سایت دکتر شهاب اناری
استان هرمزگانایران گردی

هتل های بندرعباس

سایت ایمن باشی

جاذبه ‌های گردشگری بندر عباس در کنار فعالیت‌ های مهم اقتصادی و تجاری این منطقه باعث شده است مرکز استان هرمزگان به یکی از شهرهای مهم و مقاصد اصلی سفر ایران تبدیل شود. هتل های بندرعباس بهترین مکان برای تجربه اقامتی دلنشین و خاطره انگیز در سفر به جنوب کشور محسوب می شوند. این هتل ها از امکانات و خدمات بی نظیری برخوردار بوده و لذت سفر را دوچندان می کنند. اگر شما هم قصد سفر به بندرعباس برای اهداف کاری یا تفریحی و توریستی مانند بازدید از جزایر قشم، هرمز، هنگام، خرید از مراکز تجاری و … را دارید، پیشنهاد می کنیم فرصت مطالعه این مقاله از هارا گدیم را از دست ندهید. ما در این مطلب به معرفی بهترین هتل های بندر عباس می پردازیم؛ تا انتها همراه ما باشید

اقامتی 5 ستاره در بهترین هتل های بندرعباس

اگر به دنبال بهترین هتل های بندرعباس هستید تا اقامتی رویایی داشته باشید، باید به سراغ هتل های 5 ستاره این شهر بروید. شاید شما هم مانند بسیاری از مسافران از نظر میزان بودجه سفر محدودیتی نداشته باشید و بخواهید در سفر به جنوب ایران در هتلی با بالاترین سطح امکانات و خدمات اقامت کنید. هتل های پنج ستاره بندر عباس می توانند هر آنچه که از یک هتل درجه یک انتظار دارید، برایتان برآورده کنند.

هتل هما بندرعباس

هتل 5 ستاره هما یکی از لوکس ترین هتل های بندرعباس است که در منطقه ای آرام و در کنار ساحل زیبای خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد. این هتل که از معماری مدرن و جذابی برخوردار بوده، جزو گروه هتل های هما است. ساخت هتل هما بندرعباس مطابق با معیارها و استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا صورت گرفته است.

تصور کنید در اتاقی با بهترین خدمات و امکانات شبی آرام را سپری کرده و صبح خود را با نوش جان کردن یک صبحانه کامل هنگام تماشای امواج دریا از پنجره اتاق آغاز کنید. ساختمان 7 طبقه این هتل مجلل با فضای سبز فوق العاده زیبا، همچون نگینی در سواحل بندرعباس می درخشد. شما می توانید از میان 178 باب اتاق و سوئیت شیک و مجهز به امکانات و وسایل رفاهی درجه یک، یک اتاق رو به دریا انتخاب کنید و اقامتی فراموش نشدنی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی هتل 5 ستاره هما بندرعباس موجب دسترسی سریع و آسان به اماکن مهم و جاهای دیدنی بندر عباس شده است. با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به موزه بزرگ بندرعباس، حمام گله داری، معبد هندوها، ساحل زیبای خلیج فارس، تفریحات ساحلی و آبی، مراکز خرید زیتون و سیتی سنتر و … دسترسی داشته باشید.

از مهمترین امکانات و خدمات ویژه و بی نظیر هتل پنج ستاره هما به عنوان یکی از بهترین هتل های بندرعباس، می توان به مواردی همچون استخر، سالن ماساژ، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات معلولین، زمین تنیس، فضای سبز، صندوق امانات داخل اتاق و … اشاره کرد.

هتل هرمز بندرعباس

اگر به دنبال بهترین هتل های بندرعباس هستید، از هتل 5 ستاره هرمز غافل نشوید. این هتل شگفت انگیز در سال 1381 در مجاورت ساحل زیبای خلیج فارس به بهره برداری رسید. دریافت گواهینامه های بین المللی هتلداری نشان دهنده کیفیت بالای هتل لوکس هرمز بندرعباس است.

ساختمان این هتل که براساس بالاترین استانداردها ساخته شده است، دارای 7 طبقه و 367 باب اتاق و سوئیت لوکس می باشد. اتاق هایی با متراژ بالا، محیط آرامش بخش، دکوراسیون شیک، وسایل و تجهیزات برند و درجه یک، خدمات رفاهی کامل و چشم انداز دریا اقامتی به یادماندنی را برایتان در هتل هرمز به ارمغان می آورند.

شما می توانید با انتخاب این هتل و اقامت در آن علاوه بر بهره مندی از بهترین امکانات و خدمات، دسترسی راحتی به مراکز خرید، اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری بندرعباس داشته باشید. هتل 5 ستاره هرمز بندرعباس در فاصله نزدیکی از معبد هندوها، حمام گله داری، مراکز خرید زیتون، سیتی سنتر و ستاره جنوب، امامزاده سید مظفر، موزه بزرگ بندرعباس و … واقع شده است.

هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

یکی دیگر از بهترین هتل های بندرعباس، هتل 5 ستاره بین المللی خلیج فارس است. این هتل گزینه ای ایده آل برای افرادی است که با اهداف کاری و تجاری به بندرعباس سفر می کنند. زیرا از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار بوده و در قلب مرکز صنعتی بندر عباس و در نزدیکی اسکله شهید رجایی واقع شده است.

هتل پنج ستاره مجلل خلیج فارس بندر عباس در سال 1384 تاسیس و در سال 1398 جهت ارتقا سطج کیفیت مورد بازسازی قرار گرفته است. شما می توانید یکی از 156 اتاق یان هتل 7 طبقه را برای اقامتی دلنشین و راحت انتخاب کنید. تنوع اتاق ها بالا بوده و دستتان برای انتخاب باز است. بهترین امکانات و خدمات رفاهی نیز در این اتاق ها برایتان در نظر گرفته شده است تا بتوانید تجربه شیرینی از سفر به بندر عباس داشته باشید.

استخر، سونا، جکوزی، رستوران باکیفیت، کافی شاپ لوکس، زمین ورزشی، سالن بدن سازی، خانه داری، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق و … از مهمترین امکانات و خدمات هتل مجلل خلیج فارس بندرعباس به شمار می روند.

هتل های 4 ستاره بندرعباس و اقامتی به یادماندنی

اگر هنگام انتخاب و رزرو هتل های بندرعباس به دنبال هتلی لوکس با امکانات و خدمات بی نظیر اما با قیمتی مناسب تر نسبت به هتل های 5 ستاره هستید، بهترین گزینه هتل های 4 ستاره می باشند. اقامت در هتل های چهار ستاره بندر عباس لذت سفر شما را چند برابر می کند و خاطرات شیرینی از سفر به جنوب کشور برایتان رقم می زند.

هتل استاتیس بندرعباس

هتل 4 ستاره استاتیس یکی از جدیدترین هتل های بندرعباس است که در سال 1400 در جوار ساحل زیبای خلیج همیشه فارس به بهره برداری رسید. این هتل لوکس دارای محیطی سرشار از آرامش بوده و با ارائه بهترین امکانات و خدمات، رضایت خاطر مهمانان را فراهم کرده است.

ساختمان این هتل 7 طبقه بوده که تعداد 57 اتاق بسیار زیبا با طراحی منحصربفرد و دکوراسیون جذاب دارد. در این اتاق ها وسایل و تجهیزات درجه یک از برندهای معتبر جهت تامین رفاه هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. شما می توانید با رزرو هتل استاتیس و انتخاب یکی از اتاق های آن از امکانات و خدمات شگفت انگیزی همچون اینترنت پرسرعت، روم سرویس، مینی بار، صبحانه، تلویزیون ال ای دی، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع و … بهره مند شوید.

موقعیت مکانی ویژه یکی از مزایای اصلی هتل چهار ستاره استاتیس بندرعباس محسوب می شود. زیرا با اقامت در این هتل می توانید دسترسی سریع و آسانی به اماکن مهم تجاری، اداری، تفریحی و گردشگری مانند سیتی سنتر، ستاره جنوب، معبد هندوها، حمام گله داری، اسکله شهید حقانی و … داشته باشید.

هتل آتیلار 3 بندرعباس

از دیگر هتل های 4 ستاره بندرعباس می توان به هتل آتیلار 3 اشاره کرد که در سال 1384 افتتاح شده است. این هتل مجلل در سال 1397 جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته و با پرسنل آموزش دیده و مجرب و امکانات و خدمات سطح بالا از مهمانان و گردشگران میزبانی می کند.

این هتل 13 طبقه به عنوان مرتفع ترین سازه بندرعباس در مرکز شهر واقع شده است. از این رو فاصله نزدیکی با مراکز خرید، جاهای دیدنی، اماکن مهم اداری و … دارد. اگر می خواهید یک تجربه متفاوت از اقامت در بندر عباس را داشته باشید، بهترین گزینه هتل چهار ستاره آتیلار 3 است.

با انتخاب یک اتاق از میان 98 باب اتاق و سوئیت شیک و مجهز این هتل، امکانات و خدمات بی نظیری مانند صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صرافی، باربری، لاندری، کافی شاپ، رستوران، آژانس مسافرتی، خانه داری و … در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سفری اقتصادی با اقامت در هتل های ارزان بندرعباس

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال کم کردن هزینه های سفر خود به بندعباس هستید. یکی از بهترین راه ها برای تجربه یک مسافرت ارزان، اقامت در هتل های 3 ستاره و 2 ستاره است. این هتل ها با اینکه قیمت مناسبی دارند، اما از امکانات و خدمات قابل بولی برخوردارند و می توانند اقامتی دلنشین و راحت را برایتان فراهم کنند.

هتل ایران بندرعباس

هتل 3 ستاره ایران یکی از بهترین هتل های بندرعباس از نظر قیمت است. این هتل ارزان در سال 1395 افتتاح شده و موقعیت مکانی ویژه ای دارد. قرار گرفتن در مرکز شهر موجب شده شما با اقامت در هتل سه ستاره ایران بتوانید دسترسی راحتی به مراکز خرید مانند ستاره شهر، سیتی سنتر، زیتون و جاهای دیدنی و اسکله مسافربری قشم داشته باشید.

ساختمان این هتل 4 طبقه بوده و دارای 58 باب اتاق بسیار شیک است. اکثر اتاق های هتل ایران رو به دریا می باشند و با محیطی آرام و دلنشین و امکانات و خدمات مناسب اقامتی فراموش نشدنی را برایتان رقم می زنند.

هتل آپادانا بندرعباس

اگر به قصد خرید به بندرعباس سفر می کنید، هتل 3 ستاره آپادانا گزینه ای ایده آل برای اقامت محسوب می شود. این هتل در قلب شهر بندرعباس و در فاصله بسیار نزدیک مراکز تجاری قرار گرفته است. از این رو با اقامت در این هتل می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به مجتمع های تجاری و بازارها دسترسی داشته باشید.

هتل 3 ستاره آپادانا در سال 1391 ساخته شده و دارای 7 طبقه و 49 باب اتاق بسیار شیک و تمیز با دکوراسیون و طراحی منحصربفرد است. در تمامی این اتاق ها بهترین امکانات و خدمات برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های مجهز و دلنشین، پرسنل آموزش دیده و مهمان نواز، امکانات رفاهی قابل قبول و از همه مهمتر قیمت مناسب از مهمترین مزایای این هتل 3 ستاره محسوب می شوند.

هتل فروغ بندرعباس

اگر به دنبال هتل بندرعباس قیمت مناسب هستید، باید به سراغ هتل فروغ بروید. این هتل دو ستاره در لیست هتل های بندرعباس به عنوان ارزانترین هتل شناخته می شود. هتل 2 ستاره فروغ بندرعباس یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر است که در سال 1371 افتتاح شده و در سال 1398 مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل فروغ دارای ساختمانی 2 طبقه و 42 اتاق یک تخته، دو تخته دبل و توئین و سه تخته است که از کیفیت مناسب و امکانات و خدمات قابل قبولی برخوردارند. با اقامت در این هتل ارزان که در خیابان دانشگاه بندرعباس واقع شده است، می توانید دسترسی سریع و آسانی به جاهای دیدنی، مراکز خرید، دانشگاه آزاد و دیگر اماکن مهم شهر داشته باشید.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل دو ستاره فروغ بندرعباس می توان به صبحانه در اتاق، اینترنت، مینی بار، لابی، خانه داری، لاندری، پذیرش 24 ساعته و … اشاره کرد. با انتخاب این هتل می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نموده و سفری ارزان و اقتصادی به بندرعباس را تجربه کنید.

کدام یک از هتل های بندرعباس را انتخاب کنیم؟

اگر از نظر مالی محدودیتی ندارید و می خواهید اقامتی به یادماندنی داشته باشید، باید از میان هتل های بندرعباس، هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره را انتخاب کنید. این هتل ها جزو لوکس ترین هتل های جنوب کشور محسوب می شوند و بالاترین سطح امکانات و خدمات را در اختیارتان قرار می دهند. اما اگر به دنبال اقتصادی شدن سفر هستید می توانید هتل های 3 ستاره و 2 ستاره بندرعباس را انتخاب کنید.

به طور کلی انتخاب هتل های بندرعباس به فاکتورهایی نظیر میزان بودجه، تاریخ سفر، مدت زمان سفر، نوع سفر، تعداد نفرات و … بستگی دارد. امیدواریم با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین هتل بندرعباس را برای اقامتی خاطره انگیز و سفری لذت بخش انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا