سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

انواع کیف پول لجر

سایت ایمن باشی

یکی از کاربردی ترین ابزاری که امروزه در سراسر جهان محبوبیت بالایی پیدا کرده است و افراد بسیاری نیز تمایل به تهیه آن دارند، انواع متنوع کیف پول های لجر می باشد. کیف پول های لجر یکی از فناوری هایی هستند که مدت زیادی نیست که پا به عرصه تولید گذاشته اند، اما با کیفیت و کارایی خوبی که از خود نشان داده اند توانسته اند به یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار تبدیل شوند. کیف پول های لجر نیز مانند همه محصولات به چند نوع خاص تقسیم می شوند که هر یک نیز ویژگی و کارایی خود را دارند. در ادامه انواع کیف پول لجر را معرفی خواهیم کرد، اگر شما نیز قصد تهیه این کیف پول را دارید، مطالعه ادامه این مطالب را از دست ندهید:

آشنایی بیشتر با کیف پول لجر

کیف پول های لجر یکی از محصولات بسیار پر اهمیت است که برای اولین بار توسط شخصی به نام لجر که شخصی فرانسوی است ساخته شد. این کیف پول پس از گذراندن مراحل اولیه مورد پسند کاربران قرار گرفت و پس از گذشت مدت کوتاهی استفاده از این محصول رواج یافت. از کاربرد اصلی همه لجرها می توان به ایمن نگه داشتن ارز دیجیتال اشاره داشت که البته هر یک از لجرهای موجود، قابلیت متفاوتی در نگه داری، ذخیره سازی و مواردی از این قبیل را دارد.

انواع مختلف کیف پول لجر به چند نوع تقسیم می شوند؟

 همان گونه که پی شتر بیان کردیم لجرها دارای انواع متنوعی می باشند که در اصلی ترین تقسیم بندی این محصول، ما با سه نوع لجر مواجه خواهیم شد که هر یک با دیگر نقاط تمایز نسبتا زیادی دارد. لجر نانو ایکس  یا “Ledger Nano x “، لجر نانو اس “Ledger Nano s” و در نهایت لجر نانو اس پلاس یا به عبارتی ” Ledger Nano s Plus ” سه نوع متنوع و مرسوم کیف پول لجر هستند که هر کدام در زمینه ارزهای دیجیتالی بسیار کاربردی هستند.

لجر نانو ایکس Ledger Nano x

لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس یکی از انواع پرکاربرد و مهم در زمینه سخت افزاری می باشد که برای صرفان کاربرد بسیاری در زمینه نگهداری و خرید ارزهای دیجیتالی دارد. لجرها عمدتا فضای ذخیره سازی سرد و آفلاین را در اختیار کاربران خود قرار می دهند که این موضوع خود یکی از نقاط قوت مرتبط با مسئله ارزهای دیجیتال می باشد؛ چرا که به کاربر اجازه تصمیم گیری در زمان دلخواه را می دهد. لجر نانو ایکس را باید یکی از بهترین نوع لجرها دانست که عمدتا برای سرمایه گذاران فعال که دارایی بالایی را در حیطه ارز دیجیتال وارد کرده اند و یا قصد نگه داری مبالغ بالا را در حساب خود دارند، مناسب است.

یکی از نکاتی که اغلب افراد در هنگام مواجه با کیف پول لجر نانو ایکس بیشتر به آن توجه می کنند، عمدتاً قیمت این محصول است؛ معمولا این سوء ظن برای افرادی که در این حیطه زیاد فعال نیستند پیش خواهد آمد که قیمت کیف پول لجر نانو ایکس تا حدود زیاد است. اما چنانچه شما در نظر داشته باشید که کیف پول لجر نانو ایکس علاوه بر طراحی بسیار شیکی که به خود اختصاص داده است از چیزی بالای 98 نرم افزار رمز نگاری پشتیبانی می کند. در این صورت کارکردی حدود دو برابر سایر لجرها را به خود اختصاص داده است. در نتیجه متوجه خواهید شد که این محصول با قیمتی کاملا مناسب و کارایی فوق العاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از دیگر موارد مهمی که معمولا افراد را ترغیب به انتخاب کیف پول لجر نانو ایکس می کند، سهولت استفاده از این کیف پول می باشد که با هر یک از دستگاه های ios, Android  و حتی دسکتاپ همخوانی دارد. در نتیجه افراد به راحتی با در دست داشتن هر یک از این دستگاه ها می توانند از کیف پول لجر نانو ایکس خود بهرمند شوند. به طور کلی می توان گفت که کیف پول لجر نانو ایکس مختص افرادی است که در زمینه ارز دیجیتال به طور حرفه ای و تخصصی فعالیت دارند و می توانند به راحتی از امکانات و ویژگی های این فناوری کاربردی و نوین بهرمند شوند.

لجر نانو اس Ledger nano s

لجر نانو ایکس

یکی دیگر از انواع کاربردی و مطرح کیف پول های لجر را می توان کیف پول نانو اس دانست که ویژگی و کاربردهای مختص خود را دارد. کیف پول لجر نانو اس را به نوعی باید اولین محصول تولید شده از این برند دانست که وارد بازار شد و همچنان نیز از محبوبیت و کارایی بسیاری برخوردار می باشد. این محصول پس از ورود به بازار جزو پر فروش ترین محصولات سخت افزاری بود که امروزه نیز با وجود فناوری های پیشرفته تری که وارد بازار شده است، اما هنوز قابلیت خود را حفظ کرده و جزو محصولات پر فروش به شمار می آید.

کیف پول لجر نانو اس قبلا محصولی بود که همه افراد چه افراد ماهر و چه مبتدی ها از آن استفاده می کردند، اما امروزه توصیه می شود به افرادی که به تازگی وارد فعالیت های مربوط به ارز دیجیتال شده اند و به نوعی مبتدی به شمار می آیند، از این محصول ساده و در عین حال کاربردی بهرمند شوند. این محصول دارای تراشه پیشرفته امنیتی می باشد که به کاربران این تضمین را می دهد که مشکلی برای ارزهای دیجیتالی آن ها پیش نخواهد آمد و یکی از علت های اصلی محبوبیت و فروش بالای این محصول را نیز می توان همین موضوع دانست؛ چرا که امروزه سخت افزارهای بسیاری وارد شده اند که با وجود قیمت بالا، اما از امنیت بسیار کمی برخوردار می باشند.

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که این فناوری دارد را می توان مدیریت ایمن رمز ارزهای مورد علاقه دانست. کیف پول لجر نانو اس این قابلیت را دارد که شما بتوانید در عین حال تا سه برنامه را روی کیف پول خود نصب کرده و از آن ها نیز بهرمند شوید. لجر نانو اس یکی از فناوری های نسبتا قدیمی در این زمینه است که محدودیت ها بسیاری نسبت یه نسخه جدید خود یعنی لجر نانو ایکس دارد. این محصول کارایی لازم را دارد، اما امروزه با وجود لجرهای نانو ایکس لجرهای نانو اس به نوعی قدیمی و دارای محدودیت بیشتری می باشند.

اجر نانو اس قابلیت اتصال با بلوتوث را نیز دارد و برای افرادی که در این زمینه صرفا با تلفن همراه خود فعالیت می کنند بسیار مناسب می باشد. اما در عین حال بهتر است بدانید که کیف پول لجر نانو اس فقط قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به تلفن های همراه را دارد. کیف پول لجر نانو اس باتری ندارد و نمی توان آن را به کامپیوتر متصل کرد. هر چند طبق گفته کمپانی سازنده این محصول، قرار است تغییرات چشمگیری روی نسخه نانو اس این محصول صورت گیرد، اما هنوز موارد جدیدی مشاهده نشده است.

لجر نانو اس پلاس  Ledger Nano s Plus

لجر نانو اس پلاس

از دیگر انواع لجرهای محبوب و پر طرفدار می باشد که مدت زیادی نیست وارد بازار جهانی شده است، اما در عین حال از محبوبیت و کارایی بسیاری برخوردار می باشد. این محصول را که در سال 2022 پا به عرصه جهانی نهاد را می توان یکی از فناوری هایی دانست که جایگاهی ویژه ای میان کیف پول لجر نان اس و نانو ایکس دارد. می توان گفت این کیف پول به نوعی قابلیت های بسیار پیشرفته تری نسبت به نانو اس دارد و در عین حال فناوری آن قابل مقایسه با کیف پول لجر نانو ایکس نخواهد بود.

کیف پول لجر نانو اس پلاس دارای صفحه بزرگتری نسبت به نسخه نانو اس می باشد، همین موضوع توانسته تا حدودی محبوبیت این محصول را افزایش دهد. همچنین می توان گفت نسخه نانو اس پلاس این محصول ظرفیت بسیار بیشتری برای نصب اپلیکیشن های مورد نظر شما دارد. تا حدودی از این جهت قابل مقایسه و به نوعی هم ردیف با نسخه نان ایکس لجرها است.

هم ردیف بودن این دو محصول از نظر تعداد اپلیکیشن های قابل نصب بدان معنا است که در هر دو نسخه شخص می تواند تا چیزی حدود صد اپلیکیشن را روی کیف پول لجر نان اس پلاس و یا نانو ایکس نصب کند و از آن ها به طور همزمان نیز استفاده نماید. اما یکی از مواردی که این محصول را تا حدودی هم پای نسخه نانو اس آن می کند، مشکل نداشتن اتصال بلوتوث و باتری است. این موضوعات به نوعی می توانند برای افراد مشکل ساز باشند.

در رابطه با امنیت کیف پول لجر نانو اس پلاس باید بدانید که این سخت افزار امنیت بسیار قابل قبولی را به خود اختصاص داده است و هم ردیف امنیت لجر نانو ایکس می باشد. افراد می توانند با خیالی آسوده از این محصول کاربردی استفاده کنند. لجر اس پلاس محصولی است که عمدتا به افراد فعال در این حیطه که قادر به تهیه کیف پول لجر نانو ایکس نیستند، پیشنهاد می شود. اما چنانچه شما نیز قصد ورود و فعالیت طولانی مدت در عرصه ارز دیجیتال را دارید، به شما توصیه می کنیم اگر می توانید به جای نسخه نانو اس، از نسخه نانو اس پلاس استفاده نمایید.

هر یک از نسخه های معرفی شده از کیف پول لجر ویژگی، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اشخاص قبل از انتخاب و خرید محصول حتما با توجه به شرایط خود این محصول کاربردی را انتخاب نمایند. امیدوارم از مطالعه این مطالب لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا