سایت دکتر شهاب اناری
کسب و کار

خرید تاج گل نمایشگاه

سایت ایمن باشی

امروزه از تاج گل های مختلفی در نمایشگاه ها استفاده می کنند. نمایشگاه های مختلفی در طول سال برگزار می شوند که می توان در آن جا به اهمیت تاج گل نمایشگاهی پی برد. به طوری که در همه غرفه های نمایشگاهی از تاج گل ها استفاده می شود این تاج گل ها ممکن است از طرف صاحبان کسب و کار، شرکای کاری، سهامدار و یا دوستان و آشنایان صاحبان کسب و کار ارسال شده باشد. تاج گل های نمایشگاهی مختلفی وجود دارند که در انواع با پایه یا بدون پایه عرضه می شوند.

تاج گل نمایشگاه جزو رایج ترین تاج گل های مورد استفاده هستند که طراحی خاص و جالب خود را دارد. فرستادن تاج گل به نمایشگاه یکی از راه های نشان دادن احترام و میزان محبت و ارادت شما به صاحب نمایشگاه است. گل های مورد استفاده در تاج گل نمایشگاه ممکن است از بین گل های مختلفی انتخاب شوند. در ادامه شما را با تاج گل نمایشگاه و موارد مهم درباره خرید آن آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

تاج گل نمایشگاه چیست؟

تاج گل نمایشگاهی چیست

تاج گل نمایشگاهی به صورت زیبا و جذاب طراحی می شود و می توان از آن برای دیزاین و طراحی غرفه و یا تالارهای مختلف و برای جلب توجه افراد بیننده استفاده کرد. همین طور می توان از این تاج گل به عنوان یک هدیه مخصوص در مراسم های مختلف تبریک و شادی استفاده کرد. تاج گل نمایشگاهی دارای انواع مختلفی است که شما می توانید انواع آن را از گل فروشی های معتبر تهیه کنید. برای خرید تاج گل نمایشگاه توان از روش های سنتی یا مدرن استفاده کرد. خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی جزو گزینه های مدرن برای خرید این محصول است.

اهمیت تاج گل نمایشگاهی

تاج گل های نمایشگاهی در انواع یک طبقه، دو طبقه، سه طبقه و یا بالاتر از سه طبقه طراحی و ساخته می شوند و از آن ها در مراسم های مختلف مانند نمایشگاه استفاده می کنند. ارسال تاج گل نمایشگاهی نشان دهنده احترام، ارادت شما به فرد صاحب نمایشگاه است و می تواند با اهمیت بودن مراسم و به یاد بودن آن را نشان دهد. مخصوصا اگر نمایشگاه مورد نظر جزو نمایشگاه های بین المللی باشد. به همین دلیل تاج گل های نمایشگاهی در این نوع مراسم ها دارای اهمیت زیادی است. امروزه تاج گل های نمایشگاهی در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شود که شما می توانید با روش های مختلفی آن را تهیه کنید. یکی از روش های رایج برای این کار، خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی است.

جدیدترین مدل های تاج گل نمایشگاه

تفاوت های زیادی در تعداد طبقه های چیدمان گل ها و نحوه تزئین تاج گل ها وجود دارد و انواع مختلفی از آن ها در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شود. در این بین یکی از جدیدترین مدل های تاج گل نمایشگاه بین المللی، تاج گل اروپایی است که جلوه زیبا و خیره کننده ای دارد. این تاج گل ها دارای ساختار حلقه ای به صورت توخالی است و مقداری برجستگی نیز دارد. همچنین در این مدل از تاج گل نحوه طراحی و خلاقیت و ذوق هنری برای برای ساخت آن دارای اهمیت زیادی است و می توان از مدل های ترکیبی و مختلفی از تاج اروپایی و طرح های زیبا و فانتزی استفاده کرد. یکی دیگر از مدل های رایج، چینش گل های ساقه کوتاه در وسط و قرار دادن برگ و گل با ساقه های بلند در اطراف است. این مدل از طراحی را می توان بر روی تاج گل های یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه انجام داد.

انواع مدل های تاج گل نمایشگاه برای خرید

مدل های تاج گل نمایشگاه

برای خرید تاج گل نمایشگاه می توانید از بین انواع مختلف آن انتخاب خود را انجام دهید و می توان گفت گزینه های زیادی را پیش روی خود دارید و به راحتی می توانید با توجه به بودجه اولیه خود یکی از تاج گل های نمایشگاه را انتخاب کنید. این تاج گل ها بر اساس فاکتورهای مختلفی گروه بندی می شوند که مهم ترین آن ها گروه بندی بر اساس جنس پایه است. به همین از دلیل کاربردی ترین انواع تاج گل نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاج فرفورژه

یکی از بهترین و مستحکم ترین پایه های که برای تاج گل نمایشگاه بین المللی می توان انتخاب کرد پایه های فلزی و فرفورژه است. این پایه ها بسیار محکم بوده و دوام و ماندگاری بالایی را دارند و به همین خاطر می توان از تعداد گل های زیادی بر روی آن استفاده کرد. از مهم ترین خصوصیات این پایه ها می توان به ظاهر زیبا و جذاب آن ها اشاره کرد. همین طور لازم است تا از پایه های فلزی که دارای طول عمر و ماندگاری بالاتری هستند استفاده کنید و می توان از این پایه ها برای نگه داشتن دیگر گل ها بعد از تمام شدن نمایشگاه استفاده کرد.

تاج با پایه چوب

پایه های چوبی یکی از معمول ترین پایه هایی هستند که از زمان های گذشته تا الان برای چینش گل ها از آن ها استفاده می شود. این پایه ها به علت این که از تعداد بالایی از چوب در آن ها استفاده می شود و همین مسئله باعث می شود که مقاومت بسیار بالایی را دارند و در عین حال دارای وزن پایین ترین نسبت به مدل پایه فلزی هستند. به دلیل وزن بالای پایه های فلزی به ندرت از آن ها برای چیدمان گل های سه طبقه استفاده می شود. علاوه بر این مسئله پایه های چوبی قیمت مناسب تری را به نسبت تاج با پایه های فرفورژه دارند.

تاج گل نمایشگاه با پایه شطرنجی

این مدل از تاج گل دارای پایه ها از جنس چوبی است و ورق های چوب بافت شطرنجی را بر روی سطح مورد نظر ایجاد می کند. این پایه ها در انواع مختلف یک طبقه ای، دو طبقه ای و سه طبقه ای استفاده می شود و در قسمتی از سطح آن ها از گل استفاده نمی کنند تا زیبایی ظاهری پایه شطرنجی نیز در کنار گل ها دیده شود.

رایج ترین طبقه های تاج گل نمایشگاهی

معمولا رایج ترین تاج گل های نمایشگاهی از بین مدل های دو یا سه طبقه انتخاب می شوند، چرا که نمایشگاه ها معمول در سالن و مکان های بزرگی برگزار می شوند، به همین دلیل تاج گل های چند طبقه بهتر می توانند جلب توجه کرده و افراد را جذب کنند. البته مدل تاج گل بر اساس نمایشگاه نیز در نظر گرفته می شود برای مثال در نمایشگاه های بین المللی از تاج گل نمایشگاهی دو طبقه و بالاتر از آن استفاده می کنند، اما برای نمایشگاه های ساده و کوچک معمولا از تاج گل های نمایشگاهی یک طبقه استفاده می کنند.

خرید تاج گل نمایشگاه بر اساس تعداد طبقه

خرید تاج گل نمایشگاه بر اساس تعداد طبقه

تاج گل نمایشگاهی یک طبقه

تاج گل های یک طبقه جزو اولین و ساده ترین مدل های تاج گل نمایشگاهی هستند. این تاج گل ها به دلیل داشتن گل های کمتر قیمت پایین تری را نیز در مقایسه با دیگر مدل های تاج گل نمایشگای دارند. به همین دلیل افراد می توانند با صرف هزینه معقول و مناسبی این تاج گل ها را تهیه کرده و از آن ها در نمایشگاه های مختلفی استفاده کنند. برای گل آرایی و چیدمان این تاج گل ها معمولا از یک یا دو نوع گل استفاده می کنند چرا که استفاده بیش از حد از گل های مختلف در این تاج گل باعث کاهش زیبایی و گیرایی آن می شود. شما می توانید تاج گل یک طبقه نمایشگاهی را به صورت رومیزی سفارش داده یا از پایه های مختلفی برای قرار دادن آن کمک بگیرید.

تاج گل نمایشگاهی دو طبقه

تاج گل نمایشگاهی دو طبقه همان طور که از اسم آن نیز معمولا است در دو ردیف گل آرایی می شود. استفاده از تاج گل های دو طبقه نمایشگاهی می تواند بهترین انتخاب ممکن محسوب شود چرا که هم دارای زیبایی ظاهری بالایی است و هم هزینه مناسبی را نیز دارد. این تاج گل به نوعی حد وسط تاج گل های یک طبقه و تاج گل های سه طبقه است و مزیت های هردوی آن ها را دارد. تاج گل های نمایشگاهی دو طبقه بهتر است بر روی پایه قرار داده شوند اما می توان آن را در مدل های رومیزی نیز سفارش داد. چیدمان گل ها در این تاج گل بسیار مهم است و وزن این تاج گل به نسبت تاج گل های یک طبقه سنگین تر است.

تاج گل نمایشگاهی سه طبقه یا لوکس

تاج گل نمایشگاهی سه طبقه یا لوکس یکی از بهترین مدل های تاج گل برای عرض تبریک و ابراز شادی و خوشحالی است. این مدل از تاج گل معمولا در مدل های سه طبقه ای شیک و لاکچری طراحی و ساخته می شود و با رنگ های متنوع و بی نظیر خود می تواند در هر نوع مراسم و مجلس توجه ها را به خود جلب کند. از این تاج گل برای نمایشگاه های مختلفی می توان استفاده کرد و با ارتفاع و اندازه بلند و چشمگیر خود یکی از بهترین انتخاب ها برای عرض تبریک در نمایشگاه های بین المللی و نمایشگاه سئول محسوب می شود. همچنین تاج گل نمایشگاهی لوکس جزو محبوب ترین و پراستفاده ترین تاج گل های تبریک است که با گل آرایی و تزئین زیاد که از گل های زیاد و متنوعی برای آن استفاده می شود جزو طراحی های متفاوت و منحصر به فرد در بین تاج گل های نمایشگاهی است. این تاج گل برای افرادی که مشکل پسند بوده و سلیقه خاصی دارند بسیار ایدئال و مناسب است چرا که نوع گل آرایی و ترکیب این مدل با استفاده از گل های تازه و شاداب می تواند گل سرسبد مجالس و نمایشگاه های مختلف باشد.

علت تفاوت در انواع سایز بندی تاج گل نمایشگاهی

تاج گل های نمایشگاهی دارای این نوع قابلیت هستند که می توانند در اندازه و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته شوند. شما می توانید تاج گل ها طبق احتیاج و بودجه خود تهیه کنید. در حالت عادی اندازه تاج گل ها به نوع آن می تواند بستگی داشته باشد. به همین دلیل شما می توانید بر اساس مهم بودن نمایشگاه از اندازه های مختلف آن استفاده کنید. علت تفاوت در انواع سایز بندی تاج گل نمایشگاهی هم این است که گل فروشی ها می خواهند تاج گل های طراحی شده به وسیله آن ها دارای کاربرد زیادی باشد تا افراد مختلف برای مراسم های متفاوت بتوانند از سایزهای مختلف این تاج گل بر اساس نیاز و احتیاج خود استفاده کنند.

نکات مهم در زمان خرید انواع سایز بندی تاج گل نمایشگاهی

به علت بالا بودن قیمت تاج گل بهتر است در زمان خرید به نکاتی خاصی در این باره توجه کنید تا قیمت پرداختی بر اساس کیفیت گل ها تعیین شود. همان طور که اشاره کردیم تاج گل های نمایشگاهی در سه مدل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه ساخته می شوند. برای انتخاب نوع گل ابتدا باید نوع مراسم و اهمیت آن را مشخص کنید. همین طور تازگی و شادابی گل ها نیز دارای اهمیت زیادی است و باید به این نکته مهم توجه کنید. همچنین برای خرید هر نوع تاج گلی توصیه می کنیم خرید خود را از گل فروشی های معتبر که از گل های تازه و روزانه استفاده می کنند انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تاج گل نمایشگاه

قیمت تاج گل نمایشگاه می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد. همچنین در نظر داشته باشید که تاج گل نمایشگاهی تفاوت زیادی با تاج گل های دیگر دارد و همین مسائل باعث می شود قیمت آن ها نیز با هم متفاوت باشد. اما در نهایت به طور کلی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت تاج گل نمایشگاه می توان به مسائلی مانند تعداد گل های مورد استفاده، نوع گل های مورد استفاده، نوع تاج گل، نحوه گل آرایی و طراحی، کیفیت و تازگی گل ها، نوع پایه تاج گل، ابعاد تاج گل، گل فروشی سازنده تاج گل، فصل گل های مورد استفاده و دیگر موارد اشاره کرد. همچنین بعضی از گل ها به خاطر نوع کشت و برداشت و یا وارداتی بودن قیمت بالاتری را به نسبت دیگر گل ها دارند و استفاده از این گل ها در تاج گل باعث افزایش مستقیم قیمت آن خواهد شد. همین طور استفاده از گل های غیر فصلی در تاج گل، اندازه پایه و طبقه های تاج گل نیز باعث تغییر در قیمت تاج گل یک طبقه نمایشگاه می شوند.

تاثیر قیمت در زمان خرید تاج گل نمایشگاه

برای خرید تاج گل نمایشگاهی حتما به قیمت ارائه شده آن توجه کنید. اما اگر قیمت این محصول برای شما اهمیت ندارید توصیه می کنیم از مدل های تاج نمایشگاهی لوکس و لاکچری استفاده کنید چرا که این تاج گل ها با گل های گران و زیبا طراحی می شوند و در نتیجه دارای ظاهر زیبا و جذاب تری هستند. برای مثال برای نمایشگاه های بین المللی و دیگر نمایشگاه های خاص مثل سئول که جزو نمایشگاه های مهم هستند می توانید از مدل های لوکس تاج گل نمایشگاهی استفاده کنید. اما اگر نوع نمایشگاه برای شما مهم نیست و فقط برای انجام دادن وظیفه تاج گل نمایشگاهی را خریداری می کنید می توانید از بین مدل های مناسب و اقتصادی که با گل های معمولی و ارزان طراحی شده اند انتخاب خود را انجام دهید تا هزینه نهایی شما پایین تر بیاید.

نوع گل استفاده‌ شده در تاج گل نمایشگاهی

بیش تر گل ها دارای معنی و مفهوم مخصوص خود هستند که بهتر است در زمان خرید تاج گل به آن ها توجه کنید. برای مثال در تاج گل های نمایشگاهی از گل های رنگ روشن و زیبا استفاده می کنند به همین دلیل بسته به نوع مراسم از تاج گل با گل های مناسبی استفاده کنید. چرا که ممکن است برخی از گل ها مخصوصا رنگ های آن ها، برای تاج گل های نمایشگاهی مناسب نباشند و باعث هدر رفتن هزینه و وقت شما شوند.

خرید آنلاین تاج گل‌ نمایشگاهی

خرید آنلاین تاج گل نمایشگاه

یکی از بهترین روش ها برای خرید تاج گل نمایشگاه، استفاده از روش خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی است. این روش مخصوصا در شهرهایی مثل تهران که ترافیک وحشتناک و شلوغی دارند بسیار ایدئال و مناسب است. با این روش احتیاجی به حضور فیزیکی شما نیست و می توانید به راحتی از طریق اینترنت سفارش تاج گل نمایشگاهی را انجام دهید. فقط لازم است تا درباره تاج گل مورد نظرتان ذهنیت باز و روشنی داشته باشید برای مثال در نظر دارید گل های مورد استفاده، تعداد طبقات، نوع طراحی و تزئین و موارد دیگر در تاج گل نمایشگاهی چگونه باشد. اگر درباره این مسائل تصمیم خود را گرفته اید بعد از آن می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در سریع ترین زمان آن را در مراسم یا درب منزل خود دریافت کنید.

مزایای خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی

مزایای زیادی برای خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی وجود دارد یکی از این مزایا آسان بودن فرآیند خرید است. با خرید اینترنتی شما می توانید به راحتی از خانه، محل کار یا هر مکان دیگری به محصولات مورد نظر خود مثل تاج گل نمایشگاهی را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید تاج گل های نمایشگاهی مختلف را با هم یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن ها را بر اساس سلیقه، شرایط و بودجه خود خریداری کنید.

از مزیت های دیگر خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی می توان به صرفه جویی در وقت اشاره کرد. با استفاده از خرید اینترنتی دیگر نیازی نیست تا زمان خود را صرف پیدا کردن محصول مورد نظر تلف کنید و فقط با کمک اینترنت می توانید سفارش خود را ثبت کرده و آن را دریافت کنید و در عین حال زمان خود را برای گشتن به دنبال محصول مورد نظر در گل فروشی ها هدر ندهید. همین طور برای رسیدن به محصولات مرتبط لازم به پرداخت هزینه های حمل و نقل و جابجایی نیست. لازم به ذکر است که تنوع محصولات و قیمت آن ها نیز در خرید اینترنتی بسیار بهتر از خرید حضوری است و شما می توانید از بین مدل های متنوع و جدید انواع تاج گل نمایشگاهی به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید تاج گل نمایشگاه

تزئین و چینش گل ها بر روی پایه احتیاج به مهارت زیادی دارد و گل هایی که بر روی آن قرار داده می شود باید طراوات و تازگی مناسب و بالایی را داشته باشد. به همین دلیل حتما در زمان خرید تاج گل نمایشگاه حتما این کار را از گل فروشی های معتبر و حرفه ای انجام دهید. گل فروشی های مختلفی این مدل از تاج گل را طراحی کرده و ارائه می کنند که هرکدام از آن ها خدمات مختلف خود را در این باره دارند. اما اگر در نظر دارید از بیش ترین سطح خدمات همین طور کیفیت بالای تاج گل و قیمت مناسب و به صرفه آن بهره مند شوید پیشنهاد می کنیم سفارش خود را از گل فروشی های با سابقه و معتبر نجام دهید. این گل فروشی ها به دلیل این که سالیان طولانی در این زمینه فعالیت کرده اند می توانند به راحتی تاج گل های با کیفیت و بسیار زیبا را طراحی کرده و به مشتریان خود عرضه کنند. همین طور میزان خلاقیت و ذوق هنری طراح و متخصص های این نوع گل فروشی ها بسیار بالا است و تاج گل های ساخته شده به وسیله آن ها از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

قیمت تاج گل نمایشگاه

قیمت تاج گل نمایشگاه چقدر است

قیمت های مختلفی برای تاج گل نمایشگاه ارائه می شود و مدل های مختلفی از آن ها وجود دارد. قیمت این تاج گل ها بر اساس مسائلی مانند نوع گل، تعداد گل استفاده شده، جنس پایه مورد استفاده، تزئین و گل آرایی و دیگر موارد می تواند از همدیگر متفاوت باشد. همین طور استفاده کردن از گل های خاص و لاکچری برای تزئین تاج گل نمایشگاهی می تواند باعث افزایش قیمت نهایی آن شود. برای مثال از جمله این گل ها می توان به گل های آنتوریوم، ارکیده، رز و دیگر گل های گران قیمت و لوکس اشاره کرد. همین طور بسته به گل فروشی که خرید خود را از آن جا انجام می دهید ممکن است قیمت تاج گل نمایشگاه نیز متفاوت باشد.

قیمت ارسال تاج گل نمایشگاهی

قیمت تاج گل نمایشگاهی مثل انواع دیگر تاج گل ها به تنهایی بسته به گل های مورد استفاده، تعداد گل ها، اندازه تاج گل، جنس پایه های استفاده شده، نحوه چیدمان و دیگر موارد دارد. به همین دلیل ممکن است قیمت تاج گل های نمایشگاهی با همدیگر متفاوت باشد. اما قیمت ارسال تاج گل نمایشگاهی بسته به گل فروشی دارد که خرید خود را از آن ها انجام می دهید چرا که برخی از گل فروشی ارسال تاج گل های خود را به صورت رایگان انجام می دهند و برخی دیگر هزینه کمی را برای ارسال این تاج گل ها درخواست می کنند. به همین دلیل قیمت ارسال تاج گل نمایشگاه نیز بسته به گل فروشی، می تواند از هم دیگر متفاوت باشد.

سخن پایانی

تاج گل نمایشگاه به صورت زیبا و جذاب طراحی می شود و می توان از آن برای دیزاین و طراحی غرفه و یا تالارهای مختلف و برای جلب توجه افراد بیننده استفاده کرد. همین طور می توان از این تاج گل به عنوان یک هدیه مخصوص در مراسم های مختلف تبریک و شادی استفاده کرد. تاج گل نمایشگاه دارای انواع مختلفی است که شما می توانید انواع آن را از گل فروشی های معتبر تهیه کنید. برای خرید این تاج گل می توان از روش های سنتی یا مدرن استفاده کرد. خرید آنلاین تاج گل نمایشگاهی جزو گزینه های مدرن برای خرید این محصول است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا