می روند. ساحل زیبای این جزیره چشمگیر است. ماسه‌های نرمی که زیر پای شما جاری می‌شوند، امواج دریا که به آرامی تو را صدا می‌کنند، آفتابی سوزان که آسمان را نارنجی رنگ کرده، ابرهای سفید که هنگام تماشای زیبایی بر فراز جزیره ناپدید می‌شوند و نسیم دریا که صورت را خنک می‌کند، همگی تجربه فراموش نشدنی ای را برای شما به ارمغان می‌آورند.

علاوه براین همه زیبایی، امکانات تفریحی و اجتماعی مختلفی در سواحل برای آسایش گردشگران فراهم شده است. جزیره کیش بهترین تفریحات آبی را در خود جای داده است. تفریحاتی مانند شاتل سواری، پاراسل و غواصی که امروزه میان گردشگران محبوب شده که صرفاً برای سرگرم‌کردن شما گردشگران عزیز فراهم شده‌اند. حتی بعضی از افراد فقط به دلیل تفریحات آبی کیش، این جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند؛ چراکه بتوانند خستگی چند ماه تلاش و کار را از تن خود خارج کنند و برای چند ماه آینده انرژی ذخیره کنند. اگر شما هم به این تفریحات آبی و دریایی علاقه دارید و می‌خواهید به کیش سفر کنید، بهتر است از قبل به فکر خرید بلیط تفریحات آبی کیش باشید.

جزیره زیبای کیش

در حقیقت بازی‌های آبی در کیش بسیار محبوب هستند. یکی از این بازی ها شاتل کیش است که به صورت گروهی انجام می‌شود و همین جذاب‌ترش می‌کند. بازی شاتل شور و هیجان زیادی دارد. در واقع، آب و هوای شرجی جزیره کیش و ساحل ماسه ایی تمیز با امکانات رفاهی و تفریحی عالی بازی ها و ورزش های آبی را در این جزیره بسیار دوست داشتنی‌تر کرده است.

معرفی شاتل کیش

آیا دوست داشتید که هیجان موج سواری را تجربه کنید. ورزش لاکچری که اغلب در تلوزیون دیده‌ایم  و به نظر می‌رسد افرادی که موج سواری می‌کنند از این ورزش بسیار لذت می برند. این ورزش بسیار به مهارت نیاز دارد و تمرین‌های زیادی باید انجام داد تا بتوان از موج سواری لذت برد. اما ما هم می‌توانید در جزیره کیش بدون مهارت از موج سواری لذت ببریم! با بازی شاتل کیش می‌شود روی موج ها لغزیده و هیجان را تجربه کرد.

اگر بپرسید که شاتل کیش چیست؟ باید بگویم تیوپ مخصوصی است که جای نشستن و دستها در آن تعبیه شده است و با طناب محکمی به قایق تند رویی متصل است. بعد از نشستن در شاتل قایق تندرو حرکت می‌کند و شما را روی موجهای دریا می‌کشد و حرکت‌های تندی انجام می‌دهد که این خود باعث می شود شاتل سواری هیجان بیشتری داشته باشد.

تفریح آبی شاتل سواری

ویژگی های شاتل سواری در کیش

در میان تفریحات آبی جزیره کیش، شاتل سواری اقتصادی‌ترین و هیجان انگیزترین بازی است. این بازی در بین گردشگران جزیره کیش بسیار محبوب است. شاتل سواری در کیش یک بازی گروهی است. تعداد سرنشینان در این بازی از 2 نفر تا 8 نفر می تواند باشد. البته هر چقدر تعداد نفرات بیشتر باشد، شاتل کندتر می‌شود  و پرش‌ها کمتری دارد. اما بازی در کنار دوستان و عزیزانتان خود لذتی دیگر دارد. گاهی اوقات ناخدا تصمیم می‌گیرد آخر بازی سرنشینان شاتل را در آب بیاندازد و یک آب تنی گروهی را می‌توانید در کنار دوستان  تجربه کنید. البته همه اینها از قبل برنامه ریزی شده است و باعث می شود سواری شاتل هیجان انگیزتر شود.

ویژگی خوب بازی شاتل این است که می توانید با جمعی از دوستان یا خانواده از شاتل سواری  لذت ببرید و خاطراتی شیرین و پر از رنگ و هیجان را برای خود و عزیزانتان بسازید. همچنین، امکان ثبت عکس و تهیه فیلم  موجود است. از قبل با عکاس مجموعه هماهنگ کنید و برای رائه خدمات عکاسی و فیلم برداری هزینه جدای از هزینه بلیط شاتل دریافت می‌شود.

مدت زمان شاتل سواری در کیش 20 دقیقه بوده و تمامی تجهیزات ایمنی لازم مانند جلیقه نجات و کلاه ایمنی در اختیار گردشگران تور کیش می باشد. این بازی برای خانم‌ها و آقایان بدون محدودیت است. البته خانم های باردار و افراد با بیماری های قلبی و ریوی اجازه استفاده از این بازی را ندارند. همچنین کودکان زیر  10 سال اجازه شاتل سواری کیش را نخواهند داشت. کودکان بالای 10 سال و زیر 15 سال حتما باید با یکی از والدین خود سوار شاتل کیش شوند.

با خرید بلیط شاتل کیش به شما کلاه ایمنی و جلیقه نجات داده می شود و استفاده از آنها الزامی است. برای خانم هایی که دوست ندارند لباس هایشان خیس شود، لباس هایی که ضد آب است به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد که می توانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. با استفاده از این لباس ها دیگر خیس نمی شوید. همچنین، از آنجایی که لباس شما خیس می شود ، بهتر است حوله و دمپایی همراه داشته باشید.  اقایان شلوارک بپوشند و خانم ها لگ بپوشند. بیمه شخص ثالث برای همه کسانی که شاتل سواری می کنند اجباری است و بابت این از شما هزینه جدا گرفته نمی شود. بازی شاتل کیش، یک تفریح ایمنی است و جای نگرانی برای شما گردشگران تور جزیره کیش ندارد.

قیمت بلیط شاتل سواری در کیش

قیمت بلیط شاتل کیش به صرفه و اقتصادی است. شما با خرید شاتل کیش یک بازی گروهی در پیش رو دارید و کنار عزیزانتان به خوشی و تفریح می پردازید. این امر سبب جذابیت و محبوبیت بیشتر بین گردشگران و جوانان شده است.

برای اطلاع از قیمت و تخفیفات شاتل کیش و دیگر تفریحات آبی بهتر است به سایت مستر کیش مراجعه کنید. در این سایت تمام اطلاعات به صورت دسته بندی شده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. طراحی زیبا و راحتی استفاده ازسایت مسترکیش این سایت را محبوب کرده است.کاربر می تواند از بهترین تخفیفات خرید بلیط تفریحات آبی کیش و به روز ترین بازی ها در این سایت مطلع شود.

تفریح گروهی شاتل سواری

تهیه بلیط از سایت مسترکیش

در مستر کیش می توانید ساحلی را که در آن می خواهید شاتل سواری و دیگر بازی ها را انجام بدهید را انتخاب کنید. ساحل هایی مانند اسکله تفریحی کیش و اسکله دامون، ساحل سیمرغ کیش  و ساحل  مرجان کیش که همه از نظر امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی هستند، انجام تفریح شاتل سواری را برای شما فراهم کرده اند. امکاناتی مانند بوفه و بار نوشیدنی، رستوران، اقامتگاه و دیگر بازی های آبی برای راحتی شما در مجموعه ها محیا است.

 برای صرفه جوی در وقت بهتر است از قبل بلیط تفریح مورد نظر را در سایت مستر کیش رزرو کنید تا در صف‌های بازی‌ها وقتتان را تلف نکنید. در واقع، برای سفر به مکانی مثل جزیره کیش که پر از بازی و تفریح است، نیاز به برنامه ریزی مناسب دارید. در سایت مستر کیش به راحتی می‌توانید برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید و در وقت و پول خود صرفه جویی کنید.

علاوه براین، با رزرو اینترنتی بلیط تفریحات کیش، هنگام مراجعه به کلوپ تنها کافی است عکس بلیط را در گوشی همراتان داشته باشید. عدم نیاز به پرینت بلیط خریداری شده از ویژگی های مثبت رزرو اینترنتی بلیط است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به مستر کیش در کوتاه ترین زمان به خرید بلیط تفریح مورد نظر خود اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا