کسب و کار

خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس

کیف پول های سخت افزاری لجر دارای انواع مختلف هستند، یکی از این مدل های بسیار کارآمد و جدید «نانو اس پلاس» می باشد. این مدل نسبت به مدل های قدیمی از نظر پیشرفت و کارآمدی بسیار موفق تر عمل کرده است. استفاده از این مدل کیف های پول برای آن دسته از افراد که همواره نگران هک شدن کیف پول های نرم افزاری خود هستند، بسیار مفید و کارآمد می باشد. این موضوع بیشتر به دلیل اینکه عدم پاسخگویی روش های اینترنتی است؛ چون هکرها دیگر قادر به دسترسی به این کیف پول ها نخواهند بود و به راحتی می توان انواع ارزهای دیجیتال مختلف را درون آن ها ذخیره کرد. اما مزایای لجر نانو اس پلاس چیست؟ مطلبی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. همراه ما باشید:

کیف پول سخت افزاری لجر چیست؟

کیف پول سخت افزای لجر نانو اس پلاس

شرکت لجر همواره سعی داشته است کیف پولی را ارائه دهد که از نظر امنیتی و داده های همراه بسیار پیشرفته و موفق باشد، نتیجه این عمل کیف پول نانو اس پلاس می باشد. این کیف پول به وسیله بروزترین روش های مهندسی از نظر امنیتی حمایت می‌شود؛ بنابراین بهترین وسیله جهت مراقبت از انواع ارزهای دیجیتال مختلف است. کیف پول نانو اس پلاس لجر دارای برنامه لجر لایو می باشد.

کیف پول های سخت افزاری دارای انواع مختلفی می باشند که معمولاً هر یک از نظر ویژگی ها و خدمات ارائه دهنده خود با یکدیگر متفاوت هستند. این کیف پول ها از نظر کارایی تقریباً با مدل های دیگر یکسان می باشند و وظیفه اصلی آن ها ذخیره انواع ارزهای دیجیتال مختلف درون خود می باشد. برای دسترسی به آن ها باید از کلمات کلیدی مخصوص استفاده کرد. این موضوع برای تمامی آن ها یکسان است. برای دسترسی به کیف پول های سخت افزاری مختلف مانند مدل های نرم افزاری، باید به کلمات کلیدی مخصوص دسترسی داشته باشیم.

معرفی کیف پول لجر نانو اس پلاس و تفاوت آن با مدل های قدیمی

همانطور که می‌ دانید لجر یکی از برندهای معروف جهانی در زمینه تولید کیف پول سخت افزاری می باشد. این کیف پول دارای حافظه بسیار بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر هستند. کیف پول های قدیمی تر از نظر حافظه بسیار ضعیف تر عمل می کردند؛ بنابراین افرادی که تمایل به ذخیره ارزهای دیجیتال داشتند، نمی‌ توانستند ارزهای مختلف با تعداد زیادی را در آن ها ذخیره کنند. این مشکل اساسی در این مدل جدید رفع شده است.

نانو اس پلاس به راحتی می تواند با حافظه فراوانی که دارد، حدود 100 ارز دیجیتال مختلف را درون خود ذخیره کند، بدون این که برای آن کوچک ترین مشکلی پیش آید. این موضوع برای آن دسته از افرادی که معمولاً در زمینه ارزهای دیجیتال به طور بسیار جدی مشغول به فعالیت هستند، کارآمد و مفید می باشد. صفحه دیجیتال این کیف پول از نظر کیفیت و کارایی بسیار باکیفیت تر از سایرین است. اگر نگاهی به این کیف پول بیاندازید، متوجه خواهید شد که سایز و ابعاد آن ها نسبت به مدل‌ های قدیمی بزرگ تر است؛ بنابراین برای استفاده بسیار مناسب تر هستند.

از طرفی رزولوشن دیجیتال صفحه آن بسیار بالا است، همین موضوع سبب شده است کیفیت نمایش بسیار خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین از نظر امنیتی دارای امنیت بسیار بالایی هستند.

نکات مهم جهت خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس

خرید کیف پول لجر نانو اس پلاس

از جمله مهم ترین نکاتی که هنگام خرید انواع کیف پول های سخت افزاری باید به آن توجه کافی داشته باشید، امنیت کیف پول می باشد. در صورتی که کیف پول مد نظر شما امنیت بالایی نداشته باشد، ممکن است است هنگام دزدیده شدن یا گم شدن کیف پول به راحتی از طریق افرادی که در زمینه هک اطلاعات دارند، کیف پول شما بازیابی شده و تمامی ارزهای دیجیتال خود را از دست دهید؛ بنابراین این ویژگی، نانو اس پلاس جزء برترین ویژگی های آن به شمار می آید.

کاربرد کیف پول لجر نانو اس پلاس

کاربرد لجر نانو اس پلاس

معمولا آن دسته از افرادی که با انواع ارزهای دیجیتال سر و کار دارند با انواع مختلف کیف پول های نرم افزاری نیز آشنا هستند. آن ها به خوبی می دانند که کیف پول های آنلاین و نرم افزاری به طور خودکار دارای رمز ارز های بسیار زیادی جهت خرید و فروش می باشند. این موضوع کار را برای کاربران بسیار راحت تر می کند، از طرفی از نظر اقتصادی نیز برای افراد و مشتریان نیز سودمند می‌ باشد، چون دیگر نیاز به پرداخت کارمزدهای بسیار بالا بین کیف پول های مختلف نخواهد بود.

 این ویژگی بسیار کارآمد برای کیف پول های لجر وجود دارد، یعنی آن ها می‌توانند از طریق لجر لایو انواع مختلف ارزهای دیجیتال را مشاهده و پس از بررسی آن ها را خریداری کرده یا به فروش برسانند. این موضوع برای بسیاری از کیف پول های لجر صدق می کند از جمله کیف پول لجر اس پلاس. تعداد سیستم عامل هایی که از کیف پول نانو اس پلاس پشتیبانی می کنند بسیار زیاد است.

کاربران ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش و استفاده از انواع ارزها نیازمند کیف پولی هستند که با ساده ترین و راحت ترین نوع سیستم ها کار کند. نانو اس پلاس یکی از این مدل کیف پول های سخت افزاری می باشد که معمولاً سیستم عامل های بسیار زیادی آن را پشتیبانی می کند؛ بنابراین نیازی نیست که برای استفاده از آن حتماً سیستم عامل مخصوصی وجود داشته باشد.

دستگاه های پشتیان کیف پول لجر

از جمله سیستم هایی که معمولاً از این کیف پول پشتیبانی می کند می توان به انواع لپ تاپ ها و کامپیوترهای با ویندوز ۸ به بالا، سیستم های اندرویدی و گوشی های موبایلی که اندروید ۷ به بالا را دارا می باشند، نام برد. ناگفته نماند که برای استفاده از این کیف پول به وسیله گوشی تلفن همراه حتماً باید کابل otg داشته باشید، در غیر این صورت امکان اتصال کیف پول با گوشی ممکن نمی باشد.

بررسی مزایای کیف پول لجر نانو اس پلاس

  • ظرفیت رمز ارزهای موجود در کیف پول لجر

تعداد رمز ارزهای موجود در این کیف پول بسیار بالا است. همانطور که در قسمت های قبل اشاره کرده بودیم به علت حافظه بسیار بالایی که این کیف پول دارا می باشد، به راحتی قادر به ذخیره سازی حدود 100 ارز دیجیتال است. از طرفی به علت وجود لجر لایو به راحتی می‌ توان انواع ارزهای معروف جهانی را در آن مشاهده کرد. تعداد ارزهایی که در لجر لایو وجود دارند، حدوداً ۵۵۰۰ است که نسبتاً عددی بسیار بالا می باشد. ناگفته نماند که تمامی رمز ارزهای فوق‌ العاده معروف مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، شیبا، دوج کوین و… در آن مشاهده می شود.

  • جنس و بدنه ساختاری بسیار مقاوم و محکم کیف پول لجر نانو اس پلاس

همانطور که می‌ دانید این مدل از کیف پول های سخت افزاری از نظر فیزیکی بسیار حائز اهمیت می باشند؛ یعنی باید فیزیک و بدنه آن ها از نظر سلامت کاملا محافظت شوند. از دیگر ویژگی ‌های مثبت نانو اس پلاس می توان به بدنه آهنی ضد زنگ آن اشاره کرد. این موضوع باعث شده است تا در شرایط فیزیکی بسیار بد مانند بارش باران یا قرار گرفتن در مقابل رطوبت و شرجی بودن هوا از نظر فیزیکی هیچ آسیبی به بدنه این کیف پول وارد نشود؛ بنابراین می توان از آن برای مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کرد.

  • وزن نسبتاً سبک نانو اس پلاس

بسیاری از افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت هستند، مجبورند تا کیف پول های خود را در مکان های مختلف با خود حمل کنند. در این حالت از جمله ویژگی هایی که معمولاً بسیار به چشم می ‌آید، وزن نسبتا سنگین کیف های پول سخت افزاری می باشد. در ساختار نانو اس پلاس همواره سعی شده است تا از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شود تا کار را برای مشتریان آسان سازد. همین موضوع باعث شده است تا نسبت به سایر مدل های دیگر از نظر وزنی بسیار سبک تر باشد. وزن سبک تر یعنی حمل و جابجایی آسان.

  • دارای تعداد کلمات کلیدی دسترسی بالا

پس از گم شدن این کیف پول یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید، استرس و نگرانی این است که نتوانند به سایر به اطلاعات موجود درون آن ها دسترسی پیدا کنند. در صورتی که آن توسط هکرهای مختلف ربوده شده باشد، تنها با استفاده از کلمات دسترسی مخصوص، امکان بازیابی رمزهای ارز موجود وجود دارد. بنابراین هر چقدر که تعداد کلمات کلیدی بالاتر و بیشتر باشد، از نظر امنیتی بهتر است.

 در حالت کلی کیف پول های سخت افزاری دارای تعداد کلمات مختلفی هستند، این تعداد کلمات ممکن است ۱۲، ۱۸ و ۲۴ عدد باشد.

در کیف پول نانو اس پلاس به علت فناوری بالای امنیتی، از تعداد کلمات بالا یعنی ۲۴ عدد استفاده می شود؛ بنابراین در صورتی که کیف پول ربوده شده باشد یا به هر دلیل آن را گم کرده باشید، امکان بازیابی کلمات کلیدی آن توسط هکرها بسیار دشوار و غیر ممکن است.

سخن پایانی

در این مقاله ما تمام سعی خود را داشتیم تا شما را با انواع ویژگی های مثبت و مزایای استفاده از کیف پول نانو اس پلاس آشنا کنیم، به طور کلی این کیف پول ها بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب می باشد که در زمینه ارزهای دیجیتال به طور جدی مشغول به فعالیت هستند و تمایل دارند تا انواع مختلف ارزهای روز جهانی را درون کیف پول خود ذخیره کنند؛ چون این کیف پول یعنی کیف پول لجر نانو اس پلاس به علت حافظه بسیار بالا قادر به ذخیره سازی تعداد بسیار بالایی از ارزهای دیجیتال می باشد. این کیف پول می تواند مشکل را برای بسیاری از افرادی که نیازمند کیف پول سخت افزاری با حافظه بالا بودند را حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا