کسب و کار

کاور سامسونگ خرید متنوع از فونی شاپ

کاورهای گوشی موبایل دنیای بسیار گسترده‌ای دارند و شما می‌توانید انواع و اقسام آنها را با توجه به میل و سلیقه‌ای که دارید، مورد استفاده قرار دهید اما بهتر است که از قبل یک سری اطلاعات در مورد کیفیت کاورها داشته باشید و بدانید که چه کاورهایی به عنوان کاورهای با کیفیت پیشنهاد می‌شوند‌. همان‌ها را برای گوشی موبایل خود استفاده کنید. اگر نیازمند کسب اطلاعات در این زمینه هستید، این مقاله مخصوص شماست. ما در این قسمت به طور کامل راجع به قاب‌ها و کاور سامسونگ برایتان توضیح می‌دهیم تا متوجه شوید بهترین کاوری که می‌توانید خریداری کنید، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

معیارهایی برای خرید کاور گوشی سامسونگ

برای خرید کاور گوشی سامسونگ باید یک سری معیارها را در نظر بگیرید. معیارهایی که باعث می‌شود بتوانید تا طولانی مدت از آنها استفاده درستی داشته باشید‌. ما در این قسمت یک سری از این موارد را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب محصولات برایتان راحت‌تر انجام شود.

طراحی و مدل قاب

اولین موردی که باید به آن توجه کنید، طراحی و مدل قاب است‌. آیا به قاب گوشی فانتزی و رنگارنگ بیشتر علاقه دارید؟ آیا دوست دارید کلکسیون و ترکیبی از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را تجربه کنید؟ شما برای طراحی قاب موبایل حتماً باید به این موضوع دقت کنید که امنیت قاب گوشی اهمیت بسیار زیادی دارد. باید به سراغ قابی بروید که می‌تواند از گوشی شما در برابر آسیب محافظت کند. قاب‌ها انواع مختلفی دارند؛ مخصوصاً اگر مدل گوشی شما سامسونگ باشد که این تنوع بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. پس باید به مدل مورد علاقه خود دقت کنید‌.

طراحی کاملاً استاندارد

بعضی از کاورها خیلی فانتزی و زیبا هستند اما طراحی آنها استاندارد نیست. یعنی زمانی که آنها را دستتان می‌گیرید، احساس راحتی با آن ندارید و فکر می‌کنید تسلطتان روی کار با گوشی کاهش پیدا کرده است. پس حتماً به طراحی استاندارد توجه کنید و بعد به سراغ مدل جذاب بروید. طراحی استاندارد یعنی طراحی که وزن سبکی داشته و در طولانی مدت که گوشی را دستتان می‌گیرید، از کار با آن خسته نشوید. همچنین تمام قسمت‌ها و بخش‌های گوشی از جمله کناره‌ها و پشت گوشی به طور کامل پوشش داده شده باشند. طراحی نباید خیلی پیچیده باشد. بهترین حالت این است که طراحی ساده را انتخاب کنید. گوشی باید از قسمت اطراف به طور کامل محافظت شده باشد.

بامپر یا قاب ضربه گیر

مورد دیگری که برای خرید کاور سامسونگ باید به آن توجه کنید، قاب ضربه گیر است. شکل‌های مختلفی از این قاب‌ها در بازار امروزی وجود دارد و طرفداران آن بسیار زیاد هستند. معمولاً اگر می‌خواهید بهترین حالت را انتخاب کنید، باید به سراغ قاب‌هایی بروید که در قسمت پشت، ظاهر آنها شیشه‌ای و بی‌رنگ است و پشت گوشی به طور کامل دیده خواهد شد. معمولاً این قاب‌ها هم وزن سنگینی ندارند. درصد محافظت در آنها متوسط است. البته جذابیت ظاهری آنها نسبت به مقاومتشان بیشتر خواهد بود. پس اگر جزو افرادی هستید که زیبایی را نسبت به امنیت ارجح می‌دانید، به سراغ این قاب‌ها بروید. در غیر این صورت قاب‌هایی را انتخاب کنید که پشت آنها شیشه‌ای نباشد تا حفاظت بیشتری را به وجود بیاورد.

جنس قاب پشت گوشی

جنس قابی که در کاور سامسونگ وجود دارد، می‌تواند در طول عمر آن اثرگذار باشد و از گوشی شما بیشتر حفاظت کند. در ادامه انواع جنس کاور گوشی را معرفی خواهیم کرد:

جنس چرم

اگر جنس چرمی را انتخاب کنید که طرح چرمی یا جنس آنها به طور کامل از چرم است، مثلاً به نوعی چرم مصنوعی روی آنها وجود دارد، باعث می‌شود که کاور گوشی شما کمی حالت حجیم‌تر پیدا کند. معمولاً آنها را بیشتر در طرح‌های فولیو تولید می‌کنند. جنس‌های چرمی خاصیت حفاظتی بالایی دارند. چرم یک ماده سخت به شمار می‌آید که شما می‌توانید در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنید. اگر چرم واقعی باشد، به سختی داخل آن سوراخ اتفاق می‌افتد و آسیب دیدگی خیلی کم در آنها رخ می‌دهد. این قاب‌ها از لحاظ مقاومت و ضد ضربه بودن بسیار عالی عمل می‌کنند. قاب‌های چرمی معمولاً ظاهری کلاسیک و شیک دارند. آن ها به گوشی شما ظاهری متفاوت و خوش‌چین می‌دهند.

جنس سیلیکونی

قاب‌های سیلیکونی معمولاً از جنس پلاستیک هستند و نرمی و انعطاف پذیری خاصی دارند. از طرفی دارای لایه‌های سخت و نرم هستند که به گوشی شما حفاظت می‌دهند.  مقاومت آنها در برابر آب بسیار بالاست، بنابراین می‌توانید گوشی خود را با آنها در محیط‌های مرطوب استفاده کنید. از طرفی با استفاده از این قاب صفحه نمایشگر گوشی کاملاً تحت حفاظت قرار می‌گیرد.

اتفاق خوب اینجاست که می‌توانید این قاب‌ها را با هر نوع پاک کننده یا دستمال مرطوب به طور کامل تمیز کنید. این ویژگی باعث می‌شود گوشی موبایل شما با افتادن روی زمین در ارتفاع کم کاملاً تحت حفاظت قرار بگیرد.

جنس پلی کربنات

یکی دیگر از مواد رایجی که برای تولید کاور گوشی سامسونگ از آن استفاده می‌کنند، پلی کربنات است که یک نوع ماده پلاستیکی به حساب می‌آید. لایه‌های متعددی را در ساخت آن استفاده کرده‌اند. مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش بسیار بالا است. این مواد خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارند‌. دو بخش سخت و نرم در آنها وجود دارد. قاب‌های پلی کربنات نسبت به قاب سیلیکونی مقاومت بالایی دارند. رنگ آنها شفافیت بیشتری دارد. مزیت آنها نسبت به قاب سیلیکونی این است که حرارت به آنها آسیب وارد نمی‌کند. از طرفی نسبت به قاب سیلیکونی هم محبوبیت بیشتری دارد. چراکه گوشی سنگین نمی‌شود و خیلی راحت می‌تواند آن را داخل دست جابجا کنید.

خرید کاور گوشی سامسونگ

اگر می‌خواهید کاور سامسونگ متنوع را خریداری کنید، مکان‌های مختلفی هستند که می‌توانید این کار انجام دهید اما اگر جنس اصل و اورجینال می‌خواهید که در طولانی مدت آسیب نبیند، از طرفی تنوع محصولات خیلی بالا باشد، فونی شاپ در خدمت شماست. محصولات ما داخل مجموعه فونی شاپ بهترین محصولاتی هستند که می‌توانید از آنها بازدید کنید و یک خرید عالی داشته باشید. تمامی مواردی که توسط مجموعه ما ارائه می‌شود، نه تنها کیفیت بالایی دارند، بلکه از لحاظ قیمت هم کاملاً مقرون به صرفه هستند و مطمئن باشید که در طولانی مدت برایتان عالی کار می‌کنند و آسیب نمی‌بینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا