سایت دکتر شهاب اناری
استان اصفهاناصفهانایران گردی

معرفی هتل های اصفهان

سایت ایمن باشی

بی شک می‌توان گفت سفر یکی از زیباترین و دل‌ انگیزترین بخش زندگی افراد است. همان اندازه که انتخاب مقصد سفر مهم است، انتخاب اقامتگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. در نتیجه، انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت در زمان مسافرت، از موارد ضروری در هر سفر به شمار می‌آید. در این مقاله از مجله سفر و گردشگری هاراگدیم به معرفی هتل‌ های اصفهان خواهیم پرداخت.

لیست هتل‌ های اصفهان و ویژگی‌های آنها

 شهر اصفهان یکی از شهرهای دیدنی و زیبا است  که به نصف جهان نیز مشهور است. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند از این شهر تماشایی دیدن کنند. بنابراین داشتن اطلاعات درباره هتل‌های اصفهان می‌تواند به ما در سفر به این شهر کمک فراوانی کند.

هتل عباسی مجلل و باشکوه اصفهان

در معرفی هتل های اصفهان بهتر است به هتل عباسی اشاره ای داشته باشیم. این هتل جزء هتل‌های پنج‌ستاره شهر اصفهان محسوب می‌شود. این هتل دارای قدمتی بیش از ۳۰۰ سال است. هتل عباسی در خیابان چهارباغ، مرکز موزه‌های شهر اصفهان قرارگرفته است.

این هتل سال‌ها پیش به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. سال ساخت هتل عباسی مربوط به سال ۱۱۰۶ هجری قمری است. با توجه‌ به اینکه سال‌های زیادی است که از زمان ساخت این هتل می‌گذرد، اما بازسازی‌هایی در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۹۰ بر روی آن صورت‌ گرفته است.

هتل عباسی به یکی از مشهورترین اقامتگاه‌های شهر اصفهان شهرت یافته است. این هتل دارای ۲۲۵ اتاق مجزا، ۴ تالار پذیرایی، کافه و رستوان است که همواره آماده پذیرش ۱۵۰۰ نفر است. یکی از جالب‌ترین و زیباترین ویژگی‌های این هتل، مربوط به نمای زیبا و فوق‌العاده آن، یعنی باغ و گنبد فیروز مسجد چهارباغ است.

از امکانات خاص این هتل می‌توان به دو سالن رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ سرپوشیده با مجموع ظرفیت ۵۱ خودرو، پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۳۷ خودرو، کافی‌شاپ، آژانس مسافرتی، مرکز خرید، فروشگاه، رستوران بام، استخر طبق طرف هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان و…. اشاره نمود.

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان

در راستای پرداختن به معرفی هتل های اصفهان، لازم است از امکانات عالی هتل چهار ستاره آسمان نیز صحبت کنیم. هتل چهار ستاره آسمان، از دیگر هتل‌های فول‌ امکانات در شهر اصفهان است. این هتل در پل فلزی، خیابان مطهری در شهر اصفهان واقع شده است.

هتل آسمان به دلیل اینکه در نزدیکی مراکز دیدنی و آثار تاریخی قرار دارد، موجب صرفه‌جویی در وقت مسافران می‌شود و مسافران می‌توانند به راحتی به این مکان های دیدنی دسترسی پیدا کنند و حتی پیاده به این مکان ها بروند.

همان‌طور که می‌دانید سی و سه پل از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی مشهور در ایران به شمار می‌آید که در شهر اصفهان واقع شده است. این مکان در فاصله ۱.۳ کیلومتری هتل آسمان قرار دارد که مسافران می‌توانند به ‌راحتی از این مکان تاریخی و گردشگری دیدن نمایند.

پس می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خوب این هتل، مربوط به موقعیت مکانی خوب آن و دسترسی به بناهای تاریخی و مراکز دیدنی است. هتل آسمان دارای ۱۳ طبقه و ۸۹ اتاق است که با ارائه بهترین خدمات، جزء اقامتگاه‌های پرطرف‌دار شهر اصفهان به شمار می‌آید.

 از امکانات خوب و فوق‌العاده این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: کافه‌رستوران، کافی‌شاپ، استخر پوشیده، جکوزی و اتاق ماساژ، سونا خشک و بخار و… همچنین لازم به ذکر است که هتل آسمان دارای آسانسور نیز است.

هتل کوثر

هتل کوثر در سال 1347 در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و روبروی پل سی‌ و سه‌ پل ساخته شد. هتل پارسیان کوثر در ابتدا هتل کوروش نام داشت که تحت کنترل گروه هتل‌های شرایتون قرار داشت. اما مدتی است که تحت کنترل هتل‌های بین‌المللی پارسیان به نام هتل پارسیان کوثر فعالیت می‌کند.

هتل کوثر در سال ۱۳۸۳ به‌منظور افزایش سطح کیفیت و افزودن امکانات بیشتر و به‌روزتر، بازسازی شد. این هتل دارای ۷ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. هتل کوثر دارای امکانات خوب و گسترده‌ای است که می‌توان آن را به‌عنوان یک اقامتگاه راحت برای افراد معرفی کرد.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، استخر طبق تعرفه هتل، سونا، خودپرداز، فضای سبز، سالن ورزشی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی اشاره نمود. وجود این امکانات گسترده در این هتل سبب محبوبیت زیاد آن بین مردم شده است.

هتل ستاره

در ادامه معرفی هتل های اصفهان، نوبت به معرفی هتل ستاره می‌رسد. این هتل، یکی از اقامتگاه‌های بسیار خوب و مدرن در شهر اصفهان است که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. هتل ستاره در نزدیکی مکان‌های تاریخی همچون مسجد امام، کاخ عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار اصلی و کاخ چهل‌ستون واقع شده است.

هتل ستاره سال‌های متوالی است که به بهترین نحو به مسافران و توریست ها خدمات ارائه می دهد. هتل ستاره دارای ۳ طبقه و ۵۲ واحد اتاق و سوئیت‌های اقامتی زیبا است. از جمله امکانات خوب و مناسب هتل ستاره می‌توان به دکوراسیون شیک و مدرن، مینی بار و صندوق امانات، اینترنت رایگان در تمامی اتاق‌ها و…. اشاره نمود. این هتل همواره با کادری مجرب و پرسنل خوش‌ برخورد و امکانات مناسب در تلاش است تا بهترین خدمات را به مهمانان گرامی عرضه نماید.

هتل مدرس

هتل مدرس از دیگر هتل‌های خوب و دلنشین شهر اصفهان است و جزء هتل‌های میان‌رده در این شهر به‌حساب می‌آید. هتل مدرس  همواره دارای امکانات جامعی است که جزء یک محیط مناسب و آرام برای مهمان محسوب می‌شود.

این هتل در نزدیکی بازار اصفهان، میدان نقش‌جهان و فرودگاه شهر اصفهان قرار دارد. در نتیجه می‌توان گفت که این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و دسترسی به این اماکن را برای مسافران آسان‌تر نموده است. از جمله امکانات خوب هتل مدرس که سبب محبوبیت بیشتر آن شده است می‌توان به رستوران، کافی‌ شاپ، لابی، آسانسور و لاندری اشاره کرد.

وجود این امکانات علاوه بر محبوبیت آن سبب شده تا مهمانان بتواند در رفاه بیشتری قرار داشته باشند و از سفر خود به شهر دیدنی اصفهان لذت ببرند. اتاق‌های هتل مدرس بسیار مجهز هستند و هر یک از این واحدها مجهز به تلویزیون، تهویه‌ مطبوع و حمام هستند.

هتل عالی قاپو

در بحث معرفی هتل های اصفهان، هتل عالی قاپو نیز، حرف‌هایی برای گفتن دارد. هتل عالی‌قاپو در خیابان سنگ‌فرش‌ شده چهارباغ عباسی واقع شده است و با توجه‌ به اینکه در نزدیکی مکان‌های تاریخی همچون، سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش‌جهان، کاخ‌های سنتی و… قرار دارد، سبب رضایت اکثر مسافران شده و از اقامتگاه‌های مورد پسند مهمانانی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند به شمار می‌آید.

این هتل دارای ۱۰۶ واحد اتاق و سوئیت‌های آماده است. هتل چهار ستاره عالی‌ قاپو از مجموعه هتل‌های پارسیان با داشتن امکانات عالی مانند رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی، رستوران‌های ایتالیایی و استخر، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در شهر اصفهان است.

هتل عالی‌ قاپو همواره با ارائه بهترین خدمات، اقامتی آرام را برای مهمانان به ارمغان آورده است. ازآنجایی‌ که جاده چهارباغ عباسی سنگ‌فرش‌شده است، امکان تردد تا درب ورودی هتل وجود ندارد. اما برای راحتی میهمانان و سهولت دسترسی به پارکینگ از ساعت 8 صبح تا 8 شب ماشین‌های برقی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. با توجه‌ به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که هتل عالی‌ قاپو یکی از اقامتگاه‌های خوب شهر اصفهان برای مسافران مشتاق به تماشای این شهر دیدنی است.

هتل عطار اصفهان

هتل عطار از محبوب‌ترین هتلهای شهر اصفهان است که طراحی زیبا و سنتی در ساخت این هتل به کار گرفته شده است. اتاقهای هتل عطار به شکل منحصر به فردی تزیین شده‌اند تا مسافرانی که این هتل را انتخاب کرده‌اند، از اقامت خود در این هتل لذت ببرند. این هتل مجلل و زیبا دارای ۱۰ سوئیت دو نفره و دو سوئیت چهار نفره با مبلمان و امکانات کامل است که نشان دهنده تلفیقی از هنر ایرانی و هنر منحصر به فرد اصفهان است که سبب زیبایی سوئیت‌ها و اتاقهای این هتل شده است. همانطور که گفتیم  هتل عطاران دارای امکانات کاملی است و از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

سالن کنفرانس، حمام ترکی، اینترنت رایگان در لابی، استخر و جکوزی، صندوق امانات و پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس و …

سخن پایانی

اصفهان از جمله شهرهایی است که با توجه ‌به مکان‌هایی تاریخی و گردشگری زیبایی که دارد از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار است. معمولاً یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، اطلاع نداشتن از اقامتگاه‌ها و هتل‌های برتر و مناسب این شهر است. معمولاً  تمامی مسافران به دنبال هتل‌هایی هستند که در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند و از امکانات خاصی برخوردار باشد. سایت هاراگدیم یکی از بهترین سایت‌هایی است که همواره به معرفی هتل‌های خوب و مناسب مناسب با هر بودجه ای پرداخته است.

شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات قرار گرفته شده در این سایت، از تمامی امکانات این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، موقعیت مکانی، دسترسی به مراکز دیدنی و بازار و سایر اطلاعات مربوط به هتل‌های شهر اصفهان آشنا شوید.

در نظر داشته باشید که اطلاع از محل اقامت و تعیین آن از مهم‌ترین مواردی است که هر فردی قبل از سفر باید به آن بپردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا