سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین ردیاب خوردو کدام است؟

سایت ایمن باشی

ردیاب‌های متنوعی در بازار وجود دارند که اگر بخواهید آنها را بخرید، شاید کمی سردرگم شوید. اینکه شما می‌خواهید حفاظت و امنیت خودروی خود را بالا ببرید، هدف مشترکی است که قطعاً خیلی‌ها آن را دنبال می‌کنند اما اینکه بتوانید بهترین‌ها را پیدا کنید‌، نیازمند تحقیق و بررسی کافی است. خوشبختانه فضای اینترنت آنقدر گسترده شده است که شما قبل از خرید می‌توانید به خوبی تحقیق کرده تا به بهترین محصول موردنظرتان برسید. بدین منظور ما در این مقاله تصمیم گرفتیم کار شما را راحت‌تر کنیم. یعنی بهترین ردیاب خودرو را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید خیلی سریع‌تر و با خیال تخت این کار را به انجام برسانید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را دریافت کنید.

توضیحات کلی در مورد ردیاب

قبل از اینکه بهترین را معرفی کنیم، بهتر است که ابتدا یک تعریف و توضیح کلی در مورد ردیاب داشته باشیم.

ردیاب خودرو در واقع یک تکنولوژی امنیتی به حساب می‌آید که در دسته‌بندی تکنولوژی‌های نسبتاً مدرن جای می‌گیرد. فناوری آنها از سال ۱۹۸۰ به صورت گسترده وجود داشته است. کاری که این ردیاب‌ها انجام می‌دهند، این است که سیگنال‌های بین ماهواره‌ای دارند و از طریق آنها رصدهایی را به انجام می‌رسانند که شاید خیلی از ما قادر به ثبت و ضبط آنها در ذهن و چشم‌مان نباشیم.

انواع ردیاب خودرو

قبل از اینکه بخواهیم بهترین ردیاب خودرو را به شما معرفی کنیم، اول باید به شما توضیح دهیم که چند نوع ردیاب خودرو وجود دارند. از آنجایی که تکنولوژی خیلی پیشرفته شده، نه تنها توانسته ردیاب‌ها را روی کار بیاورد، بلکه انواع و اقسام مختلفی از آنها را تولید می‌کند تا شما بعنوان یک مشتری، حین خرید با مشکل مواجه نباشید.

معمولاً ردیاب‌ها به دو دسته‌بندی اصلی تقسیم می‌گردند و افراد بیشتر به سراغ این دو مورد می‌روند.

ردیاب سیمی

ردیاب سیمی همانطور که از نامش مشخص است، نیاز به سیم کشی دارد. در واقع به آنها جی پی اس‌هایی گفته می‌شود که منبع تغذیه داخلی قوی برایشان طراحی نشده است. شما برای اینکه بتوانید انرژی برق را به آنها برسانید، باید سیم کشی انجام دهید. به خاطر همین آنها باید به یک منبع بیرونی اتصال پیدا کنند تا بتوانند حفاظت و امنیت کافی را به وجود بیاورند که معمولاً منبع بیرونی به صورت باتری‌خور در دسترس قرار می‌گیرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که اکثر ردیاب‌ها یک منبع تغذیه داخلی دارند اما در مورد ردیاب سیمی این منبع داخلی قدرت کافی را ندارد. از طرفی باتری که داخل آنها استفاده می‌شود، عمر طولانی ندارد.

پس حتماً توصیه می‌شود یک منبع تغذیه خارجی وجود داشته باشد تا بتواند عملکرد مناسب آن را تضمین کند.

خرید از مراکز معتبر این مزیت را دارد که خیالتان از عملکرد درست ردیابی در هر نوعی راحت است.

سوالی که برای خیلی از شما پیش می‌آید، این است که ما قرار است برای این ردیاب‌ها منبع تغذیه خارجی داشته باشیم، پس چه نیازی به قرار دادن باتری داخل آنها است؟ در بعضی از موارد ممکن است که سارقین بعد از اینکه خودرو را می‌ربایند، باتری را از داخل آن جدا کنند. به خاطر همین اگر باتری داخل ردیاب وجود نداشته باشد، فرایند ردیابی مختل می‌شود و ما نمی‌توانیم ردیابی را برای سارقان پیگیری کنیم. همین اتفاق باعث می‌شود که دیگر توانایی پیدا کردن خودرو را نداشته باشیم.

 باتری که داخل این نوع از ردیاب‌ها استفاده می‌شود، طراحی خاصی دارد و باعث می‌شود که تا چند ساعت یا گاها حتی تا یک روز کامل برق موردنیاز برای عملکرد ردیاب سیمی فراهم شود. در نتیجه شما با قرار دادن باتری داخل آن می‌توانید نقش حفاظتی و امنیتی را خیلی بیشتر بالا ببرید.

ویژگی دیگری که در مورد آنها وجود دارد، این است که نیاز به شارژ ندارند. فقط هم یک بار روی خودرو نصب می‌شوند و برای شارژ نیاز به خارج کردن‌شان نخواهید داشت. پس تا همیشه روی خودرو است و ردیابی را به خوبی انجام می‌دهد.

ردیاب شارژی

در مورد بهترین ردیاب خودرو نکته مهمی که وجود دارد، این است که شما باید انواع آنها را بشناسید. نوع دوم ردیاب شارژی است. این ردیاب‌ها همانطور که از نام‌شان مشخص است، با سیم کشی کار نمی‌کنند. یعنی شما نیازی به سیم کشی و نصب سیم ندارید. در واقع ردیاب شارژی به نوعی از جی پی اس‌ها گفته می‌شود که منبع تغذیه داخلی آنها به شدت قوی هستند.

در حقیقت باتری داخلی آنها آنقدر قوی است که تا ۵ سال آینده هم بدون اینکه نیازی به شارژ داشته باشد، به خوبی کار خود را انجام می‌دهند. در این ردیاب‌ها یک سری آهنربا قرار داده شده است که عاملی برای جلوگیری از جدا شدن باتری بر اثر ضربه‌های شدید است. در نتیجه در برابر تکان و ضربه شبیه به یک عایق عمل می‌کنند.

طراحی این نوع از ردیاب‌ها به گونه‌ای است که شما بتوانید از آنها به عنوان شارژر همراه یا پاور بانک همراه هم استفاده کنید.

نصب‌ ردیاب خودرو ایمن باشی اصلاً کار سختی نیست و خودتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید. کاربردهای آن نیز بسیار متنوع است. اگر شما به مراکز معتبر مراجعه کنید، این ردیاب‌ها را می‌توانید در انواع مختلف تهیه کرده و کارتان را راه بیندازید.

بهترین ردیاب خودرو

اکنون می‌خواهیم به پاسخ سوال اصلی بپردازیم؛ یعنی معرفی کرده و پیشنهاد دهیم که بهترین ردیاب خودرو کدام است. قطعاً اگر شما بخواهید امنیت حداکثری را در خودرو به وجود بیاورید، باید به سراغ بهترین برند و مارک بروید تا یک ردیاب عالی داشته باشید.

طبق توضیحاتی که در اختیارتان قرار دادیم، نم‌توان برای همه خودروها یک جی پی اس از یک برند را معرفی کرد. در حقیقت قبل از اینکه به سراغ خرید ردیاب بروید، باید انتظارات و اهدافتان را به خوبی مشخص کرده باشید.

مثلاً خیلی از شما دوست دارید ردیابی خریداری کنید که نصب آن پروسه سختی نداشته باشد. به خاطر همین ما ردیاب شارژی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به آنها ردیاب مغناطیسی یا بدون سیم هم گفته می‌شود.

اما اگر می‌خواهید حداکثر کارایی را در آنها شاهد باشید و قدرت بالاتری را از ردیاب انتظار دارید، ما ردیاب سیمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ پس همه چیز بستگی به نیاز خودتان دارد.

خرید بهترین ردیاب خودرو مستلزم این است که شما انواع ردیاب‌ها را بشناسید. ما دو نوع اصلی و پرکاربرد از ردیاب‌ها را به شما معرفی کردیم و توضیحات کافی را در اختیارتان قرار دادیم. سپس در ادامه برایتان گفتیم که بهترین ردیاب خودرو با توجه به نیازی که دارید، کدام است. با مطالعه این مقاله قطعاً می‌توانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. البته ناگفته نماند؛ همه این‌ها نیاز دارد تا به مرکزی مراجعه کنید که بهترین و معتبرترین برندهای ردیاب را در اختیارتان قرار می‌دهد و خیالتان راحت است که همه آپشن‌ها در آنها وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا