سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

پمپ باد بیسوس بخرم یا نخرم؟

سایت ایمن باشی

تایرهای ماشین، به‌مانند تایرهای دوچرخه و هر لوازم بادی؛ بعد از مدتی کم‌باد می‌شود که شما را به‌زحمت می‌اندازد. به همین منظور، برای تنظیم باد تایر اتومبیل خود، باید آن را هر چند وقت یک‌بار نزد یک تعمیرکار ببرید. بیسوس برای رفع این مشکل و داشتن یک رانندگی بدون دغدغه، پمپ بادهای قابل‌حمل را عرضه کرده است که نه‌تنها از قدرت فشار خوبی پشتیبانی می‌کند؛ بلکه با بسیاری از لوازم بادی سازگار است.

اما سؤال اینجاست که چه کسی به این پمپ باد نیاز دارد؟ چرا پمپ باد بیسوس؟ یا اینکه اصلاً پمپ باد بیسوس بخرید یا نخرید؟ ما از تیم فارس بازار، پاسخ این سؤالات را به شما خواهیم داد، به همراه معرفی سه مدل بی‌نظیر از آن‌ها؛ بنابراین با ما همراه باشید.

چرایی خرید یک پمپ باد قابل‌حمل

پمپ باد، یکی از آن لوازم جانبی‌هایی است که خرید یا نخریدنش، بسیار به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد. بااین‌حال خرید آن، برای رانندگان، دوچرخه‌سواران، ورزشکاران مانند فوتبالیست‌ها و حتی خانواده‌ها توصیه می‌شود. زیرا با انتخاب یک پمپ باد قابل‌حمل، می‌توانید وسایل بادی خود را به‌راحتی باد کنید، از تایر ماشین گرفته تا یک بادکنک. در جواب چرایی خرید پمپ باد قابل‌حمل برای ماشین نیز باید مزایای زیر را بیان کرد:

  • کاهش احتمال پنچری لاستیک‌ها
  • افزایش و بهبود سوخت خودرو
  • دوام بیشتر لاستیک‌های خودرو
  • افزایش ایمنی اتومبیل با بهبود عملکرد هندلینگ و ترمز و جلوگیری از تصادف

8 دلیل برای خرید پمپ باد بیسوس (مزایا)

برند بیسوس، یکی از برندهای معروف و محبوب در زمینۀ تولید انواع لوازم جانبی الکترونیکی، مانند پمپ بادهای قابل‌حمل، است. پمپ باد بیسوس، به دلیل نوع طراحی‌اش، نه‌تنها از کیفیت خوبی بهره می‌برد؛ بلکه مناسب برای بادکردن هر وسیلۀ بادی است. حال سؤال اینجاست که از بین برندهای مختلف، چرا پمپ باد بیسوس؟ در ادامه 8 مزیت برای خرید پمپ باد بیسوس را بیان خواهیم کرد.

1- قدرت و باد قوی

پشتیبانی از  قدرتی با حداکثر فشار 150PSI، امکان بادکردن هر چیزی را فراهم می‌آورد، از توپ فوتبال گرفته تا بزرگ‌ترین لاستیک ماشین‌ها.

2- قابلیت حمل

پمپ بادهای بیسوس به دلیل طراحی کوچک و سبکشان، قابلیت حمل را در هر مکانی و زمانی فراهم می‌کند؛ بدون نگرانی از نبود پریز برق.

3- نمایشگر دیجیتال

پمپ باد بیسوس، دارای یک نمایشگر دیجیتال جذاب و بزرگ است که همراه یک فشارسنج هوشمند، شما را از میزان فشار لاستیک و تنظیمات دیگر آگاه می‌کند.

images_1701159085_6565a0adc02c6.jpg

4- قابلیت خاموش خودکار

ویژگی بسیار مهم خاموشی خودکار پمپ بادهای بیسوس، شما را از بادشدن بیش از اندازه و ترکیدن لاستیک، ایمن نگه می‌دارد. برای این منظور، تنها کافی است که فشار موردنظر خود را تنظیم کنید.

5- تنوع در تعداد نازل

علت سازگاری پمپ بادهای بیسوس برای بادکردن اجسام مختلف، وجود نازل‌های مختلف، از 1 تا 3 عدد، است. نازل‌هایی که با توجه به اندازۀ جسم مورد نظر شما، به راحتی متصل و جدا می‌شود.

6- کیفیت طراحی و ساخت

استفاده از مواد باکیفیت (فلز مرغوب) در ساخت پمپ باد بیسوس، نه‌تنها دوام فوق‌العاده‌ای به آن در برابر ضربه و خط‌وخش داده؛ بلکه آن را در برابر آب مقاوم کرده است، به‌گونه‌ای که دیگر نگران استفاده از آن در زیر باران نخواهید بود.

7- استفادۀ آسان

به دلیل بهره‌مندی این پمپ بادها از باتری قابل‌شارژ یا قابلیت اتصال به منبع برق خودرو، در کنار پشتیبانی از چراغ و لامپ LED، امکان استفاده از آن‌ها را در هر مکان و زمانی، حتی در دل تاریکی، فراهم آورده است. همچنین  تنها سه اقدام زیر برای استفاده از آن‌ها کافی است:

  • اتصال نازل مناسب به پمپ باد و دریچۀ لاستیک
  • تنظیم فشار موردنظر
  • روشن‌کردن پمپ باد بیسوس

8- گارانتی و قیمت

گارانتی طولانی‌مدت ۱۲ماهه و قیمت مناسب، همراه ویژگی‌‌های پیشرفته و کیفیت بی‌نظیر؛ برتری و ارزش پمپ بادهای بیسوس را دوچندان کرده است.

5 دلیل برای نخریدن پمپ باد بیسوس (معایب)

پمپ بادهای بیسوس، ترکیبی از قدرت، سازگاری، قابلیت حمل و راحتی را به شما ارائه می‌دهند. قابلیت‌هایی که آن‌ها را مناسب با نیازهای مختلف تبدیل کرده است. بااین‌حال، مانند هر لوازم جانبی الکترونیکی دیگر، این گجت‌ها نیز دارای محدودیت‌هایی هستند که نیاز است با آن‌ها آشنا باشید تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشید.

1- محدودیت ظرفیت باد

پمپ بادهای بیسوس، از حداکثر فشار150PSI پشتیبانی می‌کنند. به همین منظور، برای اجسامی که قدرت فشار بالاتری نیاز دارند، مانند برخی از چرخ‌های کامیون، به‌احتمال مناسب نیستند.

2- بررسی سازگاری نازل

اگرچه، یک تا سه نازلی بودن پمپ بادهای بیسوس، خیال شما را از سازگاری با اکثر وسایل راحت می‌کند؛ اما باید توجه کنید که برخی از اجسام دارای شیرهای خاصی هستند که با نازل‌های پمپ باد بیسوس سازگاری ندارند.

3- احتمال باد بیش از حد لوازم

در صورت عدم استفادۀ صحیح از پمپ بادهای بیسوس، امکان بادشدن بیش از حد تایرها و دیگر اجسام وجود دارد که در نهایت منجر به ترکیدن و یا خطرات دیگر می‌شود. به همین منظور، دستورالعمل‌ها را بادقت اجرا کنید و فشارسنج را هم در هنگام بادشدن تایر، چک.

4- اطمینان از شارژ باتری

پمپ بادهای بیسوس با باتری داخلی، نیاز به چک‌کردن میزان شارژ دارند، به‌خصوص در مکان‌هایی که به پریز و منبع برق دسترسی ندارید.

5- تکرار استفاده

میزان استفاده از پمپ باد بیسوس را حتماً در نظر بگیرید. اگر به‌ندرت لاستیک‌های ماشین خود را باد می‌کنید و استفادۀ دیگری ندارید؛ شاید برای شما مناسب نباشد و هزینۀ بی‌دلیلی باشد.

سه مدل بی‌نظیر از پمپ بادهای بیسوس

پمپ بادهای چندمنظوره بیسوس با طراحی شگفت‌انگیز، به‌مانند پاوربانک‌ها قابل‌حمل هستند و می‌توانند هر نوع تایر و لوازمی را بادقت و با سرعت بالا، باد کنند. به این منظور، ما شما را با سه مدل مختلف این گجت‌ها آشنا خواهیم کرد. البته قبل از آن، خوب است که بدانید، هر سه مدل با سه نازل مختلف، از حداکثر فشار 150PSI بهره‌ می‌برند که به شما قابلیت بادکردن مواردی مانند تایر خودرو، تایر دوچرخه، توپ بسکتبال، توپ فوتبال و اسباب‌بازی‌های استخر را در کم‌ترین زمان، می‌دهند.

پمپ باد بیسوس مدل Dynamic Eye Inflator Pump CRCQB03

طراحی بی‌نظیر و منحنی‌های ظریف این پمپ باد، در کنار کوچکی و سبکی‌اش – کوچک‌تر از یک گوشی هوشمند – شما را به خود جذب می‌کند. به‌گونه‌ای که قطعات دیگرش را که شامل سه نازل و یک شلنگ هوا می‌شود را در دل خود جای‌داده است. از طرفی دیگر، پشتیبانی این گجت از یک نمایشگر دیجیتال و خاموشی اتوماتیک، میزان فشار موردنیاز برای تایر و لوازم دیگر را تنظیم و در ایمنی کامل شارژ می‌کند. همچنین در بالای این گجت موارد زیر طراحی  شده است:

  • یک چراغ فلش لایت
  • یک پورت برای شارژ باتری
  • 4 چراغ کوچک برای اطلاع از میزان شارژ
  • سری اتصال شلنگ باد

images_1701159106_6565a0c21bde9.jpg

در گوشۀ این پمپ باد نیز چندین دکمۀ زیبا برای تنظیمات بیشتر طراحی شده است:

  •  دکمۀ خاموش و روشن
  • دکمۀ روشن و خاموش فلش لایت برای ایجاد روشنایی
  • دکمه‌ای برای تنظیم 4 مدل متفاوت برای باد کردن
  • دکمۀ  کم‌وزیاد میزان فشار

پمپ باد بیسوس مدل Baseus Energy Source Inflator Pump CRCQB02-0A

پمپ بادی  با طراحی جمع‌وجور و به اندازۀ یک گوشی هوشمند که می‌تواند برای اجسام مختلف از آن استفاده کرد. از جذابیت پمپ باد بیسوس Baseus Energy Source Inflator Pump CRCQB02-0A، قابلیت تشخیص میزان فشار موردنیاز به‌وسیلة یک سنسور هوشمند است. این پمپ باد دارای یک نمایشگر دیجیتال است که موارد زیر را نمایش می‌دهد:

  • 4 حالت مورد تنظیم
  • مقدار فشار
  • میزان شارژ باتری

 از طرفی دیگر، در زیر این نمایشگر، چند دکمه برای تنظیمات بیشتر تعبیه شده است:

  • دکمۀ M برای سوئیچ در بین 4 حالت موجود
  • دکمۀ کاهش و افزایش میزان فشار
  • دکمۀ خاموش و روشن چراغ آن و انتخاب حالت‌های مختلفش
  • دکمۀ خاموش و روشن پمپ باد با نام OK

همچنین این پمپ باد، داری یک چراغ، یک پورت شارژ، یک شیری اتصال به شلنگ و یک جای نگهدارنده برای سری دیگر شلنگ است.

پمپ باد بیسوس مدل Baseus Super Mini Inflator Pump CRCQ000001

یک پمپ باد کوچک و جمع‌وجور دیگر بیسوس، باقدرت بی‌نظیر، یک نمایشگر دیجیتال و 4 دکمه در زیر آن است که امکان تنظیم و کنترل فشار را فراهم می‌کند، دکمه‌هایی برای خاموش و روشن، تغییر حالت باد کردن، کم و زیاد کردن فشار.

در بالای پمپ باد بیسوس مدل Baseus Super Mini Inflator Pump CRCQ000001، همچنین یک چراغ و شیر اتصال شلنگ باد قرار گرفته است. به دلیل نداشتن باتری داخلی نیز، برای استفاده از آن نیاز است که کابل برق را ازیک‌طرف به انتهای پمپ باد و از طرف دیگر به فندکی ماشین متصل کنید.

جمع‌بندی

یکی از لوازم جانبی‌های بسیار کارآمد خودرو، پمپ باد است؛ اگرچه که برای همۀ افراد مناسب نیست. به همین منظور، ما شما را با چرایی خرید پمپ باد و با برند بیسوس آشنا کردیم. اما سؤال اینجاست که چرا بیسوس؟ علت آن، بهره‌مندی پمپ بادهای بیسوس از تکنولوژی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز و پیشرفته، در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه است، ویژگی‌هایی مانند موارد زیر:

  • قدرت و فشار قویش
  •  قابلیت حمل و طراحی جمع‌وجور
  •  نمایشگر دیجیتال
  •  تنوع در نازل
  •  قابلیت خاموش خودکار
  •  کیفیت بی‌نظیر و دوام
  •  استفادۀ آسان
  • مدت گارانتی طولانی

در نهایت هم سه مدل از پمپ بادهای بیسوس را به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را با گارانتی 12 ماه از فارس بازار به آدرس www.faresbazar.com خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا