سایت دکتر شهاب اناری
ایران گردی

هتل های اهواز

سایت ایمن باشی

شب نشینی در کنار رود زیبای کارون، نوشیدن یک فنجان قهوه عربی، صرف یک وعده غذای محلی خوش طعم، همنشینی با مردمان خونگرم و با اصالت و … را می توانید در سفر به اهواز تجربه کنید. حال به این موارد اقامت در بهترین هتل های اهواز را نیز اضافه کنید که سفر شما را خاطره انگیزتر و لذت بخش تر خواهد کرد. اهواز به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران، به واسطه حضور شرکت ‌های صنعتی و تجاری مختلف مخصوصا در حوزه نفت و همچنین داشتن جاذبه های گردشگری مختلف، میزبان مسافران زیادی است. هتل های اهواز از تنوع خوبی برخوردارند و دارای امکانات و خدمات مناسبی می ‌باشند و ممکن است انتخاب مناسبترین آنها برایتان چالش برانگیز باشد. از این رو اگر قصد دارید با اهداف کاری یا تفریحی به اهواز سفر کنید، فرصت مطالعه این مطلب از هارا گدیم را از دست ندهید.

هتل های لوکس اهواز و اقامتی به یادماندنی

در اهواز فقط یک هتل 5 ستاره وجود دارد که به عنوان لوکس ترین هتل این شهر شناخته می شود. هتل پارس که در سال 1352 احداث شده قدیمی ترین هتل اهواز نیز محسوب می شود. این هتل 5 ستاره مجلل در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات و تجهیزات جدیدی به آن اضافه شد تا رفاه هر چه بیشتر مهمانان فراهم گردد.

ساختمان هتل پارس اهواز 5 طبقه و با معماری جالی است که 134 باب اتاق و سوئیت لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی در آن برای میزبانی از مسافران در نظر گرفته شده است. دکوراسیون داخلی و بخش‌ های مختلف این هتل پنج ستاره براساس معیارها و استاندارهای روز صنعت هتلداری و به شکلی مدرن طراحی شده اند و از زیبایی خاصی برخوردار است.

شما می‌ توانید یکی از اتاق‌ های دبل یک نفره، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت ‌های یک خوابه سه نفره و دو خوابه چهار نفره این هتل را برای اقامتی راحت و دلنشین انتخاب کنید. هتل 5 ستاره پارس در نزدیکی رود کارون و پل سفید واقع شده است و به خاطر موقعیت مکانی ویژه، برخی از واحدهای اقامتی آن منظره و چشم انداز بسیار زیبایی از رودخانه دارند.

با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید به راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی اهواز مانند سینما ساحل، باغ معین، کاروانسرای معین التجار، راه آهن، بیمارستان امام خمینی، منزل ماپار و … دسترسی داشته باشید.

با رزرو هتل پارس به عنوان یکی از بهترین هتل های اهواز و اقامت در آن می توانید از امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، اینترنت، استخر، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، فروشگاه، کافی شاپ، خدمات خانه داری و باربری، سالن کنفرانس، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام و اطفاء حریق در اتاق و … بهره مند گردید.

آدرس هتل 5 ستاره پارس: اهواز، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهید عابدی.

بهترین هتل 3 ستاره اهواز کدام است؟

اگر می خواهید در سفر به اهواز در یک هتل قیمت مناسب که از امکانات و خدمات کاملی برخوردار است اقامت کنید، باید به سراغ هتل های 3 ستاره بروید. این هتل ها در لیست هتل های اهواز جزو محبوبترین اماکن اقامتی از نظر مسافران محسوب می شوند.

هتل سه ستاره نادری

هتل 3 ستاره نادری از باسابقه ترین و شناخته شده ترین هتل های اهواز است که فعالیت خود را در سال 1342 آغاز نمود. هتل 5 طبقه نادری در سال 1392 بازسازی شده و هم اکنون دارای 115 باب اتاق و سوئیت بسیار شیک و تمیز است. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی مناسب و راحتی به جاذبه های اهواز مانند رود کارون، باغ معین، بازار امام و … داشته باشید؛ زیرا هتل 3 ستاره نادری در مرکز شهر قرار گرفته است.

تنوع اتاق های بهترین هتل 3 ستاره اهواز بالا بوده و شامل اتاق ‌های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، دو تخته کوچک رویال، سه تخته، سه تخته بزرگ رویال و اتاق چهار تخته می شود. این هتل امکانات و خدماتی همچون رستوران، پارکینگ، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن بیلیارد، خانه داری و لاندری و … را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

آدرس هتل نادری: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی.

هتل سه ستاره پرشیا

از دیگر هتل های اهواز سه ستاره می توان به هتل پرشیا اشاره کرد. این هتل در سال 1386 تاسیس شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان 3 طبقه هتل پرشیا دارای 61 اتاق با چیدمان و دکوراسیون منحصربفرد است. در تمامی این اتاق های بهترین امکانات و خدمات برای رفاه حال مهمانان در نظر گرفته شده است.

این هتل به خاطر موقعیت مکانی عالی، داشتن امکانات و خدماتی همچون رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن ورزشی، اینترنت و …، محیط آرامش بخش و قیمت مناسب میزبان مسافران زیادی است. از مزایای مهم هتل 3 ستاره پرشیا اهواز می توان به کادر مدیریت و پرسنل آموزش دیده و با تجربه اشاره کرد که به بهترین شکل ممکن از مهمانان میزبانی می کنند.

آدرس هتل پرشیا: اهواز، چهارراه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدرالسادات.

هتل سه ستاره اکسین

دوست دارید در سفر به اهواز در هتلی باکیفیت و آرام اقامتی دلپذیر داشته باشید؟ برای این امر باید هتل 3 ستاره اکسین را انتخاب کنید. این هتل در سال 1366 افتتاح شده و به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های اهواز شناخته می شود. ساختمان هتل اکسین 2 طبقه بوده و 50 اتاق با بهترین امکانات و تجهیزات دارد.

شما می‌توانید با رزرو اتاق ‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل و سه تخته اقامتی خاطره انگیز را در هتل 3 ستاره اکسین اهواز تجربه کنید. محیط و فضاهای بخش های مختلف این هتل بسیار لوکس بوده و امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق، فضای سبز، باربری، خانه داری، لاندری و برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل اکسین: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، نبش خیابان 20 متری مقیمی زاده.

هتل سه ستاره سومیا

اگر در سفر به اهواز قصد دارید در نزدیکی رود کارون و پل طبیعت که از مهمترین جاذبه‌ های این شهر به شمار می‌ روند، اقامت کنید، هتل سومیا بهترین گزینه است. تصور کنید در اتاقی دلباز با دکوراسیون جذاب کنار پنجره نشسته و در حال نوش جان کردن یک نوشیدنی دلچسب به همراه تماشای منظره زیبای رود کارون هستید. قطعا لذت سفر شما دوچندان خواهد شد.

این هتل 3 ستاره دارای 6 طبقه و 24 اتاق با تمامی امکانات رفاهی است. اتاق ‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هتل سومیا اهواز از طراحی شیک و تجهیزات و وسایل بسیار زیبا و لوکس و خدمات منحصربفرد برخوردارند و می ‌توانند اقامتی فراموش نشدنی برای شما رقم بزنند.

آدرس هتل سومیا: اهواز، کیانپارس، خیابان 13 شرقی، جنب خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.

سفری کم هزینه با اقامت در هتل های ارزان اهواز

شاید شما هم مانند بسیاری از مسافران بودجه زیادی برای سفر به اهواز در نظر نگرفته باشید. یکی از روش های کم کردن هزینه ها در سفر انتخاب هتل ارزان است. در میان هتل های اهواز هتل های دو ستاره بهترین گزینه برای تجربه اقامتی قیمت مناسب محسوب می شوند. این هتل های با اینکه هزینه کمتری نسبت به هتل های سه ستاره و هتل های لوکس دریافت می کنند، اما امکانات و خدمات قابل قبولی ارائه می دهند.

هتل دو ستاره ایران

برای صرفه جویی در هزینه ها و اقامت اقتصادی در بهترین هتل ارزان اهواز، می توانید هتل ایران را انتخاب کنید. این هتل دو ستاره در سال 1354 افتتاح و در سال 1397 جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل ایران اهواز دارای 6 طبقه و 60 اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته می‌ باشد که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردارند.

علاوه بر قیمت مناسب، موقعیت مکانی را می توان یکی دیگر از مزایای هتل ایران در نظر گرفت. شما می توانید با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه‌های دیدنی اهواز مانند مسجد جامع، کاروانسرای معین التجار، پل سفیدف سینما، بیمارستان رازی و … داشته باشید.

آدرس هتل ایران: اهواز، خیابان شریعتی، چهارراه امام خمینی.

هتل دوستاره زاگرس

هتل دو ستاره یا مهمانپذیر درجه 3 زاگرس یکی دیگر از اقامتگاه های ارزان اهواز است که در سال  فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان مهمانپذیر زاگرس 4 طبقه بوده و دارای 28 اتاق با امکانات رفاهی مناسب است که برای مسافرانی که به دنبال سفری اقتصادی و کم هزینه هستند بهترین گزینه محسوب می ‌شود.

این هتل قیمت مناسب اهواز از امکانات و خدماتی همچون روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات، خانه داری و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است. واقع شدن در مرکز شهر و فاصله نزدیک به جاهای دیدنی و اماکن مهم اهواز مانند مانند برج کیانپارس، آستانه علی ابن مهزیار، بیمارستان رازی، راه آهن، باغ معین، پل سفید و … از مزیت های مهم هتل زاگرس محسوب می شوند.

آدرس هتل زاگرس: اهواز، خیابان کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی.

سفر خانوادگی و هتل آپارتمان های اهواز

در میان هتل های اهواز بهترین مکان برای اقامت گروه های خانوادگی یا دوستانه، هتل آپارتمان ها هستند. اگر تعداد همراهان شما در سفر به اهواز زیاد است، می توانید با انتخاب هتل آپارتمانی مناسب اقامتی راحت را تجربه کنید. این هتل آپارتمان ها از فضای کافی و امکانات و خدمات بی نظیر همچون امکان پخت و پز و قیمت مناسب برخوردارند. از بهترین هتل آپارتمان های اهواز می ‌توان موارد زیرا نام برد:

هتل آپارتمان ایرانیکا

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به فرودگاه و جاذبه‌ها و اماکن مهم و دیدنی شهر اهواز از مهمترین مزایای هتل آپارتمان ایرانیکا هستند. این واحد اقامتی که در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده، دارای 36 باب سوئیت شیک و تمیز است.

در این سوئیت ها امکانات و خدمات کاملی برای اقامت هر چه راحتتر شما در نظر گرفته شده است که می توان به تخت و مبلمان باکیفت، دکوراسیون شیک و زیبا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، اینترنت، روم سرویس، رستوران، پارکینگ، کتابخانه، لاندری، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، خانه داری و اتاق چمدان اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان ایرانیکا: اهواز، بلوار پاسداران، سه راه فرودگاه، بعد از شرکت ملی حفاری.

هتل آپارتمان هدیه

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان عالی و باکیفیت در نزدکی جاذبه ها و دیدنی های اهواز هستید، قطعا باید به سراغ هتل آپارتمان هدیه بروید. این هتل آپارتمان لوکس که مجهز به سوئیت های یک خوابه یک نفره و دو نفره و … و آپارتمان های دو خوابه پنج و شش نفره است، دسترسی راحتی به رودخانه کارون، پل طبیعت، بیمارستان آپادانا، میدان نخل، برج کیانپارس، سینما و … دارد.

رستوران، اینترنت، صندوق امانات داخل اتاق، باربری، لاندری، خانه داری، خدمات معلولین، سیستم تهویه مطبوع، آژانس مسافرتی، صرافی و … را می توان مهمترین امکانات و خدمات هتل آپارتمان هدیه در نظر گرفت.

آدرس هتل آپارتمان هدیه: اهواز، کیانپارس، خیابان 20 غربی

انتخاب بهترین هتل اهواز

برای انتخاب بهترین هتل در میان هتل های اهواز گزینه های مختلفی پیش رو دارید.شما باید با توجه به شرایط سفر، نوع سفر، میزان بودجه و سلیقه خود مناسبترین هتل را برای اقامتی فراموش نشدنی انتخاب کنید. امیدواریم مطالب ارائه شده توسط میزبان فلای به انتخاب هرچه بهتر شما کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا