سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین ال آرژنین ایرانی چیست؟

سایت ایمن باشی

ال آرژنین چیست؟

آرژنین یک آمینو اسید در بدن انسان است که برای ساخت پروتئین ها کاربرد دارد.

آمینو اسید ها دو دسته هستند ضروری و غیر ضروری که آمینو اسید های ضروری در بدن ساخته نمی شوند و باید توسط مکمل ها و یا از طریق رژیم غذایی تامین شود.

آرژنین آمینو اسیدی است که بدن توانایی ساخت آن را دارد اما در برخی موارد باید از طریق مکمل ها آنرا به بدن رساند.

فواید مصرف ال آرژنین چیست؟

  • بهبود عملکرد ورزشی برای ورزشکاران
  • عضله سازی و تقویت عضلات
  • کاهنده فشار خون و درمان و بهبود بیماری های قلبی و عروقی
  • دارای مزایای ضد پیری و آنتی ایجینگ
  • بهبود عملکرد کلیه ها
  • موثر در بهبود اختلال نعوظ در اقایان
  • کمک به افزایش قد و درمان هورمون رشد

موارد مصرف ال آرژنین برای آقایان چیست؟

ال آرژنین در آقایان برای عضله سازی، تقویت نمودن گردش خون و برای تقویت قوای جنسی به کار می رود.

فواید مصرف مکمل ال آرژنین برای بانوان

ال آرژنین یک آمینواسید مورد نیاز برای سنتز کراتین است که به ریکاوری سریع تر عضلات کمک می کند.ال آرژنین برای بانوانی که هدفشان کاهش وزن است  بسیار موثر است و آرژنین با بهبود تعادل نیتروژن در بدن به کاهش چربی ‌ها نیز کمک می کند و باعث افزایش متابولیسم و تبدیل پروتئین ها به توده عضلانی نیز می ‌شود. هم چنین ال آرژنین هیجان جنسی را افزایش را افزایش می دهد و سبب افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی می شود و باعث می شود ارگاسم با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

عملکرد آرژنین در بدنسازی

ورزشکاران و افرادی که بدنسازی میکنند از ال آرژنین برای  افزایش عضله سازی استفاده می نمایند. برخی از افراد نیز برای افزایش قد از مکمل ال آرژنین استفاده می کنند اما مصرف این قرص می بایست در سن خاصی و تحت نظارت پزشک مصرف شود. همچنین این ماده سبب افزایش استقامت و توانایی بدن در حین تمرینات ورزشی میگردد.

راهنمای خرید بهترین برند ال آرژنین

اولین کار برای خرید مکمل ورزشی مانند ال آرژنین این است که ابتدا هدف خود را از خرید مکمل ورزشی مشخص کنید و سپس با مربی و یا یک متخصص ورزشی در این زمینه مشورت کنید.

هیچگاه سرخود شروع به مصرف ال آرژنین نکنید و برای مصرف آن حتما برنامه داشته باید و در کنار مصرف این مکمل ورزشی فعالیت ورزشی هم زیر نظرمربی داشته باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید بسته بندی و تاریخ انقضای محصولات است.ال آرژنین را حتما از مکانی معتبرو برندهای معتبرو شناخته شده ایرانی و خارجی که در بازار وجود دارد.

انواع مکمل های ال آرژنین

مکمل های ال آرژنین به شکل های مختلفی در بازار وجود دارند. این مکمل ها به شکل پودر،قرص،ساشه و ویال خوراکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

بهترین ال آرژنین ایرانی

بهترین ال آرژنین ایرانی چیست

با اینکه برند های بسیار زیادی در حال حاضر در بازار موجود می باشد، انتخاب بهترین مکمل  ال آرژنین مقداری سخت به نظر می‌آید. در زمان تهیه مکمل‌های ورزشی، توجه به برند تولیدکننده و مرغوبیت محصول می بایست مورد توجه قرار گیرد. زیرا استفاده از محصولات نامرغوب ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای بدن داشته باشد.

از میان برندهای معتبر خارجی، یوروویتال، هلث اید، 21 سنتری برند های معتبری برای مکمل ال آرژنین می باشند. در میان محصولات ایرانی، خرید قرص ال آرژنین برند کارن یکی از بهترین‌ها می باشد که با دوز 500 و 1000 میلی گرم در بازار موجود می باشد. همچنین، برندهای ایرانی ادوای و دوبیس نیز برند های  مرغوبی می باشند.

5 نمونه از برندهای ال آرژنین معروف ایرانی

  • فارما پلاس
  • کارن
  • دوبیس
  • دانا
  • جالینوس

آیا مصرف ال آرژنین عوارضی دارد؟

اگر ال آرژنین را در مقدار و دوز مجاز و پیشنهادی مصرف کنید معمولا عوارض و مشکلات خاصی برای شما به دنبال ندارد. عوارض ال آرژنین معمولا زمانی بوجود می آید که این مکمل ورزشی بیشتر از مقدار و دوز توصیه شده مصرف شود.معمولا در این حالت عوارضی مثل تهوع،استفراغ،دل درد، نفخ و دل پیچه به دنبال دارد.

آرژنین کاربردهای بسیاری دارد که هر فردی با توجه به نیاز بدن خود میتواند از این مکمل ها استفاده نماید. همه افراد میتوانند با مراجعه به سایت داروخانه های انلاین مکمل مورد نظر خود را سفارش دهند و آنرا در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایند. شما عزیزان نیز برای خرید بهترین ال آرژنین ایرانی می توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین داروما استفاده کنید که جزو برترین داروخانه های آنلاین در کشور می باشد و دارای ارسال رایگان نیز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا