دانستنی های سفر

بهترین شرکت های هواپیمایی ایران کدامند؟

در این مقاله از هارا گدیم قصد داریم در رابطه با بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران صحبت کنیم. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مسافران انتخاب شرکتی مناسب برای دریافت خدمات مربوط به پرواز می‌باشد.

تعداد ایرلاین‌های ایرانی در سالیان اخیر افزایش یافته و به ۲۱ شرکت هواپیمایی خصوصی و دولتی تبدیل شده است. برخی از این شرکت‌ها به دلیل ارائه خدمات درجه یک قادر شده‌اند، نام خود را به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در ایران بر سر زبان‌ها بیاندازند. برخی دیگر نیز در این زمینه موفقیت خاصی به دست نیاورده‌اند. و رفته رفته نام آن‌ها در میان شرکت‌های هواپیمایی معمولی و درجه دو قرار گرفته است.

همه ما دوست داریم در هنگام خریداری بلیط به شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنیم که بالاترین سطح خدمات را در طول سفر در اختیارمان قرار دهند. به همین دلیل است که آگاهی داشتن از بهترین ایرلاین‌های ایران از ضرورات است.

قبل از اینکه به معرفی این شرکت‌ها بپردازم، لازم است یک نکته را بیان کنم، قدیمی بودن یک شرکت دلیل خوبی برای بهترین نامیدن آن نیست. آنچه که یک شرکت را قوی و بهترین نشان می‌دهد، ارائه خدمات درجه یک او است.

ماهان، شرکت هواپیمایی ایرانی

هنگامی که سخن از بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران می‌شود، نام شرکت ماهان بر سر زبان‌ها می‌آید. این شرکت یکی از مهم‌ترین و مشهورترین شرکت‌هایی است که سالیان طولانی با ارائه خدمات به علاقه مندان توانسته است، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد. این شرکت فوق العاده در طول سفرهای داخلی و خارجی امنیت بالایی را برای مسافران برقرار می‌کند. در هنگام پرواز امکانات خاص و بی‌نظیری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هر گونه تغییر در روند پرواز از طریق پیامک و ایمیل به افراد اطلاع رسانی می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها با قرارگیری در کنار ناوگان کم نظیر این ایرلاین باعث شده است تا نام این شرکت در ذهن مسافران داخلی و خارجی هک شود.

آتا، شرکت هواپیمایی کم حادثه ایرانی

آتا یک شرکت هواپیمایی خصوصی است که در حال حاضر ۱۳ هواپیما دارد. و هر روزه مسافران بسیاری را از مسیرهای مختلف به مقصد دلخواه می‌رساند. این شرکت هواپیمایی از ابتدا فعالیت خود تاکنون هیچ گونه حادثه‌ای که منجر به جراحت یا مرگ ساکنان هواپیما شده باشد را به خود ندیده است. همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی ترجیح دهند در پروازهای هوایی خود از این مجموعه کمک بگیرند.

هما، شرکت ایرانی محبوب

شرکت هواپیمایی ایران ایر به عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی توانسته است نام خود را بر سر زبان بیاندازد. این شرکت قدیمی با دارا بودن ۴۳ هواپیما در حال پرواز در مرزهای داخلی و خارجی کشور، قادر شده است، خوش بدرخشد. این مجموعه فوق العاده در طول سفر غذاهای متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و شرایطی را فراهم می‌کند که مسافران راحتی بیشتری را احساس کنند.

با اینکه در اکثر شرکت‌های هواپیمایی پروازهای کلاس اقتصادی دارای صندلی‌هایی نزدیک به هم هستند اما در این شرکت صندلی‌ها با فاصله بیشتری از یکدیگر قرار گرفته‌اند تا مسافر در طول سفر احساس آرامش داشته باشد.

قشم ایر، یک شرکت هواپیمایی نوین

قشم ایر یکی دیگر از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است که به دلیل در اختیار داشتن ناوگان گسترده شهرت جهانی یافته است. ۱۳ هواپیما این شرکت با پرواز در ایران و سایر کشورهای جهان بار دیگر اقتدار ملی را به رخ می‌کشند.

خدمات رضایت بخش قشم ایر به مسافران باعث شده است تا در سراسر جهان از این مجموعه به عنوان یک شرکت هواپیمایی نوین با خدمات دسته اول یاد شود.

کیش ایر، شرکت هواپیمایی برتر ایرانی

هواپیماهای جدید این مجموعه با قرارگیری در کنار غذاهای با کیفیت و محبوبی که به مسافران ارائه می‌شود باعث شده است تا در سراسر جهان از کیش ایر را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایرانی بشناسند. این شرکت فوق العاده یکی از ایرلاین‌های محبوب است که پروازهای بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد. تنها کافی است یک بار از خدمات این مجموعه استفاده کنید. آنگاه دیگر راضی به استفاده از خدمات ارائه شده توسط دیگر مجموعه‌ها نخواهید بود.

معراج، از برترین شرکت‌ های هواپیمایی ایران

معراج یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی است که پروازهای موفق گسترده‌ای را تاکنون در پرونده خود به ثبت رسانده است. یکی از مهم‌ترین باگ‌های سفر با هواپیما تاخیر غیر منتظره در پرواز است. جالب است بدانید شرکت معراج یکی از ایرلاین‌هایی است که پروازهایش دقیق و حساب شده است. و تاخیر کمتری در میان پروازهای او دیده می‌شود. این ایرلاین همچنین از غذاهایی بسیار با کیفیت و محبوب برای پذیرایی از مسافران استفاده می‌کند تا از این طریق بتواند رضایت افراد بیشتری را با خود همراه کند.

آسمان، گسترده‌ ترین شرکت هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی آسمان یکی از ایرلاین‌های گسترده است که با کنار یکدیگر قرار گرفتن چندین ایرلاین کوچک‌تر تشکیل شده و هر روز پروازهای بسیاری را در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کند. ۳۳ هواپیما این شرکت با پرواز بر فراز آسمان و ارائه خدمات مدیریتی و خدماتی در طول سفر به مسافران توانسته است شهرت خود را چندین برابر کند.

زاگرس، شرکت هواپیمایی داخلی

لیست بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران بدون نام ایرلاین زاگرس ناقص است. این مجموعه که بیشتر پروازهای داخلی را ساپورت می‌کند، در ابتدا تنها با چند فروند هواپیما فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. آنگاه با گسترش تعداد هواپیماها توانست مسافران بیشتری را در سفرهای هوایی یاری کند. و خدمات بی مانندی به مردم ارائه دهد.

سخن پایانی

در این مقاله از هارا گدیم سعی کردیم به ترتیب چندین مورد از بهترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران را نام ببریم. قطعا تعداد شرکت‌های هواپیمایی ایران بسیار بیشتر از لیست نام برده در این مقاله است. اما متاسفانه برخی از این شرکت‌ها به مرور زمان با از دست دادن کیفیت خدماتشان نام خود را از ذهن مسافران کم رنگ کرده‌اند.

اگر یک فرد عاشق سفر هستید که می‌خواهید هر چه سریع‌تر یک ایرلاین خوب برای دریافت خدمات سفرهای هوایی انتخاب کنید، شرکت‌های نام برده در این مقاله بهترین‌های ایرانند. یادتان نرود اگر به دنبال تجربه یک سفر هوایی خاطره انگیز هستید، بهترین راه کار ممکن دریافت خدمات از کسانی است که تجربه موفق چندین ساله در این زمینه دارند.

زینب روستا

سال‌ها بعد از اتمام زنگ انشاها قلم را دوباره مهیا کردم تا بنویسم اما این بار کمی متفاوت‌تر. این بار می‌خواستم با آواز قلم به دنیای دیجیتال سفر کنم و به جای سرودن ترانه عشق، ساز سفر و گردشگری زنم. اینگونه بود که مسیر پر داستان چهار و اندی ساله من در دنیای محتوا آغاز گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا