سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

سایت ایمن باشی

شک نکنید که جاروبرقی‌های بوش کیفیت بالایی دارند و وجود آنها می‌تواند باعث شود که شما تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و در طولانی مدت برایتان خوب کار می‌کنند و نیازی به تعمیرات نخواهید داشت. مهمتر از همه اینکه با وجود آنها می‌توانید یک خانه کاملا تمیز را تجربه کنید. اما به هر حال اگر بهترین جاروبرقی دنیا را هم خریداری کرده باشید، گاهی اوقات به خاطر استفاده غلط یا به خاطر شرایط محیطی نامناسب یا هر دلیل دیگری ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. شما باید تعمیرات جاروبرقی را در جایی انجام دهید که می‌دانید به اندازه کافی در مورد آن برند و آن وسیله خاص دانش و تجربه دارند. پس با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

تعمیرات جاروبرقی بوش توسط تیم امداد سرویس

 

اینکه ما تاکید داریم تعمیر جاروبرقی باید خیلی تخصصی و حرفه‌ای انجام شود، به خاطر قطعات خیلی حساسی است که داخل این دستگاه وجود دارد. شاید از لحاظ ظاهری جارو برقی خیلی سیستم پیچیده‌ای نداشته باشد اما قطعات بسیار مهمی داخل آن وجود دارند که می‌توانند عملکرد دستگاه را تا حد زیادی دستخوش تغییر کنند.

اگر شما از افراد حرفه‌ای و متخصص کمک بگیرید، آنها هم می‌توانند با توجه به خود برند بوش، تعمیرات را انجام دهند. تیم امداد سرویس دقیقاً همین کار را برایتان انجام می‌دهد. تمامی متخصصین و تکنسین‌هایی که داخل این مجموعه فعالیت می‌کنند، می‌دانند که متناسب با مشکلات مختلف تعمیر جاروبرقی بوش در تهران باید چه اقداماتی را به انجام برسانند تا شما یک جاروبرقی سالم را تحویل بگیرید.

مشکلات رایج جاروبرقی ‌های بوش

حال باید دید چه مشکلاتی در جاروبرقی‌هایی بوش بیشتر از همه اتفاق می‌افتد که تیم نمایندگی باید آنها را برطرف کند. معمولا مشکلات زیر جزو مشکلات رایج جاروبرقی‌های مختلف از جمله برند بوش است:

کم شدن مکش

اولین انتظاری که از یک جاروبرقی خوب داریم، این است که به اندازه کافی مکش داشته باشد. اگر متوجه شدید که مکش جاروبرقی شما نسبت به گذشته افت پیدا کرده، باید علت را پیدا کنید‌. مکش دستگاه ممکن است که به دلایل مختلفی افت کند. مثلاً کثیف بودن برس، گرفتگی، انسداد یا خرابی فیلتر، تنظیمات غلط، مسدود شدن لوله خرطومی، پاره شدن کیسه جارو برقی، خرابی موتور، استفاده غلط از این وسیله، پر شدن کیسه و ارتفاع زیاد لوله تلسکوپی جاروبرقی می‌تواند چنین ایراداتی را به وجود بیاورد. بعضی از آنها قابل حل است. یعنی زمانی که با تیم امداد سرویس تماس می‌گیرید، یک سری دستورالعمل‌ها را به شما ارائه می‌کنند. اگر آنها را انجام دادید و مشکل برطرف نشد، یعنی نیازمند بررسی تخصصی است. در بعضی از موارد هم هیچ کدام از این علت‌ها وجود ندارد و فقط عمر مفید دستگاه شما به اتمام رسیده که البته باید خیلی از خریدتان گذشته باشد.

روشن نشدن جارو برقی

یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند برای جاروبرقی اتفاق بیفتد، روشن نشدن دستگاه است که حتماً باید یک تکنسین با تجربه این کار را برایتان انجام دهد و یک بازبینی عالی برای آن داشته باشد. روشن نشدن دستگاه یعنی عدم عملکرد صحیح آن. اگر پریز برق نداشته باشد، دو شاخه خراب شده باشد یا دکمه‌ها به درستی کار نکنند، می‌توانند عامل جلوگیری از روشن شدن دستگاه باشند. بعضی از آنها را خودتان خیلی راحت می‌توانید برطرف کنید. بعضی از آنها نیاز به بررسی تخصصی دارد.

مثلاً از کار افتادگی سیم جمع کن، سوختن  جارو برقی، اتصالی قطعات داخلی، خرابی برد، سوختن موتور، مشکلات مدار یا استفاده طولانی مدت از آنها می‌تواند چنین مشکلاتی را به بار بیاورد‌. چنانچه با تیم امداد سرویس تماس بگیرید، آنها اول از شما می‌خواهند که به جاروبرقی استراحت بدهید، زیرا بعد از استفاده مداوم ممکن است دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود تا موتور کمی خنک شده و دوباره با قدرت کار را از سر بگیرد. اگر نکات توضیح داده شده را رعایت کردید و مطمئن شدید که اشکال از دو شاخه یا پریز نیست، احتمالاً نیاز به بررسی تخصصی وجود دارد.

بوی سوختگی

در بعضی از موارد مشکل جدی است و باید سریعاً دستگاه را خاموش کنید. بوی سوختگی یکی از اتفاقاتی است که خیلی از شما بابت آن نگران می‌شوید. این مشکل عادی نیست و حتماً باید آن را بررسی کنید اما ما توصیه می‌کنیم اگر بوی سوختگی را متوجه شدید، حتماً دستگاه را از برق بکشید و صبر کنید تا مدت زمانی که دستگاه خنک شود و دوباره آن را استفاده کنید و مشکل را برطرف کنید. تکنسین‌های مجرب و متخصص می‌توانند مشکلات را زیرنظر قرار دهند و به شما کمک کنند تا بتوانید یک دستگاه سالم داشته باشید.

اگر هم سوختگی از موتور باشد، هیچ چاره‌ای جز تعویض دستگاه ندارید. یعنی به جای اینکه موتور را عوض کنید، بهتر است که خود دستگاه تعویض شود. علت‌های دیگری مانند استفاده غلط و طولانی مدت، خرابی برد دستگاه، خرابی فن، وارد شدن رطوبت به داخل جاروبرقی، خرابی تسمه، وجود گرد و غبار، وارد شدن فشار بیش از حد، جارو کردن مواد غذایی یا اتصالات می‌تواند عاملی برای این مشکل باشد.

پارگی لوله خرطومی

یکی از مشکلاتی که نه تنها برای جاروبرقی بوش، بلکه برای خیلی از جاروبرقی‌های دیگر هم ممکن است اتفاق بیفتد، پارگی لوله خرطومی است. پارگی لوله خرطومی می‌تواند به خاطر استفاده غلط باشد اما در خیلی از موارد هم فرسودگی باعث ایجاد این مشکل می‌شود. اگر خودتان در این زمینه سررشته داشته باشید، می‌توانید تعویض لوله خرطومی را انجام دهید. در غیر این صورت حتماً باید تکنسین این کار را کند، زیرا نیاز به یک تخصص، تجربه و گاهی اوقات ابزارهای خاص دارد که در مشاوره تلفنی موضوع را برایتان توضیح می‌دهند‌. در بعضی از موارد می‌توان لوله را تعمیر کرد؛ البته به شرطی که پارگی در وسط لوله اتفاق نیفتاده باشد که اگر وسط باشد باید آن را تعویض کنید.

سر و صدای خیلی زیاد

در هر صورت جاروبرقی بوش سر و صدا دارد و این موضوعی است که در همه برندها اتفاق می‌افتد اما اگر احساس می‌کنید سر و صدا از حالت طبیعی خارج شده و دستگاه بیش از حد صدا می‌دهد، باید علت را در قسمت‌های دیگر بررسی کنید. مثلاً کثیف شدن فیلتر می‌تواند عامل این مشکل باشد. خرابی موتور دستگاه، مسدود شدن لوله خرطومی، استفاده طولانی مدت از دستگاه، روغن کاری نکردن قطعات، پر بودن کیسه جاروبرقی و خرابی فن می‌تواند این اتفاقات را رقم بزند و باعث سر و صدای خیلی زیاد شود که فقط یک فرد متخصص می‌تواند علت را ریشه‌یابی کرده و آن را برایتان برطرف کند.

کمک گرفتن از خدمات امداد سرویس

اگر هر کدام از این مشکلات یا حتی مشکلات دیگری در جاروبرقی بوش اتفاق افتاد، حتماً باید تعمیر آن را جدی بگیرید و آن را پشت گوش نیندازید. زیرا ممکن است به قطعات دیگر هم آسیب وارد کند؛ تا جایی که مجبور به تعویض دستگاه باشید.

اگر می‌خواهید از خدمات تیم امداد سرویس کمک بگیرید، کافی است که وارد صفحه اصلی سایت شوید. شما می‌توانید از داخل سایت شماره تلفن را پیدا کنید و با مشاورین تماس بگیرید. آنها به صورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را برایتان انجام می‌دهند و اگر نیاز باشد، حضوری به منزل‌تان مراجعه می‌کنند یا اینکه می‌توانید دستگاه را به مرکز نمایندگی ببرید تا تعمیرات را برایتان انجام دهند.

 قبل از تعمیر هم می‌توانید از آنها بخواهید که هزینه را برایتان برآورد کنند تا اگر تمایل به تعمیر داشتید، این کار انجام دهید. گاهی اوقات خرید یک جاروبرقی جدید به صرفه‌تر از تعمیر آن است اما در بعضی از موارد هم با تعمیر می‌توانید نتیجه خیلی عالی بگیرید که تیم امداد سرویس به خوبی شرایط را برایتان توضیح می‌دهد و در نهایت تصمیم با خودتان خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات بوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا