سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین دوره کوچینگ

سایت ایمن باشی

همان طور که شاید میدانید در سایت ها و آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش کوچینگ وجود دارد و مدرس های مختلفی به این آموزش میپردازند اما این که کدام یک از آن ها موثر بوده و قابل اعتماد است به دغدغه افراد زیادی تبدیل شده است. ما برای حل این دغدغه یک پیشنهاد خوبی به شما ارائه میدهیم، پشنهاد ما به شما دوره آموزش مهارت کوچینگ شهاب اناری میباشد. این دوره بهترین دوره کوچینگ در داخل کشور است که گارانتی آهنین دارد. یعنی این که تاثیر آن صد درصدی میباشد.

مزایای یادگیری مهارت کوچینگ

در دوره های کوچینگ بر خلاف دیگر روش های یادگیری مثل تدریس، مشاوره و … فرد خودش و از طریق درون خودش به پاسخ چالش های پیش آمده در زندگی خود میپردازد. در واقع در دوره های آموزش مهارت کوچینگ، به جای دادن ماهی به مراجع، ماهیگیری را به او یاد میدهید. نتیجه این دوره ها، مراجعی توانمند و مستقل است که میتواند خودش یه تنهایی به حل مشکلات و مسائلش بپردازد و البته که در دراز مدت استقلال زیادی خواهد داشت.

نوع وجود داشتن شما در این دنیا و نحوه رفتارتان در کوچینگ عوض میشود و نوع جهان بینی شما نیز تغییر میابد.

به کمک کوچینگ، مهارتی را یاد میگیرید که میتوانید به کمک آن در سازمان ها و شرکت های مختلفی شروع به کار بکنید و یا به کمک آن شزوع به کسب و کار کوچینگ خود بکنید و در نهایت لز طریق آن کسب در آمد بکنید. توجه داشته باشید که کوچینگ پس از آی تی، دومین رشته رو به رشد در جهان است که سرعت بالایی در رشد دارد و گفتنی است که شما میتوانید به کمک این رشته به درآمد های بسیار بالایی دست یابید.

از دیگر مزایای کوچینگ میتوان به آزادی شغلی اشاره کرد. به این صورت که شما میتوانید در این رشته هر موقعی که میخواهید و به هر اندازه که در توان دارید کار کرده و نتیجه آن درآمد بسیار بالا باشد. در واقع شما در نحوه، اندازه، زمان و مکان انجام کار خود آزاد هستید.

همچنین میتوان گفت که شما میتوانید در کوچینگ شغل دلخواه خود را انجام دهید، در واقع به انجام کاری بپردازید که واقعا دوستش دارید.

ویژگی های دوره کوچینگ با شهاب اناری

آموزش های کاربردی و جامع در سطح اول جهان

این دوره شامل ۱۳۲ ساعت آموزش مفید میباشد که در آن هم مهارت های کوچینگ را به صورت حرفه ای می آموزید و هم مهارت های بنیادین جهت جذب مراجع به سمت خود را یاد میگیرید.

منتورینگ های گروهی و خصوصی

این دوره شامل ۱۰ ساعت منتورینگ میباشد که توسط منتور های حرفه ای و با سابقه مدیریت میشود که نتیجه آن کوچی ماهر و با اعتماد به نفس در محیطی ایمن است.

انجام تمرین های زیاد و تحت نظارت

در این دره شما به صورت زنده در کلاس تمرین میکنید و فعالیت های شما توسط هیات علمی و آکادمی کوچینگ نظارت میشود تا درست و غلط بودن آن تشخیص داده شود.

کمک به ایجاد شبکه ارتباطی به صورت حرفه ای

شما میتوانید با دیگر کوچ هایی که در دورهشرکت میکنند، ارتباط برقرار کنید و موفقیت شغلی آینده خود را تضمین کنید.

دوره کوچینگ به درد چه کسانی میخورد؟

دوره کوچینگ به درد افرادی میخورد که میخواهند کسب و کار کوچینگ راه بیاندازند و به افراد یا سازمان و شرکت ها خدمات کوچینگ ارائه دهند. همچنین دوس دارند در سطح اول جهان به آموزش و یادگیری بپردازند.

مدیران سازمان های مختلف و شرکت ها که میخواهند به کمک دوره کوچینگ، عملکرد خود را در فعالیت های شغلی خود افزایش دهند و همچنین به کمک روش های نوین به مدیریت و رهبری سازمان و یا شرکت خود بپردازند.

معلمان، اساتید و یا روانشناسانی که میخواند مهارت کوچینگ را در سطح اول جهانی آموزش ببینند.

مردمی که میخواهند مهارت های کوچینگ را یاد گرفته و با کمک آن تاثیرگذاری خود را بر دیگران اعم از اعضای خانواده، دوستان و … تقویت کرده و بهبود ببخشند.

بهترین دوره کوچینگ شامل چه چیز هایی است؟

شما در این دوره سی و پنج هفته آموزش آنلاین و زنده خواهید داشت که این آموزش به صورت چهره به چهره انجام خواهد شد. در این کلاس زنده تمرین های مفصل و کاربردی انجام میدهید و در این حین نیز تحت نظارت استادان برجسته قرار میگیرید‌.

علاوه بر کلاس های زنده و آنلاین، دوره های کاربردی ضبط شده نیز در اختیار شما قرار میگیرد که شامل آموزش شایستگی های بنیادی کوچینگ حرفه ای و هم آموزش مهارت های بنیادی جذب مراجع است که تحت نظر استاندارد های فدراسیون جامع ICF میباشد.

تمرین های لازم با کوچینگ های همسطح دانش پذیران دوره های دیگر؛ کل این جلسات ۲۴ ساعت میباشد که ۶ تا از آن ها تحت نظر کوچ ناظر آکادمی انجام میگیرد، به این صورت که ناظر فعالیت های دانش پذیر را بررسی و در نهایت به او بازخورد میدهد.

مدرک کوچینگ بین المللی شهاب اناری مورد تایید ICF

مدارک ارایه شده پس از شرکت در دوره های کوچینگ شهاب اناری بین المللی بوده و مورد تایید ICF است به این معنی که شما میتوانید با این مدرک، در هر جای دنیا و با هر فردی شروع به کار کوچینگ بکنید. علاوه بر این پس از فارغ التحصیلی از این دوره، بلافاصله میتوانید به عنوان بیزینس کوچ، مدیر کوچ، لایف کوچ و هر عنوان دیگری در سایر شرکت ها مشغول به کار شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا