سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

رنگ مو چی به من میاد ؟!

سایت ایمن باشی

معرفی انواع رنگ مو شامل : سایه های بلوند ، سبز ، قرمز و مشکی ، برای هر کسی که بدنبال پررنگ کردن رنگ موی خود یا تغییر کامل آن است، قطعاً نمودار رنگ مو ابزاری مفید برای تعیین اینکه کدام یک از سایه ها و رنگ ها را باید انتخاب کند می باشد.

چهار رنگ اصلی مو وجود دارد: بلوند ، سبز ، قرمز و سیاه و این رنگ ها را می توان کمی تغییر داد تا ظاهر متفاوتی ایجاد کند. به عنوان مثال رنگ موی بلوند را می توان با رنگ های سردتر ترکیب کرد و رنگ مویی مانند رنگ موی لوند خاکستری یا رنگ موی شامپاین را تولید کرد.

این فرایند را می توان برای سایه ها برای انتخاب گسترده ای از انتخاب رنگ مو نیز استفاده کرد تا مطابق با اولویت شخصی هر کسی باشد.

نمودار رنگ مو ، تنها از بلوند تا مشکی را نشان می دهد و یافتن رنگ در یک دامنه خاص و ظاهر احتمالی آن روی تارهای مو را آسان می کند. اکثر نمودارها گزینه های زیادی را برای هر یک از رنگ های اصلی و در رنگ های سرد ، گرم و خنثی فراهم می کنند.

هر خانمی که قصد تغییر رنگ موهای خود را به بلوند دارد باید با نمودار رنگ موهای بلوند آشنا شود. انواع و اقسام تکنیک‌ها و سایه رنگ‌ها برای زیباتر کردن موهای بلوند ساده وجود دارد. خواه موهای‌تان بلوند باشد و چند هایلایت بین‌شان در بیاورید و خواه موهای تیره‌تان را با دکلره کردن، بلوند کنید، به هر حال رنگ‌ها و سبک‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان و رنگ پوست و موی‌تان یکی را انتخاب کنید.

نکته مهم در مورد رنگ مو این است که وقتی پایه دکلره بشماره ۷ یا ۸ رسیده باشد به سرعت زردی پیدا می‌کند زیرا رنساژ و رنگی که روی این دکلره زده میشود شسته میشود. برای جلوگیری از زرد شدن موها باید به طور منظم رنگساژ شود.

شناخت مارک‌ های رنگ مو از آن جهت مهم و ضروری است که وقتی می‌خواهید از شر رنگ موی تکراری‌تان خلاص شوید، باید بهترین و مرغوب‌ترین رنگ بازار را پیدا کنید. شرکت‌ها و تولیدکننده‌های زیادی در این بازار رقابتی محصول تولید می‌کنند. از رنگ موهای لاکچری ‌و دارای مواد اولیه منحصر به فرد و البته گران، تا رنگ موهای ارزان و نامرغوب همگی در این بازار یافت می‌شوند. دقیقا به همین دلیل است که به شناخت و اطلاعات در مورد مارک های رنگ مو نیاز دارید.

رنگ ارگانیک مو چیست؟

منظور از رنگ ارگانیک ، یعنی رنگی که پایه ی مواد آن کاملا گیاهی ساخته شده باشد و مواد شیمیایی خیلی اندک در آن به کار رفته باشد و یا اصلا نباشد.این گونه رنگها با روشهای طبیعی و مواد گیاهی بدست می آیند.

آیا رنگ موی کاملا ارگانیک وجود دارد؟

هیچ مارک رنگ مویی کاملا و صد در صد ارگانیک نیست ، در صورتیکه الان هر مارکی ادعا میکند ، محصولات رنگ موی کاملا گیاهی و ارگانیک دارد.هر رنگ مویی مقدار اندکی مواد شیمیایی مصنوعی دارد که وجود این مواد در رنگ الزامی است ، زیرا برای اینکه PH موی شما فعال شود این مواد شیمیایی تا حدی به باز شدن رنگ مو کمک میکند .

افرادی هستند که از حنا برای رنگ موی خود استفاده میکنند و باور دارند که حنا کاملا گیاهی است اما این رنگ برای پوشاندن موی سفید نمیتواند کاربردی باشد و نمک های موجود در حنا می تواند موهای شما را خشک و شکننده کند و آسیب جدی به موی شما وارد کند.رنگهای ارگانیک مقدار کمی مواد شیمیایی دارند که بر روی PH مو اثر دارد.در انتخاب رنگ مو باید دقت داشته باشید ، که رنگ مو فاقد آمونیاک باشد ، زیرا آمونیاک برای مو بسیار مضر است و کاملا غیر طبیعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا