سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

تیغه کرکره اکرول

برای خرید تیغه کرکره اکرول تماس بگیرید: 02155441450 - 09191112188

سایت ایمن باشی

در طول زمان‌ها و دوره‌های مختلف انسان‌ها سعی کرده‌اند که از پیشرفت تکنولوژی استفاده کرده و با سازه‌هایی که تولید می‌کنند کار خود و دیگران را آسان‌تر نمایند. همه این اتفاقات باعث شد تا به‌مرور زمان هم امنیت بالاتر برود و هم این که سرعت انجام کارها افزایش پیدا کند، زیرا به هر حال در دنیای پر مشغله امروزی افراد نمی‌توانند برای هر کار ساده‌ای مدت زمان زیادی وقت بگذارند. از طرفی تامین امنیت لوازم هم اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از تکنولوژی‌هایی که این روزها استفاده می‌شود، مربوط به تیغه کرکره اکرول است که ما در این مقاله از هارا گدیم به توضیح در مورد این تیغه‌ها خواهیم پرداخت.

توضیحاتی در مورد تیغه کرکره اکرول

این تیغه‌ها از مواد مصنوعی آلومینیومی ساخته می‌شوند و خیلی هم کارآمد هستند و در واقع برای حوزه امنیت به کار می‌روند اما در گذشته، مدل آنها کمی متفاوت بود. اینگونه که آنها را به صورت دستی بالا و پایین می‌کردند و این روزها در نسل جدید کرکره‌ها، از تکنولوژی‌های  اتوماتیک استفاده می‌کنند که به آنها کرکره برقی هم می‌گویند و همین باعث شده تا کار افراد راحت‌تر باشد و سرعت انجام کار و همچنین سطح امنیت هم بالاتر برود.

این تیغه‌های جدید در استفاده خیلی راحت‌تر هستند، مدل‌های متنوعی دارند که به زیبایی آنها اضافه می‌کند و برای پارکینگ ساختمان منازل و اماکن نظامی و فرودگاهی گزینه بسیار عالی به حساب می‌آیند.

از طرفی تیغه کرکره اکرول جزء برندهای معتبر و خوشنامی است که در حوزه مربوط به سیستم‌های حفاظتی و امنیتی جای می‌گیرد. در واقع از زمانی که این تیغه‌ها روی کار آمدند، برندهای مختلف سعی کردند که به تولید آنها بپردازند. این روزها برند اکرول هم ورق‌های آلومینیومی و فولادی با عرض ۱۰ سانتی متر و ۸ سانتی متر تولید می‌کند و مشخصات مختلفی از جمله تک پل، دوپل و چهار پل را برای‌شان در نظر گرفته است.

شرکت اکرول تولیدات گسترده‌ای دارد که معمولا از جنس درجه یک آلومینیوم معدنی شهر اراک برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. موادی که در ساخت محصولات و تیغه‌های این شرکت به کار می‌رود، همه استانداردها از جمله نشان ملی استاندارد ایران و تاییدیه ایزو 9001-2008 و همچنین استانداردهای مدیریتی UKAS را دارا است که همین امر به خوشنامی این شرکت اضافه می‌کند.

در واقع اکرول به عنوان بزرگترین خط تولید صنعت آلومینیوم هم شناخته می‌شود و قدرتمندترین تکنولوژی‌های مربوط به تولید، بسته‌بندی و ریخته‌گری را در اختیار دارد.

ویژگی‌های برجسته تیغه آکرول

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های تیغه کرکره آکرول با شما صحبت کنیم، می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد که نشان می‌دهد این تیغه‌ها جز بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین‌ها هستند اما مهم‌ترین ویژگی‌های آنها شامل موارد زیر است:

  • معمولا برای پروژه رنگ کاری در آنها از تکنولوژی الکترواستاتیک استفاده می‌شود.
  • برای تولید این کرکره‌ها حتما باید مواد درجه یک استفاده شود، در غیر اینصورت تیغه آکرول نخواهد بود.
  • این تیغه‌ها استحکام بسیار بالایی نسبت به دیگر انواع کرکره‌ها خواهند داشت.
  • مقاومت زیادی در برابر آسیب و خوردگی از خودشان نشان می‌دهند.
  • وزن کمی دارند که این جزو مزیت‌ِ آنها است.
  • تیغه داخل کاملاً بی صدا حرکت می‌کند.
  • سطح کرکره ضد خش است.
  • برای رنگ کردنشان می‌توانید آنها را سفارشی سازی کنید. در حقیقت انواع طرح‌های مختلف از آن مانند سنگ و چوب موجود هستند که برای افزایش سطح استحکام‌شان استفاده می‌شود.
  • از تیغه‌های تک پل و دوپل روی آنها استفاده می‌شود.
  • مواد درجه یک تا ۱۵ میکرون را برای آبکاری آنها استفاده می‌کنند.
  • در برابر تغییرات آب و هوایی مانند سرما و گرمای خیلی شدید هم مقاومت بالایی از خودشان دارند.
  • برای تولید آنها از دستگاه های اکسترود استفاده می کنند تا سختی بیشتر و مقاومت بالاتری به آنها بدهند.
  • در تمامی مراحل پروسه تولید، کیفیت را کنترل می‌کنند.
  • مونتاژ این کرکره‌ها نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

وزن تیغه اکرول

در مورد وزن تیغه کرکره اکرول همه چیز بستگی به نوع آلیاژی دارد که داخل آنها استفاده شده است. مثلاً آلیاژ آلومینیوم و پلی کربنات  با یکدیگر متفاوت هستند و معمولاً در تیغه کرکره اکرول از آلومینیوم استفاده می کنند. در نتیجه وزن هر متر مربع از این تیغه‌ها برابر با ۶ تا ۶.۷ کیلوگرم است. تیغه های ۸۰ تک پل به اندازه ۶ کیلوگرم وزن دارند و تیغه‌های ۱۰۰ دو پل به اندازه ۷ کیلو گرم وزن دارند.

انواع تیغه‌های آلومینیوم

این تیغه‌ها در سه دسته‌بندی خلاصه می‌شوند که در این قسمت آنها را به شما توضیح خواهیم داد.

  • تیغه ساخته شده از مواد درجه یک همان تیغه کرکره آکرول در نوع اول است. مزیتش این است که دوام بالایی داشته، رنگ‌شان ثابت است، ضد خش هستند و کاملاً بی صدا عمل می‌‌کنند.
  • نوع دوم تیغه‌های DC هستند که آلومینیوم مازاد را به ترکیب اولیه آنها اضافه می‌کنند. وزن‌شان بالا نیست. مثل تیغه های نوع اول بی صدا نیستند اما سطح کیفیت آنها قابل قبول است.
  • برای تولیدِ تیغه‌های ترکیبی هم چند نوع آلومینیوم و ضایعات را ترکیب می‌کنند. جالب است بدانید برای اینکه قیمت پایین‌تر آورده شود، این تیغه‌ها را تولید می‌کنند. کیفیتِ رنگ و ساخت آنها از تیغه‌های دیگر کمی پایین‌تر است و به خاطر همین برای شرایط جوی مختلف هم احتمالا دوام بالایی ندارند.

تیغه آکرول‌ها را از کجا سفارش دهیم؟

شرکت های مختلفی هستند که اقدام به تولید تیغه کرکره آکرول می‌کنند اما شرکت ما با عنوان هارا گدیم مدت زمان زیادی است که در این عرصه فعالیت کرده و زمانی که وارد سایت می‌شوید، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این تیغه‌ها و فرآیند تولید آن به دست بیاورید و انواع مختلفی را سفارش دهید و خیالتان راحت باشد که محصولی استاندارد را تحویل خواهید گرفت.

جمع‌بندی

این روزها شرکت‌های مختلف اقدام به تولید تیغه‌های کرکره متفاوت می‌کنند که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان دارند اما یکی از بهترین و به‌نام‌ترین برندهایی که ما هم به شما معرفی کردیم، اکرول است، زیرا همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، یکی از بهترین‌ها در این زمینه است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که قطعا انتخاب اولِ شما و هر فرد دیگری خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا