سایت دکتر شهاب اناری
استان هرمزگانایران گردی

هتل های عسلویه

سایت ایمن باشی

عسلویه به خاطر داشتن منطقه ویژه اقتصادی پارس در زمینه استخراج نفت و گاز و پتروشیمی، یکی از مهمترین بنادر ایران محسوب می شود. از این رو افراد زیادی در طول سال با اهداف کاری به این شهر سفر می کنند. هتل های عسلویه علاوه بر میزبانی از این مسافرها، به عنوان بهترین محل اقامت برای گردشگرانی است که به قصد تفریح و گشت و گذار در جنوبی ترین بخش استان بوشهر، عسلویه را انتخاب می کنند. اگر شما هم قصد دارید با اهداف کاری و یا توریستی و بازدید از سواحل شگفت انگیز، روستاهای تاریخی و منحصربفرد، جنگل حرا، پارک ملی نایبند، نخلستان ها و دیگر دیدنی ها به این منطقه سفر کنید، بهتر است با هتل های عسلویه آشنا شوید. داشتن اطلاعات کافی و آگاهی های لازم درباره واحدهای اقامتی و انتخاب بهترین هتل عسلویه، در کیفیت سفر شما تاثیر بسزایی دارد. از این رو ما در هارا گدیم  قصد داریم به معرفی هتل های عسلویه به شما علاقمندان بپردازیم.

لوکس ترین هتل های عسلویه و اقامتی به یادماندنی

اگر می خواهید اقامتی به یادماندنی و سفری خاطره انگیز داشته باشید، باید از میان هتل های عسلویه، هتل های 5 ستاره و 4 ستاره را انتخاب کنید. این هتل ها براساس بالاترین سطح معیارها و استانداردهای صنعت هتلداری ساخته شده و امکانات و خدمات بی نظیری را در فضایی منحصربفرد به مهمانان ارائه می دهند. بندر عسلویه یک هتل 5 ستاره مجلل و یک هتل 4 ستاره لوکس دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

هتل 5 ستاره ساحلی کنگان عسلویه

یکی از بهترین هتل های عسلویه که از معماری و طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار می باشد، هتل 5 ستاره کنگان است. این هتل که در سال 1400 به بهره برداری رسیده است، در ساحل زیبای کنگان و به دور از هیاهو و شلوغی شهر قرار دارد. به همین خاطر شما می توانید با انتخاب این هتل، اقامتی آرام بخش و راحت در محیطی دلنشین داشته باشید.

هتل پنج ستاره کنگان عسلویه دارای 350 باب اتاق و سوئیت شیک و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است. برخی از این اتاق ها دارای پنجره به سوی دریا و چشم انداز خیره کننده ای از سواحل زیبای استان بوشهر هستند. سطح بالای خدمات اتاق ها و سوئیت های لوکس هتل کنگان یکی از مزیت های اصلی این هتل محسوب می شوند که اقامتی فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهند زد.

با انتخاب هتل کنگان به عنوان یکی از بهترین هتل های عسلویه می توانید دسترسی راحتی به اماکن دیدنی، تفریحی و … مانند مجتمع شیرینو، کوه پردیس، پارک ملی نایبند و … داشته باشید. همچنین با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات ویژه و بی نظیری بهره مند می گردید. از مهمترین این امکانات و خدمات می توان به رستوران باکیفیت با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ لوکس،  سالن ورزشی و … اشاره کرد.

هتل 4 ستاره ریم رام عسلویه

یکی دیگر از بهترین و لوکسترین هتل های عسلویه، هتل چهار ستاره ریم رام است. این هتل در سال 1395 افتتاح شده و در منطقه خارج از محدوده شلوغ شهر قرار داد. فاصله 1.5 کیلومتری با اسکله بندر عسلویه موجب شده محیط هتل ریم رام آرامش خاصی داشته باشد و بتوانید اقامتی راحت و استراحتی دلنشین را تجربه کنید.

هتل 4 ستاره ریم رام عسلویه دارای ساختمانی 2 طبقه با 5 اتاق بسیار زیبا است که از طراحی و دکوراسیون جذابی برخوردارند. فضای اتاق ها دلباز و وسیع بوده و تجهیزات و وسایل درجه یک و باکیفیت برای آنها در نظر گرفته شده است. از مزایای این هتل می توان به فضای سبز و آلاچیق های دوست داشتنی آن اشاره کرد که بهترین محل برای استراحت، دورهمی های دوستانه، خانوادگی، قرارهای کاری و … محسوب می شود.

رستوران هتل ریم رام که فضایی شیک و مدرن دارد، به عنوان یکی از بهترین رستوران های عسلویه شناخته می شود. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی باکیفیت و خوش طعم را که توسط سرآشپزان حرفه ای طبخ می شوند سفارش دهید. در صورت انتخاب هتل چهار ستاره ریم رام در سفر به عسلویه دسترسی راحتی به جاهای دیدنی و اماکن مهم مانند مسجد جامع محمد رسول الله، پاک ملی نایبند، فرودگاه، روستای بنود و … خواهید داشت.

هتل های عسلویه و اقامتی اقتصادی

اگر می خواهید در هزینه های سفر خود به عسلویه صرفه جویی کنید، می توانید به سراغ ارزانترین هتل های عسلویه بروید. هتل های 3 ستاره و 2 ستاره عسلویه علاوه بر قیمت مناسب از امکانات و خدمات قابل قبولی برخوردارند و می توانند اقامتی خاطره انگیز را برایتان فراهم کنند.

هتل 3 ستاره بنود عسلویه

یکی از جدیدترین هتل های عسلویه، هتل سه ستاره بنود است. این هتل در سال 1401 افتتاح شده و به خاطر نزدیکی با سواحل بکر و زیبای خلیج فارس، گزینه ای عالی برای اقامت محسوب می شود. سواحل بنود جزو مهمترین جاهای دیدنی عسلویه به شمار می روند که از جذابیت بسیاری برخوردارند. از این رو اگر قصد دارید دسترسی راحتی به این ساحل داشته باشید می توانید هتل بنود را برای اقامت انتخاب کنید.

ساختمان این هتل سه ستاره بسیار لوکس و شیک است و دارای 6 طبقه می باشد. تعداد 52 اتاق با دکوراسیون و طراحی منحصربفرد در این هتل برای میزبانی از گردشگران و مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و … هتل بنود مجهز به بهترین امکانات، وسایل و خدمات رفاهی هستند.

همچنین این هتل سه ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل های عسلویه امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیار مهمانان قرار می دهد. شما می توانید در طول مدت اقامت خود از امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، مینی بار، سالن ماساژ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، خدمات معلولین، خدمات تشریفات ویژه و … بهره ببرید.

هتل 2 ستاره حرا عسلویه

در میان هتل های عسلویه هتل حرا از جایگاه ویژه ای بین مسافران برخوردار است. این هتل قیمت ارزان و خدمات و امکانات مناسبی دارد. هتل دو ستاره حرا در سال 1401 فعالیت خود را آغاز نموده است و به خاطر موقعیت مکانی عالی، دسترسی راحتی به مراکز تجاری، اداری، تفریحی و گردشگری عسلویه دارد.

پرسنل آموزش دیده و مجرب، مدیریت حرفه ای، اتاق های شیک و تمیز، محیط آرامش بخش و زیبا و موقعیت مکانی ویژه در کنار قمت مناسب مهمترین مزایای هتل حرا محسوب می شوند که باعث جذب مسافران زیادی شده است.

کدام یکی از هتل های عسلویه را انتخاب کنیم؟

انتخاب هتل مناسب در عسلویه به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید با توجه به نوع سفر، مدت زمان سفر، تاریخ سفر و از همه مهمتر میزان بودجه در نظر گرفته یکی از هتل های عسلویه را برای اقامتی راحت انتخاب کنید. اگر می خواهید سفری لاکچری و رویایی داشته باشید باید به سراغ هتل های 5 ستاره و 4 ستاره عسلویه بروید. اما اگر به دنبال تجربه سفری اقتصادی هستید، هتل های 3 ستاره و دو ستاره عسلویه بهترین انتخاب شما خواهند بود. امیدواریم با استفاده از مطالب ارائه شده توسط هارا گدیم بتوانید بهترین هتل عسلویه را انتخاب نموده و اقامتی دلچسب و سفری فراموش نشدنی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا