سایت دکتر شهاب اناری
استان آذربایجان شرقیایران گردیتبریز

هتل های 5 ستاره تبریز

سایت ایمن باشی

تبریز به دلیل داشتن آثار تاریخی و فرهنگی، همیشه میزبان گردشگران زیادی است. علاوه بر این تبریز از مراکز مهم صنعتی، تجاری و بازرگانی کشور به شمار می رود و افراد زیادی با اهداف کاری به این شهر سفر می کنند. معمولا این افراد که در حوزه های صادرات و واردات فعال هستند، قشر مرفه جامعه محسوب می شوند. از این رو هتل های 5 ستاره تبریز بهترین گزینه برای اقامت آنها هستند. در تبریز هتل ‌های مجلل و شیک زیادی با امکانات بسیار عالی وجود دارد که در این مقاله از هارا گدیم قصد داریم به معرفی و بررسی آنها بپردازیم. اگر شما هم به دنبال بهترین و مجلل ترین هتل تبریز برای اقامتی رویایی و خاطره انگیز هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

بهترین هتل 5 ستاره تبریز

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که محدودیت مالی برای سفر به تبریز ندارید، انتخاب هتل های 5 ستاره تبریز بهترین گزینه شما برای تجربه سفری به یادماندنی است. با اقامت در این هتل ها و بهره مندی از بالاترین سطح امکانات و خدمات، لذت سفر شما دوچندان می شود.

هتل پارس ائل گلی

هتل 5 ستاره پارس ائل گلی به عنوان بهترین هتل تبریز شناخته می شود که در سال 1380 تاسیس شده است. این هتل مجلل از معماری منحصربفرد و ساختمانی با نمای زیبای شیشه ای برخوردار است که در یکی از بهترین مناطق شهر قرار دارد. امکانات و خدمات هتل ائل گلی تبریز براساس معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا بوده که رضایت خاطر مهمانان را به خوبی فراهم می کند.

در ساختمان 17 طبقه این هتل پنج ستاره لوکس، 178 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک برای میزبانی از گردشگران در نظر گرفته شده است. تنوع اتاق ها موجب شده برای انتخاب اتاقی مناسب گزینه های مختلفی پیش رو داشته باشید.

شما می توانید اتاق های یک تخته، دو تخته دبل یا توئین، سویت های یک خوابه و دو خوابه و دیگر اتاق ها و سوئیت های هتل پارس ائل گلی را برای اقامتی راحت انتخاب کنید. در تمامی واحدهای اقامتی این هتل بهترین امکانات، تجهیزات، وسایل و خدمات برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

تخت و مبلمان باکیفیت، روم سرویس، صبحانه در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، پاور سوئیچ، سیستم پیشرفته اطفاء حریق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، چایساز، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و … از مهمترین امکانات و خدمات اتاق های هتل 5 ستاره پارس ائل گلی تبریز محسوب می شوند.

هتل 5 ستاره پارس ائل گلی در بام شهر زیبای تبریز و در منطقه ای آرام بدون هیاهوی شهر قرار دارد. شما می توانید با انتخاب و رزرو این هتل اقامتی دلنشین و آرامش بخش داشته باشید. موقعیت مکانی ویژه هتل ائل گلی موجب دسترسی راحت به جاذبه ها و اماکن مهم شهر تبریز مانند پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا، برج خلعت پوشان، رستوران دریایی بالیق و … شده است.

اگر در میان هتل های 5 ستاره تبریز به دنبال یک هتل با کاملترین امکانات و خدمات رفاهی هستید، می توانید هتل پارس ائل گلی را انتخاب کنید. با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات شگفت انگیزی همچون رستوران با کیفیت، کافی شاپ لوکس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فروشگاه، مکز خرید، آتلیه، خدمات معلولین، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، باربری، لاندری، خانه داری، سالن بیلیارد، اینترنت پرسرعت و رایگان، خدمات تهیه بلیط و … بهره مند خواهید شد.

هتل لاله پارک

در لیست بهترین هتل های 5 ستاره تبریز نام هتل لاله پارک همچون نگینی می درخشد. این هتل لوکس در زمین وسیعی به مساحت 29 هزار متر در 17 طبقه بنا شده است و دارای ۲۲۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن مجهز به تمامی امکانات رفاهی می ‌باشد. این هتل شیک زیر مجموعه گروه هتل‌ های کایا ترکیه است و مطابق با استانداردهای روز و بین ‌المللی در یکی از بهترین مناطق تبریز احداث شده است.

براساس معیارهای هتل های 5 ستاره دنیا در هتل لاله پارک نیز اتاق هایی با فضای وسیع و دلباز، محیطی آرامشبخش، طراحی و دکوراسیون منحصربفرد و تجهیزات و خدمات بی نظیر برای میزبانی از گردشگران در نظر گرفته شده است.

هتل لاله پارک یکی از بهترین هتل ‌ها برای اجتماعات و همایش ‌ها نیز می‌باشد. در این هتل سالن ‌های مدرن با تجهیزات کاملی به همراه اتاق جلسات مخصوص برای استفاده افراد با زمینه سفر کاری فراهم شده است. این هتل به دلیل داشتن دسترسی خوب به فرودگاه تبریز و همچنین پارک ائل گلی و داشتن امکانات رفاهی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، مرکز سلامت، حمام ترکی، ماساژ، سونا خشک و بخار، اتاق پیلاتس و یوگا و … به یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های ایران و تبریز تبدیل شده است.

هتل بین ‌المللی شهریار

هتل 5 ستاره شهریار در تبریز با امکانات و تجهیزات مدرن در ۱۰ طبقه و با ۲۰۲ باب اتاق و سوئیت لوکس در تابستان سال ۱۳۸۶ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل مجلل از چیدمان جذاب و دوست داشتنی و امکانات و خدمات رفاهی کامل مانند روم سرویس، صندوق امانات، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، مبلمان و تخت باکیفیت و درجه یک، مینی بار و … برخوردارند.

این هتل لوکس که در میان هتل های 5 ستاره تبریز طرفداران زیادی دارد، در نزدیکی اماکن دیدنی و مراکز خرید مانند بازار سنتی تبریز واقع شده است و موقعیت مکانی مناسبی دارد. شما می توانید با اقامت در این هتل به راحتی به بازدید جاذبه های گردشگری بروید. با انتخاب هتل شهریار می توانید در طول مدت اقامت خود از خدمات و امکانات رفاهی بی نظیری مانند رستوران های متنوع با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی، سالن ‌های مختلف برای برگزاری کنفرانس و مراسمات، فروشگاه و مرکز خرید، لاندری، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزشی و … بهره ببرید.

برنامه‌های تفریحی متنوعی نظیر اجرای موسیقی زنده در لابی هتل نیز برای سرگرمی مهمانان در هتل 5 ستاره بین الماللی شهریار در نظر گرفته شده است. دکوراسیون و فضای بخش ‌های مختلف هتل و اتاق ‌های آن بسیار زیبا و شیک می‌ باشد و پرسنل این هتل 5 ستاره به خوبی آموزش دیده‌ اند.

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره تبریز است که در روستای تاریخی کندوان قرار دارد. این هتل صخره ای خاص جزو نخستین هتل بوتیک های کشور نیز محسوب می شود که در منطقه ای خوش آب و هوا در 60 کیلومتری تبریز واقع شده است. اگر می خواهید سفر تبریز شما سفری متفاوت و اقامتتان رویایی باشد، هتل 5 ستاره لاله کنداون گزینه ای ایده آل محسوب می گردد.

ساختمان 1 طبقه هتل لاله کندوان در دل صخره های سنگی ساخته شده و اتاق های آن از طراحی شگفت انگیزی برخوردارند. 16 اتاق سنگی با امکانات و خدمات رفاهی کامل هتل لاله کنداون اقامتی خاص را برایتان رقم می زنند. شما می توانید تجربه زندگی غارنشینی در فضایی منحصربفرد را با انتخاب این اتاق ها داشته باشید.

اتاق های صخره ای که نمای بیرون آنها کله قندی می باشند جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران و مهمانان دارند. در برخی از اتاق ها و سوئیت های لوکس هتل کندوان امکانات و خدمات ویژه ای برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از مهمترین آنها می توان به جکوزی اختصاصی اشاره کرد.

هتل 5 ستاره لاله کندوان در خارج شهر تبریز و در مجاورت روستای تاریخی کندوان احداث شده است. با اینکه فاصله این هتل تا جاهای دیدنی تبریز زیاد است اما شما می توانید اقامتی به یادماندنی در محیطی کاملا آرام و منحصربفرد را تجربه کنید. با انتخاب این هتل برای سفر تبریز امکان بازدید و دسترسی راحت به روستای کندوان که جزو جاذبه های کم نظیر شمال غرب ایران محسوب می شود را خواهید داشت.

این هتل پنج ستاره برای رفاه حال مهمانان خود امکانات و خدمات ویژه و بی نظیری در نظر گرفته است. رستوران لوکس با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی باکیفیت، کافی شاپ جذاب و دوست داشتنی، صندوق امانات، فروشگاه، چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط، خدمات CIP تشریفات ویژه، آژانس مسافرتی، لاندری، خانه داری و … را می توان مهمترین امکانات و خدمات هتل 5 ستاره لاله کندوان تبریز در نظر گرفت.

کدام یک از هتل های 5 ستاره تبریز را انتخاب کنیم؟

هتل های 5 ستاره تبریز به عنوان بهترین هتل های این شهر شناخته می شوند. این هتل ها در میان هتل های کشور جایگاه ویژه ای دارند. شما می توانید با توجه به میزان بودجه و نوع امکانات و خدمات هریک از هتل های پنج ستاره تبریز، مناسبترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده توسط هارا گدیم مفید واقع شده و بتوانید با استفاده از آنها در سفر به تبریز اقامتی به یادماندنی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا