سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

ارسال پیامک انبوه با لیمو اس ام اس

سایت ایمن باشی

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که بخواهید پیامک‌های زیاد و یکسانی را به افراد مختلف ارسال کنید؟ ارسال این پیامک‌ها به صورت تکی و جداگانه زمانبر است. به خاطر همین باید راهکاری را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا به صورت یکجا این پیامک‌های انبوه را برای دیگران بفرستید. خوشبختانه لیمو اس‌ام‌اس این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید ارسال پیامک انبوه را از طریق این سامانه انجام دهید. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات بیشتری دریافت کنید‌.

مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه با لیمو اس ام اس

مزایای زیادی برای ارسال پیامک انبوه با لیمو اس ام اس وجود دارد. با بهره مندی از این مزایا می‌توانید کارتان را دقیق‌تر، سریعتر و اصولی‌تر پیش ببرید. بخشی از مزایای استفاده از این سامانه پیامکی شامل موارد زیر است:

  • با استفاده از لیمو اس ام اس می‌توانید گروه‌های مخاطب هدف را سریعتر شناسایی کنید.
  • شما می‌توانید با این سامانه کاری کنید که گرو‌ه‌های هدف با کمترین خطا شناسایی شده و پیامک به افرادی ارسال گردد که واقعا برایشان کاربرد داشته باشد.
  • هزینه‌ای که برای ارسال این پیامک‌های انبوه پرداخت می‌شود، کاملا مقرون به صرفه است.
  • شما می‌توانید طبق محل زندگی، رفتار، علایق یا شغل مخاطب پیامک هدفمند را ارسال کنید.
  • همچنین این قابلیت را دارید که پیام‌ها را شخصی سازی کنید.
  • قابلیت ارسال لینک هم داخل پیامک‌ها برایتان وجود دارد و می‌توانید از این لینک‌ها به عنوان کوتاه کننده خودکار استفاده کنید.
  • همچنین زمانبندی ارسال کاملا دست خودتان است.

روش‌های مختلف برای ارسال پیامک انبوه

روش‌ها و متدهای مختلفی وجود دارد که از طریق آن بتوانید پیامک‌های انبوه را ارسال کنید. اگر به لیمو اس ام اس مراجعه کنید، مشاورین به طور کامل این روش‌ها را به شما توضیح خواهند داد. همچنین به طور کامل شراطیتان را می‌سنجند تا ببینند که کدام روش می‌تواند برای شما بهتر باشد و همان را پیشنهاد کنند. اما در حالت کلی روش‌های مختلفی که برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد، شامل موارد زیر است:

لیست شماره‌های شخصی

برای اینکه بتوانید از این آپشن استفاده کنید، باید لیست مربوط به شماره‌های شخصی افراد را داخل یک فایل اکسل بگذارید. اینگونه به تمامی افرادی که داخل لیست هستند، پیامک به صورت همزمان ارسال می‌شود.

طبق پیش شماره

روش بعدی بر اساس پیش شماره افراد است. شما می‌توانید با استفاده از این روش در سریعترین زمان ممکن پیامک‌های انبوه را به شماره موبایل‌های اعتباری و دائمی افراد ارسال کنید. لیمو اس ام اس اطلاعات مختلف افراد را به صورت هویتی برایتان استخراج میکند و با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه ترین حالت ممکن پیامک‌ها را به دست افراد برسانید.

ارسال هدفمند پیامک

روش دیگری که وجود دارد و می‌توان به شدت کاربردی باشد، ارسال هدفمند پیامک بر اساس فاکتورهای مختلف است. به عنوان مثال فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و مواردی از این قبیل در نظر گرفته می‌شود و افراد می‌توانند از این طریق اقدام کنند. فرض کنید شما می‌خواهید برای تبلیغ یک اموزشگاه کنکور پیامک ارسال کنید. این کار را می‌توانید بر اساس سن افراد انجام دهید تا پیامک به دست تعداد زیادی از دانش اموزان پشت کنکوری برسد.

طبق کد پستی

روش دیگری که می‌تواند به شما کمک کند تا ارسال پیامک را انجام دهید، بر اساس کد پستی است. کافیست که دو الی پنج رقم از کد پستی‌ مشترک افراد را در نظر بگیرید و برای همه انهایی که این دو رقم داخل کد پستی‌شان وجود دارد، پیامک ارسال کنید.

طبق اصناف و مشاغل

این مورد هم ‌تواند به شدت کاربردی و اثرگزار باشد و نتیجه عالی را برایتان رقم بزند.

** تمامی روش‌هایی که برایتان توضیح دادیم؛ با کمک لیمو اس ام اس در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد. لیمو اس ام اس این قابلیت را دارد که افراد هدف را شناسایی کند و مطابق با چیزی که خودتان هم توافق دارید، پیامک‌های انبوه را ارسال کند تا شما هم بتوانید از انجام این کار به نتیجه خوبی برسید. **

معایب استفاده از پیامک انبوه

برای ارسال پیامک‌های انبوه یک سری معایب هم وجود دارد که در این قسمت به آنها اشاره می‌کنیم و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید می‌خواهید از مزایای آن بهره‌مند شوید یا اینکه معایب؛ شما را منصرف کرده است.

لیست سیاه مخابرات

یکی از معایبی که در مورد ارسال پیامک انبوه وجود دارد، این است که یک سری از شماره‌ها که افراد از آنها استفاده‌ای ندارند، داخل لیست پیامکی وجود دارد. یعنی سیم کارت‌های مسدود شده هم داخل لیست هستند که به آنها لیست سیاه مخابرات گفته می‌شود. این شماره‌ها هرگز اس‌ام‌اس شما را دریافت نمی‌کنند و عملا مقداری از هزینه هدر می‌رود.

به عنوان مثال شما فکر می‌کنید که برای ۱۰۰۰ نفر پیامک ارسال کرده‌اید؛ در صورتی که این پیامک فقط به ۹۵۰ نفر رسیده است. این موضوعی است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت اما به هر حال تعداد افرادی که ممکن است داخل لیست سیاه باشند، خیلی کمتر از افرادی است که این پیامک را دریافت می‌کنند. به خاطر همین خیلی‌ها این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و هر طور که شده، به سراغ پیامک‌های انبوه می‌روند.

محدودیت پیامک فارسی

نکته مهم دیگری که وجود دارد و خیلی‌ها آن را به عنوان معایب در نظر می‌گیرند، محدودیت در ارسال پیامک فارسی است. شما برای ارسال اس‌ام‌اس مجبور هستید از یک سری کاراکترهای خاص استفاده کنید که معمولاً در پیامک فارسی این کاراکترها را ۷۰ عدد در نظر می‌گیرند. در نتیجه باید تلاش کنید تا پیام خود را داخل ۷۰ کاراکتر به اتمام برسانید. شاید خیلی از شما بخواهید پیام‌های طولانی‌تری را ارسال کنید اما محدودیت دارید. البته هزینه‌ای که برای ۷۰ کاراکتر پرداخت می‌کنید هم، به اندازه ۲ پیامک است که به هر حال باید اختصارا رعایت کنید.

پیامک متنی

برای ارسال اس‌ام‌اس انبوه شما نمی‌توانید از پیام صوتی یا پیام تصویری استفاده کنید. خیلی‌ها می‌خواهند به غیر از پیام متنی تبلیغشان را به دست بقیه برسانند اما اس‌ام‌اس تبلیغاتی انبوه این امکان را در در اختیار آنان نمی‌گذارد. در چنین شرایطی یا باید به سراغ استفاده از شبکه‌های اجتماعی بروید و پیام خود را ارسال کنید یا اینکه به سراغ پیام متنی بروید؛ با این تفاوت که متن بسیار کوتاه باشد.

اگر شما از سامانه لیمو اس‌ام‌اس کمک بگیرید، آنها وضعیت ارسال پیامک را برای شما بررسی می‌کنند. یعنی به طور کامل می‌سنجند تا ببینند که آیا ارسال پیامک از طریق متن برای شما بهتر است یا اینکه باید به سراغ شبکه‌های اجتماعی بروید و پیام صوتی، تصویری یا ویدیویی را ارسال کنید. در نتیجه معایب و مزایا را برای شما توضیح خواهند داد که تصمیم بگیرید از کدام مورد استفاده کنید.

جمع‌بندی

به هر حال ارسال پیامک‌های مختلف می‌تواند در شرایط خاص مناسب و مفید باشد. پیامک انبوه هم جزو مواردی است که خیلی از افراد از آن نتیجه گرفتند و توانستند به مخاطب هدف خود تبلیغات را ارسال کنند و از این طریق فروش و درآمد را افزایش دهند. اگر فکر می‌کنید که شما هم جزو این دسته از افراد هستید، حتماً از این آپشن استفاده کنید. لیمو اس‌ام‌اس به طور کامل پشتیبانی کار را از اول تا آخر برایتان در نظر می‌گیرد. در نتیجه خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر کنید، می‌توانید کارتان را پیش ببرید. در این مبحث هم با مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه آشنا شدید؛ پس تصمیم نهایی با خودتان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا