سایت دکتر شهاب اناری
استان کرمانایران گردیکرمان

رستوران های کرمان

سایت ایمن باشی

اگر در سفر به کرمان پس از بازدید از اماکن گردشگری جذاب و منحصربفرد قصد نوش جان کردن یک وعده غذای دلچسب را داشتید، می توانید به سراغ بهترین رستوران های کرمان بروید. کرمان یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است که به خاطر داشتن اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی مزبان مسافران متعددی به ویژه در ایام نوروز است. از این رو در این شهر رستوران های مختلفی برای پذیرایی از گردشگران و همچنین ساکنین کرمان وجود دارد. هر کدام از این رستوران ها از ویژگی هایی برخوردار بوده و سعی دارند با ارائه غذاهای با کیفیت رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند.

در این مقاله از هارا گدیم قصد داریم به معرفی رستوران های کرمان بپرازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید تا بتوانید با استفاده از مطالب ارائه شده بهترین رستوران را برای صرف غذا در سفر به کرمان انتخاب کنید.

رستوران های لوکس کرمان

خوردن غذای باکیفیت یکی از مسائل مهم در سفر محسوب می شود. انتخاب رستورانی عالی و درجه یک نیز یکی از چالش های هر سفری به شمار می رود. در میان رستوران های کرمان رستوران های لوکس و شیکی وجود دارند که این چالش را در سفر به این شهر توریستی برایتان برطرف می کنند. با انتخاب این رستوران ها می توانید مطمئن باشید که غذایی خوش طعم و لذیذ میل نموده و لحظات خوشی را سپری می کنید.

رستوران اسپاخو

اگر بگوییم اسپاخو لوکس ترین رستوران کرمان است، اغراق نکرده ایم. این رستوران با فضایی زیبا که از طراحی و دکوراسون جذاب و خاصی برخوردار است، یکی از بهترین رستوران های کرمان می باشد. معماری مدرن، چیدمان منحصربفرد و بهره گیری از بهترین تجهیزات موجب شده رستوران اسپاخو جایگاه ویژه ای در بین رستوران های کرمان داشته باشد.

این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی کرمانی و … که توسط سرآشپزان حرفه ای و مجرب طبخ می شوند را ارائه می دهد. شما می توانید در محیطی آرامشبخش و مجلل یک وعده غذای بی نظیر را به همراه پیش غذا به صورت بوفه آزاد، دورچین و مخلفات جذاب و نوشیدنی های دلچسب نوش جان کنید.

اگر از علاقمندان به صبحانه هستید می توانید از بوفه آزاد رستوران اسپاخو استفاده کنید. این بوفه صبحانه کاملترین بوفه در میان رستوران های کرمان است که تنوع غذایی بالایی دارد. از بهترین غذاهای رستوران اسپاخو کرمان می توان به سینی کباب، جوجه کباب مراکشی، شیشلیک، خوراک کباب مخصوص اسپاخو، چلو ماهیچه و … اشاره کرد.

آدرس رستوران اسپاخو: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به خیابان هزار و یک شب.

رستوران آسیاب بادی

اگر به دنبال یک رستوران خاص در کرمان هستید باید به سراغ رستوران آسیاب بادی بروید. این رستوران که در بزرگترین سازه آسیاب بادی خاورمیانه واقع شده است، از فضایی متفاوت برخوردار می باشد. ساختمان این رستوران به شکل آسیاب بادی های هلندی ساخته شده و شامل دو طبقه سالن پذیرایی رستوران و کافی شاپ است.

میز و صندلی های چوبی، موسیقی آرامش بخش، دکوراسیون جذاب و محیط دنج رستوران اسپاخو شما را شیفته این مکان خواهد کرد. شما می توانید انواع غذاهای باکیفیت و خوش طعم را در این رستوران سفارش دهید. آسیاب بادی بهترین رستوران برای دورهمی های دوستانه، قرارهای کاری و رسمی و مهمانی های کوچک خانوادگی در کرمان محسوب می شود.

آدرس رستوران آسیاب بادی: کرمان، کیلومتر 20 محور گردشگری هفت باغ علوی.

رستوران پالیز

رستوران پالیز یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های کرمان است که از شهرت فراوانی برخوردار می باشد. این رستوران بزرگ شامل بخشهای مختلف مانند تالار پذیرایی نیلوفر آبی، تالار پذیرایی یاس کبود، سالن تشریفات، کافی شاپ، سفره خانه سنتی با چیدمان قدیمی و نوستالژی و حال و هوای دلنشین و سرای عارف با طراحی و دکوراسیون مدرن است.

شما می توانید انواع غذاهای ایرانی با کیفیت را که با استفاده از تازه ترین مواد اولیه طبخ می شوند، در رستوران پالیز کرمان نوش جان کنید. از بهترین غذاهای این رستوران می توان انواع کباب ها، انواع خورشت ها، زرشک پلو با مرغ، ماهی و … را نام برد.

آدرس رستوران پالیز: کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه آهن، کوچه سوم.

رستوران سیاح

در میان رستوران های کرمان رستوران سیاح به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران ها شناخته می شود. فضای دلنشین این رستوران با طراحی زیبا و چیدمان منحصربفرد موجب می شود خاطرات خوشی برایتان از نوش جان کردن یک وعده غذای دلچسب رقم بخورد.

رستوران سیاح از حرفه ای ترین و با تجربه ترین سرآشپزان بهره می برد و دارای پرسنلی آموزش دیده و خوش برخورد است. کیفیت بالای غذا در کنار سطح کیفیت عالی خدمات موجب شده رستوران سیاح محبوبیت زیاد در بین اهالی کرمان و همچنین گردشگران داشته باشد. اگر به این رستوران رفتید حتما غذاهایی همچون چلوکباب سلطانی و چلو ماهی کباب شیر را امتحان کنید.

آدرس رستوران سیاح: کرمان، بلوار جمهوری، نرسیده به چهارراه کشاورز، روبروی دانشکده فنی و مهندسی.

رستوران آ اس پ

رستوران آ اس پ با دکوراسیونی مدرن و طراحی جالب یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های کرمان است. این رستوران از فضایی زیبا و دوست داشتنی برخوردار بوده که لحظات آرامش بخشی را برایتان به ارمغان می آورد. منو غذایی رستوران آ اس پ شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فودی می شود.

علاوه بر این موارد نودل های این رستوران زبانزد عام و خاص هستند. اگر از علاقمندان به نودل هستید پیشنهاد می کنیم فرصت نوش جان کردن نودل های متنوع و لذیذ رستوران آ اس پ را در سفر به کرمان از دست ندهید.

آدرس رستوران آ اس پ: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک.

رستوران های فرنگی کرمان

برای علاقمندان به غذاهای فرنگی مانند غذاهای ایتالیایی، یونانی، هندی و … در میان رستوران های کرمان، رستوران های فرنگی می تواند جذابیت خاصی داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران و نوش جان کردن یک وعده غذای خاص و متفاوت هیجان انگیزترین بخش سفر خود را تجربه کنید.

رستوران پارما

اگر در کرمان هوس خوردن یک پیتزای خوش طعم و بی نظیر را کردید می توانید به سراغ رستوران ایتالیایی پارما بروید. این رستوران از فضایی لوکس و مدرن برخوردار بوده که حس نشستن در رستوران های کشور ایتالیا را برایتان تداعی می کند.

علاوه بر انواع پیتزا، شما می توانید غذاهای ایتالیایی دیگری همچون انواع پاستا، ساندویچ های خوشمزه، برگرهای جذاب، سالادها و دسرهای هیجان انگیز را به همراه نوشیدنی های گوارا و دلچسب را در رستوران پارما کرمان نوش جان کنید.

آدرس رستوران پارما: کرمان، بلوار فارابی، فارابی 5.

رستوران سالسا

رستوران سالسا به عنوان متفاوت ترین رستوران کرمان شناخته می شود. زیرا غذاهایی را سرو می کند که ممکن است جای دیگری آنها را پیدا نکنید. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای فرنگی هندی، یونانی، ایتالیایی، ترکی و … می شود.

اگر جزو دسته افراد گیاهخوار بوده و در سفر به کرمان به دنبال یک رستوران با سرو غذاهای مخصوص رژیم گیاهی هستید، بهترین گزینه رستوران سالسا است. می توانید در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ویژه گیاهخواران را سفارش دهید و نهایت لذت را ببرید.

غذای بیرون بر، موسیقی زنده، اینترنت وای فای، سالن اختصاصی مراسمات و مهمانی ها، پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد، کیفیت بالای غذاها و سرویس رایگان از دیگر مزایای رستوران سالاسا کرمان به شمار می روند.

آدرس رستوران سالسا: کرمان، بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی.

رستوران دودکش

رستوران فرنگی دودکش یکی از بهترین رستوران های کرمان است که با انواع غذاهای بین المللی از شما پذیرایی می کند. این رستوران شیک از دکوراسیون مدرن و لوکسی برخوردار است و فضایی آرامش بخش و گرم و صمیمی دارد.

در رستوران دودکش با انتخاب یک غذای دریایی یا یک غذای کره ای که جزو خاص ترین غذاها در بین رستوران های کرمان محسوب می شوند، می توانید لحظات هیجان انگیزی از سفر به کرمان و رستوران گردی در این شهر را تجربه کنید. علاوه بر این غذاهای متنوع دیگری همچون غذاهای ایرانی، فست فودی، بین المللی، انواع کباب ها و … را می توانید برای وعده های صبحانه، ناهار یا شام در رستوران دودکش میل کنید.

آدرس رستوران دودکش: کرمان، انتهای بلوار جمهوری، بعد از بلوار رضوان، مجتمع تجاری میلاد.

رستوران های سنتی کرمان

رستوران های سنتی با فضایی دلنشین و باصفا و سرو غذاهای اصیل ایرانی جزو بهترین رستوران های کرمان به شمار می روند. حال و هوای آرامش بخش این رستوران ها لذت غذا خوردن را دوچندان می کنند و اوقات خوش و خاطره انگیزی از سفر به کرمان برایتان رقم می زنند.

رستوران هزار و یک شب

رستوران یا سفره خانه سنتی هزار و یک شب با تخت های چوبی و محیطی گرم و صمیمی یکی از رستوران های محبوب کرمان است. با اینکه روی تخت نشستن و صرف غذا صفای دیگری دارد اما در این رستوران میزهای چوبی زیبایی نیز برای پذیرایی از مشتریان در نظر گرفته شده است.

منوی غذایی رستوران سنتی هزار و یک شب کرمان شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند ماهیچهف کباب برگ، کباب کوبیده، خورشت فسنجان، خورشت قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، جوجه کباب و … می شود. علاوه بر این موارد شما می توانید غذاهای فست فودی نیز در این رستوران سفارش داده و نوش جان کنید.

آدرس رستوران هزار و یک شب: کرمان، میدان بسیج، خیابان کامیاب.

رستوران وکیل

اگر علاقمند به اماکن تاریخی هستید و می خواهید یک وعده غذای خوش طعم و باکیفیت نیز میل کنید، می توانید با انتخاب رستوران سنتی وکیل با یک تیر دو نشان بزنید. رستوران وکیل یکی از خاص ترین رستوران های کرمان است که در حمام قدیمی بازار وکیل کرمان واقع شده است.

تصور کنید پس از گشت و گذار در یک حمام تاریخی و بازدید از معماری منحصربفرد و باشکوه آن در بخشی از این مجموعه که طراحی منحصربفردی دارد، یک وعده غذای اصیل ایرانی نوش جان می کنید. قطعا این تجربه در رستوران سنتی وکیل می تواند یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین بخش های سفر شما به کرمان محسوب شود.

آدرس رستوران وکیل: کرمان، بازار سنتی، حمام وکیل.

رستوران مکث

به محض ورود به رستوران مکث کرمان اولین چیزی که نگاه شما را مجذوب خود می کند، دکوراسیون سنتی و جذاب آن است. رستوران مکث یکی از شناخته شده ترین رستوران های سنتی کرمان است که فضایی دنج و حال و هوای باصفایی دارد. طراحی سنتی، تخت های زیبا، وسایل قدیمی و نوستالژی، دیوارکوب های منحصربفرد و چیدمان دوست داشتنی این رستوران موجب می شود لذت غذا خوردن در آن دو چندان شود.

منو غذایی رستوران سنتی مکث کرمان شامل انواع غذاهای ایرانی مانند چلو مرغ، چلو کباب، چلو گوشت، چلو خورشت، کشک و بادمجان، دیزی و … می شود. همچنین شما می توانید یکی از اصلی ترین غذاهای محلی و بومی کرمان به نام بز قرمه را که طعمی بی نظیر دارد، در این رستوران سفارش دهید.

آدرس رستوران مکث: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، جنب پاساژ گلستان.

رستوران کیخسرو

در یکی از عمارت های قدیمی کرمان رستورانی سنتی با حال و هوایی خاص واقع شده است که رستوران کیخسرو نام دارد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های کرمان است که در حیاطی باصفا با درختان و گل و گیاهان سرسبز و تخت های چوبی و پشتی های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

با نشستن بر روی این تخت ها و تماشای معماری جذاب عمارت و صرف یک وعده غذای اصیل ایرانی یا غذای محلی کرمانی می توانید به دوران های گذشته سفر کنید. از مهمترین و محبوبترین غذاهای رستوران سنتی کیخسرو کرمان می توان به قاتق گوشت، بز قورمه، چغوک بریزو، آبگوشت کرمانی و چلوکباب مخصوص اشاره کرد.

آدرس رستوران کیخسرو: کرمان، میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی.

بهترین رستوران کرمان کدام است؟

اگر به دنبال بهترین رستوران کرمان برای صرف یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم هستید، ابتدا باید به ذائقه خود توجه کنید. در کرمان رستوران های متنوعی وجود دارد که هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار بوده و غذاهای مختلفی را سرو می کنند. شما می توانید بر اساس ذائقه و سلیقه غذایی خود یکی از رستوران های لوکس و مدرن، سنتی، فرنگی، فست فودی و … را انتخاب کنید.

امیدورایم با استفاده از مطالبی که در این مقاله از هارا گدیم ارائه شدند، بتوانید تجربه دلنشینی از رستوران گردی در کرمان و نوش جان کردن غذاهای لذیذ داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا