سایت دکتر شهاب اناری
استان هرمزگانایران گردیجزیزه کیش

مراکز خرید کیش

سایت ایمن باشی

بسیاری از گردشگران برای تجربه تفریحات متنوع و هیجان انگیز یا استراحت در محیط آرام با آب و هوایی مطبوع، جزیره کیش را برای سفر انتخاب می کنند. اما هدف برخی دیگر از افراد از سفر به کیش، خرید و بازارگردی است. مراکز خرید کیش جزو محبوبترین جاذبه های گردشگری این جزیره شگفت انگیز محسوب می شوند و هرساله میزبان مسافران بسیاری می باشند. اگر شما هم قصد دارید در مسافرت به کیش خریدی لذت بخش انجام دهید، بهتر است اطلاعاتی درباره بازارهای مختلف این جزیره بدست آورید.

اگر شما هم به دنبال تجربه خریدی مطمئن و هیجان انگیز در کیش هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه هارا گدیم باشید. در این مقاله به شما بهترین بازارها و مراکز خرید کیش را معرفی می کنیم.

بهترین مراکز خرید کیش

دوست دارید یک بازارگردی به یادماندنی در سفر به کیش داشته باشید؟ به دنبال خرید اجناسی مرغوب و محصولاتی باکیفیت هستید؟ در این صورت باید به سراغ بهترین مراکز خرید کیش بروید. این مجتمع های تجاری محبوبترین بازارهای خرید کیش در بین گردشگران محسوب می شوند و علاوه بر عرضه کالاهای متنوع، از امکانات رفاهی مختلفی نیز برخوردارند.

مرکز خرید پردیس 1

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش که در سال 1371 احداث شده، مرکز خرید پردیس 1 است. این بازار دو طبقه دارای بیش از 200 واحد تجاری فعال است که به فروش کالاهای مختلفی اختصاص یافته اند. معماری و طراحی مرکز خرید پردیس 1 کیش ساده اما شیک است.

به محض ورود به این پاساژ یک برج ایفل زیبا را مشاهده می کنید که در طول شب به خاطر نورپردازی منحصربفرد جذابیت زیادی پیدا می کند. شما می توانید برای خرید انواع کالاها و محصولات مانند وسایل برقی آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک آقایان و بانوان، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه و … در این بازار به گشت و گذار بپردازید.

در این مجتمع تجاری امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. اگر نیاز به برداشت یا انتقال پول داشتید می توانید به سراغ چندین شعب بانک داخل مجموعه بروید. شاید پس از خرید احساس گرسنگی کرده و نیاز به صرف یک وعده غذای دلچسب داشته باشید که رستوران لوکس پردیس 1 می تواند بهترین مکان باشد. کافی نت، چایخانه سنتی، کافی شاپ و … نیز از دیگر امکانات این بازار معروف می باشند.

آدرس: کیش، میدان پردیس.

مرکز خرید پردیس 2

پس از احداث مرکز خرید پردیس 1 و استقبال بی نظیر گردشگران از آن، پروژه ساخت مرکز خرید پردیس 2 نیز کلید خورد. این بازار مدرن که دارای 4 طبقه است، در سال 1378 در مجاورت بازار پردیس 1 تاسیس شد. معماری این مجموعه نیز بسیار زیبا و جذاب بوده و نمای بیرونی و فضای داخلی آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند.

در مرکز خرید پردیس 2 کیش 230 واحد تجاری وجود دارد که اجناس متنوعی را به فروش می رسانند. پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … از مهمترین محصولات عرضه شده در بازار پردیس 2 به شمار می روند.

همچنین این بازار به عنوان بهترین مکان برای خرید لوازم خانگی محسوب می شود. بنابراین اگر در سفر به کیش قصد دارید بهترین وسایل خانه و آشپزخانه را تهیه کنید، بدون شک باید به سراغ مجتمع تجاری 7ردیس 2 بروید. از ویژگی های منحصربفرد پردیس 2 برگزاری مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز شگفت انگیز است. با مراجعه به این بازار می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم خریدی مطمئن انجام داده و هم از شانس برنده شدن در قرعه کشی برخوردار شوید.

برگزاری مراسمات شاد و هیجان انگیز مانند جنگ های شبانه، اجرای موسیقی زنده و … نیز می توانند لحظات خاطره انگیزی را برایتان در مرکز خرید پردیس 2 فراهم کنند. بد نیست این نکته را بدانید که این مرکز خرید توسط یک تونل به مرکز خرید پردیس 1 متصل شده است تا دسترسی شما به هر دو بازار راحت باشد. همچنین امکانات رفاهی مناسبی همچون رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، نیمکت های استراحت، دستگاه های خودپرداز، سوپرمارکت و … در این مرکز خرید مدرن برای رفاه حال بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است.

آدرس: کیش، میدان پردیس، روبروی هتل پارمیس.

مرکز خرید زیتون

شاید دوست داشته باشید پس از تجربه تفریحات هیجان انگیز و گشت و گذار در اسکله تفریحی کیش، یک خرید و پاساژگردی جذاب داشته باشید. بازار زیتون که جزو باسابقه ترین بازارهای کیش محسوب می شود، به خاطر موقعیت مکانی ویژه خود و نزدیکی به اسکله تفریحی در ساحل غربی جزیره، از محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران برخوردار است.

این مرکز خرید در سال 1376 افتتاح شده و دارای دو طبقه و 96 غرفه تجاری است. شما می توانید در این مجتمع تجاری انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، اسباب بازی و محصولات و اجناس متنوع دیگری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

اگر در حین گردش در بازار زیتون نیاز به استراحت و میل کردن یک نوشیدنی داشتید، به سراغ کافی شاپ مجموعه بروید. می توانید در این کافی شاپ دنج و دوست داشتنی انواع نوشیدنی های گرم و سرد مانند چای، قهوه، آبمیوه های طبیعی و انواع بستنی، کیک و دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. رستوران بازار زیتون کیش نیز جزو بهترین رستوران های جزیره محسوب می شود که انواع غذاهای ایرانی، جنوبی، دریایی و فست فودی را ارائه می دهد.

آدرس: کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی.

مرکز تجاری کیش

اگر از علاقمندان به بازارگردی و خرید هستید، حتما در سفر به کیش نام مرکز تجاری معروف این جزیره توریستی را خواهید شنید. اگر از ساکنین جزیره یا حتی گردشگران بپرسید بهترین بازار کیش کجاست، بدون شک یکی از بازارهایی که نام می برند مرکز تجاری کیش است.

این مرکز خرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین مجتمع های تجاری جزیره زیبای کیش است که در سال 1379 فعالیت خود را آغاز نمود. معماری 4 طبقه این مرکز خرید منحصربفرد و کاملا اصولی بوده و فضای داخلی آن به بهترین شکل ممکن طراحی و نورپردازی شده است. مطمئن باشید حتی اگر خریدی هم انجام ندهید اما بازهم گردش در مرکز تجاری کیش برایتان لذت بخش خواهد بود.

در این بازار دوست داشتنی 479 واحد تجاری وجود دارد که محصولات و کالاهای مختلفی را به فروش می رسانند. اگر به دنبال خرید بهترین پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، کیف و کفش، مواد غذایی و خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیور آلات، لوازم خانگی، موبایل و … هستید، این مرکز تجاری گزینه ای ایده آل محسوب می شود. حضور برندهای معروف مانند زارا، دلسی، سامسونایت، لی نینگ و … موجب شده گردشگران زیادی این بازار را برای خرید انتخاب کنند.

رستوران گردان، چندین کافی شاپ و فست فود، سوپرمارکت با خورداکی های خارجی و متنوع، قرعه کشی و اجرای برنامه های شاد از مهمترین ویژگی های این مرکز خرید به شمار می روند.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی.

مرکز خرید مریم 2

یک از مدرن ترین و جدیدترین مراکز خرید کیش، پاساژ مریم 2 است. این بازار در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان کوچکترین مرکز خرید کیش از محبوبیت فراوانی برخوردار است. در این بازار 3 طبقه فروشگاه های مختلفی قرار دارند که اجناسی با کیفیت ارائه می دهند.

اگر حوصله قدم زدن طولانی مدت و چندین ساعت گشت و گذار در مراکز خرید بزرگ کیش را ندارید، بازار مریم 2 بهترین گزینه برای خرید شما محسوب می شود. می توانید در مدت زمان کوتاهی از واحدهای تجاری این بازار کوچک دیدن کنید و انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، مواد غذایی، قهوه و شکلات های خارجی، ادکلن و … را تهیه نمایید.

پیشنهاد می کنیم پس از خرید از بازار مریم 2 سری به رستوران و کافی شاپ آن نیز بزنید و از محیط لوکس و آرامشبخش آنها استفاده کرده و از استراحت دلنشین خود لذت ببرید.

آدرس: کیش، بلوار سنایی، جنب بولینگ مریم.

مرکز خرید پادنا

شاید هدف شما از سفر به کیش مانند برخی دیگر از مسافران خرید لوازم خانگی برند و باکیفیت است. با اینکه در بازارهای کیش فروشگاه های مختلف و متعددی انواع محصولات و لوازم خانگی را عرضه می کنند، اما مرکز خرید پادنا را می توان تخصصی ترین بازار در این زمینه دانست.

این مرکز خرید که در سال 1390 افتتاح شده است، به عنوان بورس لوازم خانگی، مبلمان، ظروف، لوازم خواب و پرده شناخته می شود. شما می توانید انواع لوازم خانگی با برندهای بین المللی و معروف را از این مجتمع تجاری تهیه کنید. پادنا علاوه بر گردشگران، در بین ساکنین کیش نیز طرفداران بسیاری دارد.

آدرس: کیش، بلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز.

مرکز خرید دیپلمات

در ساحل شرقی جزیره کیش یک مرکز خرید وسیع با طیف گسترده و متنوع از کالاهای با کیفیت وجود دارد که با نام مرکز خرید دیپلمات شناخته می شود. دیپلمات یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که به خاطر ارائه اجناس مختلف از برندهای معتبر دنیا شهرت فراوانی دارد.

شما می توانید در این بازار 5 طبقه کالای مورد نظر خود را به راحتی پیدا نموده و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. از مهمترین محصولاتی که در 119 واحد تجاری مرکز خرید دیپلمات کیش عرضه می شوند می توان به انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، عطر و ادکلن، اکسسوری و زیورآلات، لوازم و پوشاک ورزشی و … اشاره کرد.

رستوران ها و کافی شاپ های این مجموعه در لیست بهترین رستوران ها و کافی شاپ های کیش قرار دارند. شما می توانید پس از گشت و گذار در بازار برای استراحت و صرف یک وعده غذای دلچسب یا میل کردن یک نوشیدنی گوارا به همراه تماشای چشم انداز بی نظیری از دریا، به سراغ این رستوران ها و کافی شاپ ها بروید.

آدرس: کیش، بلوار ساحل، روبروی هتل هلیا.

لوکس ترین مراکز خرید کیش برای گردشگران سخت پسند

شاید شما هم هنگام خرید خیلی سختگیر بوده و به دنبال بهترین کالاها و اجناس موجود در بازار هستید. در این صورت باید به سراغ فروشگاه های معتبر و برندهای معروف بروید. لوکس ترین مراکز خرید کیش گزینه ای ایده آل برای افرادی است که محدودیت مالی ندارند و می خواهند خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنند.

مرکز خرید سارینا 1

بازار سارینا 1 که در سال 1386 ساخته شده به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین مجتمع های تجاری جزیره کیش شناخته می شود. این بازار لوکس و مجلل دارای 218 واحد تجاری است که باکیفیت ترین محصولات را عرضه می کنند. قیمت ها در بازار سارینا 1 بالاتر از سایر مراکز خرید کیش است و خرید از این بازار مناسب کسانی است که محدودیت مالی ندارند.

معماری مرکز خرید سارینا 1 مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و ساختمان باشکوه این بازار از طراحی منحصربفرد و زیبایی برخوردار است. در این مرکز خرید می توانید انواع کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را که تولیدات معتبرترین برندهای جهانی هستند، خریداری کنید.

اگر از علاقمندان به هنر و صناع دستی هستید، فرصت بازدید از طبقه هفتم این مجموعه را از دست ندهید. در این بخش بازار سارینا 1 فروشگاه ها و نمایشگاه های هنری حضور دارند که محصولاتی شگفت انگیز و خاص عرضه می کنند.

اگر قصد دارید با ماشین شخصی به مرکز خرید سارینا 1 بروید اصلا نگران جای پارک نباشید. یک پارکینگ اختصاصی عالی برای مشتریان در این بازار در نظر گرفته شده است. رستورانی بزرگ با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و فست فود، کافی شاپ مدرن، سینما چهاربعدی، اینترنت وای فای، آسانسورهای متعدد، محل های استراحت، دستگاه های خودپرداز و … از مهمترین امکانات سارینا 1 محسوب می شوند.

همچنین موقعیت مکانی ویژه را نیز می توان از دیگر مزایای این بازار لوکس به شمار آورد. مرکز خرید سارینا 1 کیش در نزدیکی هتل های داریوش، ارم و تعطیلات قرار گرفته است. در صورتی که این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنید، می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به سارینا 1 دسترسی داشته باشید.

آدرس: کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم.

مرکز خرید کوروش

حتما شما هم تابحال نام برندهای معروفی همچون آدیداس، نایک، ماسیمو دوتی، اسپریت، پوما، کوتون، ریبوک، اسکیچرز، زارا و … را شنیده اید. اگر دوست دارید یکی از اجناس این برندهای مشهور جهانی را که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند، تهیه کنید، باید به سراغ مرکز خرید کوروش کیش بروید.

علاوه بر این برندها، فروشگاه های معتبر و برندهای دیگری نیز در این بازار لوکس و مجلل وجود دارند. کالاها و محصولاتی همچون کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل الکترونیکی و … در مرکز خرید کوروش عرضه می شوند که قیمت آنها گرانتر از دیگر مراکز خرید است.

اگر هنگام گشت و گذار و خرید در بازار کوروش نیاز به لحظاتی استراحت داشتید، کافی شاپ های متنوع و مدرن این مجموعه بهترین گزنیه هستند. شما می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرها و کیک های خوشمزه و … را در کافه های ویونا، بلوط و لاوازا سفارش دهید و در محیط دنج و بسیار شیک نوش جان کنید.

رستوران های چاپس گریل، برگز مرزالتس و غذای دریایی آبادان مرکز خرید کوروش جزو بهترین رستوران های جزیره کیش محسوب می شوند. محیط آرامشبخش و لوکس و کیفیت بالای غذای این رستوران ها قطعا لذت بازارگردی شما را دوچندان می کنند.

آدرس: کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید کیش است که با ساختمانی فوق العاده شیک و منحصربفرد در خیابان وصال و در نزدیکی سواحل رویایی خلیج فارس خودنمایی می کند. این مجتمع تجاری در سال 1391 افتتاح شده و دارای غرفه ها و فروشگاه های متنوع و متعددی است.

اگر به دنبال کالاهای برند و لوکس هستید، بهترین انتخاب می تواند دامون باشد. بازار دامون کیش از محیطی آرامش بخش برخوردار بوده و گردش در آن شما را خسته نمی کند. تنوع بالای فروشگاه ها موجب شده بتوانید هر نوع محصول و کالایی که مد نظر را دارید را به راحتی پیدا کنید. پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک بچگانه، پوشاک مجلسی، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، کامپیوتر و موبایل، لوازم خانگی، مواد غذایی و شکلات های خارجی، قهوه، کیف و کفش، اکسسوری و … از مهمترین اجناسی هستند که در مرکز خرید دامون کیش عرضه می شوند.

از دیگر جذابیت های این مجتمع تجاری می توان به فودکورت با دو فضای بسته و باز اشاره کرد. در این فودکورت انواع غذاهای باکیفیت و خوش طعم ایرانی، بین المللی و فست فود سرو می شوند. همچنین کافی شاپ دامون محلی عالی برای استراحت و سپری کردن لحظات خوش هنگام خرید است.

آدرس: کیش، خیابان وصال.

مرکز خرید رویا مال

از نظر بسیاری از گردشگرانی که با هدف خرید به کیش سفر می کنند، رویامال لوکس ترین و بهترین مرکز خرید کیش است. رویا مال یک مجموعه منحصربفرد و کامل می باشد که لذت بازارگردی و خرید را برایتان به ارمغان می اورد. مجتمع تجاری رویامال در سال 1394 افتتاح شد و دارای دو طبقه و بیش از 90 واحد تجاری فعال است.

شما می توانید از برندهای مشهوری همچون سامسونگ، ال جی، کنوود، کت، پاندا، بنتون، اپل، تامی هایلفیگر و … خریدی به یادماندنی انجام دهید. قیمت اجناس بازار رویامال کیش بالا بوده اما کیفیت آنها حرف اول را می زند. در مرکز خرید رویا مال انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، کالای خواب، زیورآلات و … عرضه می شوند.

امکانات رفاهی کامل و بی نظیر رویامال از دلایل مهم تبدیل شدن این مجموعه به یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. وجود آسانسورها و پله برقی های متعدد گشت و گذار در این بازار را آسان کرده است. کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و مجلل، نیمکت های استراحت، خودپرداز در قسمت های مختلف مجتمع و … بازارگردی را برایتان در رویامال لذت بخش تر می کنند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس.

یک سفر اقتصادی و ارزانترین مراکز خرید کیش

سفر بدون خرید کردن تکمیل نمی شود و همه گردشگران علاقمند هستند در مقصد سفر خود، تجربه بازارگردی و خرید داشته باشند. اما گاهی اوقات با توجه به شرایط اقتصادی امکان خرید بدون دغدغه وجود ندارد. از این رو برخی از گردشگران در سفر به کیش برای اقتصادی تر شدن سفر خود و کم کردن هزینه ها، به دنبال خرید محصولات قیمت مناسب هستند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یا توانایی خرید محصولات برند و کالاهای گرانقیمت را ندارید، باید به سراغ مراکز خرید ارزان کیش بروید.

مرکز خرید پانیذ

در میان مراکز خرید کیش بازار پانیذ به عنوان یکی از مجتمع های تجاری قیمت مناسب شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. این مرکز خرید دو طبقه دارای 208 واحد تجاری است که انواع محصولات و اجناس را ارائه می دهند. تنوع بالای کالاها و قیمت مناسب از مهمترین دلایلی هستند که بسیاری از مسافران، پانیذ را برای خرید مقرون به صرفه انتخاب می کنند.

شما می توانید در مرکز خرید پانیذ کیش کالاهایی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، شکلات و قهوه، لوازم الکترونیکی و … را با مناسبترین قیمت خریداری کنید. این مجموعه با اینکه یک مرکز خرید معمولی و ارزان در کیش محسوب می شود، اما امکانات رفاهی مناسبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از مهمترین این امکانات می توان به کافی شاپ، سوپرمارکت، دستگاه های خودپرداز، نیمکت های استراحت و … اشاره کرد.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، روبروی هایپرمارکت کیش.

مرکز خرید مرجان

بازار مرجان به عنوان یکی از مراکز خرید قیمت مناسب جزیره کیش در ساحل مرجان قرار دارد. شما می ‌توانید پس از بازدید ساحل مرجان و تجربه تفریحات مختف آن، به مرکز خرید رفته و انواع کالاها را خریداری کنید. از مهمترین محصولات و اجناسی که در بازار مرجان ارائه می ‌شوند، می ‌توان به مواد خوراکی، پوشاک، سوغات جزیره، تجهیزات ورزشی، لوازم الکترونیک و … اشاره نمود.

مرکز خرید مرجان در سال 1370 افتتاح شده و دارای بخش‌ های مختلفی است. یکی از جذاب ‌ترین قسمت‌ های مرکز خرید ساحل مرجان کیش، آکواریوم بزرگ آن است. در این آکواریوم بیش از 800 گونه آبزی و ماهی در معرض نمایش قرار گرفته ‌اند که تماشای آنها لذت بخش بوده و خستگی بازارگردی را برطرف می کند.

وجود رستوران و کافی شاپ، محل های مخصوص استراحت مشتریان، شعب بانک های مختلف، آب نماهای زیبا، محیط آرامشبخش و نورپردازی های هیجان انگیز از دیگر دلایل جذابیت مرکز خرید ارزان مرجان محسوب می شوند.

آدرس: کیش، جاده جهان، ساحل مرجان.

مرکز خرید مروارید

اگر به دنبال یکی از قدیمی ترین و ارزانترین مراکز خرید کیش هستید، باید به سراغ بازار مروارید بروید. این مرکز خرید از معماری منحصربفرد برخوردار بوده و طراحی آن با الهام از بناهای دوره هخامنشی صورت گرفته است. بازارچه های مختلف مرکز خرید مروارید نیز نام هایی برگرفته از آثار باستانی ایرانی همچون آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، آرا و ایران دارند.

شما می توانید از 208 غرفه فعال مرکز خرید مروارید انواع اجناس باکیفیت و قیمت مناسب مانند پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه و … را خریداری کنید.

برگزاری مراسم قرعه کشی به همراه اجرای موسیقی زنده از جذابیت های این بازار محسوب می شوند. با خرید از این مجموعه و برخورداری از شانس برنده شدن جوایز نفیس، لذت خرید شما را دوچندان خواهد کرد. این مرکز خرید از امکانات رفاهی مناسبی مانند رستوران، کافی شاپ، نیمکت استراحت، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، دستگاه های خودپرداز و … برخوردار است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار مروارید.

مرکز خرید زیتون

از دیگر مراکز خرید ارزان در کیش می توان بازار قدیمی زیتون را نام برد. این مجتمع تجاری دو طبقه در سال 1376 افتتاح شده و دارای 96 واحد تجاری است. مرکز خرید زیتون نسبت به سایر بازارهای کیش وسعت آنچنانی ندارد اما به خاطر قیمت های مناسب همیشه میزبان گردشگران و مشتریان بسیاری می باشد.

پوشاک مردانه و زنانه، لوازم خانگی، اسباب بازی، کیف و کفش و … از مهمترین اجناسی هستند که در مرکز خرید زیتون کیش عرضه می شوند. علاوه بر قیمت مقرون به صرفه کالاها، موقعیت مکانی ویژه یکی دیگر از مزیت های مهم بازار زیتون محسوب می شود.

این مرکز خرید در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و شما می توانید پس از خرید و بازارگردی، برای پیاده روی یا استراحت و سپری کردن لحظات به یادماندنی به ساحل زیبای خلیج همیشه فارس بروید. نشستن بر روی ماسه های درخشان سواحل رویایی کیش و تماشای غروب آفتاب لذت خرید شما را چندین برابر می کند.

آدرس: کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی.

مرکز خرید مریم 1

بازار مریم که درواقع یک بازارچه روباز در نزدیکی ساحل است، یکی از ارزانترین مراکز خرید کیش می باشد. این بازار کوچک دارای 52 واحد تجاری است که اکثر آنها به فروش پوشاک و کیف و کفش اختصاص دارند. قیمت مناسب، محیط دنج و جذاب، فضای سبز بسیار زیبا، نیمکت های استراحت، کافی شاپ و اجرای برنامه های شاد و مراسم قرعه کشی از دیگر دلایل محبوبیت بازار مریم 1 در بین مسافران محسوب می شوند.

آدرس: کیش، خیابان سنایی

بازار عرب ها

بازار عرب ها که با نام های بازر سفین و عرب مال نیز شناخته می شود، از دیگر مراکز خرید قیمت مناسب کیش است. این بازار که جزو قدیمی ترین و باسابقه ترین بازارهای جزیره توریستی کیش به شمار می رود، در سال 1350 ساخته شده است. بازار عرب ها در منطقه بومی نشین جزیره واقع شده و دارای معماری سنتی عربی است.

با اینکه بیشتر مشتریان این مرکز خرید ساکنیم بومی جزیره کیش هستند، اما قیمت های مناسب محصولات و کالاهای این بازار، باعث جذب گردشگران نیز شده است. شما می توانید تجربه خریدی به صرفه و ارزان را در این بازار داشته باشید و اجناسی همچون اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … را تهیه کنید.

آدرس: کیش، شهرک صفین.

بازار ونوس

اگر به دنبال خرید لباس مجلسی زنانه با قیمت مناسب هستید، حتما بازار ونوس را انتخاب کنید. این مرکز خرید قدیمی در سال 1375 احداث شده و دارای دو طبقه و واحدهای اداری و تجاری است. در میان 310 غرفه این بازار اکثر آنها به عرضه لباس مجلسی زنانه در طرح ها و رنگ های مختلف مشغول هستند.

البته شما می توانید اجناس ارزان دیگری همچون کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و … را نیز از بازار ونوس خریداری کنید. رستوران، کافی شاپ، وسایل بازی کودکان، محیط آرام و خنک و فضاهای مخصوص استراحت از مهمترین امکانات رفاهی مرکز خرید ونوس محسوب می شوند.

آدرس: کیش، خیابان سنایی.

بازار پارس خلیج

از دیگر بازارهای واقع شده در شهرک بومی نشین صفین کیش، می توان به بازار پارس خلیج اشاره کرد. این مرکز خرید ارزان نیز جزو قدیمی ترین بازارهای کیش محسوب می شود که اجناس متنوعی در ان به فروش می رسد.

اگر می خواهید لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و دیگر کالاهای قیمت مناسب را در سفر خود به کیش تهیه کنید، باید به سراغ بازار پارس خلیج بروید. این مرکز خرید همانند سایر مجتمع های تجاری کیش دارای رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که محلی دنج و راحت برای سپری کردن لحظاتی آرامشبخش و رفع خستگی به شمار می روند. پیشنهاد می کنیم پس از خرید یک وعده غذای دریایی یا محلی جنوبی خوش طعم را در رستوران مرکز خرید پارس خلیج نوش جان کنید.

موقعیت مکانی مناسب این بازار موجب شده بتوانید پس از گشت و گذار در آن، به راحتی به پارک میرمهنا و اسکله تفریحی آن دسترسی داشته باشید.

آدرس: کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا.

سفر به کیش و خریدی لذت بخش

شاید انتخاب بهترین بازار از میان مراکز خرید کیش برایتان امری چالش برانگیز و سخت باشد. زیرا تعداد و تنوع این بازارها بالا بوده و در هر قسمت از جزیره می توان یک مجتمع تجاری پیدا کرد. شما باید با توجه به سلیقه و علاقه خود و همچنین میزان بودجه، مناسبترین مجتمع تجاری را برای خریدی لذت بخش انتخاب کنید. امیدواریم با استفاده از مطالب ارائه شده بتوانید تجربه خاطره انگیزی از بازارگردی در کیش داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا