سایت دکتر شهاب اناری
ایران گردی

خرید بلیط هواپیما تهران به کرمان

سایت ایمن باشی

بلیط هواپیما تهران به کرمان به عنوان یکی از پرفروش ترین بلیط های پروازهای داخلی محسوب می شود. کرمان در جنوب شرقی کشور دارای معادن مختلفی بوده و به همین خاطر افراد زیادی با اهداف کاری و صنعتی به این شهر سفر می کنند. همچنین جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و … در کرمان موجب شده گردشگران زیادی در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات عید نوروز و تابستان راهی این شهر شوند.

بسیاری از مسافران به خاطر راحتتر و سریعتر بودن سفر هوایی، به دنبال خرید بلیط پرواز تهران به کرمان هستند. اگر شما هم قصد سفر به کرمان و خرید بلیط هواپیما تهران کرمان را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. داشتن اطلاعات لازم می تواند به شما کمک کند خریدی مطمئن و بدون دردسر و درنتیجه سفری راحت و لذت بخش داشته باشید.

اطلاعات پرواز و بلیط هواپیما تهران به کرمان

اطلاعات پرواز و بلیط هواپیما تهران به کرمان

اطلاعات پرواز تهران به کرمان شامل موارد مختلفی می شود که با آگاهی داشتن از آنها می توانید برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود انجام دهید.

مقدار بار مجاز

هر مسافر در هر سفر هوایی مقدار مشخصی از بار را می تواند حمل کند. تعیین مقدار بار مجاز همراه مسافر به فاکتورهای مختلفی مانند ایرلاین، نوع هواپیما و کلاس پروازی بستگی دارد. به طور کلی مسافرانی که بلیط هواپیما تهران به کرمان فرست کلاس را تهیه می کنند می توانند مقدار بار بیشتری همراه خود به داخل هواپیما نسبت به سایر کلاس های پروازی ببرند.

برای پروازهای اکونومی که پرمتقاضی ترین نوع پرواز به کرمان از پایتخت محسوب می شوند، مقدار بار مجاز بین 20 الی 30 کیلوگرم است. همچنین مسافرانی که خرید بلیط اکونومی پرواز تهران کرمان را انجام می دهند، می توانند هنگام سوار شدن به کابین هواپیما مقدار  کیلوگرم بار همراه خود داشته باشند.

مدت زمان پرواز

فاصله هوایی بین پایتخت تا کرمان 799 کیلومتر می باشد و مدت زمان پرواز در این مسیر 1 ساعت و 30 دقیقه است. البته مدت زمان پرواز با توجه به مواردی همچون وضعیت جوی می تواند تغییر کند و به خاطر نامساعد بودن آب و هوا زمان بیشتری طول بکشد تا با هواپیما به کرمان رسید.

قوانین کنسلی پرواز

یکی از مهمترین قوانینی که هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به کرمان باید از آن مطلع باشید، قوانین مربوط به کنسل کردن بلیط می باشد. با آگاهی از این موضوع می توانید از جریمه کنسلی و خسارت های مالی جلوگیری کنید. قوانین کنسل کردن بلیط پرواز تهران کرمان توسط سازمان هواپیمایی کشوری و براساس مقررات ایرلاین ها تنظیم می شوند.

اگر به هر دلیلی احتمال می دهید برنامه سفر شما لغو می شود، پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید بلیط چارتری تهران به کرمان نروید. زیرا در صورت کنسل کردن بلیط چارتری تمام هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه درنظر گرفته می شود و مبلغی به شما استرداد نمی گردد.

البته برخی از ایرلاین ها مبلغ کمی را برای استرداد بلیط چارتر خود در نظر می گیرند اما به طور کلی در صورت کنسل شدن پرواز چارتر از سوی مسافر، به اصطلاح بلیط می سوزد.

در بلیط های سیستمی قانون کنسلی به این صورت نبوده و شامل استرداد می شود. یعنی اگر سفرتان را لغو کنید، مقدار مشخصی از هزینه پرداختی برای خرید بلیط هواپیما تهران کرمان بازگشت داده خواهد شد. البته این مقدار با توجه به زمان باقی مانده تا پرواز و یا بعد از پرواز متفاوت خواهد بود.

قیمت بلیط

قیمت بلیط هواپیما تهران به کرمان با توجه به فاکتورهای مختلفی مشخص می شود. پروازهای مختلفی در روزهای هفته از پایتخت به مقصد کرمان انجام می شوند که هر کدام از نرخ مخصوص به خود برخوردارند. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط پرواز تهران کرمان می توان به نوع بلیط، ایرلاین، نوع هواپیما، وضعیت آب و هوایی، کلاس پروازی، تاریخ سفر، ساعت پرواز، روز پرواز و … اشاره کرد.

به عنوان مثال در ایام تعطیلات عید نوروز که کرمان به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب میزبان مسافران زیادی است، نرخ بلیط هواپیما تهران به کرمان افزایش می یابد. در مقابل در روزهای غیر تعطیل سال و ایام غیر پیک سفر مانند زمستان، بلیط پرواز تهران کرمان با قیمت کمتری عرضه می شود.

مثال دیگر اینکه اگر هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به کرمان، کلاس پروازی فرست کلاس را انتخاب کنید، باید مبلغ بیشتری بپردازید. زیرا در این کلاس پروازی امکانات و خدمات ویژه و متمایزی با سایر کلاس های پروازی مانند صندلی های راحتتر، پذیرایی مخصوص، ترانسفر، تسهیل دریافت کارت پرواز، سرویس بهداشتی جداگانه و … ارائه می شود.

همچنین قیمت پروازهای چارتری با پروازهای سیستمی تهران به کرمان متفاوت است. در برخی زمان ها که چارتر کننده نیاز به تکمیل ظرفیت هواپیمای خود دارد، بلیط پرواز تهران کرمان را با قیمت کمتری عرضه می کند تا سریعتر به فروش برسد. در مقابل بلیط های سیستمی معمولا گرانتر از بلیط چارتری بوده اما دچار تغییر قیمت نمی شوند و نرخ ثابتی داشته و می توان از مدتها قبل از تاریخ پرواز آنها را رزرو کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به کرمان میزبان فلای

در گذشته تنها راه خرید بلیط هواپیما تهران به کرمان مراجعه حضوری به شرکت های خدمات مسافرتی و آژانس های هواپیمایی بود. اما امروزه دیگری نیازی به مراجعه حضوری و هدر دادن وقت و هزینه برای خرید بلیط هواپیما نیست و به راحتی می توان در هر ساعت و در هرمکانی به راحتی بلیط پرواز موردنظر را رزرو کرد.

برای خرید بلیط هواپیما تهران کرمان فقط کافی است به سایت های رزرواسیون و سامانه های فروش آنلاین بلیط مانند میزبان فلای مراجعه کنید. در میزبان فلای که دارای موتور جستجو و فیلترهای مختلف می باشد، شما می توانید انواع پروازها از پایتخت به کرمان را مشاهده کرده و آنها را از جهات مختلف مانند تاریخ، ساعت، قیمت، نوع ایرلاین، نوع هواپیما و … مقایسه کنید.

سپس با توجه به شرایط خود ارزانترین بلیط هواپیما تهران به کرمان را از میزبان فلای با پرداخت آنلاین در کمترین زمان ممکن رزرو نمایید.

از دیگر مزایای خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران به کرمان می توان به امکان استرداد آنلاین بلیط و پشتیبانی 24 ساعته و برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اشاره نمود.

قوانین و مقررات خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به کرمان میزبان فلای

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به کرمان باید به یکسری نکات دقت کنید و قوانین و مقررات در این زمینه را رعایت کنید. یکی از مهمترین موارد وارد کردن صحیح مشخصات هنگام رزرو بلیط است.

برای اینکه بلیط پرواز تهران کرمان به درستی برای شما صادر شود باید نام و نام خانوادگی، کد ملی، سن نوزاد و … را بدون اشتباه در بخش مربوطه در سایت درج کنید. در صورت هرگونه اشتباهی از سوار شدن شما به هواپیما جلوگیری می شود؛ بنابراین نهایت دقت را در این مرحله داشته باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران کرمان، از درستی انتخاب پرواز مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. زیرا در صورت کنسل کردن بلیط مشمول جریمه خواهید شد. نرخ جریمه نیز همانطور که گفته شد با توجه به نوع ایرلاین، نوع پرواز و موارد دیگری تعیین می شود. بر فرض اگر بلیط شما چارتر باشد و به خاطر اشتباه در انتخاب روز پرواز و شروع سفر خود مجبور به کنسل کردن آن شوید، باید مبلغ زیادی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران به کرمان

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران به کرمان

از آنجایی که مسافران زیادی در ایام مختلف سال با اهداف کاری، گردشگری و … از پایتخت به کرمان سفر می کنند، پروازهای متعددی در این مسیر انجام می شود. ایرلاین های مختلفی در داخل کشور وجود دارند که در مسیر هوایی تهران به کرمان فعالیت نموده و به جابجایی مسافران می پردازند.

از مهمترین شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران به کرمان می توان به ماهان، کیش ایر، زاگرس، آسمان، آتا، معراج، تابان، قشم ایر و کاسپین اشاره کرد.

بلیط هواپیما تهران به کرمان و آشنایی با فرودگاه های مبدا و مقصد

فرودگاه مهرآباد تهران که در سال 1317 افتتاح شده و دارای 6 ترمینال است، به عنوان یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین فرودگاه های کشور شناخته می شود. تا سال 1386 از این فرودگاه به عنوان مرکز اصلی پروازهای داخلی و خارجی کشور استفاده می شد؛ و پس از افتتاح فرودگاه امام خمینی (ره)، پروازهای خارجی مهرآباد به این فرودگاه جدید منتقل شدند.

امکانات و خدمات مختلفی در این ترمینال ها و به طور کلی فرودگاه مهرآباد تهران به مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به کرمان قصد سفر به استان کرمان را دارند، ارائه می شود.

پارکینگ، رستوران، هتل، کافی شاپ، دفاتر خدمات مسافرتی، نمایندگی ایرلاین های مختلف، خدمات حمل و بسته بندی بار، غرفه های خرید و فروشگاه های متنوع، شعب بانک و … از مهمترین این امکانات و خدمات محسوب می شوند.

فرودگاه کرمان با نام فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی که در سال 1349 احداث شده نیز یکی دیگر از مهمترین فرودگاه های کشور است که پروازهای داخلی و خارجی مختلفی از طریق آن انجام می شود.

این فرودگاه دارای دو ترمینال داخلی و خارجی و یک ترمینال مخصوص پرواز حجاج می باشد که بهترین امکانات و خدمات در انها برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا