سایت دکتر شهاب اناری
استان تهرانایران گردیتهران

معرفی هتل های تهران به همراه عکس

سایت ایمن باشی

شهر تهران از دیرباز به دلیل قرارگرفتن در موقعیت مناسب جغرافیایی و سیاسی، مورد اهمیت بوده است. این شهر در استان تهران قرار دارد و این استان در دوره‌های مختلف حکومت پادشاهان به‌عنوان پایتخت کشور اعلام شده است. همین موضوع در کنار آب‌وهوای مناسب این شهر باعث افزایش روزافزون جمعیت این استان شده است. در زمان پهلوی شهر تهران به‌عنوان پایتخت انتخاب شد و این موضوع بر توسعه هر چه بیشتر این شهر افزود. از دیرباز تا کنون در شهر تهران مکان‌های تاریخی، سیاسی، تفریحی، گردشگری و … مختلفی قرار گرفته است که باعث شده است سالانه افراد زیادی برای بازدید آن‌ها به تهران بیایند.

در زمان‌های قدیم مردم برای اسکان در شهرهای مختلف از کاروان‌سراها استفاده می‌کردند و کم‌کم پای مسافرخانه‌ها به شهرها باز شد. در ادامه هر چه تعداد بازدیدکنندگان و مسافران  یک شهر زیادتر شد امکانات مسافرخانه‌ها نیز رونق بیشتری یافت. از دوره‌ای شاهد حضور هتل‌های گوناگون در سطح شهرهای بزرگ و پرمسافر بودیم. هتل‌ها تقریبا شبیه به مسافرخانه‌های قدیم بودند ولی شرایط و ویژگی‌های خاص خود را داشتند. امکانات هتل‌ها و وسایل رفاهی آنان بسیار بیشتر از مسافرخانه بود. در نتیجه در طول زمان تمایل مسافران برای استفاده از هتل بیشتر شد.

در زمان حال تعداد بسیاری هتل در سطح شهرهای مختلف وجود دارند که هرکدام شهرت خاص به خود را دارند. از هتل‌های 5 ستاره که به‌عنوان بهترین هتل‌های لوکس و پر امکانات‌ شناخته می‌شوند تا هتل‌های 1 ستاره و گردشگری که هزینه‌های اقتصادی دارند. شما در سطح شهر تهران بسیاری از این هتل‌ها را خواهید دید. اگر قصد اقامت در یکی از این هتل‌ها را دارید؛ ما در این مقاله در سایت هارا گدیم سعی داریم مطالبی پیرامون آشنایی با همه هتل‌های تهران ارائه بدهیم.

هتل‌ های 5 ستاره شهر تهران

همان‌طور که در مقدمه نیز گفتیم؛ هتل‌های 5 ستاره بهترین و لوکس‌ترین هتل سطح شهر هستند که عالی‌ترین خدمات را برای افراد اقامت‌کننده ارائه می‌دهند. این هتل‌ها نسبت به سایر هتل‌ها با ستاره‌های کمتر، از مساحت بیشتر و همچنین تعداد اتاق‌های بیشتری برخوردار هستند. علاوه بر دکوراسیون باکیفیت این هتل‌ها امکاناتی مانند سیستم صوتی، تصویری، جکوزی، باشگاه بدنسازی، استخر، و … نظیر این امکانات را مشاهده می‌کنیم. برای آشنایی با همه هتل‌های تهران که ۵ ستاره می‌باشند؛ با سایت هارا گدیم همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

یکی از بهترین و درعین‌حال لوکس‌ترین هتل‌های تهران هتل اسپیناس پالاس است. در سال 13۹۴ این هتل به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل لوکس تهران انتخاب شد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل چشم‌انداز چهار طرفه نسبت به شهر تهران و رشته‌کوه البرز است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به آرایشگاه، سالن تنیس، مرکز خرید، سالن ماساژ، طبقه محل فرود هلیکوپتر و… اشاره كرد. موقعیت مکانی هتل باعث شده است که مسافران دسترسی بسیار راحتی به بزرگراه‌های اصلی شهر، برج میلاد، پارک‌های شهر تهران و… داشته باشند. یکی از مهمانان وی آی پی این هتل در سال‌های گذشته ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بوده است.

هتل لاله

هتل لاله

یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای اقامت در هتل‌های شهر تهران، هتل لاله واقع در خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب است. این هتل از سال ۱۳۴۹ پذیرای مسافران زیادی بوده است از ویژگی‌های مثبت هتل لاله می‌توان به رستوران تیاره و روتیسری با سرو غذاهای چینی و فرانسوی، رستوران سنتی نمکدون با منوی غذاهای سنتی ایرانی، کافی‌شاپی با محیط آرام، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره نمود. شما به‌راحتی با اقامت در هتل لاله می‌توانید به مراکزی نظیر پارک لاله، موزه فرش، موزه هنرهای معاصر بروید. همچنین در نزدیکی این هتل چند بیمارستان، وزارت‌خانه و اداره‌های مهم شهر تهران قرار گرفته است.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر تهران، هتل پارسیان استقلال تهران است. از جمله دلایل متمایزکننده این هتل از سایر هتل‌ها قرارگرفتن در زیرمجموعه یکی از مشهورترین گروه‌های هتلداری جهان یعنی هیلتون در قبل از انقلاب می‌توان نام برد. از دیگر نکات مثبت این هتل نزدیکی به سفارت کشورهای امارات متحده، ترکیه و چین و دانشگاه تهران و فرودگاه مهرآباد برای توریست‌های خارجی و مسافران ایرانی است. این مجموعه دارای امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، زمین تنیس و… می‌باشد. یکی از بهترین هتل‌های تهران برای انجام مأموریت‌های کاری و بازرگانی هتل استقلال تهران است.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی

یکی دیگر از هتل‌های مجموعه پارسیان، هتل پارسیان آزادی تهران است. ساخت این هتل به دهه هفتاد میلادی بازمی‌گردد. این هتل در کنار محله خوش‌آب‌وهوا از دکوراسیون داخلی و معماری باشکوه و مجللي برخوردار است. همچنین به دلیل سیستم صرفه‌جویی در انرژی، این هتل به‌عنوان اولین هتل سبز ایران نیز شناخته می‌شود. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن ماساژ، استخر و سونا، رستوران ایتالیایی و… اشاره کرد. چشم‌انداز اکثر اتاق‌های این هتل شهر تهران و یا کوه‌های شمالی این شهر است. همچنین مسافرانی که در هتل پارسیان آزادی تهران اقامت می‌گزینند؛ دسترسی راحتی به کاخ سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و… خواهند داشت.

هتل ویستریا

هتل ویستریا

یکی از زیباترین و درعین‌حال لوکس‌ترین هتل‌های تهران، هتل ویستریا می‌باشد که در منطقه خوش‌آب‌وهوای دربند واقع شده است. این هتل از سال 13۹۸ آغاز به کارکرده و نسبت به دیگر هتل‌های تهران از قدمت خاصی برخوردار نمی‌باشد. هتل ویستریا به‌خاطر ساختمان سفید و بسیار بلند آن در منطقه توسط بیشتر افراد شناخته می‌شود. دکوراسیون داخلی اتاق‌های هتل ویستریا بسیار مجلل و زیبا است و کادر پرسنل این هتل بسیار خوش‌برخورد هستند. از مجموعه امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، رستوران غذاهای بین‌المللی و… اشاره كرد. از این هتل به‌راحتی می‌توان به کاخ سعدآباد، مرکز خرید پالادیوم و… دسترسی داشت.

هتل فرودگاهی رکسان

هتل فرودگاهی رکسان

از اولین هتل‌های مجموعه هتل‌های فرودگاهی کشور می‌توان هتل رکسان را نام برد. نام قبلی این هتل نووتل می‌باشد که زیرمجموعه هتل‌های اکور فرانسه است. این هتل در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی (ره) ساخته شده است. امکانات بسیار خوب هتل رکسان در کنار فضای آرام‌بخش آن و همچنین وجود اتاق‌های بسیار تمیز و مرتب به همراه پرسنل مجرب، برای کسانی که اقامت کوتاه دارند بسیار توصیه می‌شود. امکاناتی که شما می‌توانید در این هتل از آن برخوردار شوید عبارت‌اند از استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات و این هتل به اماکن زیارتی و گردشگری شهرهای اطراف شهر تهران مانند شهرری نزدیک می‌باشد.

هتل هما

هتل هما

هتل هما که همان شرایتون سابق است. یکی از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. این هتل در مرکز شهر تهران در خیابان ولیعصر در نزدیکی میدان ونک قرار دارد. معماری بی‌نظیر این هتل در کنار پرسنل حرفه‌ای آن اقامتی به‌یادماندنی را رقم می‌زند. این هتل نیز مانند هر هتل ۵ ستاره دیگر از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران، کافی‌شاپ و… برخوردار است. ازآنجایی‌که این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است راه‌های ارتباطی زیادی برای دسترسی به نقاط مختلف شهر وجود دارد. شما علاوه بر بازدید از خیابان ولیعصر می‌توانید به‌آسانی به پارک ملت، پارک ساعی، مرکز خرید آسمان، موزه زمان و موزه پول بروید.

هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا

یکی از هتل‌های شهر تهران که به‌تازگی افتتاح شده است؛ هتل پرشین پلازا است. این هتل را می‌توان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ‌ستاره شهر تهران دانست. علاوه بر موقعیت مکانی مناسب این هتل اتاق‌های شیک با معماری بی‌نظیر و همچنین چشم‌انداز شهر تهران باعث می‌شود که انتخاب این هتل برای اقامت، گزینه مناسبی باشد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر و سونا، اتاق کار در سوئیت‌ها، ماساژ و… اشاره کرد. این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو سهروردی باعث راحتی شما برای بازدید از نقاط مختلف شهر شده است. در کنار این موضوع اطراف این هتل را رستوران‌های بسیار خوبی فراگرفته است. شما می‌توانید برای گشت‌وگذار به مرکز خرید اندیشه، موزه رضا عباسی و سینما آزادی تهران که در نزدیکی محل اقامت شما قرار گرفته است؛ بروید.

هتل‌ های 4 ستاره شهر تهران

تا اینجا در این مقاله از سایت هارا گدیم شما را با چند هتل 5 ‌ستاره شهر تهران آشنا نمودیم. در ادامه سعی بر آن داریم که به توضیح چند هتل ۴ ستاره این شهر بپردازیم. دررابطه‌با هتل‌های ۴ ستاره باید چنین گفت که این هتل‌ها نیز از کیفیت خدمات بالایی برخوردار هستند. همچنین دسترسی این هتل‌ها به راه‌های ارتباطی شهر نیز بسیار خوب می‌باشد. از نظر کیفیت این هتل‌ها متوسط روبه‌بالا محسوب می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با همه هتل‌های تهران که از نظر رده‌بندی ۴ ستاره هستند با ما همراه باشید.

هتل سیمرغ

هتل سیمرغ

این هتل در یکی از خیابان‌های اصلی شهر تهران خیابان ولیعصر قرار دارد. درگذشته به نام هتل میامی شناخته می‌شد. این هتل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده و نمای ساختمان آن بسیار مدرن و از جنس سنگ‌های قیمتی و شیشه‌های آینه‌ای سبزرنگ می‌باشد. شما به دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر به‌آسانی دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به دکوراسیون مختلف اتاق‌های آن اشاره کرد که شما می‌توانید هر یکی از آنها را به سلیقه خود انتخاب بفرمایید. از دیگر امکانات آن می‌توان استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی را نام برد.

هتل آتانا

هتل آتانا یکی دیگر از هتل‌های نوساز تهران است که شما می‌توانید در آن اقامت کنید. هتل در خیابان طالقانی و در نزدیکی مرکز شهر تهران قرار دارد. ازآنجایی‌که این هتل به‌تازگی ساخته شده است مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات و وسایل می‌باشد. شما با اقامت در این هتل علاوه بر تخت مبلمان و وسایل شیک و مدرن از مجموعه ورزشی نیز می‌توانید استفاده بفرمایید باتوجه‌به موقعیت قرارگیری این هتل شما می‌توانید از مکان‌های دیدنی شهر تهران نظیر کاخ گلستان، عمارت مسعودیه، خیابان ۱۵ خرداد، موزه فرش ایران و دیدن بفرمایید. دسترسی این هتل به وسایل نقلیه عمومی و همچنین ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه مهرآباد بسیار خوب و راحت است.

هتل اسکان الوند

هتل اسکان الوند

از هتل‌های 4 ستاره شهر تهران می‌توان هتل اسکان الوند را نام برد. این هتل در خیابان آرژانتین و در نزدیکی خیابان ولیعصر و گاندی قرار دارد. از هتل‌های نوساز شهر تهران می‌باشد که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به‌عنوان دومین شعبه هتل‌های اسکان شروع کرده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان چشم‌انداز شهر تهران را نام برد. امکانات خوب و باکیفیت این هتل عبارت‌اند از رستوران‌های خوب ایرانی و فرنگی، کافه، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد و سالن اسنوکر به دلیل نزدیکی به مرکز شهر دسترسی راحت شما به اماکن تفریحی تاریخی و گردشگری شهر تهران را فراهم کرده است. شما می‌توانید به‌راحتی از کاخ گلستان، کاخ‌موزه نیاوران و… همچنین دربند، درکه و کوه‌های توچال دیدن بفرمایید.

هتل بزرگ فردوسی

یکی از با قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تهران که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید هتل بزرگ فردوسی است. این هتل در کنار زیبایی خاص و دکوراسیون بسیار باشکوه آن خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. محل قرارگیری این هتل نزدیک به میدان امام خمینی در خیابان فردوسی می‌باشد که از نقاط مرکزی و زیبای شهر تهران محسوب می‌شود. از امکاناتی که پس از اقامت در این هتل می‌توانید از آن برخوردار شوید استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و… است. شما در اطراف این هتل می‌توانید به‌راحتی به مکان‌های تاریخی مانند موزه جواهرات، موزه ملی و کاخ گلستان بروید. از طرفی نزدیکی این هتل به مترو باعث تردد راحت‌تر شده است.

هتل آساره

هتل آساره

یکی از هتل‌های تهران که برای کارهای اداری بسیار مناسب است هتل آساره می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۸۸ در نزدیکی میدان انقلاب و خیابان آزادی افتتاح شد. ازآنجایی‌که هتل آساره در مرکز شهر تهران قرار گرفته است. دسترسی بسیار خوبی به مترو و تاکسی دارد البته در کنار این موضوع فرودگاه مهرآباد و برج آزادی نیز در کنار این هتل هستند. از جمله امکاناتی که شما در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آن استفاده کنید عبارت‌اند از استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و… . شما همچنین می‌توانید با مراجعه به خیابان انقلاب انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروف شهر تهران را امتحان بفرمایید.

هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین هتل‌های شهر تهران می‌باشد که قدمت آن به سال ۱۳۴۸ برمی‌گردد. بازسازی‌های صورت‌گرفته در این هتل باعث شده است که نام این هتل را بین هتل‌های ۴ ستاره شهر تهران ببینیم. این هتل در منطقه آرام و به‌دوراز شلوغی‌های شهر تهران و آلودگی هوای آن قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های مثبتی که برای این هتل می‌توان ذکر کرد رستوران هتل پارسیان اوین است که در آن می‌توان انواع غذاهای ایرانی فرنگی و حتی چینی را با بهترین کیفیت امتحان نمود. این هتل به دلیل قرارگرفتن در شمال شهر تهران به جاذبه‌های گردشگری نظیر دربند، توچال، کاخ‌موزه نیاوران، موزه سعدآباد، برج میلاد و برج آزادی نزدیک می‌باشد. شما همچنین می‌توانید برای گردش به پارک ولایت، پارک پردیسان،
پارک جمشیدیه، پارک نیاوران و همین‌طور پاساژ گلستان و قائم بروید.

هتل هویزه

هتل هویزه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در خیابان طالقانی قرار گرفته است. از ویژگی‌های مهم هتل که باعث شهرت آن هم شده است نزدیکی آن به ادارات و مراکز دولتی شهر تهران می‌باشد. از طرفی با بازسازی در سال ۱۳۹۳ محیطی بسیار تمیز و مرتب و آرام در کنار کارکنانی بسیار مجرب و خوش‌رو برای یک اقامت خوب را فراهم کرده است. موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که شما با اندکی پیاده‌روی می‌توانید به مترو دسترسی پیدا کنید و از طرفی وجود رستوران‌ها و کافه‌های خوب در اطراف این هتل شرایط خوبی را برای گردشگری فراهم کرده است. خیابان انقلاب، خیابان کریم‌خان و خیابان ولیعصر از مراکز مهم نزدیک به این هتل محسوب می‌شوند.

هتل آرامیس

یکی دیگر از هتل‌های باسابقه شهر تهران هتل آرامیس در نزدیکی میدان ولیعصر می‌باشد. این هتل قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد که البته در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. اقامت در این هتل با وجود اتاق‌های مجلل و مجهز آن و همچنین رستورانی مدرن و کافی‌شاپی آرام اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌آورد. نزدیکی این هتل به مکان‌های اداری و تجاری یکی از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود. شما برای گردش می‌توانید به خیابان ولیعصر سر بزنید و از مغازه‌های گوناگون آن دیدن بفرمایید. در کنار این مورد وجود چند سینمای معروف شهر تهران در کنار هتل باعث می‌شود که اوقات فراغت خوبی برای شما رقم بخورد.

هتل‌ های 3 ستاره شهر تهران

هتل‌های 3 ستاره دارای چشم‌اندازها و تزئینات زیبایی هستند و نسبت به هتل‌های 1 و 2 ستاره از امکانات بهتری برخوردار می‌باشند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که تجهیزات و امکانات هتل 3 ستاره در حد متوسط قرار دارد و امکانات تفریحی کمتری در این هتل‌ها مشاهده می‌شود. البته از آن جایی که هزینه اقامت در این هتل‌ها اقتصادی تر هست؛ تعداد آن‌ها در سطح شهر بیشتر است. برای آشنایی با هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران با سایت هارا گدیم همراه باشید.

هتل ولیعصر

هتل ولیعصر

هتل ولیعصر از هتل‌های 3 ستاره و همچنین نوساز شهر تهران می‌باشد. محل ساخت این هتل در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر است. این هتل از امکاناتی نظیر سونا و جکوزی نیز برخوردار است. قرارگرفتن در خیابان ولیعصر رفت‌وآمد به نقاط مختلف شهر را برای شما آسان‌تر کرده است. شما به‌راحتی به ایستگاه اتوبوس، تاکسی و حتی مترو دسترسی دارید. علاوه بر این موارد کلیسای سرکیس مقدس با فاصله اندکی از این هتل قرار دارد که از مکان‌های گردشگری زیبای شهر تهران محسوب می‌شود.

هتل آماتیس

این هتل 3 ستاره یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تهران می‌باشد که از سال ۱۳۳۱ تأسیس شده است. در دوره‌های مختلف به نام‌های هتل رستوران صحرا و همین‌طور هتل آمریکا شناخته می‌شد. محل قرارگیری این هتل واقع در خیابان طالقانی می‌باشد که باعث دسترسی آسان آن به مراکز اداری، دولتی، تجاری و خصوصی است. از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به برخورد خوب کارکنان، محیطی شیک و بازسازی شده و دسترسی به ایستگاه اتوبوس و مترو اشاره نمود. در کنار این هتل با قدمت شما می‌توانید از رستوران‌ها، کافه‌ها و همچنین پارک‌های اطراف این هتل استفاده بفرمایید.

هتل پامچال

هتل پامچال

هتل پامچال باوجودآنکه در مرکز شهر و در خیابان مفتح قرار دارد؛ اما از شلوغی و هیاهوی خیابان‌های اصلی شهر به‌دور است؛ لذا مکانی آرام برای اقامت شما محسوب می‌شود. زیبایی و امکانات این هتل پس از بازسازی‌ انجام شده در سال ۱۳۹۴، دوچندان شده و خود علت پذیرایی از مسافران زیادی است. دسترسی مترو و همچنین ایستگاه اتوبوس در کنار امکان بازدید از موزه شهدا، خانه هنرمندان و استادیوم شهید شیرودی از ویژگی‌های خوب این هتل محسوب می‌شود. شما می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای ایرانی را در رستوران و کافه این رستوران امتحان کنید.

هتل اطلس

یکی دیگر از هتل‌های تهران که در مرکز شهر و در خیابان طالقانی قرار دارد؛ هتل 3 ستاره اطلس است. این هتل خدمات و امکانات رفاهی خوبی را برای مسافران فراهم آورده است. همچنین برخورد کادر هتل بسیار محترمانه و خوب است. در کنار این موارد وجود محوطه سرسبز هتل با زیباسازی منحصربه‌فرد آن و همچنین آلاچیق‌های مختلف باعث شده است که اقامتی خوب را در این هتل تجربه بفرمایید. قرارگیری این هتل در خیابان طالقانی باعث دسترسی راحت آن به ایستگاه مترو و اتوبوس می‌باشد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به بازدید از اماکن تاریخی مرکز شهر بپردازید.

هتل رزیدانس رودکی

یکی از هتل‌های شیک و درعین‌حال بسیار تمیز این دسته هتل رودکی در نزدیکی خیابان انقلاب می‌باشد. این هتل علاوه بر دکوراسیون زیبا و ساختمان شیک و مجلل آن از کادر و پرسنل بسیار خوبی برخوردار است. به دلیل نزدیکی این هتل به مراکز مهمی نظیر خیابان ولیعصر، تئاتر شهر، خیابان انقلاب و خیابان حافظ شما می‌توانید برای انجام کارهای اداری و همچنین برای دسترسی به مراکز خرید این هتل را انتخاب بفرمایید. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل نزدیکی آن به وسایل حمل‌ونقل عمومی نظیر ایستگاه مترو اتوبوس و همچنین تاکسی است. شما با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانید از مراکز دیدنی شهر تهران نیز دیدن بفرمایید.

هتل شهر

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بنا به شرایط خود باید در شرق تهران اسکان داشته باشید به شما هتل شهر را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل به‌دوراز شلوغی‌های مرکز شهر و در دامنه کوه‌های شرقی تهران در محیطی سرسبز قرار گرفته است. از امکانات خوبی این هتل می‌توان وجود انواع اتاق اقامتی و همچنین رستوران ملل با غذاهای سراسر جهان رستوران خود هتل و همچنین کافی‌شاپ آن را نام برد. علاوه بر این هتل شهر مجهز به استخر، سونا و جکوزی نیز می‌باشد. به دلیل نزدیکی این هتل به اتوبوس‌های تندرو و همچنین بزرگراه‌ها دسترسی شما به مناطق مختلف شهر بسیار آسان است. در کنار این موارد شما می‌توانید از باغ پرندگان، پارک جنگلی سرخه‌حصار و همین‌طور پارک جنگلی لویزان به‌آسانی دیدن بفرمایید.

هتل میگون

هتل میگون

هتل میگون از هتل‌های تهران است که در دامنه البرز مرکزی در منطقه بسیار خوش‌آب‌وهوایی به نام اوشان فشم قرار دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این هتل موقعیت مکانی آن است که منظره‌های بسیار زیبا را برای شما به ارمغان آورده است. از امکانات مجتمع جهانگردی میگون که هتل میگون در آن نیز قرار دارد می‌توان سالن بیلیارد، پارک بازی کودکان، مینی بار و… را نام برد. از طرفی نزدیکی این هتل به آبشار میگون، پیست شمشک و دربند سر، روستای آهار و خانه تاریخی هومن باعث شده است که سالانه مسافران زیادی این هتل را برای اقامت برگزینند.

هتل‌ های 2 و 1 ستاره شهر تهران

در این قسمت از سایت هارا گدیم می‌خواهیم شما را با هتل‌های 2 و 1 ستاره شهر تهران آشنا کنیم. این هتل‌ها از نظر امکانات بسیار محدودتر هستند. هتل‌های ۲ ستاره اصولاً بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای هستند و هتل‌های 1 ستاره در واقع یک اتاق و یا یک واحد از ملک شخصی محسوب می‌شود. شما در این هتل‌ها می‌توانید حداقل امکانات رفاهی را نظیر تختخواب، تلفن تلویزیون و گاها رستوران‌های کوچک را مشاهده بفرمایید. از نظر هزینه این هتل‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و برای اقامت‌های کاری و کوتاه می‌توان این هتل‌ها را برگزید. برای آشنایی بیشتر با این هتل‌های تهران با ما همراه باشید.

هتل اورین

هتل اورین

هتل اورین از هتل‌های بسیار تمیز 2 ستاره واقع در ابتدای خیابان کارگر شمالی در نزدیکی میدان انقلاب و خیابان آزادی است. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خود برای افرادی که قصد سفر کاری و اداری به تهران را دارند؛ پیشنهاد می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به تختخواب‌های اتاق‌ها، وجود تلویزیون، تلفن و همچنین رستوران کوچکی درون هتل اشاره کرد. باتوجه‌به موقعیت قرارگیری هتل اورین دسترسی شما به ایستگاه مترو و همچنین اتوبوس‌های بی‌آرتی بسیار راحت است. شما می‌توانید به‌آسانی برای انجام کار خود و همچنین برای گشت‌وگذار در شهر تهران از این وسایل عمومی نقلیه استفاده بفرمایید.

هتل حافظ

یکی از هتل‌های بسیار شیک و زیبا در گروه‌بندی هتل‌های ۲ ستاره هتل حافظ است. این هتل از لابی بسیار شیک و همچنین کارکنان بسیار مجرب برخوردار است. امکانات رفاهی این هتل در حد هتل‌های ۳ ستاره می‌باشد و شما می‌توانید امکاناتی نظیر مبلمان اتاق‌خواب، تلویزیون، تلفن و همچنین رستوران هتل را مشاهده بفرمایید. موقعیت قرارگیری این هتل در نزدیکی خیابان فردوسی و خیابان جمهوری است به همین جهت شما می‌توانید به‌راحتی از موزه بانک ملی و موزه جواهرات دیدن بفرمایید. در کنار این دو مورد این هتل در کنار مراکز خرید شهر تهران قرار دارد.

هتل آرمان

یکی دیگر از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و همچنین 2 ستاره شهر تهران، هتل آرمان واقع در خیابان سعدی جنوبی است. این هتل به دلیل بازسازی در سال ۱۳۹۲ به امکانات و تجهیزات خوبی مجهز شده است. از جمله نکات مثبت این هتل می‌توان به کارکنان خوش‌برخورد، رستوران مجهز، کافی‌شاپ و اینترنت اشاره نمود. در کنار این موارد اتاق‌های این هتل نیز از سطح امکانات خوبی برخوردار هستند. این هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و همچنین ایستگاه اتوبوس موقعیت خوبی را برای تردد در شهر تهران فراهم کرده است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی از کاخ گلستان دیدن بفرمایید.

هتل‌آپارتمان ونوس

آپارتمان ونوس

هتل‌آپارتمان ونوس واقع در خیابان زینالی شرقی در نزدیکی سهروردی شمالی یکی از هتل‌های 2 ستاره باکیفیت برای اقامت است. امکاناتی که این هتل در اختیار شما قرار می‌دهد عبارت‌اند از تالار و سالن پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ و مجموعه ورزشی. شما می‌توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی را میل بفرمایید. همچنین مجموعه ورزشی این هتل نیز بسیار مجهز است به‌طوری‌که در طول ایام سال توسط تیم‌های مختلف ورزشی رزرو می‌شود. شما همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از باغ‌موزه قصر به‌آسانی دیدن بفرمایید.

هتل گلستان

یکی از هتل‌های باسابقه 1 ستاره شهر تهران هتل گلستان است که حدود ۴۰ سال پذیرای مهمانان مختلفی بوده است. این هتل در خیابان حافظ و در نزدیکی میدان حسن‌آباد قرار گرفته است که همین موضوع مزیت این هتل محسوب می‌شود. شما به دلیل نزدیکی هتل گلستان به موزه ایران باستان، کاخ گلستان، موزه صلح، موزه آبگینه، موزه جواهرات سلطنتی، موزه پست و تلگراف و تلفن و همچنین موزه ۱۳ آبان می‌توانید به‌راحتی با صرف چند دقیقه از این اماکن گردشگری دیدن بفرمایید. همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس قرار دارد. در کنار این موارد هتل گلستان یکی دیگر از هتل‌های تهران است که به دلیل نزدیکی به خیابان ولیعصر و انقلاب امکان بازدید از مغازه‌های این دو خیابان را برای شما فراهم آورده است.

هتل نادری

هتل نادری

در بین هتل‌های تهران، هتل نادری با قدمتی بسیار زیاد از جمله هتل‌های 1 ستاره شهر تهران محسوب می‌شود که از سال ۱۳۰۶ تأسیس شده است. از همان زمان هتل نادری به دلیل رستوران و کافه خود در بین نویسندگان و شاعران معروف بوده است. به دلیل قرارگیری این هتل در خیابان جمهوری شما می‌توانید از اماکن گردشگری نظیر موزه آبگینه، باغ نگارستان، عمارت مسعودیه و همچنین خیابان سی تیر و میدان بهارستان دیدن بفرمایید. نزدیکی این هتل به ایستگاه اتوبوس و همچنین ایستگاه مترو مزیت دیگری برای آن محسوب می‌شود.

هتل‌آپارتمان ونک

از هتل‌های شهر تهران با رده‌بندی 1 ستاره می‌توان هتل‌آپارتمان ونک واقع در خیابان برزیل شرقی را نام برد. البته باتوجه‌به بازسازی انجام شده در سال ۱۳۹۷ امکانات و تجهیزات این هتل بسیار جدید و لوکس شدند. از ویژگی‌های مثبت هتل‌آپارتمان ونک می‌توان به رستوران مجهز، کافه شیک، لابی لوکس، فضای سبز بسیار زیبا، اتاق کنفرانس و… را نام برد. همچنین پارک آب‌وآتش و پل طبیعت و همین‌طور مرکز خرید ونک فاصله بسیار اندکی با این هتل‌آپارتمان دارند. شما علاوه بر این موارد با دسترسی راحت به اتوبوس بی‌آرتی می‌توانید از اماکن دیدنی شهر به‌آسانی بازدید بفرمایید.

هتل‌ های تهران

در این بخش از سایت هارا گدیم ما سعی کردیم که به‌صورت مختصر شما را با انواع هتل‌های ۵ ستاره ۴ ستاره الی 1 ستاره شهر تهران آشنا بفرماییم. شما برای اقامت در شهر تهران می‌توانید باتوجه‌به شرایط، بودجه و همین‌طور امکانات مدنظر خود هر یک از این هتل‌ها را انتخاب نمایید. همه این هتل‌های تهران اوقات خوش و بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا