سایت دکتر شهاب اناری
جهان گردیدبی

معرفی هتل های دبی

سایت ایمن باشی

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری هارا گدیم قصد داریم با هتل های دبی آشنا بشویم. دبی یکی از شیک‌ترین شهرهای دنیا است. امارات خودش جزو کشورهایی پرطرفدار به حساب می‌آید که دبی هم در آن همیشه جزو بهترین شهرها معرفی می‌شود. به خاطر همین در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به هتل‌های این شهر صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد آن در اختیارتان قرار دهیم. شما در مقاله معرفی هتل های دبی می‌توانید متوجه شوید که آیا این هتل‌ها می‌توانند گزینه خوبی برای سفر باشند یا خیر و از بین آنها کدام یک گزینه بهتری هستند.

بهترین هتل‌ های دبی

بهترین هتل‌های دبی برای دیگر مردم دنیا با بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان متفاوت است. به خاطر اینکه ایرانیان معمولا غذاهای خاص دارند و شرایط هتل هم باید برای آنها با افراد اروپایی متفاوت باشد. در نتیجه در این قسمت بهترین هتل‌های دبی را به شما معرفی می‌کنیم که به عنوان یک فرد ایرانی می‌تواند برایتان مناسب‌ترین حالت ممکن باشد.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

این هتل ۵ ستاره جزو بهترین‌هاست که در معرفی هتل های دبی همیشه جروِ اولین هتل‌هایی است که به آن اشاره می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید مستقیماً از طریق مترو وارد برج اصلی امارات بشوید. این هتل به اندازه کافی شیک و لوکس است، امکانات بسیار زیادی دارد، ۴۰۰ اتاق و سوئیت در آن طراحی شده است که داخل اتاقها قهوه‌ساز و چای‌ساز هم قرار گرفته است و نیازی نیست که برای قهوه و چای هربار از اتاق خود خارج شوید.

 رستوران‌های این هتل هم مهمترین بخش آن به حساب می‌آیند. شما غذاهای بین‌المللی و سنتی دبی و انواع غذاهای سالم و ارگانیک را می‌توانید در آن تجربه کنید و لذت ببرید.

از طرفی امکانات مختلفی مثلِ باشگاه ورزشی، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، استخر و تفریحات شبانه در این هتل طراحی شده است. و شما به ساحل اختصاصی و پارک آبی هتل هم دسترسی کاملاً مستقیمی دارید.

جالب است بدانید که حتی اگر می‌خواهید سفر کاری به دبی داشته باشید، محلی جداگانه در این هتل برای برگزاری جلسات کاری وجود دارد که کار را شما را راحت خواهد کرد.

آدرس هتل: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، برج‌های امارات

هتل سوفیتل

این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است. اگر به دنبال مکانی می‌گردید که به مراکز خرید دسترسی خوبی داشته باشد، باید بگوییم که این هتل برای شما مناسب‌ترین است و جزو بهترین‌ها برای ایرانیان به حساب می‌آید که می‌توانید به تمام تفریحات و امکانات مرکز شهر هم دسترسی داشته باشید و شرایط کاملا لوکس و راحتی را تجربه کنید.

اتاق‌هایی که داخل سوفیتل قرار گرفته‌اند، مبلمان بسیار راحت، شیک و سرویس خواب مجللی دارند. تلویزیون ماهواره‌ای داخل همه اتاق‌های آن وجود دارد. چندین رستوران و کافه داخل این هتل هستند که می‌توانید در آنها غذاهای لذیذ بین‌المللی را تست کرده و بچشید.

یک تراس استخری پرطرفدار هم در طبقه پنجم این هتل وجود دارد که در معرفی هتل های دبی همیشه به این مورد اشاره می‌شود‌. زمانی که وارد این استخر میشوید، تمام شهر و آسمان خراش‌ها را زیر پای خود مشاهده خواهید کرد.

چشم‌انداز اتاق‌ها با یکدیگر متفاوت هستند؛ بعضی از اتاق‌ها به سمت دریا و بعضی دیگر به سمت برج خلیفه و شهر قرار گرفته‌اند. امکانات دیگری در این هتل مانند سالن ورزشی، خدمات زیبایی و آرایشگاه، سرویس خشکشویی، سالن برگزاری مهمانی و جلسات بوفه مخصوص کودکان، فروشگاه مخصوص هتل و اجاره خودرو در آن طراحی شده است؛ همچنین افراد معلول هم می‌توانند از امکانات ویژه آن بهره‌مند شوند که اتفاق قابل تحسینی است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

هتل مینا السلام

این هتل ۵ ستاره به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های دبی شناخته می‌شود و  برای ایرانیان گزینه بسیار مناسبی است که به ساحل جمیرا هم خیلی نزدیک است. در سال ۲۰۲۲ آن را به طور کامل بازسازی کردند. به خاطر فضای بسیار جذاب و تکنولوژی خیلی خاصی که در طراحی این هتل به کار رفته است، همیشه در معرفی هتل های دبی به آن اشاره می‌شود و می‌تواند جزو خاص‌ترین اقامتگاه‌های این شهر به حساب بیاید. شما داخل آن امکانات مختلفی را تجربه می‌کنید.

انواع رستوران‌ها، کافه، پارک آبی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و باشگاه بدنسازی در آن قرار گرفته شده است و باشگاه کودکان به صورت جداگانه در این هتل طراحی شده است. ضمنا شما می‌توانید کلاس‌های ورزشی مثل تنیس، تناسب اندام و یوگا را هم در این هتل داشته باشید و اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری نمایید.

ویوِ اتاق‌های این هتل متفاوت است که حتی می‌توانید بالکن اختصاصی رو به دریا داشته باشید و جالب است بدانید که در بالکن، غذایی که دوست دارید را هم می‌توانید سرو کنید و از طرفی امکان سرو غذا و قهوه داخل اتاق برایتان وجود دارد. ۵۰ رستوران داخل این هتل طراحی شده که تعداد بالایی است.

یک ویژگی متفاوت این است که اگر می‌خواهید برای کار به دبی بروید، سالن‌های مخصوص جلسات هم در این هتل در نظر گرفته شده است که کارتان را حرفه‌ای تر جلوه خواهد داد.

آدرس هتل: امارات متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

هتل بیچ دبی یا هتل ساحلی دبی

این هتلِ ۵ ستاره نه تنها در شهر دبی، بلکه در کل دنیا یکی از جذاب‌ترین هتل‌ها است. چشم‌انداز بسیار عالی و جذاب آن مخصوصاً هنگام شب قطعاً شما را مجذوب خود خواهد کرد. ویلاها، سوئیت‌ها و اتاق‌های بسیار مجللی داخل این هتل قرار گرفته است. امکانات مختلف مخصوصاً حمام‌های بسیار مجهزی هم در اتاق وجود دارد که کامل کننده است. منوی غذای رستوران‌ تنوع بسیار زیادی دارد و همه فرهنگ‌ها و ملیت‌ها می‌توانند از غذاهای خوشمزه آن امتحان کنند و رضایت داشته باشند. در واقع در هتلِ بیچ شما با غذاهای فرانسوی؛ انگلیسی و ایتالیایی هم آشنا خواهید شد. به خاطر همین در معرفی هتل های دبی همیشه باید جمیرا بیچ دبی نیز مورد اشاره قرار بگیرد. سرویس‌دهی کافه‌های هتل ۲۴ ساعته هستند. اتاق‌های آن که به تازگی بازسازی شده‌اند و شبیه به هتل‌های نوساز می‌باشند، امکانات تفریحی زیادی مثل استخر، باشگاه ورزشی، ورزش‌های آبی و کافه‌های شبانه دارند. سالن‌های مخصوص برای برگزاری جلسات، ضیافت و امکانات مربوط به نگهداری و تفریح کودکان در آن وجود دارد. خدمات نظافتی هم مثل خشکشویی داخل این هتل هست که می‌توانید از این امکانات هم بهره‌مند شوید.

آدرس هتل: امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل فایو پالم جمیرا

این هتلِ ۵ ستاره یکی از خاص‌ترین هتل‌ها با استخر روباز و ساحل اختصاصی است. در سرتاسرِ این هتل شما از اینترنت رایگان بهره‌مند هستید. ۴۷۰ اتاق در ۱۶ طبقه داخل این هتل وجود دارد. ویلا و سوئیت‌هایی که داخل هتل هستند؛ به صورت روستایی در ساحل اختصاصی قرار داده شده‌اند. استراحتگاه، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ، اسپا، رستوران، مرکز درمانی و تناسب اندام نیز در این هتل است. یک اتاق جداگانه مخصوص افراد سیگاری؛ اتاق ضدحساسیت و خدمات مختلف هم برای افراد معلول در این هتل در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل: امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل برج العرب

هتل برج العرب یکی از بهترین هتل‌ها و مجلل‌ترین‌ها است که در  معرفی هتل های دبی حتما باید به آن اشاره شود. تمامی سوییت‌ها و اتاق‌های داخل این هتل چشم‌انداز رو به دریا دارند که این جزو مزیت‌های آن به حساب می‌آید. ۸ ستوران اختصاصی در آن طراحی شده که منوی کاملاً متنوعی دارند. شما در این هتل با استخر روباز و سرپوشیده و باشگاه ورزشی هم مواجه هستید. از دیگر امکانات آن اتاق ماساژ، آرایشگاه، اتاق بخار، فضای باز مخصوص نگهداری کودکان و امکانات ویژه معلولین است. ناهار رژیمی مختلف هم برای افرادی که یکسری محدودیت‌ها در خوردن غذاهای مختلف دارند، در این هتل سرو می‌شود که آپشنِ بی‌نظیری است.

آدرس هتل: امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل شرایتون

اگر باز هم به دنبال یک هتل ساحلی هستید، این گزینه می‌تواند برایتان مناسب باشد که در معرفی هتل های دبی همیشه جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد. این هتل ۵ ستاره در ساحل خصوصی مارینا دبی قرار گرفته شده است. داخل اتاق‌های آن امکانات زیادی را تجربه می‌کنید. انواع امکانات تفریحی و کاربردی مثل سالن‌های آرایشی، سالن ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، زمین راکت بال، آبگرم درمانی و البته تراسهای مبله را هم می‌توانید داخل هر اتاق از این مکان جذاب تجربه کنید. حتی با باشگاه گلف امارات هم فاصله زیادی ندارید و پیاده هم می‌توانید به آنجا بروید. اتاق جداگانه مخصوص افراد سیگاری، امکانات ویژه برای معلولین، بوفه مخصوص کودکان، انبار چمدان و اجاره خودرو نیز در هتل وجود دارد که کمبودی حس نشود.

آدرس هتل: امارات، دبی؛ جاده الصفوح

هتل آسیانا

آسیانا هم جزو بهترین‌ها برای ایرانیان به حساب می‌آید که در مرکز خرید ریف واقع شده و یکی از معروف‌ترین‌ها در شهر دبی است. امکانات مختلفی داخل این هتل طراحی شده که جذابیت آن را چند برابر می‌کند. در واقع تمام امکانات اولیه با آخرین تجهیزات و تکنولوژی داخل این هتل وجود دارد اما علاوه‌بر این موارد، شما با استخر روباز؛ مرکز اسپا، باشگاه سلامت و سالن بدنسازی مواجه هستید. یک رستوران مخصوص به نام خودش یعنی آسیانا هم در آن طراحی شده که شما می‌توانید غذاهای محلی دبی را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که انواع غذاهای بین‌المللی هم داخل این هتل سرو می‌شود. بعد از هر بار خروج از داخل اتاق، نظافت به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. نوشیدنی‌ و شام هم داخل خود اتاق سرو می‌شود که یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل است.  خدمات مختلفی مخصوصاً خدمات ویژه برای نگهداری کودکان در این هتل طراحی شده است. اتاق‌های VIP، صرافی، اجاره ماشین، ارایشگاه و اینترنت رایگان داخل اتاق‌های این هتل وجود دارد که آن را بی‌نظیر کرده است. جالب است بدانید که تا فرودگاه بین‌المللی دبی هم فاصله زیادی ندارد و بدین منظور نیاز نیست که زمان و هزینه زیادی را صرف کنید.

آدرس هتل: امارات، دبی، جاده صلاح‌الدین، دیره، نزدیک مرکز خرید ریف

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل به معرفی هتل های دبی پرداختیم. تمام هتل‌هایی که نام برده شد، امکانات ویژه و جذابی دارند که شما بعنوان یک مسافر ایرانی می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید و به خاطر اینکه پول زیادی می‌دهید، امکانات خوبی را هم تجربه خواهید کرد. همچنین برایتان توضیح دادیم که امکانات مختلف آنها چه چیزهایی است و هر کدام چه ویژگی‌های مثبتی دارند تا بتوانید برای انتخابشان بهترین تصمیم بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا