سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

معرفی بهترین دوربین های مداربسته

سایت ایمن باشی

خرید بهترین دوربین مداربسته میتواند بزرگ ترین دغدغه امروزی بسیاری از افراد باشد چرا که انتخاب از میان انواع مختلف دوربین های مداربسته و تشخیص این که کدام برند میتواند مناسب ترین گزینه باشد، سختی زیادی دارد در نتیجه بهتر است قبل از خرید دوربین مداربسته در مورد بهترین دوربین های موجود تحقیقاتی انجام دهید و ضمن این که شما قبل از هر چیزی باید بدانید که چه خواسته ها و انتظاراتی از دوربین مداربسته دارید. ایمن باشی میتواند به راحتی انواع مختلفی از بهترین دوربین های مداربسته را برای شما فراهم کند، کافیست فقط نوع دوربین خود را انتخاب کنید و سپس به راحتی دست به خرید بزنید.

لیست بهترین برند دوربین های مداربسته

دوربین مداربسته از برند داهوا

دوربین مداربسته تولید شده توسط شرکت داهوا آن قدر محبوبیت بالایی دارد که شاید شما اسم و برند آن را شنیده باشید. کیفیت تصاویر و رزولوشن بالای دوربین داهوا سبب محوبیت آن شده است. توجه داشته باشید که معیار تعیین کیفیت تصاویر در دوربین های مداربسته مگاپیکسل میباشد و هر چه قدر عدد این مگا پیکسل بالا باشد، به همان اندازه کیفیت تصاویر ضبط شده زیاد خواهد بود.

روزولوشن دوربین های مداربسته داهوا در انواع مختلف آن فرق دارد و بین ۱ تا ۸ مگاپیکسل میباشد.

دوربین مداربسته داهوا مجهز به تکونولوژی های روز دنیا برای ارائه خدمات مبتنی بر ویدیو میباشد. دوربین داهوا به فناوری ضد سرقت و شبکه مجهز است که میتوانید ایمنی خود دوربین را نیز تضمین کند. ویژگی هایی ازجمله ذخیره سازی ابری و پردازش تصویر از جمله دیگر فناوری های به کار رفته در دوربین داهوا میباشد.

ضمن این که دوربین مداربسته داهوا به فناوری دید در شب نیز مجهز است به این صورت که حسگر های دو گانه و فوق پیشرفته موجود در دوربین به آن در ثبت تصاویر با کیفیت به هنگام شب کمک میکند.

دوربین مداربسته از برند تیاتدی

برند تیاندی محصول کشور چین میباشد که یکی از بهترین برند های این کشور میباشد. برند تیاندی با این که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ شروع کرده است ولی با این وجود به سرعت محبوبیت بالایی پیدا کرده است چرا که کیفیت این دوربین برای مردم شناخته شده است. گفتنی است که کیفیت انواع مختلف دوربین های برند تیاندی از ۲ تا ۱۶ مگاپیکسل میباشد.

جالب است بدانید که دوربین مداربسته تیاندی توانست برای اولین بار تصاویر رنگی را در شب به ثبت برساند. نوعی از دوربین های تیاندی وجود دارند که قدرت زوم و بزرگ نمایی بالایی دارند که میتوانند به راحتی جزئیات وقایع را به تصویر بکشند. این دوربین ها به دوربین های گردان تیاندی معروف هستند.

دوربین های مداربسته تیاندی از ویژگی های ایمن محور برخوردار هستند به این صورت که وجود آن ها سبب شده است قابلیت های جذابی در این دوربین پیدا کنید. همچنین گفتنی است که شرکت تیاندی در دوربین های خود از هوش مصنوعی بهره گرفته است.

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید دوربین مداربسته با کیفیت و با بودجه مناسب دارید، پیشنهاد ایمن باشی به شما دوربین مداربسته با برند تیاندی میباشد. چرا که علاوه بر داشتن ویژگی های مطلوبی از جمله کیفیت بالای تصاویر، قیمت مناسبی نیز دارند.

دوربین مداربسته برایتون

جالب است بدانید که دوربین مداربسته برایتون، یکی از بهترین دوربین های مداربسته است که در کشور ایران طراحی و تولید شده است. البته لازم به ذکر است که این دوربین، اولین دوربین نظارتی و بهترین دوربین شناخته شده در داخل کشور است. با توجه به این که، این دوربین در داخل کشور تولید شده است در نتیجه سرور های آن نیز در داخل کشور وجود دارد. این در حالی است که دوربین های خارجی، سروری داخلی در کشور ندارند و ممکن است نتوانند خیلی از قابلیت های خود را در ایران پیاده کنند.

دوربین مداربسته برایتون جزو دوربین هایی است که توانسته است با بهترین دوربین های مداربسته خارجی رقابت کند. تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته برایتون بسیار با کیفیت بوده و از رزولوشن بالایی برخوردارند. با توجه به این که چنین ویژگی های خوبی دارند، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردارند.

با توجه به این که دوربین برایتون از کیفیت بالایی برخوردار است و هزینه کمی نیز دارد، هم برای مصارف شخصی و هم برای مصارف صنعتی بسیار مناسب است. طراحی بدنه دوربین های برایتون به این صورت است که از ورود گرد و غبار به داخل تجهیزات دستگاه جلوگیری میکند. چنین ویژگی سبب میشود که طول عمر دوربین بالا رفته و در کیفیت تصاویر ضبط شده نیز تاثیرگذار است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

از جمله دیگر برند های برتر دوربین مداربسته، برند هایک ویژن میباشد که محصولات خوب و با کیفیتی را معمولا به تولید میرساند. گفتنی است که دوربین های برند هایک ویژن در سطح های مختلفی تولید میشوند که این سطح ها از رده های پایین تا رده های بالا قابل استفاده میباشد.

کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته هایک ویژن نیز بسیار بالا بوده به این صورت که کیفیت این تصویر از حدود ۲ مگاپیکسل شروع شده و ادامه میابد.

از دیگر ویژگی های مطلوب دوربین های هایک ویژن میتوان به پوشش زاویه ۹۰ درجه نیز اشاره کرد. این دوربین ها برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند زیرا ساختار آن ها به گونه است که در برابر گرد و غبار و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردارند. همچنین قابلیت تصحیح تصاویر و کنترل میزان نور محیط را میتوان به ویژگی های سودمند این دوربین ها اضافه کرد.

دوربین مداربسته یونی ویو

شرکت سازنده دوربین مداربسته یونی ویو فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ میلادی در کشور چین شروع کرده است. این شرکت در حال حاضر سردمدار تولید انواع دوربین های مداربسته در جهان است. دوربین یونی ویو با توجه به داشتن ویژگی های سودمند بسیار زیادی قیمت مقرون به صرفه ای دارد. علاوه بر این که به طور کلی این دوربین از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است.

توجه داشته باشید که تمامی دوربین های مداربسته با برند یونی ویو که در بازار وجود دارند، همگی از سیستم تحت شبکه پشتیبانی میکنند و در نتیجه نسبت به دوربین های آنالوگ از کیفیت و ویژگی های خوبی برخوردار میباشند. ضمن این که تصاویر ضبط شده توسط دوربین یونی ویو وضوح بالایی دارند و همین ویژگی میتواند کمک بسیار شایانی به استفاده در فعالیت های نظارتی بکند.

دوربین مداربسته سونی

دوربین مداربسته سونی محصول کشور ژاپن میباشد که جزو بهترین دوربین های مداربسته در سطح جهان به شمار میرود. کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته با برند سونی بسیار بالا میباشد. ضمن این که استحکام و مقاومت دوربین در برابر ضریه بسیار زیاد است. با وجو این که دوربین مداربسته سونی ویژگی های خوب زیادی دارد ولی قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای استفاده های صنعتی بسیار مناسب میباشد.

کیفیت تصاویر ضبط شده در انواع مختلف دوربین های مداربسته با برند سونی از ۱ مگاپیکسل شروع شده و تا ۸ مگاپیکسل ادامه میابد. لنز های به کار رفته در دوربین های سونی سه نوع میباشد که پر کاربرد ترین آن ها، لنز ثابت است. دو نوع دیگر آن لنز های دستی و متحرک است که در این لنز ها میتوان فاصله کانونی دوربین را تغییر داد.

دوربین مداربسته از برند اکسیس

از دیگر برند هایی که میتوانیم به عنوان بهترین دوربین های مداربسته معرفی کنیم، دوربین مداربسته سوئدی اکسیس میباشد. این دربین توسط یک شرکت معتبر سوئدی تولید میشود که کیفیت و رضایت مشتری محصولاتش زیاد است.  دوربین اکسیس به دلیل استفاده از هوش مصنوعی و دیگر فناوری های پیشرفته در این نوع دوربین، محوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

سخن آخر

توجه داشته باشید که دوبین های مداربسته با برند های مختلفی در بازار موجود میباشد که شما باید دز حین انتخاب، کارایی و میزان بودجه خود را در نظر بگیرید. شما میتوانید برای خرید انواع دوربین مداربسته با هر برندی به سایت ایمنی باشی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا