سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه ای

سایت ایمن باشی

برای خربد درب اتوماتیک شیشه ای راهکارهایی وجود دارد که دانستن آن ها کمک شایانی به شما در خرید این درب های اتوماتیکی می کند. این راهکارها به شما می آموزد که در شرایط و موقعیت های مختلف از چه نوعی دربی استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید درب اتوماتیک شیشه ای از شما دعوت می شود تا پایان این مطالب همراه ما باشید:

انتخاب درب شیشه ای

درب های شیشه ای اتوماتیک بر اساس شرایط و موقعیت هایی که دارند، در اشکال مختلفی تولید و به کار گرفته می شوند. رایج ترین انواع درب های اتوماتیک شیشه ای نوع کشویی آن است. عملکرد این درب به گونه ای است که یکی از لَت ها روی لَت دیگر باز می شود. این درب ها جزو رایج ترین درب های اتوماتیک هستند، به همین دلیل در اماکن زیادی از آن ها استفاده می شود. لازم است بدانید که اگر دو لَت نام برده شده برای درب کشویی بر روی یک دیگر جمع شوند، درب از نوع اتوماتیک تلسکوپی است.

اگر در مکان های محدود و با فضای کم قصد دارید از درب های اتوماتیکی استفاده کنید، حتما سعی کنید که آن را در یک کنج یا گوشه قرار دهید تا مسیر زیادی اشغال نشود و همچنین تردد به صورت آسان صورت گیرد. اگر قصد دارید از درب های اتوماتیک شیشه ای برای اماکن بزرگ مانند هتل و یا بانک استفاده کنید، حتما درب اتوماتیک گردان انتخاب کنید. این درب ها به اصطلاح همیشه و در همه حال باز و بسته هستند. برای افزایش زیبایی بیرونی ساختمان ها نیز می توان از درب شیشه منحنی استفاده نمود.

اندازه ورودی درب می تواند مهم ترین تاثیر را در انتخاب شما داشته باشد؛ چرا که انتخاب درب مورد نظر و سایز آن بستگی به فضای مکانی دارد که قرار است در آن درب به کار برده شود. فرم ورودی از عوامل دیگری است که می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد. انتخاب درب مناسب با فرم ورودی ساختمان زیبایی ساختمان را چندین برابر می کند. شما برای درب ساختمان خود می توانید از درب های لولایی، کشویی، تاشو و یا تلسکوپی استفاده کنید. این درب ها در دسته بهترین و زیباترین درب ها برای ساختمان در نظر گرفته می شوند. یک انتخاب درست می توان زیبایی یک مکان را چندین برابر کند، پس در انتخاب درب مورد نظر نهایت تلاش و سعی خود را به کار ببرید تا علاوه بر زیبایی امنیت را به ارمغان بیاورد.

انتخاب اپراتور درب شیشه ای

اپراتور درب شیشه ای

یکی از دلایل اصلی انتخاب اپراتور میزان تردد است. اگر شما این موتور را برای مسیر پر ترددی مانند ساختمان های پر تردد، بانک های پر رفت و آمد، هتل و…  می خواهید، حتما از موتور پر قدرت استفاده کنید. موتورهای ایتالیایی و آلمانی معمولا از قدرت بالایی برخوردار هستند، پس می تواند برای شما جزو بهترین گزینه ها باشد. در همین راستا شما برای مکان های کم تردد مانند سوپری ها می توانید از اپراتورهای کم قدرت تر استفاده کنید. لازم است بدانید قبل از خرید درب شیشه ای اتوماتیک باید هزینه های اقتصادی را در نظر داشته باشید.

درب های شیشه ای از قابلیت اتصال، از شبکه های گوناگون برخوردار می باشند، به همین دلیل برای حفظ امنیت و موقعیت های مختلف آن ها را به کار می گیرند. درب های شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شوند. تولید این درب ها در کشور ما نیز صورت می گیرد و در مواردی از کشورهای دیگر این درب ها وارد می شوند.

نحوه عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک

بخش اصلی این درب ها ساخته شده از شیشه می باشد، شیشه به کار رفته در این درب ها دارای فشردگی و استحکام بالایی است. البته این فشردگی و استحکام در درب های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد. موتور این درب ها با توجه به مکانی که قرار است درب در آن به کار گرفته شود، (پر تردد و کم تردد) دارای قدرت متفاوتی است. اگر شما نیز برای نصب این درب ها از مهارت کافی برخوردار نیستید، حتما از این کار صرفه نظر کنید ؛چراکه این ددب ها علاوه بر آسیب پذیری بسیار حساس هستند. به همین دلیل توصیه می شود کار را به یک شخص حرفه ای بسپارید.

عملکرد این درب ها به موتور آن ها بستگی دارد. هرچه قدرت موتور این درب ها بالاتر باشد، میزان فعالیت آن نیز بهتر است. اما هرچه موتور کم قدرت تر باشد، میزان عملکرد ضعیف تر است. البته ناگفته نماند که میزان تردد نیز دارای نقشی تاثیر گذاری نیز می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای این امکان را به شما می دهند که شما زمان ورود از قدرت دست استفاده نکنید و درب خود به خود برای شما باز و بسته شود.

برای بررسی عملکرد این درب ها باید به قدرت موتور، محدوده قابل پوشش، عملکرد برقی درب، سرعت درب، دقت حرکت درب، نگهداری و هزینه نصب توجه کنید. با در نظر گرفتن این موارد می توان به نحوه و میزان عملکرد آن پی برد.

جنس و مواد به کار رفته در تولید درب شیشه ای اتوماتیک

در تولید درب های شیشه اتوماتیک مواد مختلفی از جمله فلز، شیشه، بازوی سیستم ایجاد حرکت، موتور، الکترونیک و… به کار می رود. شما باید در زمان خرید به تمام قطعات و کیفیت آن توجه کنید. هرچه مواد سازنده از کیفیت بهتری برخوردار باشند، دوام و طول عمر درب نیز بیشتر خواهد بود. پس از خرید درب مورد نظر حتما سعی کنید نصب آن را به فرد با تجربه در این زمینه واگذار کنید؛ چراکه نصب این درب ها دارای حساسیت بالایی است. درب های اتوماتیک شیشه ای معمولا دارای گارانتی و خدمات پش از فروش هستند، پس قبل از خرید حتما به این نکته توجه کنید.

چند نکته کاربردی و مهم که باید بدانید

زمان خرید حتما محصول شرکتی را انتخاب کنید که دارای سابقه بالاتری نسبت به دیگر شرکت های تولیدی باشد. همچنین رضایت مشتریان را جلب کرده باشد؛ چراکه محصولات تولیدی این گونه شرکت ها از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار هستند. این گونه شرکت ها معمولا مواد و تجهیزات استاندارد و اصلی را در تولید درب های شیشه ای اتوماتیک به کار می برند تا بتوانند یک درب کاملا با کیفیت تولید نمایند.

کیفیت این درب ها با توجه به موادی که در تولید آن ها به کار رفته است، کاملا متفاوت است. برای خرید باید نکات مختلفی از جمله کیفیت و هزینه های اقتصادی مد نظرتان باشد. قبل از خرید حتما در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش این درب ها اطلاعاتی به دست بیاورید.

پایان

شرکت های تولیدی با مهارت و سابقه بالا بهترین گزینه برای شما در زمان خرید هستند. اگر قصد نصب و راه اندازی درب خریداری شده را دارید، حتما از راهنمایی فرد با تجربه و مخصوص این امر استفاده کنید؛ چراکه این درب ها بسیار حساس هستند و ممکن است با کوچک ترین غفلت، به آن ها آسیب وارد شود. تنوع در درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد است، برای ساختمان ها نوع کشویی، لولایی، تلسکوپی و تاشو رایج ترین هستند. زمان خرید درب حتما محدوده فضایی که قرار است درب در آن نصب شود مد نظر داشته باشید. یک درب هرچه با کیفیت تر باشد هم مشتریان بیشتری به سمت خود می کشاند و هم دوام بیشتری دارد. به کار بردن تجهیزات استاندارد، طول عمر درب را بالاتر می برد. سپاس از این که صمیمانه همراه ما بودید امیدواریم این مطالب مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا