سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

مخازن آب حفاظ دار چیست؟

سایت ایمن باشی

مخازن آب حفاظ دار چیست؟  مخزن آب حفاظ دار رادمان پلاست  که به نام IBC نیز شناخته می شود، مخازن بزرگ و اقتصادی هستند که برای نگهداری یا حمل و نقل مایعات صنعتی و آب استفاده می شوند. مخزن توسط یک قاب فولادی گالوانیزه احاطه شده است که گاهی اوقات قفس IBC نامیده می شود. همچنین حفاظ می تواند این مخزن را برای انباشتن (در صورت خالی بودن) قوی و ایده آل کند. با این مخزن یکپارچه که امکان مانور لیفتراک یا جک پالت را فراهم می کند، می توانید ببینید که چرا مخزن آب حفاظ دار یک انتخاب محبوب می باشد. در ادامه از شرکت رادمان پلاست به بررسی مخازن آب حفاظ دار خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید!

مخزن آب IBC چیست؟

مخازن آب IBC  رادمان پلاست گزینه ای ایده آل برای ذخیره سازی مقادیر کمتر آب است. وقتی می گوییم کوچک یعنی 1000 لیتر بسته بندی شده در یک مکعب. مخازن IBC دارای یک دریچه خروجی و یک درب برای پر شدن آسان است. همچنین قیمت مخزن حفاظ دار نسبت به کاربرد و مزایایی که دارد بسیار به صرفه بوده و کاربردی مطلوب را به همراه دارد طراحی مخازن آب IBC آن را به یک محفظه ذخیره سازی قوی برای کاربرد های مختلف، به ویژه در سایت های ساختمانی تبدیل می کند. مخازن آب IBC از روی زمین بلند می شوند تا تغذیه گرانشی فراهم شود. آنها اغلب برای تامین آب کابین ها یا بلوک ها استفاده می شوند.در بالای زمین، مخزن حفاظ دار، یک نوع منبع آب فوری برای ساخت و ساز بتن در مقیاس کوچک، شستشو، حتی ابزار و چکمه فراهم می کنند. IBC فقط برای آب تمیز و فاضلاب استفاده می شود. به عنوان یک قانون کلی در زمان خرید مخزن آب، رنگ سفید شفاف برای ذخیره آب تمیز و سیاه برای فاضلاب است. این مخزن در ابعاد 1000 لیتری قابل به تمیز شدن نیز می باشد.

خرید مخزن آب حفاظ دار

مخزن آب حفاظ دار بسیار در صنایع و خانه ها استفاده شده است و در شرایط بکر قرار دارد. این مخازن که با کیفیت ترین مواد ساخته شده است؛ تمام اتصالات مهر و موم شده و هیچ چیز نمی تواند مخزن را در زمان خرید مخزن آب آلوده کند. پس از استفاده از IBC، بقایای مایع ذخیره شده قبلی باقی می ماند، بنابراین برای مایعات غیر قابل شرب مناسب است. تانک های جدید مستقیم IBC مورد تایید سازمان استاندارد است. این به چه معناست؟ یک کانتینر IBC مورد تایید سازمان استاندارد می تواند برخی از کالاهای غیرخطرناک را ذخیره کند. صنایع مقررات قانونی را با هدف جلوگیری از حوادث و محافظت از افراد، مواد و محیط زیست در برابر مایعات خورنده درون این مخازن وضع کرده اند.

مزایا مخزن آب حفاظ دار چیست؟

خرید مخزن آب | رادمان پلاست

مخزن آب حفاظ دار رادمان پلاست مزایا بسیاری برای خانه ها و صنایع دارند. از این مخازن در بسیاری از کارگاه ها نیز استفاده می کنند و بدون مخازن آب این کارگاه ها به مشکل میخورند. در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت.

1. صرفه جویی در فضا

به دلیل شکل مکعبی قفس های مخزن، IBC ها را می توان تا چهار ارتفاع در حالت خالی و دو تا در هنگام پر روی هم قرار داد. این به کاربران اجازه می دهد تا حجم مایع ذخیره شده در یک فضای واحد را به حداکثر برسانند.

2. قابل استفاده مجدد

مواد بادوام مورد استفاده در ساخت IBC های ما تضمین می کند که آنها در پایان هدف اصلی خود قابل استفاده مجدد هستند. ما طیف کاملی از IBC های بازسازی شده را که تمیز و تست نشت شده اند و آماده استفاده هستند، به فروش می رسانیم.

3. دسترسی آسان

هر مخزن طرح دار دارای یک درپوش پیچ با قطر بزرگ و یک دریچه خروجی پایینی است که تمیز کردن، پر کردن و تخلیه IBC را آسان می کند.

4. قابل مانور

هر پالت IBC، چه از چوب، فولاد، پلاستیک یا ترکیبی از مواد ساخته شده باشد، دارای کانال های لیفتراک است تا اطمینان حاصل شود که IBC می تواند به راحتی و با خیال راحت با استفاده از لیفتراک جابجا شود.

کاربرد مخزن آب حفاظ دار چیست؟

کاربرد مخزن آب حفاظ دار | رادمان پلاست

مخزن آب حفاظ دار رادمان پلاست در بسیاری از صنایع و ساختمان ها کاربرد دارد و یکی از اجزای مهم کارگاه ها به شمار می رود. با خرید مخزن آب حفاظ دار مشکل ذخیره آب و مایعات حل شده و دیگر مشکل آبی نخواهید داشت. در ادامه به بررسی کاربرد های این مخزن خواهیم پرداخت.

1. رنگ و پوشش

رنگ ها و پوشش های شیمیایی اغلب در مخزن حفاظ دار حمل و نگهداری می شوند و به دلیل ماهیت خطرناک این محصولات باید همیشه از IBC های مورد تایید سازمان استاندارد استفاده کرد. بسیاری از رنگ‌ها به رطوبت و هوا حساس هستند، بنابراین یک درب بدون دریچه پروانه ‌ای به حفظ محصولات ذخیره‌ شده در بهترین شرایط کمک می ‌کند. IBC ها را می توان در تمام بخش های فرآیند تولید رنگ، از ذخیره سازی مواد خام مورد استفاده برای ایجاد رنگ و پوشش گرفته تا ذخیره سازی محصول نهایی قبل از بسته بندی استفاده کرد.

2. کشاورزی و مصارف کشاورزی

در کشاورزی و صنایع مربوط به کشاورزی، قیمت مخزن آب برای کشاورز بسیار به صرفه است زیرا مخزن حفاظ دار اغلب برای ذخیره آب برای استفاده در آبیاری محصولات کشاورزی یا به عنوان آب آشامیدنی برای دام استفاده می شوند. آنها همچنین کاربرد های زیادی فراتر از ذخیره سازی ساده آب دارند، مانند ذخیره سازی برای آفت کش ها، علف کش ها و کود های شیمیایی برای استفاده در محصولات زراعی و مزارع، یا به عنوان کاوشگر برای ذخیره سازی دیزل قرمز برای تراکتور ها و سایر ماشین آلات کشاورزی. خواهد بود .

3. مواد شیمیایی و مصارف دارویی

بدون خوردگی، همه انواع مواد بسیار حساس به گرما، هوا، آب یا شرایط محیطی را می توان با خیال راحت در داخل یک IBC حمل کرد. همه مخزن حفاظ دار مجهز به درب ها و دریچه هایی هستند که برای توزیع ایمن، محتویات آنها در صورت نیاز طراحی شده اند و آنها را برای ذخیره سازی و حمل و نقل ایمن داروها و محصولات بهداشتی ایده آل می کند. مواد شیمیایی خورنده را می توان در یک IBC ذخیره کرد تا زمانی که IBC “تایید سازمان استاندارد” باشد. یک IBC معمولاً برای نگهداری کالاهای خطرناک مناسب است اگر با حروف “UN” مهر شده باشد.

4. ذخیره سازی آب آشامیدنی بدون شبکه یا خارج از شبکه

مخزن آب حفاظ دار یک راه حل ایده آل برای ذخیره آب آشامیدنی در مکان هایی است که منبع آب اصلی وجود ندارد، مانند جشنواره ها، کنسرت ها، مشاغل پذیرایی، سایت های ساختمانی و کمپینگ‌ها. همیشه باید از یک IBC جدید برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده شود.

5. سایر برنامه های کاربردی ایمن مواد غذایی

بسیاری از کارخانه‌ های مواد غذایی، قیمت مخزن آب را مطلوب می دانند زیرا مواد، رنگ‌‌ها، طعم‌‌ها و رنگ‌های غذایی را در مخزن آب حفاظ دار ذخیره می‌‌کنند یا از آنها برای مخلوط کردن مواد استفاده می ‌کنند. استفاده از این مخزن در این صنایع به آن دلیل است که از مواد در برابر شرایط محیطی خارجی محافظت کرده و طعم و عطر واقعی خود را حفظ می‌کنند.

6. صنایع ساختمانی

IBC ها به دلیل ماهیت سخت و بادوام برای استفاده در ساخت و سازها و سایت های ساختمانی ایده آل هستند. قفس بیرونی سنگین از مخزن داخلی در برابر ضربه ها و برخوردهای تصادفی محافظت می کند و مخزن حفاظ دار را برای ذخیره مقادیر زیادی آب برای جلوگیری از گرد و غبار یا مخلوط شدن با گچ، ملات و سیمان مفید می‌کند.

آیا می توان از مخزن آب حفاظ دار برای مواد خطرناک استفاده کرد؟

IBC مخفف عبارت Intermediate Bulk Container است و به مخزن بزرگی اطلاق می شود که برای ذخیره و حمل مایعات استفاده می شود. مخازن IBC به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند زیرا مزایای زیادی نسبت به سایر اشکال مخزن دارند. به عنوان مثال، آنها از فضا به خوبی استفاده می کنند. در یک مخزن IBC می توانید حجم بیشتری را نسبت به مخازن دیگر ذخیره کنید. اصولاً مخزن آب حفاظ دار برای حمل مایعات خطرناک و با رعایت قوانین و مقررات برای نگهداری این مایعات بسیار مناسب هستند. اما هر IBC به طور خودکار برای هر ماده خطرناکی مناسب نیست! مهم است که یک IBC ساخته شده از مواد مقاوم و مناسب برای مواد پرکننده مربوطه انتخاب کنید.

قیمت مخزن آب در شرکت رادمان پلاست

قیمت مخزن آب به عوامل بسیاری بستگی دارد. این عوامل می توانند حجم یا نوع ساخت این مخازن به شمار بروند. مخزن حفاظ دار یکی از مخازن پر استفاده برای صنایع به شمار می رود و مورد مطلوب بسیاری از کارگاه ها به شمار می رود. همچنین خرید مخزن آب در صنایعی همچون ذخیره آب و مایعات شیمیایی و همچون ذخیره آب آشامیدنی در ساختمان ها بسیار صورت می پذیرد.در این مقاله از این شرکت در مورد مخازن آب حفاظ دار چیست؟  صحبت کردیم شما می توانید خرید مخزن خود را با بهترین قیمت و کیفیت از شرکت رادمان پلاست به آدرس اینترنتی https://radmanplast.com انجام دهید.  و یا با شماره 03153302000 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا