سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

آهنگری در شرق تهران

سایت ایمن باشی

به دلیل بالا بودن تعداد آهنگران برای سفارش محصولات فلزی خود چه خوب است که در نزدیکی محل زندگیتان آهنگر خود را انتخاب کنید. به دلیل ترافی شهر تهران مثلا اگر در شرق هستید بهتر است یک آهنگری در شرق تهران را که هم کارش دقیق و تمیز است و هم قیمت های نرمال و روبه پایینی دارد را برگزینید. البته سرعت عمل در حوضه ما تا حد بالایی حائز اهمیت است. ممکن است شما یک مدل درب فلزی را برای ورودی ساختمان خود انتخاب کرده باشید. ولی اگر این ثبت سفارش را به دو آهنگر بسپارید به خوبی متوجه یک سری تغییرات در ساخت می شود.

پس شیوه کار در هر فردی با فرد دیگر کاملا متفاوت است این طریقه ساخت است که یک درب آهنی را از سایر مدل های دیگر متمایز می کند. همه چیز در ساختمان درب نیست بلکه یک خانه حفاظ روی دیوار می خواهد، نرده پله لازم دارد اگر کمی به عقب تر برگردیم نصب والپست و جایگذاری ستون های ریل های آسانسور و در هنگام تخریب ساختمان هم یکسری مهار بندی های تیرآهنی برای جلوگیری از ریزش ساختمان های مجاور هم توسط جوشکاران انجام می گیرد. قبلا که هنوز پای پی وی سی به میان نیامده بود تمامی پنجره های ساختمان با آهن ساخته می شد. ولی بعد از آن نرده های استیل هم وارد بازار شدن و کمی باعث خلوتی کار ساختمانی در حوضه جوشکاری شده است.

درب های سی ان سی

بعد از فرفورژه یکی از جدیدترین و به روز ترین طرح ها می باشد که طریقه ساخت آن در پله گرد نوربخش به این شکل است که ابتدا کلاف ها و لنگه درها به صورت فرم ساخته می شود. و هنگامی که لولا شد می توانیم سفارش ورق های آهنی سی ان سی شده را بر حسب ابعاد خودمان بدهیم همانند شیشه که درون شیار قرار می گیرد. وبعد از پشت یک قوطی به شکل زوار دور تا دور ورق را به زوار ثابت محکم می کند اتفاقا یکی از راحت ترین مدل های درب فلزی همین نمونه های سی ان سی شده می باشد.

ساخت میز کنفرانس

اکثر مواقع میز های کنفرانس در حجم و ابعاد بسیار بزرگی ساخته می شوند و باید به گونه ای آهنگری در شرق تهران آن را طراحی کند که هم حمل و نقل و انتقال آن به مکانی دیگر راحت تر باشد و هم اینکه یک جلوه زیبا و قشنگی از خود داشته باشد. مثلا یک میز آهنی کنفرانس 3متر عرض و 20متر طول دارد. شما می توانید چند فرم ذوزنقه شکل به تعداد مثلا 6عدد درست کنید و ابتدا و انتهای میز یکی را ثابت و جایگذاری کنید و هر دو متر هم یکی از آن ها را قرار دهید. و در ادامه همه این ستون ها توسط چوب های ضخیم یا نئوپان در بالا به هم وصل می شوند تا هزینه کم تر شود.

اجرت یک جوشکار سیار در یک روز کاری چقدر است؟

اجرت ها کاملا می تواند متغیر باشد همه چیز بستگی به نوع محصول ارائه شده و کیفیت ساخت آهنگر دارد. ممکن است یک جوشکار در یک روز برای ساخت یک پله معلق مبلغ بیشتری را طلب کند. نسبت به ساخت یک درب آهنی ساده پس این فشار کاری و پیچیدگی طرح است. که قیمت هارا تعیین می کند کاملا مسلم است که یک فرد با تجربه مشغول در این صنعت اجرتش تا حدی بالاتر از سایر همکاران دیگر می باشد به دلیل بالا رفتن قیمت آهن و متریال های مصرفی می توانید این رنج اجرت های نسبتا تا حدی بالا را نادیده بگیرید. ولی در عوض از محصول فلزی خود لذت برده و مشتری دائم شوید لپ مطلب این است که هیچ وقت در هیچ کجا کیفیت را فدای اندکی پول اجرت نکنید چون ممکن است در آخر باعث پشیمانیتان .شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا