سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

سرمایه گذاری در کردان/تقاضای بالای خرید ویلا های نقلی در سهیلیه و کردان

سایت ایمن باشی

اگر در این روزها قصد خرید ویلا را داشته باشید، ممکن است مناطق مختلفی را به عنوان گزینه‌های پیش رو داشته باشید. یکی از این مناطق، سهیلیه کرج و کردان می‌باشند. این منطقه در نزدیکی تهران و با فاصله تقریباً یک ساعتی تا شهر تهران واقع شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت ویلا در کردان و سهیلیه کرج

منطقه ملک: برخی از مناطق در کردان و سهیلیه کرج به عنوان مناطق معروف و لوکس شناخته می‌شوند و اغلب قیمت‌های بالاتری دارند. این مناطق مثل بهارک،شهرک حمیدیه، زعفرانیه و الهیه جزو محبوب‌ترین مناطق هستند.

کیفیت ساخت ویلا: برخی از مالکان ویلاها از بالاترین کیفیت ساخت استفاده میکنند که عموما در شهرک های لاکچری مانند زعفرانیه این اتفاق می افتد. این کیفیت بالا و استفاده از مصالح گران‌قیمت می‌تواند به افزایش قیمت ویلا نسبت به دیگر ویلاها منجر شود.

امکانات ویلا: ویلاهایی که از امکانات کامل برخوردارند، اغلب قیمت‌های بالاتری دارند. این امکانات معمولاً شامل دسترسی به آب، برق و گاز قانونی، سند تک برگ و جواز ساخت معتبر می‌شوند. این ویلاها به عنوان گزینه‌های شسته رفته در بازار خرید وفروش ویلا شناخته می‌شوند عموما قیمت های بالاتری نیز دارند.

فروش ویلای نقلی در کردان وسهیلیه:پرتقاضاترین گزینه

محبوبیت ویلاهای نقلی در مناطق کردان و سهیلیه در واقعیت به دو دلیل اصلی برمی‌گردد: قیمت پایین و امکان سرمایه‌گذاری برای قشر متوسط. این مناطق به دلیل نزدیکی به تهران و موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، اقتصادی‌ترین گزینه برای خرید و سرمایه‌گذاری در ویلاهای نقلی برای خانواده‌ها و افراد با بودجه متوسط محسوب می‌شوند.

ویلاهای نقلی در این مناطق با بودجه‌های متنوعی به فروش می‌رسند. افرادی که دارای بودجه کمتر از 4 میلیارد تومان هستند، می‌توانند ویلاهای کوچک‌تری را تهیه کنند که قیمت نسبتاً پایین‌تری دارند برای مثال یک ویلای 250 متری نقلی در سهیلیه حدود3میلیارد قیمت خواهد داشت. از طرف دیگر، ویلاهای بزرگ‌تر با قیمت‌های بالاتر برای خریداران با بودجه بیشتر مناسب هستند.

با بررسی های انجام شده در zamiin.ir که مرجع کامل قیمت فروش ویلاهای نقلی در کردان وسهیلیه کرج میباشد به نتایج جالبی رسیدیم که در ادامه ذکر میکنیم

قیمت یک ویلای نقلی 200 متری در سهیلیه2.5  میلیارد هزینه دربر خواهد داشت که اطلاعات ویلای مورد نظر را قرار میدهیم:

  • ۲۰۰ متر زمین
  • ۸۰ متر بنا
  • تک خواب
  • استخر چهارفصل
  • درختان مثمر
  • انشعابات شهری
  • الحاق بافت

قیمت ویلای فوق که در قاسم گرجی قرار داشته در مهر 1402 به عدد2.5 میلیارد توسط مالک قیمت گذاری شده

با بررسی های انجام شده چندین ویلای نقلی قیمت مناسب دیگر از سایت zamiin  در محدوده قیمتی زیر 4 میلیارد مشاهده شد.

بهترین مناطق که میتوان ویلای نقلی قیمت مناسب خرید

لشکرآباد،محبوب ترین منطقه برای خرید ویلای نقلی

روستای لشکرآباد، یکی از محبوب‌ترین مناطق ویلایی منطقه سهیلیه کرج، جلوه‌ی زیبا و طبیعتی فراوان دارد. این روستا پس از ورود به جاده سهیلیه و طی حدود ۳ کیلومتر، در دست راست جاده واقع شده و از جمله مقاصد برتر برای خرید و سرمایه‌گذاری در ویلای نقلی محسوب می‌شود. با آب و هوای خوشایند و سبز، لشکرآباد به عنوان یکی از مناطق معروف و دلباز برای خرید ویلا میباشد.قیمت ویلاهای نقلی لشکرآباد از محدوه 3 میلیارد شروع میشود

زکی آباد،ارزانترین منطقه برای خرید ویلای نقلی

زکی‌آباد، یکی از مناطق ارزان‌قیمت و جذاب در زیبای منطقه سهیلیه است و توانسته محبوبیت زیادی جلب کند. این روستا به عنوان یک منطقه با قیمت مناسب شناخته می‌شود که توجه خریداران را به خود جلب کرده است.زکی اباد در انتهای جاده سهیلیه واقع شده. مطرح ترین مناطق زکی آباد می‌توان به کوچه‌های ارغوان و زنبق اشاره کرد که ارزش بالاتری نسبت به سایر نقاط زکی آباد دارند.با حدود 2.5 میلیارد میتوان یک ویلای نقلی در زکی آباد خرید

قیمت ویلا در زکی‌آباد از متری حدود 7 میلیون تومان شروع می‌شود، که این قیمت در مقایسه با مناطقی مثل مناطق ابتدایی سهیلیه وکردان بسیار مناسبتر است. همین قیمت های مناسب نسبت به سایر نقاط ویلایی ، زکی‌آباد را به یک گزینه جذاب برای خرید و سرمایه‌گذاری ویلا وزمین  تبدیل کرده و نظرخریداران را جلب کرده است.

کلام آخر

تنوع در اندازه‌ها و قیمت‌ها به افراد امکان می‌دهد تا ملکی را که به بودجه و نیازهای خود میباشد انتخاب کنند. این گزینه‌ها به اشخاصی که به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک هستند، امکان می‌دهد تا ملکی را به تطابق با بودجه و اهداف سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند. به این ترتیب، مناطق کردان و سهیلیه به عنوان مقصدی مناسب برای افراد با تمامی سطوح بودجه، از قشر متوسط تا بالا، برای خرید و سرمایه‌گذاری در ویلاهای نقلی مورد توجه قرار می‌گیرند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا