سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

پرفروش ترین ردیاب خودرو

سایت ایمن باشی

ردیاب‌های مختلفی در بازار هستند که در برندهای متفاوت با مدل‌های گوناگون عرضه و ارائه می‌شوند‌. اینکه شما بخواهید بهترین را خریداری کنید، کار راحتی نیست. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از قبل به اندازه کافی تحقیق کنید، بازخورد و نظرات دیگران را مطالعه کنید تا ببینید که کدام یک از این ردیاب‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. در ادامه تصمیم گرفتیم که راجع به پرفروش‌ترین ردیاب خودرو؛ اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم تا راحت‌تر بتوانید کارتان را پیش ببرید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین ردیاب‌های خودرو

بهتر است که از همین اول به سراغ اصل مطلب برویم. اگر می‌خواهید با پرفروش‌ترین ردیاب خودرو آشنا شوید، این قسمت مخصوص شماست. همه مواردی که معرفی می‌کنیم، طبق آمار و ارقام اثبات شده‌اند. در نتیجه برای خرید ردیاب خودرو موردنظر خود کافی است که با این سه مورد آشنا شوید.

ردیاب دیاگ

چنانچه می‌خواهید بهترین و ارزان‌ترین ردیاب خودرو را داشته باشید، ما ردیاب دیاگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در واقع به آنها جی پی اس دیاگ هم گفته می‌شود. قابلیت نصب روی سوکت برق خودرو یا پورت OBD نیز در آنها تعبیه شده است.

برای خودروهایی که ساخت داخل و حتی خارج ایران هستند، این پورت وجود دارد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. اگر شما به مراجع معتبری مانند سایت ایمن باشی مراجعه کنید، می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین ردیاب‌ها مانند موردی که معرفی کردیم را خریداری کنید و خیالتان راحت باشد که محصول اصل و اورجینال را به شما عرضه و ارائه می‌کنند.

معمولاً مکانیک‌ها اتصال کامپیوتری به این پورت را انجام می‌دهند و باعث می‌شوند که بتوانند از حسگر خودرو یک سری داده‌ها دریافت کنند. محل پورت در آنها برای لوازم نقلیه مختلف متفاوت است اما در اکثرشان این محل زیر فرمان یا بالاتر از زانوی راننده در نظر گرفته شده است. معمولاً این ردیاب‌ها جمع و جور و کوچک هستند. نصب ردیاب خودرو با ایمن باشی اصلاً کار سختی نیست و می‌توانند خیلی راحت روشن یا خاموش بودن ردیاب را تشخیص دهند.

بعضی از انواع ردیاب‌هایی که به عنوان ردیاب دیاگی در بازار عرضه و ارائه می‌شوند، این امکان را در اختیارتان می‌گذارند که حالت فعال یا حالت خواب را در آنها تنظیم کنید. در حالت خواب، داده‌ها و اطلاعات کمتری را گزارش می‌کنند. علت هم این است که باتری خودرو در چنین شرایطی کمتر مصرف می‌شود. معمولا این ردیاب‌ها قابلیت دارند که در صورت حرکت خودرو یا توقف آن به شما پیامک ارسال می‌کنند. در نتیجه اگر خودرو دور از شما باشد، هر لحظه می‌توانید امنیت آن را زیر نظر بگیرید.

علت اینکه ردیاب دیاگی به عنوان پرفروش‌ترین ردیاب خودرو معرفی می‌شود، امکانات مناسب، دقت بالا در مکان یابی، عملکرد عالی و همچنین قیمت پایین و مناسب است.

ردیاب فندکی

دومین موردی که به عنوان پرفروش‌ترین ردیاب خودرو می‌توان به آن اشاره کرد، ردیاب فندکی است. علت پرفروش بودن آن نصب راحت و آسان است. در واقع یکی دیگر از ردیاب‌های کاربردی است که خیلی راحت روی خودروهای مختلف نصب می‌شود. از نام آن می‌توانید حدس بزنید که به فندک خودرو اتصال پیدا کرده و بعد از اتصال، یک سیم کارت را روی آن نصب می‌کنید و راه‌اندازی و فعال سازی انجام خواهد شد.

وقتی که این ردیاب را می‌خرید، دو پورت usb در اختیار دارید که می‌توانید برای شارژ کردن تلفن همراه هم از آنها استفاده کنید. پیدا کردن محل نصب چنین ردیاب‍‌هایی هم اصلاً کار سخت و پیچیده‌ای نیست.

شما باید جی پی اس همراه را از خودرو خودتان جدا کنید و در خودروهای دیگر نصب کنید تا پروسه نصب آنها به اتمام برسد.

شاید خیلی از شما فکر کنید، اینکه ردیاب فندکی خیلی راحت جدا می‌شود، جزو معایب آن به حساب می‌آید. چون که فرد سارق خیلی راحت می‌تواند آن را از خودرو جدا کند اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که ردیاب‌های فندکی طراحی منحصر به فردی دارند. به گونه‌ای که وقتی از خودرو جدا می‌شوند، سریعا یک پیامک به مالک فرستاده می‌شود. در نتیجه شما خیلی سریع نسبت به مسئله سرقت خودرو آگاهی پیدا می‌کنید و می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید.

ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی

از دیگر مواردی که به عنوان پرفروش‌ترین ردیاب خودرو می‌توان معرفی کرد، نوع مغناطیسی یا آهنربایی است. مزایای زیادی در استفاده از این نوع ردیاب وجود دارد. اولین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که شما برای نصب آنها نیازی به سیم کشی خیلی پیچیده یا هزینه‌های خیلی بالایی نخواهید داشت.

شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از خودرو که خودتان صلاح دیدید، آنها را نصب کنید. نصب آن نیاز به حرکت خیلی خاص و تخصصی ندارد.

مزیت دیگر این است که شبیه به قطعات خودرو ساخته شده‌اند. در نتیجه سارقان نمی‌توانند به راحتی آن را تشخیص داده و پیدا کنند. همین باعث می‌شود که احتمال پیدا کردن و جدا کردن آنها به صفر برسد و این یکی از بزرگترین مزیت‌ها است که آنها را به پرفروش‌ترین‌ها تبدیل کرده است.

مهم‌تر از همه اینکه آهنرباهای بسیار قوی در آنها طراحی شده که اگر شدیدترین ضربه‌ها و تکان‌ها هم به خودرو اعمال شود، باز هم از جای خودشان جدا نمی‌شوند. باتری‌هایی هم داخل آنها وجود دارد که منبع تغذیه بسیار قوی محسوب می‌شوند. عمرشان خیلی بالا است و تا ۵ سال هم معمولاً نیازی به شارژ ندارند.

جالب است بدانید که می‌توان از این نوع ردیاب‌ها برای ردیابی افراد هم استفاده کرد که البته در چنین مواردی استفاده از جی پی اس شخصی گزینه بهتری است اما به هر حال این کاربرد را هم دارد.

در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین نوع این نوع ردیاب‌ها کافی است که به سایت ایمن باشی سر بزنید.

آشنایی با پرفروش‌ترین ردیاب خودرو این مزیت را دارد که شما بهترین‌ها را بشناسید. با مطالعه این مطلب متوجه شدید که سه نوع از پرفروش‌ترین ردیاب‌ها برای خودرو چه مواردی هستند و چرا به پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شده‌اند. ما سعی کردیم که اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین منبعی به نام ایمن باشی را معرفی کردیم که کارتان را برای یک خرید امن و قابل اطمینان راحت می‌کند. اکنون با خیال راحت و بدون سردرگمی می‌توانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا