سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین دزدگیر منزل کدام است؟

سایت ایمن باشی

در سال‌های اخیر اماکن تجاری، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و… با سرقت‌های فراوانی روبرو شده‌اند. با این اتفاقات چشم صاحبان خانه‌ها نیز ترسیده است و آنها را به این فکر انداخته تا به دنبال خرید دزدگیر منازل باشند. انواع مختلف این دزدگیرها توسط برندهای گوناگون تولید می‌شوند. با وجود تنوع زیاد در این دستگاه‌های امنیتی، ممکن است برای متقاضیان این سوال پیش بیاید که بهترین دزدگیر منزل کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دزدگیرهای موجود در بازار اشاره کنیم.

معرفی بهترین دزدگیر منزل

این روزها بیش از پیش با افزایش سرقت‌ها و ناامنی‌های جانی روبرو هستیم. با این اتفاقات ناگوار باید در منازل خود سیستم‌های نظارتی و حفاظتی استفاده کنید. حتی اگر در طبقات مسکونی یک برج با نگهبانی قوی ساکن باشید نیز ممکن است دزدان به خانه شما دستبرد بزنند. برای داشتن امنیت در محل زندگی و حریم شخصی خود می‌توانید از دزدگیرهای منازل استفاده کنید. انواع مختلفی از دزدگیرها در فروشگاه‌های سراسر کشور وجود دارند. انواعی از دزدگیرها موجود هستند که تنها قابلیت ایجاد صدای هشدارآمیز را دارند. در حالی که انواع مدرن‌تر به سیم کارت تجهیز شده‌اند. وجود سیم کارت موجب می‌شود که دستگاه با مشاهده موارد مشکوک بتواند علاوه بر تولید آژیر، با کاربران تماس بگیرد. تصور کنید یک روز در منزلتان حضور ندارید و به دلیل ماموریت پیش آمده باید به شهر دیگری بروید، وجود دزدگیر سیم کارتی در خانه شما سبب می‌شود تا هرگونه ورود غیر مجاز توسط دستگاه کشف شده و به سبب آن صدا تولید شود. باید بدانید که تولید صدا کافی نیست؛ بلکه باید دزدگیر بتواند به شماره شما پیامک بفرستد یا در حالت خوشایندتر با شما تماس بگیرد. ما شما حق می‌دهیم که با وجود محصولات متنوع در بازار به دنبال یک مدل مناسب باشید. در پاراگراف‌های زیر می‌خواهیم به همین مسئله یعنی جواب سوال “بهترین دزدگیر منزل کدام است؟” بپردازیم:

دزدگیر منزل کلاسیک مدل Z4 Ultra Pro

اگر دوست دارید داشتن یک دزدگیر بی‌نقص را تجربه کنید، ما به شما مدل Z4 Ultra Pro را معرفی می‌کنیم. این مدل برای انجام یک نظارت امنیتی از محل زندگی شما بسیار مناسب است. این دستگاه بی‌نظیر از ۱۵ چشمی بیسیم و ریموت به همراه چهار زوج امنیتی با قابلیت آدرس دهی پشتیبانی می‌کند. به علاوه مدل Z4 Ultra Pro در مواقع خطر هم صدای خطر تولید کرده و هم برای باخبر کردن شما، پیامک ارسال می‌کند. برای ارسال پیامک، اپلیکیشن مخصوصی مناسب با موبایل شما وجود دارد.

دزدگیر منزل فایروال با تلفن كننده سیم کارتی F10

دزدگیر فایروال سیم کارتی F10 یک جواب خوب برای پرسش ” بهترین دزدگیر منزل کدام است؟” به حساب می‌آید. مدل سیم کارتی F10 با داشتن منو و سخنگوی فارسی استفاده آسانی دارد. یکی از قابلیت‌های فوق العاده این دستگاه مجهز بودن به حافظه داخلی است. این حافظه می‌تواند ۱۷ پیام را به صورت مجزا ذخیره کند. در واقع این مدل بی‌نظیر با داشتن ۱۰ حافظه پیامک و ۱۰ حافظه تماس و دو حافظه مخفی می‌تواند در مواقع خطر، موضوع را به شما اطلاع دهد. حتی مدل سیم‌دار F10، تنها با سه رشته سیم، سیم کشی می‌شود؛ همین مسئله موجب می‌شود که نصب وسیله شما خیلی سخت نباشد. در حقیقت با خرید مدل گفته شده می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون ریموت برای قفل و باز شدن، نمایش میزان آنتن، نمایش دما، نمایش تاریخ و زمان دقیق، داشتن 3 عدد ریموت و … برخوردار شوید.

دزدگیر منزل بتا مدل Z7-GSM با تلفن کننده سیم کارتی

یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار بتا مدل Z7-GSM است. این دزدگیر منزل معرکه علاوه بر اطلاع از سرقت‌ها، به شما اتفاقاتی همچون آتش سوزی را خبر می‌دهد. با این حساب دیگر نگرانی بابت اعلام حریق وجود نخواهد داشت. در این مدل زون اعلام حریق وظیفه این اطلاع رسانی را دارد. برای برقراری امنیت در منزل خود و برقراری ارتباط با دزدگیر می‌توانید به این مدل اعتماد کنید. در صورت وقوع رخدادهای شک‌برانگیز، دستگاه می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به شما زنگ بزند. حتی اگر به هر دلیلی بلندگو قطع شده باشد، ورود سارق به منزل از طریق ارسال هشدارهای مداوم به شما تفهیم خواهد شد. یکی از ویژگی‌های مثبت این دزدگیر، خدمات پس از فروش فوق العاده آن است. با این گارانتی شما می‌توانید تا یک سال از پشتیبانی حرفه‌ای شرکت بتا برخوردار شوید. البته قیمت بتا مدل Z7-GSM بسیار مناسب است و همه می‌توانند آن را به دست آورند.

دزدگیر منزل سایلکس مدل +SG7

به طور کلی می‌توان گفت که شرکت سایلکس با بیش از دو دهه سابقه، شهرت خوبی در زمینه تولید دزدگیرهای حفاظتی دارد. البته این شرکت از ابتدا همین قدر محبوب نبود و کار خود را با طراحی دزدگیر خودرو آغاز کرد و به تدریج توانست با شعار تولید ملی، کیفیت جهانی سیستم‌های به روزی را برای حفاظت از منازل شما تولید کند. در لیست جواب‌های ” بهترین دزدگیر منزل کدام است؟” خوب است به دزدگیر اماکن سایلکس مدل +SG7 هم اشاره‌ای کنیم. این مدل ۵ زون در حالت‌های مختلف دارد که می‌تواند شما را از وقوع اتفاقات مختلفی خبردار کند. ۴ حافظه ادمین و ۱۰ حافظه ارتباطی با امکان ارسال پیامک به زبان فارسی برای کاربران این مدل فراهم خواهد بود. در صورت وقوع آتش‌سوزی نیز مدل +SG7 می‌تواند خیلی زود از طریق سیم کارت و خط ثابت شما را از حریق آگاه سازد. حتی اگر روزی از صدای آلارم خسته شده باشید، می‌توانید دستگاه را روی حالت تک آژیر قرار بدهید.

دزدگیر پارادوکس مدل PCS250

یکی از بهترین دزدگیرهای موجود در بازار مدل PCS250 است. این مدل به عنوان یک ماژول ارتباطی به حساب می‌آید. در حقیقت دستگاه با داشتن امکان نصب دو سیم کارت می‌تواند شما را از اتفاقات به کمک SMS، GMS و GPRS باخبر سازد. زمانی که اقدام به نصب این دستگاه می‌کنید، دزدگیر از شما 8 شماره تلفن ثابت و ۱۶ شماره تلفن همراه می‌خواهد. با ثبت این شماره‌ها، دزدگیر گفته شده می‌تواند هر حرکت غیرمجاز را به شما گزارش دهد. همچنین پسوردگذاری ۱۲۸ بیتی و ۲۵۶ بیتی توسط مدل PCS250 پشتیبانی می‌شود.

دزدگیر منزل سایلکس مدل PD14

اگر ” بهترین دزدگیر منزل کدام است؟” سوال شما است، می‌توانیم دزدگیر منزل سایلکس مدل PD14 را هم نام ببریم. اگر از لحاظ مالی خیلی دستتان در خرید دزدگیر باز نیست، این مدل انتخاب مناسبی است؛ زیرا قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. البته قیمت مناسب آن دلیل بر بی‌کیفیت بودن این دزدگیر نیست؛ چراکه این دستگاه به ریموت با فرکانس ۳۱۵ هرتز مجهز است. به هر حال چنانچه نگران امنیت منزل خود یا عزیزانتان هستید، مدل مدل PD14 با داشتن سیستم تلفن کننده با خط ثابت در صورت مشاهده علائم خطرناک، در عرض تنها ۱۵ ثانیه می‌تواند پیام‌های هشداری را برای شما بفرستد تا از قضیه اطلاع یابید. سرعت عمل این دستگاه سبب می‌شود تا شما خیلی زود از خطر آگاه شده و از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری نمایید. همچنین چهار زون امنیتی مختلف خیال شما بابت همه چیز از جمله آتش سوزی را راحت می‌کند. به طور کلی برای خرید دزدگیر باید حواستان به گارانتی آن نیز باشد. خبر خوب اینکه سایلکس برای این محصول ۲ سال خدمات پس از فروش مطلوب در نظر گرفته است.

دزدگیر منزل آنیک

شرکت آنیک یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در تهیه دزدگیر منزل است. نزدیک به ۲۰ سال است که این برند کار خود را در زمینه فروش دزدگیر آغاز کرده است. اوایل کیفیت محصولات این برند مانند امروز خوب نبود؛ اما به تدریج پیشرفت‌هایی در زمینه تولید دزدگیر به دست آورد. تقریباً ۱۵ سال پیش بود که آنیک برای اولین بار سیستم تلفن کننده سیم کارتی را به جامعه ایران ارائه کرد. دستگاه‌های تلفن کننده سیم کارتی به کاربران این امکان را می‌دهند تا به طور موثرتری از اتفاقات مشکوک باخبر شوند؛ بدون آنکه کار از کار گذشته باشد. دستگاه‌های تولید شده توسط آنیک، با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص تلفن‌های همراه اندروید و آیفون می‌تواند اتفاقات مرموز را برای شما بفرستد. دستگاه‌های آنیک معمولاً یک زون بی‌سیم و چهار زون با سیم دارند. خوشبختانه دزدگیرهای این شرکت در مواقع قطع برق می‌توانند به شما این قضیه را اطلاع دهند تا فکر دیگری کنید. با وجود ۳۰ حافظه شماره تلفن می‌توانید ۳۰ شماره کاربردی و در دسترس را به دستگاه معرفی کنید. همچنین دزدگیرهای آنیک به دلیل آنکه ساخت ایران هستند، اصولاً می‌توانند پیامک‌ها را با زبان فارسی برای شما ارسال کنند.

جمع‌بندی

در دنیای امروزی باید هر طور که شده از اموال و خانه خود محافظت کنید. یکی از بهترین راه‌ ها برای رسیدن به این مهم، خرید دزدگیر منزل است. این دستگاه‌ها تنوع بالایی دارند تا با نیاز هر مشتری هماهنگ باشند. در حقیقت هر کدام از قیمت، کیفیت و قابلیت‌های متعددی برخوردار هستند؛ به خاطر همین تنوع گسترده، باید پیش از خرید جواب “بهترین دزدگیر منزل کدام است؟” را پیدا کنید. در این مطلب به تعدادی از دزدگیرهای پرفروش و محبوب اشاره کردیم تا بتوانید یک خرید بی‌نظیر را به سرانجام برسانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا