کسب و کار

کاور هواوی خفن از کجا بخریم؟

زمانی که صحبت از کاور یا قاب گوشی می‌شود، خیلی از شما به این موضوع فکر می‌کنید که یک کاور خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا کاوری که ما خریداری می‌کنیم، باید از لحاظ معیارهای خاصی بررسی شود یا اینکه فقط ظاهر آن را ببینیم، کافی است؟! خیر. برای اینکه شما یک کاور خوب داشته باشید که فرقی ندارد برای گوشی هواوی باشد، سامسونگ، شیائومی یا غیره، باید یک سری المان‌ها و نکات را در مورد آن یاد بگیرید. با ما همراه باشید تا این موارد را به شما معرفی کنیم و بدانید که چه کاور موبایل هواوی خریداری کنید.

طراحی و مدل قاب

اولین چیزی که باید به آن دقت کرد طراحی و مدل قاب است. قبل از هر چیزی این موضوع را برای خودتان مشخص کنید که به چه سبکی علاقه دارید؟ آیا کاور فانتزی برای شما جذاب‌تر است؟ آیا کاورهای رنگارنگ دوست دارید یا اینکه می‌خواهید هیچ طرحی روی کاور شما نباشد و فقط به مقاومت آنها توجه می‌کنید؟ همه این موارد باعث می‌شود که بتوانید یک انتخاب عالی برای خرید کاور خود داشته باشید. البته کاوری که انتخاب کنید نه تنها از لحاظ زیبایی، بلکه چند مورد دیگر را هم باید لحاظ کرد که در ادامه خواهیم گفت.

طراحی استاندارد

یک کاور استاندارد برای گوشی همانند یک زره محافظ عمل می‌کند؛ باید همه جانبه و بدون محدودیت دسترسی به درگاه‌ها باشد. تصور کنید کاوری برای گوشی هواوی خود انتخاب کرده‌اید، اما پس از نصب، متوجه شوید که نمی‌توانید به راحتی به پورت شارژر یا جک هدفون دسترسی پیدا کنید. این مشکل نشان می‌دهد که کاور شما از استانداردهای لازم برخوردار نیست. یک کاور مناسب نه تنها وزن کمی دارد بلکه تمامی قسمت‌های گوشی از جمله پشت و کناره‌ها را به طور کامل پوشش می‌دهد و طراحی ساده‌ای دارد که استفاده از گوشی را آسان می‌کند. به این ترتیب، شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از گوشی خود محافظت کنید.

قاب سفت و سخت

معمولاً قاب سفت و سخت برای مشاغلی مناسب است که بیشتر در معرض حادثه، آسیب و مشکل هستند. مثلاً مشاغلی مانند مهندس ساختمان، نقاش ساختمان، نظافت نمای ساختمان یا بنا را در نظر بگیرید که می‌خواهند مدام کارهای سخت انجام دهند یا در ارتفاع کار می‌کنند و احتمال پرت شدن گوشی موبایل برای آنها بیشتر است.

در چنین شرایطی که احتمال افتادن و آسیب به گوشی و قاب بیشتر است؛ باید به سراغ انتخاب کاوری بروید که می‌دانید حفاظت حداکثری را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود امنیت بالا را در برابر سقوط، خراش و ضربه تجربه کنید.

اگر می‌خواهید سطح حفاظت و امنیت تا حد زیادتری افزایش پیدا کند، قابی را خریداری کنید که گواهی آی پی ۶۸ با قابلیت ضد آب داشته باشد. همچنین اگر کاوری را خریداری کنید که در برابر گرد و غبار محکم باشد و گرد و غبار خیلی روی آن اثر نکند، هم مطمئناً انتخاب خوبی داشته‌اید.

ضخامت کاور

یکی از جنبه‌های مهمی که هنگام خرید کاور گوشی هواوی باید مد نظر قرار دهید، ضخامت آن است. بسیاری از خریداران این مورد را نادیده می‌گیرند، در حالی که ضخامت کاور تأثیر قابل توجهی بر روی کاربرد و محافظت از گوشی دارد. اگر به دنبال خرید کاوری با ضخامت بیشتر هستید، پیشنهاد می‌شود که قاب‌های سخت و مقاوم در برابر ضربه را انتخاب کنید که کلیه قسمت‌های دستگاه را در بر می‌گیرند. این نوع قاب‌ها معمولاً از حداکثر میزان محافظت برخوردار هستند و تمامی نواحی پشتی، گوشه‌ها، و لبه‌های گوشی را به طور کامل پوشش می‌دهند. بنابراین، همیشه به دنبال کاوری باشید که ضخامت مناسبی داشته باشد تا از بروز هرگونه آسیب به گوشی موبایلتان جلوگیری کند.

رنگ قاب

رنگ قاب باید حتماً مورد علاقه‌تان باشد. فرض کنید شما کاوری خریداری کرده‌اید که مقاومت بسیار بالایی دارد و ضد ضربه است و آسیب نمی‌بیند اما رنگ آن خیلی مورد پسندتان نیست. پس یا باید قاب را عوض کنید یا اینکه رنگ را تحمل کنید. پس از قبل همه این موارد را در نظر بگیرید. البته که شما می‌توانید روی قاب‌هایی که دارید، پرینت عکس؛ چسب‌های رنگی، رنگ‌های آکریلیک یا اسپری رنگ استفاده کنید و مطمئن باشید که می‌تواند بعد از مدتی تنوع کافی را برایتان ایجاد کند.

سازگار با طراحی گوشی

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خرید قاب گوشی، اطمینان از سازگاری کامل آن با طراحی دستگاه شما است. مطمئن شوید که قاب انتخابی، حفاظتی مطلوب و بی ‌نقص را برای گوشی موبایلتان فراهم خواهد کرد. هنگام انتخاب کاور، دقت داشته باشید که با مدل گوشی‌تان به خوبی همخوانی داشته باشد. پیش از خرید، بخش‌های مختص لنز و دوربین را دقیقاً بررسی کنید تا از عدم وارد آمدن فشار به دوربین و راحتی کافی در هنگام عکاسی اطمینان حاصل نمایید. این موارد به شما کمک می‌کنند تا از تجربه استفاده از گوشی خود لذت بیشتری ببرید..

خرید کاور هواوی از منبع معتبر

در انتخاب محل خرید کاور هواوی، اهمیت دارد که به یک منبع معتبر و با سابقه مراجعه کنید. ما در فونی شاپ، با تجربه‌ای طولانی در این حوزه، به شما اطمینان خاطر می‌دهیم. برای مشاهده و خرید انواع قاب و کاورهای متناسب با گوشی‌های هواوی، کافیست به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه کنید و سفارش خود را به راحتی به صورت آنلاین ثبت نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی، شماره تماس پشتیبانی ما در دسترس است و شما می‌توانید در روزهای کاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر با ما تماس بگیرید و پرسش‌های خود را مطرح کنید.

البته به غیر از مواردی که گفته شد، یعنی به غیر از کاورهایی که ویژگی‌های بالا را دارد، می‌توانید کابل شارژر، لوازم جانبی، گلس محافظ، قاب و شاسی موبایل را هم خریداری کنید. انواع و اقسام کاور ها با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در مجموعه ما به فروش می‌رسد و مطمئن باشید که بالاترین سطح کیفیت را دارند. فروشگاه اینترنتی فونی شاپ به عنوان یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل و تبلت به صورت اصل و اورجینال شناخته می‌شود و مشتریان بسیار زیادی دارد که شما نیز می‌توانید یکی از آنها باشید و در کمتر از چند دقیقه سفارشتان را ثبت کنید و محصولتان را با سلامت کامل، مطابق عکس بدون ایراد و عیب و نقصی سریعا تحویل بگیرید.

https://fonishop.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا