سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه در ایران

سایت ایمن باشی

در حوزه‌های شغلی و حرفه‌ای متنوعی، افرادی که در آن‌ها فعالیت می‌کنند، به دنبال استراتژی‌هایی هستند که بتوانند به صورت همزمان به گروه گسترده‌ای از افراد اطلاعات ارائه دهند و کار خود را ترویج کنند. این افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کرده و فعالیت‌های خود را به نمایش بگذارند. یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید و به شدت کمک کننده است، این است که به سراغ سامانه ارسال پیامک انبوه بروید اما باید در مورد پنل ارسال پیامک اطلاعات کافی داشته باشید و ببینید که بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه لیمو اس ام اس در ایران چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. اگر می‌خواهید با این سامانه بیشتر آشنایی پیدا کنید، با ما همراه باشید تا ویژگی‌های آن را برایتان توضیح دهیم.

پوشش دهی همه اپراتورهای مخابراتی

این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که برای سامانه ارسال پیامک انبوه باید به آن توجه کرد. زمانی که شما یک کسب و کار راه می‌اندازید، باید به تمامی مشتریان خود دسترسی داشته باشید. فرقی ندارد که آنها از چه اپراتوری در مخابرات استفاده می‌کنند. البته که اپراتور ارسال پیامک برای پنل‌های پیامکی متفاوت هستند اما شما می‌توانید سامانه مورد نظر را به گونه‌ای انتخاب کنید که به همه اپراتورهای مخابراتی دسترسی داشته باشد.

بانک شماره تلفن به روز و قدرتمند

دومین ویژگی که در مورد بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه در ایران وجود دارد، بانک شماره تلفن بسیار قوی است. بانک شماره تلفن قوی یعنی اینکه شماره‌ها به تازگی آپدیت شده و قابل اعتماد باشند و لیست سیاه و تلفن‌های بلا استفاده در آنها کمتر باشد. همین باعث می‌شود که هزینه تبلیغاتی شما هدر نرود. بدین منظور کافی است که شما چند تست روی شماره تماس‌ها انجام دهید تا متوجه شوید که آیا می‌توانید به این لیست اعتماد کنید یا خیر.

امکان گزارش دهی دقیق

یکی از ویژگی‌های مهم دیگر که باید به آن توجه کرد، دقت کامل در گزارش‌دهی است که برای سامانه‌های پیامکی بسیار حائز اهمیت است. شما باید قادر باشید تا تاثیر کمپین خود را درک کنید و در مراحل بعدی، با ارسال پیام کوتاه، بتوانید به صورت محکم و دقیق عمل کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا با دقت بیشتری برنامه‌ریزی کنید و از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری نمایید.

تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در مورد این سامانه‌ها وجود داشته باشد، این است که یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بتواند روی کار نظارت کند. یعنی قدرت آنالیز و تجزیه تحلیل بسیار بالایی داشته باشد، مشکلات کاربر را خیلی سریع تشخیص دهد و بهترین راه حل‌ها را در اختیارشان بگذارد. اگر شما از نرم افزار CRM  استفاده کرده باشید، می‌دانید که یک تیم پشتیبانی بسیار قوی دارد و آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که تماس برقرار می‌کنید، یک سابقه کلی از تماس‌ها و درخواست‌ها را در اختیارتان می‌گذارند. در نتیجه شما خیلی دقیق می‌توانید روی کار نظارت داشته باشید.

برخورداری از تیم فنی قدرتمند

از دیگر ویژگی‌های بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه در ایران این است که یک تیم فنی قدرتمند پشت آن نظارت داشته باشد که اینگونه می‌توانند در کمترین زمان ممکن و خیلی سریع مشکل را بررسی کنند‌، مشکلات فنی را برطرف کرده و سعی کنند تا هر طور که شده، نارضایتی مشتریان را به حداقل برسانند.

نرم‌افزارهای به روز رسانی شده

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که وجود دارد، این است که نرم‌افزارها کاملا به روز رسانی شده باشند و سرعت تغییرات و به روز رسانی در آنها باید خیلی سریع باشد. نرم‌افزارها در یک سامانه نباید قدیمی شده باشند. در غیر این صورت نمی‌توانند شما را به اهدافتان برساند و از تبلیغات نتایج خوبی بگیرید. در واقع باید یک تیم مدیریتی قوی روی آنها نظارت داشته باشد و به روز رسانی‌ها را مدام بررسی کند.

توجه به قیمت

خیلی از افراد فکر می‌کنند که پنل‌های پیامکی ارزان می‌تواند برای آنها مفید باشد. در صورتی که از این پنل‌ها نتیجه بسیار خوبی نمی‌گیرند و باید دوباره هزینه کنند. پس به بودجه مالی خود توجه کنید. از طرفی خیلی به دنبال موارد ارزان قیمت نباشید. پنل‌های پیامکی متفاوتی هستند که تعرفه اس‌ام‌اس در آنها ممکن است با بقیه فرق داشته باشد. تفاوت قیمتی که در پنل‌ها وجود دارد، با توجه به امکانات و آپشن‌های آنها است و با توجه به پیام‌های کوتاه مختلف در اپراتورها می‌تواند تغییر کند.

طبق مصوبه‌ای که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، معمولا برای هر پیامک کوتاه ۹ درصد هم ارزش افزوده را در نظر می‌گیرند که شاید کمی هزینه‌ها را بالاتر ببرد اما نگران نباشید. مطمئن باشید که اگر به جای معتبر مراجعه کنید، ارزش هزینه کردن را دارد. شما می‌توانید سیاست‌ گذاری‌های مختلفی را در تعرفه پنل پیامک مشاهده کنید؛ امکانات آن را بررسی کنید و ببینید که آیا با توجه به قیمتشان گزینه مناسبی هستند یا نه.

یکی از مراکزی که می‌توانید به عنوان بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه در ایران به آن مراجعه کنید، لیمو اس‌ام‌اس است. شما می‌توانید به افراد هدفمند پیامک ارسال کنید و مطمئن باشید که به دستشان می‌رسد. مهم‌تر از همه اینکه هزینه‌ای که ما برایتان در نظر می‌گیریم کاملاً استاندارد و به صرفه است. اگر هم بعضی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند، هزینه به شما عودت داده می‌شود.

وب سایت معتبر و قابل اعتماد

از دیگر ویژگی‌های بهترین سامانه ارسال پیامک این است که یک وب سایت قابل اعتماد داشته باشد. یعنی شما بتوانید از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده کرده و از طرفی هم سامانه‌ای داشته باشد که بتوانید به آن سر بزنید. شما می‌توانید داخل وب سایت از مطالب بارگزاری شده استفاده کنید. با تعداد پرسنل، مشتریان فعلی، نحوه کار و سابقه فعالیت آنها آشنا شوید و مواردی از این قبیل را بررسی کنید تا ببینید که برای ارسال پیامک گزینه مناسبی هستند یا نه. قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، حتماً باید تمامی موارد را به طور کامل بررسی کنید تا اگر نیاز بود یک سری تغییرات زیرساختی برای آنها به وجود بیاورید و مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافه‌تر در سازمان نباشید.

قابلیت ثبت نام سریع و آسان

بسیار مهم است که شما در سایت ثبت نام کنید و مراحل مربوط به ثبت نام آن خیلی سخت نباشد و شما را به یک سامانه دیگر هدایت نکند. اگر تیم حرفه‌ای پشت این کار حضور داشته باشند، حتماً مراحل کار را برایتان خیلی راحت‌تر می‌کنند و شما خیلی آسان و راحت می‌توانید مراحل ثبت نام را انجام دهید و دچار سختی و پیچیدگی خاصی نخواهید شد، زیرا محیط کاربری به اندازه کافی ساده است و کار با آن هم کاملاً لذت بخش خواهد بود.

ارائه آموزش‌های لازم برای تمامی مراحل

بهترین سامانه ارسال پیامک انبوه در ایران سامانه‌ای است که برای تمامی مراحل آموزش‌های لازم را به شما ارائه داده باشد. در کنارش یک تیم پشتیبانی بسیار قوی داشته باشد تا بتواند به سوالات شما پاسخ بدهد و خدمات را ارائه دهد. آموزش‌هایی که مربوط به فروش و بازاریابی از طریق پنل پیامک هستند، باید در اختیار شما قرار بگیرند.

جمع‌بندی

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس در ایران یک سری ویژگی‌های خاص دارد. در واقع آپشن‌ها و قابلیت‌هایی باید توسط این سامانه ارائه شود تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و همچنین بعد از استفاده از آن هم نتیجه خوبی بگیرید. ما در این بخش این ویژگی‌ها را به شما معرفی کردیم. زمانی که می‌خواهید به سراغ یک سامانه بروید، حتماً بررسی کنید که تمامی ویژگی‌ها داخل آن وجود داشته باشد. یکی از سامانه‌ها لیمو اس‌ام‌اس است که به خوبی به مشتریان مشاوره می‌دهد و خدمات عالی و کاملی را به آنها ارائه می‌دهد تا بتوانند به نتیجه خوبی از این پیامک‌های انبوه برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا