کسب و کار

خرید شارژر سامسونگ اصل با تضمین بهترین قیمت

به طور کلی شارژرها یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توان از آن‌ها در میان لیست لوازم جانبی نام برد. در اصل شارژر اصلی‌ترین وسیله‌ای است که در طول روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل بیشترین تاثیر را در حفظ دوام باتری موبایل شما ایفا می ‌کند. دقت داشته باشید که همواره باید از شارژر اصلی موبایل خود برای شارژ کردن آن استفاده کنید تا در دراز مدت باتری تلفن همراه‌تان دچار مشکل نشود و سالم بماند. اگر قصد دارید درباره خرید شارژر سامسونگ اصل اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

درباره شارژر سامسونگ

شاید تا به حال زیاد شنیده باشید که شارژرهای سامسونگ طول عمر زیادی ندارند و زود خراب می‌شوند. در اصل باید دقت کنید که این حرف درباره شارژرهای فیک این برند صدق می‌کند و شارژرهای اصل سامسونگ همواره کیفیت و دوام خود را به خوبی حفظ کرده‌اند. شارژرهای فیک معمولا کیفیت خوبی ندارند و علاوه بر هزینه دائمی که برای خرید شارژرهای مختلف باید بپردازید، آسیب زیادی به موبایل شما خواهد زد. در حقیقت با خرید شارژرهای اصل سامسونگ می‌توانید به شدت از موبایل خود مراقبت کنید و باتری آن را به خوبی نگهدارید. در واقع شارژرهای اصلی سامسونگ ویژگی‌های بسیار خوبی دارند که به طور کلی بهتر است پیش از خرید به آن‌ها توجه داشته باشید.

نشانه‌های اصل بودن شارژر سامسونگ

همانطور که گفته شد؛ شارژرهای اصل سامسونگ ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی دارند که بهتر است پیش از انتخاب میان شارژرهای اصل و فیک به آن‌ها دقت داشته باشید. در وهله اول توجه کنید که شارژرهای اصل سامسونگ، بسته بندی و برچسب‌های خود را دارند که نشان می‌دهد این شارژر متعلق به شرکت سامسونگ می‌باشد. علاوه بر این شماره سریال این محصول باید با شماره سریال محصولات سامسونگ مطابقت داشته باشد. این یکی از اصلی‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید از این طریق اصل بودن یا نبودن این کالا را بررسی کنید.

سپس باید به سراغ بررسی‌های ظاهری و کیفی بروید. دقت کنید که شارژرهای اصل سامسونگ کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند و بدنه آن‌ها از متریال بسیار باکیفیت و قدرتمندی ساخته شده است که این شارژر را از نمونه‌های فیک متمایز می‌سازد. به طور کلی شارژرهای اصل سامسونگ مستحکم‌تر از نمونه‌های معمولی هستند و این نشانه بسیار خوبی برای تشخیص اصل و فیک بودن این وسیله محسوب می‌شود. یکی دیگر از علائمی که با کمک گرفتن از آن می‌توانید به تشخیص اصل و فیک بودن آن‌ها بپردازید، قدرت این ابزار در شارژ کردن وسایل مربوط به شرکت سامسونگ است. در حقیقت شارژرهای اصل سامسونگ می‌توانند در بازه زمانی کوتاه مدت به سرعت تلفن همراه شما را به طور کامل شارژ کنند و در غیر این صورت بهتر است بدانید که با یک شارژر فیک روبرو هستید. بهتر است بدانید که مهم‌ترین مسئله در زمان خرید شارژرهای اصل سامسونگ، خرید از یک فروشگاه معتبر و حرفه‌ای است که می‌تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه‌ها با صرف کمترین هزینه همراهی کند.

علل اصلی استفاده از شارژر اصل

شاید تصور کنید که استفاده از شارژرهای فیک و اصل تفاوتی ندارد و افراد با پرداخت هزینه بیشتر،  ابزاری مشابه نمونه فیک آن را دریافت می‌کنند. اما دقت کنید که شارژرهای اصل می‌توانند تاثیر زیادی در عمر موبایل و باتری تلفن همراه شما داشته باشند و دلایل زیادی وجود دارد که افراد با در نظر گرفتن آن‌ها، به سراغ خرید شارژرهای اصل می‌روند و پرداخت هزینه بالاتر را به نمونه‌های فیک آن ترجیح می‌دهند.

حفظ عمر باتری

همانطور که شاید تا به حال شنیده باشید، یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را به سمت خرید شارژرهای اصل سامسونگ می‌کشاند، حفظ عمر و دوام باتری است. در حقیقت استفاده از باتری‌های اصل به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل تلفن همراه خودتان را شارژ کنید. شما با استفاده از این شارژرهای اصل، دیگر نیازی به شارژ طولانی مدت تلفن همراه خود ندارید و این باعث می‌شود که باتری موبایل شما بیش از حد در معرض جریان برق قرار نگرفته و کیفیت خود را به خوبی حفظ کند.

جلوگیری از اتفاقات خطرناک

یکی دیگر از مسائلی که توجه مردم و خریداران را به شارژرهای اصل جلب می‌کند، جلوگیری از بروز اتفاقات خطرناک توسط شارژرهای فیک است. در اصل شارژرهای فیک به دلیل ساختار ضعیف خود، در صورت استفاده طولانی مدت اتفاقاتی مانند برق گرفتگی، سوختگی و آتش‌سوزی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل شارژرهای اصل می‌توانند بهترین گزینه برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی باشند. در حقیقت شارژرهای اصلی برندهای مختلف، از ایمنی کاملی برخوردار هستند که خیال کاربران را از نظر چنین مسائلی راحت می‌کند.

خرید شارژر اصلی سامسونگ

به طور کلی بسیاری از فروشگاه‌های مختلف در شهرهای گوناگون ایران به فروش شارژرهای اصل و فیک برند سامسونگ می‌پردازند که شما باید بتوانید با اطلاعات موجود، نمونه اصل این وسیله را شناسایی کنید. دقت داشته باشید که نمونه اصلی این شارژر نسبت به نمونه فیک هزینه بالاتری دارد و به طور مستقیم توسط شرکت Samsung ساخته شده است. توجه کنید که این شارژر نسبت به نمونه‌های فیک وزن کمتری دارد و اگر کمی به ساختار آن دقت کنید، می‌بینید که از متریال بهتری ساخته شده و در مجموع کیفیت فوق‌العاده بهتری دارد.

این شارژر حجم نسبتا کمی دارد و برای سفرهای مختلف مناسب است. دقت داشته باشید که ولتاژ این شارژر باید  2.0v-5.0v بوده و همچنین طول کابل آن 1.5 متر باشد. شارژرهای اصل سامسونگ نسبت به نمونه‌های معمولی این کالا قیمت بیشتری دارند و همین موضوع باعث می‌شود که بسیاری از خریداران نمونه‌های فیک آن را ترجیح بدهند و سمت شارژرهای اصل سامسونگ نیایند.

شارژر سامسونگ اصل

شارژرهای اصل و فیک زیادی از برند سامسونگ در بازار دیده می‌شوند که هر یک با داشتن ویژگی‌های ‌متفاوت، قیمت گوناگونی دارند. شارژرهای سامسونگ معمولا فست شارژ هستند و در بازه زمانی کوتاهی می‌توانند به سرعت تلفن همراه شما را شارژ کنند. دقت داشته باشید که نمونه‌های فیک این وسیله زمان بیشتری برای شارژ کامل موبایل‌ها نیاز دارند و این نشانه‌ای برای تشخیص اصل و فیک بودن این شارژرها می‌باشد. فونی شاپ یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های حال حاضر کشور در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی تلفن همراه می‌باشد که همواره تلاش می‌کند تا با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه، شما را در انتخاب بهترین‌ها همراهی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا