سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

بهترین آیفون تصویری برای ساختمان کدام است؟ معرفی انواع آیفون تصویری سیماران

سایت ایمن باشی

آیفون تصویری یا همان درب بازکن تصویری به نوعی از درب بازکن ها گفته می شود که در مجموعه مسکونی یا تجاری نصب شده و تامین کننده زنگ در، مکالمه و باز کننده درب هستند. شما به کمک این وسیله می توانید فرد پشت درب را ببینید و در صورت تمایل درب را برای او باز کنید.

آیفون های تصویری دارای دو نوع صفحه نمایش سیاه سفید و رنگی بوده که در سایزهای مختلف 4.3، 4، 7 و 10 اینچ در بازار عرضه می شوند.

در واقع این سیستم های ارتباطی، مکمل آیفون های صوتی قدیمی هستند که علاوه بر انتقال صدا، تصویر را هم به داخل ساختمان منتقل می کنند و بدین شکل امنیت ساختمان را افزایش می دهند. علاوه بر این امروزه نسل جدیدتر و پیشرفته تر آیفون های تصویری، دارای امکاناتی از قبیل ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که افراد می توانند در صورت لزوم از آن ها استفاده نمایند.

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

وقتی صحبت از خرید بهترین ها می شود، باید بتوان اولویت بندی درستی برای آن در نظر گرفت. بنابراین در ادامه برای خرید راحت تر، ویژگی های بهترین آیفون های تصویری را با شما به اشتراک می گذاریم.

سایز صفحه نمایشگر آیفون تصویری

تفاوت در سایز مانیتورهای صفحه نمایش آیفون های تصویری که به سایزهای 3.5، 4.3، 7 و 10 اینچ تقسیم بندی می شوند، نکته ای است که باید در هنگام خرید آیفون، حتماً به آن توجه کرد، چرا که این موضوع در قیمت آیفون نیز تاثیرگذار است.

 صفحات نمایشگر بزرگتر، علی رغم قیمت بالاتری که دارند، تنها جزییات و عمق بیشتری از فضای بیرون را نشان می دهند. پس اگر به دنبال یک آیفون تصویری با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در تصاویر آن هستید، آیفون 4.3 اینچی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

کیفیت تصویر و دید در شب آیفون تصویری

یکی از قابلیت های مهم آیفون های تصویری، وضوح تصویر آن ها است. در واقع با توجه به این که بعضی از دوربین های آیفون ها ممکن است به خوبی در سطوح مختلف نور تنظیم نشوند، وضوح تصویر در انتخاب آیفون می تواند مورد بحث قرار گیرد.

توجه به خدمات پس از فروش شرکت های آیفون های تصویری

یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن دقت شود، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش شرکت ها است تا در صورت وجود هرگونه ایراد در آیفون بتوانید به سادگی آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

برای مثال شرکت سیماران، یکی از برندهایی است که توانسته رضایت مشتریان را تا حد زیادی از خدمات پس از فروش خود، جلب نماید.

آیفون تصویری ایرانی یا خارجی؟

آیفون های تصویری ایرانی هم همپای برندهای خارجی، بسیار موفق عمل کرده اند و کیفیت و فروش بالایی دارند. از جمله بهترین شرکت ایرانی در زمینه آیفون تصویری می توان به سیماران اشاره کرد که به دلیل کاهش 80 درصدی در هزینه های سیم کشی و دیگر کارآیی های مطلوبی که دارند، توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده اند.

ولی بد نیست این را هم بدانید که باز کردن درب پارکینگ و یا دایورت کردن تماس، جز مواردی است که بیشتر در آیفون های ایرانی دیده می شود. بنابراین نمی توان کیفیت آیفون های ایرانی را دست کم گرفت.

ارزان ترین آیفون تصویری کدام است؟

برخی شرکت های ایرانی آیفون هایی مقرون به صرفه در اختیار کاربر قرار می دهند که امکانات مناسبی هم دارند. نگران هزینه ها نباشید، برند های مختلفی هستند که آیفون های ارزان قیمت با کیفیت بالا ارائه می کنند تا برای همه کاربران محصولاتی در نظر گرفته باشند. در واقع بیشتر تفاوتی که آیفون ها با یکدیگر دارند به واسطه تعدد امکاناتی است که ارائه می دهند، و نه نوع کیفیت و کارکرد آن ها. بنابراین می توانید آیفونی ساده با قیمت مناسب تهیه کنید. شرکت سیماران دارای محصولاتی با رنج قیمتی بسیار پایین و اقتصادی نیز است که می توان این مدل ها را از آیفون های تصویری سیماران انتخاب کرد.

کدام برند های آیفون تصویری امکان استفاده همزمان با هم را دارند؟

به عنوان یک اصل کلی می توانید مانیتور ها و پنل های سیماران، سوزوکی، کوماکس، اف اف، کالیوز و نماوا را با هم به کار برید. برای مثال ممکن است آیفون قدیمی شما کوماکس باشد، اما هم اکنون تصمیم به تعویض مانیتور از برند دیگری گرفته اید تا متحمل پرداخت هزینه بالای محصول خارجی نشوید. در این حالت می توانید هر کدام از برند های بالا را به کار برید. اما در مورد آیفون هایی مانند تابا، تکنما، الکتروپیک و… فقط می توانید از پنل و مانیتور همان برند استفاده کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که در صورت امکان بهتر است مارک پنل و مانیتور شما یکسان باشد، چرا که در بحث گارانتی میان شرکت ها ممکن است دچار مشکل شوید.

بهترین آیفون تصویری برای مجتمع های بزرگ کدام است؟

یکی از بهترین برند های آیفون تصویری برای تعداد واحد های بالا، سیماران است. شرکت سیماران با ارائه تنوع بالا در محصولات می تواند جزو بهترین برند ها برای تعداد واحد بالا باشد.

گارانتی و تعمیر آیفون ها بر عهده کیست و مدت زمان آن چقدر است؟

گارانتی محصولات با شرکت سازنده آن است؛ برای مثال شرکت سیماران ، تابا، تکنما یا هر شرکت دیگری محصولات خود را تا مدت زمانی که اعلام کرده اند بر عهده دارند که عموما بین یک تا سه سال متغیر است. شرکت فروشنده آیفون ها مسئولیت گارانتی یا تعمیر آن ها را ندارند و فقط نماینده فروش آیفون ها هستند. برای دریافت خدمات، می توانید شماره تماس خدمات پس از فروش شرکت سازنده آیفون را از روی کارت گارانتی محصول خود ببینید.

آیفون تصویری سیماران

آیفون های تصویری سیماران که از همان سیستم چهار سیمه پشتیبانی می کنند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. نصب آسان آیفون تصویری سیماران و تنوع محصولی بالای آن سبب شده تا سیماران، جز سه برند پرفروش و با کیفیت بازار شناخته شود.

اگر به دنبال خرید محصولات ارتباط داخلی، کنترل اکسس و آیفون تصویری هستید،سیماران یکی از برندهای معتبر و مطرح در زمینه ارتباط داخلی، کنترل اکسس و آیفون تصویری است که با استفاده از فناوری های روز دنیا، محصولات امن و کارآمد را به بازار عرضه میکند. شما میتوانید با نصب محصولات سیماران در خانه یا محل کار خود، از امکانات زیر بهره ببرید:

  • ارتباط داخلی: با نصب تلفن های داخلی سیماران، شما میتوانید با سایر اتاق ها یا واحدهای خود در ارتباط باشید و صدای شفاف و بدون نویز را تجربه کنید. همچنین شما میتوانید از قابلیتهای مختلف تلفن های سیماران مانند حالت بی صدا، حالت هشدار، حالت هولد، حالت تعویض خط و … استفاده کنید.

  • کنترل اکسس: با نصب دستگاههای کنترل اکسس سیماران، شما میتوانید دسترسی به فضای خود را کنترل کنید و فقط به افراد مجاز اجازه ورود دهید. شما میتوانید با استفاده از روشهای مختلف مانند کارت، رمز عبور، اثر انگشت، چشم یا صورت خود را شناسایی کنید و درب را باز یا بسته کنید. همچنین شما میتوانید تاریخچه و آمار ورود و خروج افراد را مشاهده و گزارش بگیرید.

  • آیفون تصویری: با نصب آیفون تصویری سیماران، شما میتوانید با صدای و تصویر روشن و واضح، با مهمانهای خود صحبت کنید و در صورت نظیر، درب را برای آنها باز کنید. شما میتوانید با استفاده از صفحه لمسی ۷ اینچ آسان و راحت با آیفون تصویری کار کنید و از قابلیتهای مختلف آن مانند ضبط و پخش تصاویر، اتصال به دوربینهای مداربسته، اتصال به تلفنهای داخلی و … استفاده کنید.

مزایای آیفون تصویری سیماران

  • تنوع بالای محصول و امکان حق انتخاب وسیع برای مشتریان

  • خدمات پس از فروش قوی در کشور

  • کیفیت و طول عمر بالای قطعات

  • کیفیت صدای بالا، مشابه برند سوزوکی

  • قابلیت نصب مانیتور این آیفون به جای مانیتور آیفون های سوزوکی، آلدو و کوماکس

  • دارای دکمه های لمسی و قطع کن مگنتی

  • دارای کارت حافظه داخلی و توانایی ارتقای آن از طریق کارت حافظه

  • امکان باز کردن هر دو درب نفررو و پارکینگ

  • برقراری ارتباط داخلی بین واحدها در یک مجتمع

  • امکان اتصال آیفون های تصویری سیماران به موبایل از طریق وای فای

  • محدوده قیمت مناسب

  • گارانتی 30 ماهه

آیفون تصویری سیماران را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید خانه یا محل کار خود را با آیفون های تصویری و محصولات سیماران مجهز کنید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید آیفون تصویری سیماران از نمایندگی معتبر و فروشگاه آنلاین لوازم الکتریکی کافی الکتریک نمایید. در کافی الکتریک می توانید از کیفیت و قیمت مناسب لوازم الکتریکی مطمئن باشید. کافی الکتریک یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های الکتریکی کرج با قابلیت خرید آنلاین لوازم الکتریکی می باشد. شما میتوانید به سایت کافی الکتریک مراجعه کنید و یا با تماس با شماره تلفن 02632201415 ، تمام محصولات سیماران را با اطمینان خریداری کنید و یا به صورت حضوری به شعبه بزرگ و فعال آن در کرج مراجعه نموده و لوازم الکتریکی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا