سایت دکتر شهاب اناری
جهان گردیدبی

قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی

سایت ایمن باشی

دبی یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا است که دارای جاذبه های گردشگری متنوعی می باشد. این شهر لوکس در ایام مختلف سال میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان به ویژه ایران است. از آنجایی که کشور امارت و شهر دبی در نزدیکی ایران قرار دارد، بلیط هواپیما تهران به دبی به عنوان یکی از پرفروش ترین بلیط های سفرهای خارجی شناخته می شود.

ایرانیاین زیادی دبی را برای تجربه یک سفر خارجی لذت بخش و خاطره انگیز انتخاب می کنند. امروزه با وجود سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما، خرید بلیط پرواز تهران به دبی کار آنچنان سختی نیست اما رعایت یکسری از نکات موجب می شود شما بتوانید بهترین و مناسبترین بلیط دبی را رزرو کنید. اگر قصد سفر به امارت متحده و خرید بلیط هواپیما تهران به دبی را دارید، تا انتهای این مطلب همراه میزبان فلای باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران به دبی میزبان فلای

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران به دبی میزبان فلای

خرید بهترین بلیط دغدغه همیشگی گردشگرانی است که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند. مسائل مختلفی مانند قیمت ذهن مسافران را هنگام خرید بلیط تهران به دبی مشغول می کند.

زیرا اکثر افراد دوست دارند سفری راحت در عین حال مقرون به صرفه و کم هزینه داشته باشند. علاوه بر قیمت موارد دیگری نیز وجود دارد که در زمان خرید بلیط پرواز تهران به دبی باید به آنها توجه شود تا کیفیت سفر بالا رود.

نوع بلیط هواپیما تهران به دبی

یکی از مهمترین موارد که هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به دبی باید به آن توجه کنید، انتخاب مناسبترین نوع بلیط است. برای مسیر هوایی تهران به دبی دو نوع بلیط سیستمی و چارتری عرضه می شود که هر کدام از ویژگی هایی برخوردار می باشند.

بلیط سیستمی

بلیط سیستمی بلیطی است که به صورت مستقیم توسط ایرلاین به فروش می رسد و دارای نرخ ثابت است. این بلیط از فواصل زمانی طولانی مانده به تاریخ پرواز عرضه شده و معمولا ظرفیت آن زود تکمیل می شود. از این رو اگر برنامه زمانی مشخصی برای سفر خود دارید می توانید به سراغ خرید بلیط پرواز تهران به دبی از چند ماه یا چند هفته قبل بروید.

مهمترین مزیت بلیط سیستمی قابلیت کنسلی و استرداد است. یعنی اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شود، مقداری از مبلغ پرداختی بلیط به عنوان جریمه کسر شده و مابقی به حسابتان بازگردانده می شود.

همچنین نرخ بلیط تهران به دبی برای بزرگسالان و کودکان یکسان نیست. اگر قصد سفر خانوادگی به دبی را دارید، بلیط سیستمی می تواند گزینه ایده آلی باشد. زیرا قیمت بلیط کودکان نصف قیمت بلیط بزرگسالان محاسبه می شود.

بلیط چارتری

یکی دیگر از انواع بلیط هواپیما تهران به دبی، بلیط چارتری است. این بلیط به صورت مستقیم توسط ایرلاین به فروش نمی رسد و همین امر موجب شده قیمت آن دچار تغییراتی گردد.

برخی از شرکت های مسافرتی و آزانس های هواپیمایی صندلی های هواپیما را از ایرلاین ها خریده یا به اصطلاح اجاره می کنند؛ سپس با توجه به میزان تقاضا با قیمت دلخواه عرضه می کنند.

در زمان هایی که میزان تقاضا برای سفر به دبی بالا باشد، قیمت بلیط پرواز تهران به دبی نیز افزایش می یابد. در مقابل در زمان هایی از سال که پیک سفر محسوب نشده و تعداد سفرها کم می شود، چارتر کننده جهت جلوگیری از ضررهای مالی و تکمیل ظرفیت هواپیما، اقدام به کاهش نرخ بلیط می کند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب نماید.

اگر برنامه زمانی خاصی برای سفر به دبی در نظر ندارید، پیشنهاد می کنیم در ایام خلوتی به سراغ بلیط های چارتری تهران به دبی بروید. با تهیه این بلیط در هزینه های سفر صرفه جویی شده و می توانید یک سفر اقتصادی جذاب را تجربه کنید.

بلیط لحظه آخری

بلیط لحظه آخری تهران به دبی یک نوع بلیط چارتر است که در مواقع خاصی با قیمت خیلی ارزان عرضه می شود. همانطور که گفته شد چارترکننده گاهی اوقات به خاطر تکمیل ظرفیت هواپیما قیمت بلیط را کاهش می دهد. اما ممکن است بازهم تعداد مسافران به حد نساب لازم نرسد.

در این صورت روند کاهش قیمت ادامه پیدا می کند تا جایی که در فواصل زمانی کوتاه مانده به پرواز مانند 24 ساعت قبل از تاریخ حرکت هواپیما، بلیط با قیمت خیلی ارزانی ارائه می شود.

بلیط لحظه آخری برای افرادی مناسب است که هیچگونه برنامه زمانی خاصی برای سفر به دبی ندارند و می توانند در کمترین زمان ممکن خود را برای سفر آماده کنند؛ زیرا از لحظه خرید بلیط تا حرکت زمان زیادی وجود ندارد.

کلاس پروازی بلیط هواپیما تهران به دبی

از دیگر مواردی که در زمان خرید بلیط هواپیما تهران به دبی باید به آن توجه کنید، کلاس پروازی است. کلاس پروازی تاثیر زیادی در قیمت بلیط و همچنین راحتی و کیفیت سفر شما با هواپیما دارد. بنابراین در انتخاب بهترین کلاس پروازی باید نهایت دقت را داشته باشید.

هر هواپیما به سه بخش تقسیم می شود که با نام های فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس شناخته می شوند. در کلاس پروازی درجه یک یا همان فرست کلاس فاصله صندلی ها از یکدیگر بیشتر بوده و راحتی بالای آنها موجب می شود مسافران در طول مسیر احساس خوبی داشته باشند و خستگی کمتری را تجربه کنند.

برای مسافرانی که بلیط هواپیما تهران به دبی کلاس پروازی درجه یک دارند، امکانات و خدمات سطح بالایی مانند پذیرایی ویژه، ترانسفر مجزا از سایر مسافران، مقدار بار مجاز بیشتر، تماشای فیلم با لبت تاپ و تلویزیون اختصاصی، سرویس بهداشتی جداگانه، دریافت راحت تر کارت پرواز و … در نظر گرفته می شود.

اگر از نظر مالی محدودیت دارید و نمی توانید بلیط فرست کلاس تهیه کنید اما می خواهید امکانات و خدمات مناسبی را در طول سفر در اختیار داشته باشید، باید به سراغ کلاس پروازی تجاری بروید.

در بخش بیزینس کلاس هواپیما فاصله صندلی ها و راحتی آنها کمتر از فرست کلاس است و سطح امکانات و خدمات پایینتر می باشد. به همین دلیل نرخ بلیط پرواز تهران به دبی این کلاس پروازی نیز ارزانتر می باشد.

کلاس پروازی معمولی یا اکونومی را می توان پرفروش ترین نوع کلاس پروازی در نظر گرفت. در این کلاس پروازی امکانات و خدمات در نظر گرفته شده برای مسافران در معمولی ترین حالت قرار دارند.

پذیرایی ساده ای انجام می شود و فاصله صندلی ها به یکدیگر نزدیک است. از آنجایی که قیمت این بلیط بسیار کمتر از دو کلاس پروازی دیگر است، مسافران زیادی متقاضی آن می باشند.

تاریخ سفر به دبی از تهران

تاریخ سفر از اهمیت بسیار زیادی در سفرها به ویژه سفرهای خارجی برخوردار می باشد. زمان سفر بر موارد زیادی مانند قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی، اقامت در مقصد، هزینه های مختلف سفر، کیفیت سفر و … تاثیرگذار است.

در زمان هایی از سال که پیک سفر محسوب شده و گردشگران زیادی دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند، هزینه حمل و نقل، اقامت، تفریحات و … در این شهر توریستی بالا می رود.

یعنی اگر در این زمان ها مانند تعطیلات عید نورزو، پاییز، زمستان، تعطیلات سال نو میلادی و … به دنبال خرید بلیط هواپیما تهران به دبی باشید، باید بلیط با قیمت بالا رزرو کنید.

اما در مقابل در زمان هایی از سال مانند روزهای گرم تابستان که تعداد سفرها به کشور امارات کاهش یافته و افراد کمتری متقاضی سفر به دبی هستند، قیمت بلیط پرواز تهران به دبی ارزان می شود. آن دسته از افرادی که می خواهند سفری اقتصادی داشته باشند، می توانند در زمان های خلوت سال به دبی سفر کنند.

نوع ایرلاین و هواپیما

ایرلاین های داخلی و خارجی مختلفی در مسیر هوایی تهران به دبی فعالیت می کنند. هر ایرلاین امکانات و خدمات مخصوص به خود را مسافرانش ارائه می دهد. هر چقدر سطح این امکانات و خدمات بیشتر باشد و تسهیلات بهتری در اختیار مسافران قرار بگیرد، قیمت بلیط هواپیما تهران به دبی گرانتر است.

ایرلاین ها دارای هواپیماهای مختلف هستند که برخی از آنها جدید و پیشرفته بوده و برخی دیگر مدل های قدیمی می باشند. توجه داشته باشید اگر بلیط پرواز تهران به دبی را از ایرلاینی بخرید که هواپیماهای جدیدتر و مجهزتری دارد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مقدار بار مجاز

از دیگر مواردی که هنگام خرید بلیط هواپیما تهران به دبی باید آن را مد نظر قرار دهید، مقدار بار مجاز است. هر مسافر در سفر با هواپیما مجاز به حمل مقدار بار مشخصی است. اگر مقدار بار بیشتر از اندازه تعیین شده باشد، جریمه باید پرداخت شود. بنابراین در زمان خرید بلیط پرواز تهران به دبی به این نکته توجه کنید تا در زمان سفر با مشکلاتی نظیر صرف هزینه بیشتر مواجه نشوید.

ساعت و روز حرکت

معمولا پروازهایی که در روزهای ابتدایی یا آخر هفته انجام می شوند قیمت بیشتری دارند. بنابراین اگر به دنبال خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران به دبی از میزبان فلای هستید، باید به سراغ پروازهایی بروید که در روزهای میانی هفته انجام می شوند.

همچنین ساعت پرواز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر اینکه ساعت پرواز بر قیمت بلیط تاثیرگذار است، باید برای زمان ورود به فرودگاه مقصد و مسائلی همچون رفتن به محل اقامت و … برنامه ریزی کنید. پروازهایی که در ساعات وسط روز انجام می شوند قیمت بالاتری دارند. اما اگر پروازهای نیمه شب یا صبح خیلی زود را انتخاب کنید، در هزینه های سفرتان تاحدی صرفه جویی می شود زیرا قیمت بلیط آنها ارزانتر است.

نگران این نباشید که در چه ساعتی به مقصد خواهید رسید؛ زیرا فرودگاه دبی جزو بهترین فرودگاه های دنیا است که امکانات و خدمات بی نظیری را برای مسافران در نظر گرفته است. شما هر ساعت از سبانه روز وارد فرودگاه شود می توانید ساعاتی را در آن سپری کنید و سپس برنامه سفر خود را ادامه دهید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به دبی از میزبان فلای

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به دبی از میزبان فلای

در گذشته برای خرید بلیط هواپیما تهران به دبی باید به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه می کردید. اما امروزه دیگر نیازی به صرف هزینه، گیر کردن در ترافیک و هدر دادن وقت خود ندارید و می توانید به راحتی از طریق سایت های رزرواسیون آنلاین مانند میزبان فلای بلیط پرواز تهران به دبی را رزرو کنید.

میزبان فلای به عنوان یکی از بهترین و جامع ترین سامانه های فروش آنلاین بلیط هواپیما، امکانات و خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد. شما می توانید در سایت میزبان فلای انواع پروازهای تهران به دبی را مشاهده کرده و پس از بررسی های لازم و مقایسه آنها با یکدیگر از جهات مختلف مانند قیمت، تاریخ، ایرلاین و …، مناسبترین بلیط هواپیما تهران به دبی را فقط با چند کلیک ساده بخرید.

آشنایی با فرودگاه های مبدا و مقصد

فرودگاه بین المللی امام خمینی به عنوان فرودگاه مبدا بلیط هواپیما تهران به دبی مهمترین فرودگاه کشور است. زیرا بسیاری از پروازهای خارجی به جز پرواز حجاج از طریق این فرودگاه انجام می شوند. این فرودگاه که در 30 کیلومتری جنوب غربی پایتخت واقع شده است، در حال حاضر دارای یک ترمینال است.

از آنجایی که فرودگاه امام خمینی مهمترین و بزرگترین فرودگاه کشور می باشد، بهترین امکانات و خدمات در آن برای مسافران در نظر گرفته شده است. جایگاه های تشریفات ویژه، بخش گذرنامه، بخش گمرک، پست، اورژانس، بسته بندی و حمل بار، شعب بانک های مختلف، صرافی، دستکاه های خودپرداز، رستوران، کافی شاپ، هتل، مرکز خرید و … از مهمترین این امکانات و خدمات هستند.

فرودگاه بین المللی دبی را می توان یکی از بهترین فرودگاه های دنیا دانست که به عنوان مهمترین فرودگاه کشور امارات متحده عربی نیز شناخته می شود. این فرودگاه که در منطقه القرهود دبی واقع شده، لقب پر رفت و آمدترین و شلوغترین فرودگاه جهان را نیز به خود اختصاص داده است.

فرودگاه بین المللی دبی دارای 3 ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی است که در آنها بهترین امکانات و خدمات در نظر گرفته شده است. از مهمترین آنها می توان به شعب مختلف بانک، بخش اشیا گمشده، دفاتر تحویل، حمل و بسته بندی بار، هتل، رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، اینترنت رایگان و نامحدود، مراکز خرید متنوع، مرکز خدمات اورژانس و پزشکی، صرافی، محوطه بازی کودکان، پارکینگ، خدمات اسپا و ماساژ، موزه و … اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا