سایت دکتر شهاب اناری
ایران گردی

رستوران های چابهار

سایت ایمن باشی

چابهار با داشتن جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی منحصربفرد و شگفت انگیز به یکی از مقاصد اصلی سفر در جنوب کشور تبدیل شده است. اگر شما هم قصد سفر به این منطقه را دارید و می خواهید غذاهای اصیل و متنوع سیستان و بلوچستان را نوش جان کنید، باید به رستوران های چابهار بروید. از آنجایی که چابهار میزبان مسافران و گردشگران زیادی است، رستوران های مختلفی در این شهر جهت ارائه بهترین و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی و محلی دایر شده است. با هارا گدیم همره باشید تا بیشتر با رستوران های چابهار آشنا شویم.

رستوران بلوچ چابهار

شاید شما هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که می خواهید در سفر به هر منطقه تجربه میل کردن غذاهای سنتی و محلی آنجار را داشته باشید. برای این امر در سفر چابهار قطعا رستوران بلوچ گزینه ای ایده آل برایتان محسوب می شود. رستوران بلوچ یکی از بهترین رستوران های چابهار است که انواع غذاهای سنتی این منطقه را با طعمی بی نظیر و کیفیتی بالا ارائه می دهد.

شما می توانید در رستوران بلوچ چابهار انواع غذاهای دریایی مانند قلیه ماهی، کراهی ماهی، کراهی میگو، میگو عربی، میگو بندری، کورک، بتوهواری، انواع غذاهای محلی سیستان و بلوچستان مانند کراهی مرغ، کراهی گوشت، تنورچه و … را نوش جان کنید. تمامی این غذاها با ادویه های مخصوص و خوشمزه طبخ می شوند. علاوه بر این موارد غذاهای ایرانی مانند چلو گوشت، چلوکباب، چلو جوجه کباب و … نیز در این رستوران سرو می شوند.

آدرس رستوران بلوچ چابهار: بلوار امام، مقابل پمپ بنزین.

رستوران بام چابهار

یکی دیگر از بهترین رستوران های چابهار رستوران بام است. موقعیت مکانی ویژه این رستوران موجب شده تجربه صرف غذا در آن به یکی از لحظات خاطره انگیز سفرتان به چابهار تبدیل شود. تصور کنید در محیطی لوکس با چشم انداز خیره کننده از دریا و بندر چابهار نشسته و با گوش فرا دادن به موسیقی زنده، مشغول نوش جان کردن یک وعده غذای دلچسب هستید. قطعا این لحظات برایتان به یادماندنی خواهد شد.

در رستوران بام چابهار علاوه بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای محلی و سنتی بلوچ و همچنین غذاهای دریایی مانند کراهی گوشت، کراهی مرغ، میگو سوخاری، قلیه ماهی و … سرو می شود. کیفیت بالا، پرسنل خوش برخورد، سرویس های جذاب مانند چای و قلیان، تنوع غذایی بالا و محیط آرامشبخش و زیبا موجب شده رستوران بام چابهار در میان مردم ساکن این شهر و همچنین مسافران محبوبیت زیادی داشته باشد.

آدرس رستوران بام چابهار: بالاتر از مجتمع تجاری صدف، روبروی مجتمع تجاری پردیس.

رستوران تهرانی چابهار

ممکن است شما هم مانند برخی از گردشگران به غذاهای سنتی بلوچی که طعم متفاوت و خاصی دارند، علاقه ای نداشته باشید. یا اینکه در طول سفر خود از خوردن چندباره غذاهای دریایی و محلی چابهار خسته شده باشید و به دنبال تنوع باشید. در این صورت باید رستوران تهرانی را انتخاب کنید.

این رستوران که از شناخته شده ترین رستوران های چابهار محسوب می شود، انواع غذاهای ایرانی را مطابق با ذائقه و سلیقه تمامی افراد ارائه می دهد. کباب های رستوران تهرانی چابهار طرفداران بسیاری دارد زیرا از بهترین و تازه ترین مواد اولیه برای طبخ آنها استفاده می شود و کیفیت بالا و طعم بی نظیری دارند.

آدرس رستوران تهرانی چابهار: بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت.

رستوران براسان چابهار

اگر دوست دارید بعد از گشت و گذار و تفریح در سواحل زیبای چابهار یک وعده غذای لذیذ نوش جان کنید، بهترین گزینه رستوران براسان است. این رستوران که در یک پلاژ ساحلی واقع شده است، به خاطر موقعیت مکانی عالی و همچنین طراحی و دکوراسیون منحصربفرد، یکی از زیباترین رستوران های چابهار به شمار می رود.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بلوچی سرو می شوند که کیفیتی مثال زدنی و طعمی فوق العاده دارند. انواع کباب ها و کراهی گوشت و مرغ از محبوبترین غذاهای رستوران براسان چابهار هستند که طرفداران زیادی دارند. بد نیست این نکته را بدانید که قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های چابهار گرانتر است.

آدرس رستوران براسان چابهار: پلاژ ساحلی تیس، مجتمع تفریحی براسان.

رستوران خلیج چابهار

در میان رستوران های چابهار رستوران خلیج جایگاه ویژه ای دارد. این رستوران سنتی از  فضاسازی زیبا و دکوراسیون جذابی برخوردار بوده و محیط آرامش بخش آن لحظات به یادماندنی از سفر به چابهار و صرف غذاهای خوش طعم برایتان رقم می زند.

شما می توانید انواع غذاهای ایرانی، سنتی بلوچی، دریایی و … را در رستوران سنتی خلیج چابهار نوش جان کنید. حجم غذاهای این رستوران بسیار زیاد است و پیشنهاد می کنیم به ازای هر دو نفر یک پرس غذا تهیه کنید. به خاطر موقعیت مکانی و قرار گرفتن در مجاورت خلیج همیشه فارس، رستوران خلیج به عنوان یکی از رستوران های ساحلی چابهار نیز شناخته می شود. بنابراین می توانید با نشستن در یکی از بخش های سرپوشیده یا روباز این مجموعه و تماشای منظره فوق العاده دریا، با لذت هر چه تمام تر غذای خود را میل کنید.

آدرس رستوران خلیج چابهار: میدان شیلات، خیابان دریا.

رستوران دهلی دربار چابهار

اگر از علاقمندان به غذاهای شه شدت تند و فلفلی هستید، حتما باید به سراغ رستوران دهلی دربار بروید. این رستوران که به عنوان یکی از خاص ترین رستوران های چابهار شناخته می شود، به خاطر غذاهای متفاوت خود از شهرت بسیاری برخوردار است.

شما می توانید غذاهایی مانند مرغ تندروی، کرایی مرغ، کرایی گوشت، بریانی بلوچی و … را که با ادویه های مخصوص و فلفل زیاد طبخ می شوند را در این رستوران نوش جان کنید. قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های چابهار مناسب تر است زیرا همراه غذاها برنج سرو نمی شود.

آدرس رستوران دهلی دربار چابهار: بلوار توحید.

رستوران مکران چابهار

اگر در سفر به چابهار از مردم بومی این شهر بپرسید بهترین رستوران چابهار کدام است؟ قطعا رستوران مکران را به شما معرفی می کنند. مکران یکی از قدیمی ترین رستوران های چابهار است که به خاطر موقعیت مکانی بسیار ویژه و همچنین ارائه غذاهای باکیفیت شهرت فراوانی دارد.

این رستوران در ساحل چابهار واقع شده و شما می توانید با انتخاب میزها و آلاچیق های این مجموعه و تماشای غروب زیبای خلیج فارس، خاطره انگیزترین وعده غذایی سفر خود را نوش جان کنید. صرف غذا در محیطی آرامش بخش با منظره خیره کننده دریا به همراه گوش فرا دادن به موسیقی زنده می تواند لحظاتی فراموش نشدنی برایتان رقم بزند.

این رستوران با سابقه بیش از 50 سال دارای بخش های مختلف دیگری نظیر کافی شاپ، قهوه خانه و چایخانه سنتی، رستوران محلی، رستوران ایرانی، فست فود و … است. در رستوران مکران چابهار انوع غذاهای ایرانی، محلی بلوچی، دریایی و فست فودی که توسط سرآشپزان حرفه ای و مجرب طبخ گردیده، ارائه می شوند.

آدرس رستوران مکران چابهار: انتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لاله.

رستوران مارال

از دیگر رستوران های معروف چابهار می توان به رستوران مارال اشاره کرد که دارای دو شعبه است. مارال به عنوان نخستین رستوران زنجیره ای ارگانیک در منطقه آزاد چابهار شناخته می شود که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی بی نظیر و طعمی به یادماندنی ارائه می دهد.

انواع کباب ها مانند کباب برگ، کوبیده، غذاهای خورشتی و زرشک پلو با مرغ از بهترین غذاهای رستوران های مارال محسوب می شوند. شما می توانید این غذاها را با مخلفات هیجان انگیز و نوشیدنی های متنوع و دلچسب سفارش دهید.

آدرس شعبه یک رستوران مارال چابهار: منطقه آزاد، مجتمع طلا.

آدرس شعبه دو رستوران مارال چابهار: خیابان توحید، تقاطع مکران.

کدام یک از رستوران های چابهار را انتخاب کنیم؟

تنوع و تعداد بالای رستوران های چابهار دستتان را برای انتخاب باز گذاشته است. با توجه به ذائقه و سلیقه خود می توانید یکی از رستوران های این شهر توریستی را برای صرف یک وعده غذای خوش طعم و با کیفیت انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما تجربه نوش جان کردن غذاهای متفاوت و منحصربفرد بلوچی است که طعمی خاص دارند.

امیدواریم با استفاده از مطالبی که توسط میزان فلای ارائه شد بتوانید تجربه ای دلنشین از رستوران گردی و خوردن غذاهای باکیفیت در رستوران چابهار داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا