کسب و کار

تایل چوبی برای تراس و بالکن

 خرید تایل چوبی برای تراس و بالکن

با توجه به تولید محصولات چوبی با ویژگی های منحصربفرد امکان استفاده از چوب برای کف در فضای بیرونی به وجود آمده است. استفاده از تایل چوبی برای تراس و بالکن فضای فوق العاده شیک و دل نشین برای شب نشینی های دوستانه به وجود می آورد. تایل های چوبی یکی از پرطرفدارترین متریال برای استفاده در کفپوش های فضای بیرونی هستند که می تواند محیط تراس، بالکن و حیات خلوت شما را بسیار زیبا و لوکس کند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این متریال زیبا برای خارجی خانه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید:

ویژگی تایل چوبی برای تراس و بالکن

برای فضاهای خارجی حتما باید از متریال چوب مقاوم در برابر آب و نور خورشید استفاده کنید که جذابیت کف با گذشت زمان از بین نرود. تایل های چوبی به صورت تکه 4 تکه، 6 تیکه با توجه به سفارش شما تهیه می شود.

  • نصب آسان و سریع
  • امکان جابجایی
  • زیبایی و لوکس بودن

از مهم ترین فاکتورهای انتخاب تایل های چوبی برای تراس و بالکن است. برای افرادی که مستاجر هستند . برای تغییر دکوراسیون با محدودیت مواجه هستند می توانند به راحتی از این متریال برای کف استفاده کنند و در صورت جابجایی به سادگی آن را به فضای جدید منتقل کنند.

قیمت تایل چوبی

برای تخمین قیمت تایل چوبی مانند پارکت باید به عوامل مختلفی مانند مساحت مورد نظر؛ تکه های تایل، ضخامت تایل، نوع چوب مورد استفاده در تایل توجه کرد. به همین دلیل در زمان قیمت گذاری فروشنده تمام موارد ذکر شده را با او چک کنید که این قیمت برای تایل با چه ویژگی هایی است ؟

تایل های چوبی جر متریال بسیار لوکس محسوب نمی شوند که قیمت بسیار بالایی داشته باشند. با توجه به اینکه ابعاد تراس و فضاهی بیرونی قاعدتا بسیار بالا نیست قیمت تمام شده برای دکور فضای خارجی شما بالا نخواهد بود.

نکات مهم در نگهداری تایل های تمام چوب

تایل چوبی عمدتا با ویژگی های ضدآب تولید و عرضه می شوند و شما می توانید آن را شستشو دهید اما توصیه می کنید بعد از شستشو حتما آن را خشک کنید.

برای حفظ زیبایی ظاهری آن از خش دار کردن با کشیدن لوازم سخت و خشن و آهنی روی آن بپرهیزید. شما می توانید از فروشنده بخواهید که بروشور نحوه نگهداری از تایل شما با ویژگی های خاصی که دارد را ارائه کند تا شما با رعایت آن نکات در افزایش طول عمر تایل های خود کوشا باشید.

ما در این مقاله تلاش کردیم به نکات مهم و ارزشمند برای حفظ و نگهداری تایل های چوبی اشاره کنیم. شما می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بگذارید تا به صورت مرتب این اطلاعات با توجه به سوالات شما بروزسانی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا