سایت دکتر شهاب اناری
استان هرمزگانایران گردیجزیزه قشم

هتل های قشم

سایت ایمن باشی

پیش از سفر به هر مکانی نیاز است که مکان اقامت خود را در آن سفر مشخص کنیم. مکان اقامت برای یک مسافر هتل است. هتل‌ها نیز با امکانات متفاوتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. انتخاب کردن یک هتل از بین چند هتل بر عهده خود مسافر خواهد بود.‌ در این مقاله از مجله سفر و گردشگری هارا گدیم قصد داریم به بررسی هتل های قشم بپردازیم.

معرفی بهترین هتل های قشم

هتل زیگورات

بلندترین هتل قشم زیگورات نام دارد که اولین هتل ۵ ستاره قشم است که در این قسمت به معرفی آن خواهیم پرداخت. این ساختمان ۲۵ طبقه دارای ۲۰۰ اتاق است و نماد شهر قشم به حساب می‌آید.

 این هتل به صورت مربعی ساخته شده است و طراحی آن به صورتی است که طبقات آن حول یک محور می‌چرخد و زیبایی خاصی به نمای این هتل داده است. این هتل که نماد قشم است به شکل ظاهری جزیره قشم زیبایی خاصی بخشیده است.

 هتل سورینت

دومین هتل معروف قشم که در حال ساخت است هتل سورینت است. این هتل دارای امکانات خاصی مثل استخر، سالن همایش، سونا، جکوزی و مکانی برای جلسات مهم کاری است.

 برای طراحی نمای ساختمان و اتاق‌های این هتل معماری خاص و زیبایی به کار برده شده است.

از آنجایی که این هتل در حال احداث است نمی‌توان اطلاعات کامل و دقیقی از آن بیان کرد.

 هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی نیز یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره قشم است که فاصله چندانی با ساحل ندارد. این هتل ۵۸ اتاق دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی برای ماهیگیری، قایق سواری و اسکی روی آب اشاره کرد.

 همچنین اینترنت نامحدود رایگان در لابی، پارکینگ خودرو به صورت رایگان، استخر، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، کافی شاپ، فروشگاه و رستوران از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

هتل آوینا

هتل آوینا یکی از بهترین هتل‌ های قشم است که نو‌ساز است و دارای هفت طبقه و ۴۰ اتاق است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل دسترسی سریع به دریای خلیج فارس است. از امکانات منحصر به فرد این هتل می‌توان به کافی شاپ، خدمات باربری، رستوران، کافی نت، تاکسی سرویس، رستوران لوکس اشاره کرد.

 هتل هانی

یکی‌دیگر از هتل‌های معروف ۴ ستاره قشم هتل هانی است که سه طبقه و شصت اتاق دارد.

 این هتل نوساز است و ویژگی‌های منحصر به فردی برای مسافرین در نظر گرفته است. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به دسترسی سریع و آسان به مجموعه تفریحی پارک زیتون، آب‌‌های خلیج فارس، بازار سنتی قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. از ویژگی‌هایی دیگر این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و لابی لوکس اشاره کرد.

هتل ارم

یکی از هتل‌های ۴ ستاره بسیار شیک و زیبای قشم هتل ارم است که در سال ۹۵ تاسیس شده است. هتل ارم پنج طبقه و ۹۶ اتاق دارد و می‌تواند در یک نوبت از ۳۰۰ مهمان پذیرایی کند.

 هتل ارم یکی از شیک‌ترین رستوران‌های قشم را دارد که پاکیزگی و نظافت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

برخورد خوب مهمانپذیران در این هتل باعث جذب مسافران به این هتل شده است.

 بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی کودک، آبنما و فواره، آلاچیق و اینترنت رایگان در اتاق‌ها از فواید و ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است.

هتل خلیج فارس

یکی از هتل‌ های قشم که کاملاً روبه دریا بوده و تمامی اتاق‌ها ویو به دریای خلیج فارس دارند، هتل خلیج فارس نام دارد. این هتل از نظر کیفیت غذا، عملکرد مهمانپذیر و همچنین نظافت اتاق ها و سرویس های بهداشتی حرف اول را میزند.

 قرار گرفتن این هتل در نزدیکی دریا باعث شده است که همه ساله مهمان‌های زیادی به این هتل بیایند و در این هتل اسکان داشته باشند.

 این هتل دارای سالن بیلیارد، زمین تنیس، زمین مخصوص پینگ پنگ، رستوران، کافی شاپ و امکانات تفریحی مثل قایق سواری برای مسافران ایجاد کرده است تا از سفر خود به بهترین نحو لذت ببرد.

هتل آرتا

هتل آرتا یکی‌ دیگر از هتل‌ های قشم است که از نظر تجملات و لوکس بودن یکی از بهترین‌هاست. این هتل ۴ ستاره است و ۷ طبقه و ۴۴ اتاق دارد.

پنجره برخی از اتاق‌های این هتل رو به دریا باز می‌شوند و زیبایی را برای مسافران هتل به ارمغان می‌آورد.

آرتا در نزدیکی مراکز خرید سیتی سنتر، پارک ساحلی زیتون و بازار ستاره قرار دارد که این مورد از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل است.

معماری فوق العاده هتل آرتا باعث شده است این هتل در قشم به مروارید قشم معروف باشد.

 حتماً اگر به این جزیره سفر کردید سری به این هتل بزنید تا با یک اقامت بی‌نظیر سفر خود را زیبا‌تر و لذت بخش‌تر کنید.

 هتل آتامان

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۴ ستاره قشم هتل آتامان است. این هتل ۱۷۰ نفر ظرفیت دارد و اتاق های دو تخته و چهار تخته دارد.

 برخورد بسیار محترمانه و خوب مهمانپذیران این هتل، کیفیت غذاهای رستوران این هتل و تنوع منوی غذایی این هتل باعث شده است که همه ساله مهمانان زیادی در این هتل اسکان پذیرند.

نکته جالبی که درباره این هتل وجود دارد این است که صبحانه مفصل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و این صبحانه کاملاً سلف سرویس است.

حمام، سونا، جکوزی و استخر به صورت شخصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و می‌توانند یک اسکان خوب را تجربه کنند.

 بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل ایرمان یک هتل چهار ستاره بین هتل های قشم است که پنج طبقه و دارای ۳۸ اتاق است. این هتل با معماری خاص و بی‌نظیری که دارد توجه مسافران را به شدت به خود جذب کرده است. زیبایی منحصر به فرد و معماری جالب این هتل در جزیره قشم کاملا مشهود است.

 دسترسی این هتل به سواحل خلیج فارس بسیار بسیار آسان است و همچنین مراکز خرید نیز نزدیک به این هتل هستند و به صورت پیاده نیز می توان به این مراکز رفت.

 از امکانات مهم بوتیک هتل ایرمان میتوان به صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، استخر، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل کیمیا ۴

هتل کیمیا ۴، هتلی سه ستاره در جزیره قشم است که پنج طبقه و ۴۴ اتاق دارد.

 اتاق‌های این هتل متفاوت هستند و دو تخته، یک تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و حتی ۶ تخته دارد.

 از دیگر امکانات هتل کیمیا میتوان به پذیرش ۲۴ ساعته این هتل، اینترنت رایگان در لابی، خدمات خانه‌داری و سالن بیلیارد اشاره کرد. تنها مشکل این هتل نداشتن رستوران و پارکینگ است.

هتل آرکا

هتل آرکا تاسیس شده در سال ۱۳۹۷ یکی از هتل‌ های قشم است، که دسترسی آسانی به مراکز خرید این جزیره و همچنین سواحل خلیج فارس دارد.

بازار قدیمی و پارک ساحلی زیتون نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌ اند. این هتل ۶ طبقه و ۲۱ اتاق دارد. کافی شاپ، خدمات پذیرش، خانه‌داری، خشکشویی و تاکسی سرویس از ویژگی‌های این هتل هستند؛ اما این هتل رستوران ندارد.

هتل آلاله

هتل آلاله نیز ده طبقه و ۴۴ اتاق دارد.

امکانات این هتل اینترنت رایگان در لابی، دید وسیع به دریا، خدمات خانه‌داری و پذیرش ۲۴ ساعت است. البته این هتل رستوران ندارد و پارکینگ نیز در این هتل ساخته نشده است.

 هتل پرشین گلف

هتل سه ستاره پرشین گلف یکی از بهترین هتل‌ های قشم است، که علاوه بر این که دسترسی آسانی به آب‌های خلیج فارس، بازارهای لوکس و مجهز و مجتمع‌های تجاری دارد، امکاناتی همچون رستوران با ظرفیت ۶۵۰ نفر و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو نیز دارد. اینترنت نامحدود در لابی این هتل رایگان است. آژانس مسافرتی، فروشگاه، صندوق امانات و کافی شاپ از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

 هتل مارینا ۱

هتل‌های مارینا به صورت مجموعه‌ای در حال فعالیت هستند. هتل مارینا ۱ یکی از این شعبه‌هاست.

این هتل در سال ۹۱ احداث شد و دو طبقه دارد. در این دو طبقه ۸۰ اتاق و ۱۹۰ تخت وجود دارد.

این هتل دارای رستوران با ظرفیت ۱۳۰ نفر است. همچنین پارکینگ این رستوران به صورت رایگان در اختیار ۳۰ خودرو قرار خواهد گرفت. اینترنت لابی این هتل نیز به صورت رایگان است. همچنین کافی شاپ و فضای سبز نیز در این هتل وجود دارد.

هتل مارینا ۲

ماریانا ۲ دیگر هتل از مجموعه ماریانا است، که سه طبقه و ۲۵ اتاق و ۹۱ تخت دارد. از امکانات هتل مارینا می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر اشاره کرد.  اینترنت رایگان در لابی نیز یکی‌دیگر از امکانات مهم این هتل به شمار می‌رود.

 کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارد اما این هتل پارکینگ ندارد و این نکته برای خودروداران عزیز بسیار اهمیت دارد.

هتل بهشت

هتل بهشت از دیگر هتل‌های سه ستاره قشم است، که دارای ۱۶۰ اتاق است.

 این هتل در نزدیکی بازار ستاره و بازار سیتی سنتر قرار گرفته است؛ رستوران ۲۰۰ نفره و پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو دارد.

هتل سما

هتل سما هتل سه ستاره در قشم است که پنج طبقه دارد و در این پنج طبقه ۲۹ اتاق ساخته شده است.

 در این هتل امکاناتی همچون گیم نت، ترانسفر، تاکسی سرویس و اینترنت نامحدود رایگان در لابی وجود دارد.

اما این هتل رستوران ندارد و پارکینگ نیز برای این هتل ساخته نشده است.

 هتل آرمان

هتل آرمان فاصله چندان زیادی با دریای خلیج فارس ندارد. همچنین مجتمع‌های خرید در نزدیکی این هتل قرار دارند.

 این هتل یک هتل از بین هتل های قشم است که سه ستاره با سه طبقه ساختمان و ۲۷ اتاق دارد.

اینترنت در لابی این هتل رایگان است. پارکینگ هتل نیز ظرفیت ۶۰ خودرو را به صورت رایگان دارد. تاکسی سرویس، گشت نیمروزی، خدمات خانه‌داری‌، کافی شاپ، کافی نت و آژانس مسافرتی از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

هتل آرمان رستوران ندارد.

 هتل آرام

هتل آرام قشم دارای چهار طبقه و ۲۳ اتاق است.

نزدیکی این هتل به مراکز خرید قشم باعث جلب توجه مسافرین شده است.

 این هتل سه ستاره است و در سال ۹۶ بازسازی شده است تا ظاهری زیباتر و بروزتر داشته باشد.

 هتل فولتون

یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل‌ های قشم هتل فولتون است.

این هتل دارای تنوع در اقامتگاه است و به صورت ویلا هتل و آپارتمان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

 این هتل ۷ واحد اتاق و یک سالن نهارخوری دارد.

 با وجود سه ستاره بودن این هتل اما در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

 منظره زیبای دریا و چشم انداز فوق العاده ساحل باعث شده است که این هتل شرایط دنجی را برای مسافران ایجاد کند.

 زمین والیبال ساحلی، اسکله برای پیاده روی و دوچرخه سواری و استخر روباز از ویژگی‌های این هتل می‌باشند.

 هتل پرشیا

هتل پرشیا یکی از هتل‌های سه ستاره در قشم است که ۲۴ واحد دارد.

 تنها سه طبقه از پنج طبقه این هتل واحدهای اقامتی هستند.

 اتاق‌های این هتل و کافی شاپ و رستوران این حوزه همگی رو به دریا هستند و این موقعیت و شرایط را برای یک مکان دنج برای خلوت‌های دونفره ایجاد کرده است.

اگر روزی با همسر خود به قشم سفر کردید حتما از هتل پرشیا دیدن کنید. این هتل کاملا مناسب ماه عسل‌ و مسافرت‌های دونفره عاشقانه میباشد.

هتل سینگو

هتل سینگو یک هتل یک طبقه است. البته در یک طبقه ۶۴ اتاق وجود دارد.

 این هتل برخلاف کوچک بودن دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ و پارکینگ است. اینترنت نیز در این هتل رایگان است. همچنین این هتل در نزدیکی سواحل دریای خلیج فارس و همچنین مراکز خرید و مراکز تجاری است.

سخن پایانی

از آنجایی که در یک سفر تفریحی به شهرهای دیگر مهمترین مبحث اقامت مسافران است، پیش از سفر به هر مکانی بهتر است که پیش از سفر محل اقامت خود را بررسی کنیم.

 اگر قصد اقامت در هتل های قشم را دارید از بین لیست بهترین هتل‌های مقصد، هتل مدنظر خود را انتخاب کنیم تا در زمان حضور پیدا کردن در این شهر سردرگم نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا