سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

دوربین مداربسته فلتی مخفی

سایت ایمن باشی

در ادمه آشنایی با انواع دوربین های مدار بسته توسط تیم ما در این مقاله به توضیح دوربین های فلتی خواهیم پرداخت.پس تا پایان با ما همراه باشید. دوربین فلتی، نوع خاصی از دوربین های فوق امنیتی مداربسته با سایز بسیار کوچکتر نسبت به مابقی دوربین ها می باشد که به دلیل شکل ظاهری و نوع طراحی منحصربه فردش بیشتر به عنوان دوربین مخفی مدار بسته فلتی خود را شناسانده است.

 دوربین های امنیتی و در کنار آنها فلتی، توانسته برای تامین امنیت در فضاهای مختلف به کار برود که در سال های اخیر نیز بیش از سایرین در این حوزه شناخته شده است. با طراحی های متفاوت و جذابی که روی این دوربین ها پیاده کرده اند، محبوبیتو مقبولیت خاصی هم در میان مردم در سراسر جهان پیدا کرده اند و افراد و اگانهای مختلف بر اساس اهداف و نیازهای متعدد خود از این محصولات بهره میبرند.

دوربین مدل فلتی و دیگر دوربین های به اصطلاح مینی سایز، نوعی از این دوربین های امنیتی هستند که برای ضبط و تصویربرداری از محیط های بخصوص و مخفی دوربین به کار رفته اند. اگر شما هم درباره این دوربین ها و مشخصات دوربین فلتی مخفی دنبال اطلاعات تکمیلی و به درد بخور هستید این مطالب را تا پایان با ما همراهی نمایید.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی چیست؟

با توجه به ارائه توضیحات کاربردی راجع به سایر دوربین ها در این حوزه در این مطالب نیز یم ما دوربین مدار بسته فلتی مخفی را توضیح و تعریف خواهد نمود. همان گونه که اشاره شد، دوربین مدار بسته به یکی از مهم ترین عوامل ایجاد ثبات و امنیت در منازل و سایر مکانها تبدیل شده و اصولا اغلب کاربرد این نوع از محصولات برای مکان هایی که باید مخفیانه مراوده و تعامل صورت گیرد به کار گرفته میشوند.

دوربین مداربسته کوچک فلتی می تواند به شکلی کاملا طبیعی در انواع فضای کوچک و غیر دیدراس قرار بگیرد از قبیل این محل های مخفی در داخل دیوار بدون دیده شدن نصب شده و نظارت و تصویربرداری را بر عهده میگیرد. این دوربین ها در اشکال و دیزاین های منحصر به فردی  مانند دوربین فلتی مخصوص وای فای، فلتی مخصوص سیم کارت و .. طراحی و عرضه می شوند. در ادامه به معرفی انواع دوربین فلتی و نحوه مکانیزم و کارکرد آنها در شرایط گوناگون خواهیم پرداخت.

انواع دوربین مدار بسته کوچک

دوربین فلتی همان طور در ابتدای مطالب ذکر شد جزو دوربین های مدل کوچک است و به عنوان دوربین های امنیتی به شکل مخفی، کاربد خاصه دارد. با قرار دادن یک دوربین مداربسته فلتی در در جاهای بخصوصی که از فبل تعیین کرده باشید می توانید به راحتی بر فضاهای مورد نیاز خود بدون اینکه احدی از افراد حاضر متوجه بشود نظارت و کنترل کامل داشته باشد. این مساله به ویژه برای نظارت بر کسانی که در خانه خود فرد سالمند دارند و یا کودکان و پرستاران کودک از راه دور دور و بسیار دور تر از محل مورد نظر نیز میشود کنترل کامل داشت.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

فلتی مخفی چیست؟

کوچک ترین  و مینی سایز ترین دوربین مدار بسته حال حاضرکه در بازار ودر اختیار عموم ملت قرار گرفته است، دوربین مدار بسته فلتی مخفی می باشد که در طراحی وایرلس بوده و این امکان را نیز در اختیار میگذارد که در محیط های پوشیده در شرایط مختلف مخفی به کار گیری شود. دوربین فلتی از نوع خاص وای فای، با استفاده از اینترنت مودم، انتقال تصاویر را میسر میکند و به صورت کاملا مخفی در محیط مورد نظر جاساز خواهد شد.

امکانات و کارایی دوربین مدار بسته فلتی مخفی

این دوربین همانند دوربین های موتورایز دارای لنز به قدرت دو مگاپیکسل بوده و در یک مدل دارای دید در شب و تاریکی مطلق با کارایی مناسب نیز میباشد.

این محصول به روز دارای یک باطری کوچک بوده در خود میباشدکه در صورت عدم وجود برق تا مدت زمان تقریبی2 ساعت امان روشن ماندن را دارد.

این دوربین با توجه به گستردگی کاربرد آن قابلیت ضبط وثبت صدا را نیز داراست.

نوع دیگری از این دوربین ها هم دارای کارت حافظه رم تا 64 گیگابایت میباشد که برخی از تصایر و ویدویو هارا میتوانید در آن ذخیره نمایید.

در صورت وجود وای فای خانگی این امکان را دارید تا داده های خود را  بر روی گوشی انتقال دهید.

این نوع از محصولات به روز و کاربردی دوربین ها با توجه به اینکه فضای بسیار کوچکی را اشغال میکنند میتوانید در بسیاری از محلهای مناسب تعبیه نمایید.

نصب دوربین مدار بسته فلتی مخفی

نصب دوربین مدار بسته فلتی مخفی

روش اصلی نصب دوربین مدار بسته فلتی مخفی در واقع به آسانی انجام میپذیرد و می توان در جاهایی دسترسی به انرژی برق دارید نصب و راه اندازی کرد.

به طور مثال برای کنترل رفت آمد ورودی خانه مسکونی خود آن را در قوطی زنگ درب یا چراغ سقفی میشود جاساز کرد و امنیت و کنترل لازمه را نیز برقرار کرد.

 قیمت دوربین مدار بسته فلتی با توجه به ویژگی های گوناگون مانند گستردگی سطح تحت پوشش و تصویربرداری در شبانه روز و.. میتواند با متغیر باشد.

نکات خرید دوربین فلتی

در خرید هر محصولی طبیعتا باید اطلاعات و سر رشته کافی را داشته باشیم راجع به خربد این نوع سیستم نیز باید اشاره کنیم که موارد زیر بسیار حائز اهمیت است:

  • عدم مشکلل قانونی در نصب دوربین در یک مکان خاص
  • توجه به اصل و اورجینال بودن دوربین مورد نظر
  • مقایسه قیمت دوربین فلتی مخفی در مراکز خرید گوناگون
  • انتخاب یک فروشگاه معتبر و شناخته شده جهت تکمیل خرید

مطالب داخل جدول را حتما هنگام خرید رعایت کنید و در راستای بودجه خود و اهداف امنیتی، یا همان نیت از استفاده این محصول اقدام به خرید نمایید. شما با توجه به میزان مبلغی که برای خرید میخواهید هزینه کنید دوربین های متفاوتی را در اختیار خواهید داشت.

دوربین مدار بسته کوچک پین هول

این دوربین نیز در بین محصولات مینی سایز و رقابتی قرار میگیرد و یکی دیگر از انواع این دوربین های مدار بسته از نوع طراحی فلتی میباشد. این مدل دوربین با توجه به محل جایگیری کیفیت های 1.3 مگا پیکسل و دو مگاپیکسل طراحی و عرضه شده است از معایب اصلی این محصول اینکه دید در شب نبوده و در شرایط پایین نور کارایی ندارد.

 این دوربین ها برخلاف موتورایز و اسپید دام که دوربین اصلی به شمار میرود نیاز به دستگاه و محل ذخیره خارجی یا اکسرنال هارد دارد. همچنین از دیگر معاین این نوع عدم ضد آب بودن است و صد درصد باید داخل یک مکان سرپوشیده به کار برود.

امکانات و کارایی دوربین مدار بسته پین هول

این نوع از محصول یک قاب کوچیک 2.5 در 2.5 در اطراف خود دارد.

انتقال تصویرو داده های مختلف بر روی دستگاه مرکزی از روش کابلهای معروف کواکسیال انجام می پذیرد.

دارای قابلیت ضبط صدا را برخلاف دید در شب داراست.

اگر خودتان مهارت های فنی را نداشته باشید قادر به نصب آن نخواهید بود.

نصب دوربین مدار بسته پین هول

نصب دوربین مدار بسته نوع پین هول بصورتی است که کابل کواکسیال و آداپتور را باید تهیه کرده باشید تا با روشن شدن دوربین تصویر  امکان انتقال سریع داده ها به هارد مرکزی میسر باشد. قیمت این محصول به روز با توجه بخ ویژگی های مختلفش متغیر میباشد.

دوربین مدار بسته کوچک بند انگشتی

این مدل دوربین هم از شناخته شده ترین محصولات فلتی و مخفی در بین عموم مردم به حساب می آید که در اصل در بازار با کیفیت های 1.3 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل یافت میشوند. این مدل درست مثل مدل پین هول دارای یک لنز اصلی میباشد در کنار این یک برد  اصلی نیز داراست که قابلیت دید در شب را به آن اضافه نموده است. این مدل از محصولات نوآورانه مداری در  کحل های بخصوص از جمله پارکینگ ها، اتاق ها، درب واحد ها و غیره با توجه به قدرت و ویژگی شان جاسازی میشوند.

امکانات و کارایی دوربین بند انگشتی

  • این دوربین همانطور که در بالا گفتیم لنز 1.3 و 2 مگا پیکسل دارد.
  • دوربین قدرت انتقال انواع صداها را دارا. می باشد
  • برای ذخیره تصویر نیاز به دستگاه ذخیره سازی و هارد خارجی دارد.
  • انتقال تصاویر ئ داده های اصلی باید از طریق کابل کواکسیال انجام گیرد.
  • قابلیت دید در شب را با توجه به یک برد اضافه دارا می باشد.

نصب دوربین مدار بسته کوچک بند انگشتی

برای تکمیل کارکرد این محصول در اصل به دو کابل کواکسیال نیاز است که یک کابل اصلی جهت ایجاد انتقال تصویر و کابل اصلی کواکسیال دیگر جهت انتقال صدا وظابفشان را انجام دهند. این مدل دوربین نیز  مثل بسیاری دیگر از این دوربین های شناخته شده با آداپتور 12 ولت دو امپر روشن میشود. قیمت این مدل دوربین مدار بسته از نوع شلنگی با ویژگی های بالا ومتراژ گوناگون میتواند تغییر پذیر باشد.

مواظب باشید تا در هنگام خرید نوع بی کیفیت این محصول را به شما نفروشند چون امروزه انواع مدل های فیک از دوربین های فلتی نیز در بازار به وفور یافت میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا