کسب و کار

انواع مدل جاروبرقی بوش

جاروبرقی‌های بوش انواع مختلفی دارند. هر کدام از آنها با توجه به هزینه‌ای که برای خریدشان صرف می‌کنید، کیفیت‌های متفاوت و آپشن‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. البته حتی اگر شما ارزان‌ترین مدل جاروبرقی بوش را هم خریداری کنید؛ باز هم می‌توانید کیفیت بالایی را در آن شاهد باشید و محصولاتی را تحویل بگیرید که تا مدت زمان طولانی برایتان خوب کار کرده و مشکلی در عملکرد آنها مشاهده نمی‌شود. به هر حال بهتر است که در مورد این جاروبرقی‌ها اطلاعات کافی داشته باشید و چند مورد از بهترین انواع مدل جاروبرقی بوش را بشناسید تا بتوانید خرید راحت‌تری انجام دهید‌. ما در این قسمت چند مورد از این مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا قبل از خرید بدانید که کدام گزینه‌ها می‌توانند بهتر و عالی‌تر باشند.

انواع مدل‌های جاروبرقی بوش

بهترین انواع جاروبرقی‌های بوش خیلی متنوع هستند. به خاطر همین قبل از خرید باید به اندازه کافی در مورد آنها اطلاعات داشته باشید و بدانید که کدام مورد می‌تواند با توجه به انتظاری که از این دستگاه دارید، برایتان بهتر عمل کند. ما در این قسمت انواع مدل جاروبرقی بوش که کیفیت بالایی دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

این مدل از جاروبرقی‌ها از لحاظ ظاهری شما را مجذوب خودشان می‌کنند. از لحاظ فروش، رضایت مشتری و کیفیت جزو بهترین مدل‌های جاروبرقی بوش به حساب می‌آیند. این برند آلمانی توانسته با تولید این مدل بهترین انواع جاروبرقی را ارائه دهد. این جاروبرقی‌های کیسه‌ای به عنوان پرفروش‌ترین انواع جاروبرقی‌های بوش هم به حساب می‌آیند. قدرت مکش بسیار قوی دارند. برای پاک کردن انواع زباله‌ها و خرده‌های مواد غذایی گزینه مناسبی هستند. قدرت موتور آنها ۲۲۰۰ وات است؛ به گونه‌ای که می‌تواند کوچکترین زباله‌ها را از روی زمین جمع کند.

از لحاظ ظاهری کاملاً مورد پسندتان واقع خواهد شد. حجم کیسه‌ای که در آنها طراحی شده، ۵ لیتر است. شما تا چند ماه می‌توانید از یک کیسه استفاده کنید و نیازی به جدا کردن آن وجود ندارد. پاکتی که در این جاروبرقی‌ها طراحی شده، از نوع پاکت جی است. ۴ کیسه اضافی هم داخل جعبه آنها وجود دارد. لوله آن‌ها هم کنفی است. لوله جاروبرقی که در آنها طراحی شده کیفیت بسیار بالایی دارد. به مرور زمان تغییر شکلی در آن اتفاق نمی‌افتد. یک لوله پلاستیکی تلسکوپی هم در آنها وجود دارد که با استفاده از آن خیلی راحت می‌توانید با آن طول لوله را کوتاه‌تر یا بلندتر کنید. علاوه بر اینکه یک ضربه گیر نرم هم در آن طراحی شده است‌. در نتیجه به مبلمان لوازم و دیوار آسیبی وارد نمی‌کند. همراه با خرید این جاروبرقی اقلامی مانند نازل داخلی، نازل بخار  نازل شکاف، برس مبلمان و نازل توربو هم دریافت کنید.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

در بین انواع مدل جاروبرقی بوش حتماً باید این مورد را معرفی کنیم که به عنوان یکی از زیباترین و معروف‌ترین محصولاتی است که در برند بوش ساخت آلمان می‌توانیم آن را خریداری کنیم. معمولاً رنگ تیتانیوم آن بیشتر از بقیه رنگ‌ها طرفدار دارد. یک ظاهر استیل ضد خش در آن وجود دارد که به شدت به جذابیت آن کمک می‌کند. توان مصرفی آن بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. به عنوان یکی از بهترین جاروبرقی‌های کیسه دار آن را می‌شناسند. طراحی آن ساده اما بسیار شکیل و زیبا است. کیفیت آن بسیار بالاست. موتور این دستگاه بسیار قدرتمند است و کوچک‌ترین و ریزترین زباله‌ها را می‌تواند روی زمین برایتان پاکسازی کند.

یک لوله تلسکوپی با کیفیت در آن طراحی شده که قفل کشویی دارد که با استفاده از آن می‌توانید جابجایی جاروبرقی را خیلی راحت انجام دهید. چهار چرخ فلزی در آن طراحی شده که طول عمر آنها نیز بسیار بالاست. لوله خرطومی که در آن وجود دارد، جنس کنف دارد. کابلی که در آن طراحی شده، تا شعاع ۱۵ متری شما را پوشش می‌دهد و خیلی راحت می‌توانید آنها را در خانه‌های بزرگ جابجا کنید. وزن آنها ۹ کیلوگرم است و قابلیت حمل آنها خیلی آسان است. گنجایشی که برای مخزن جاروبرقی طراحی شده، ۵ لیتر است که گنجایش قابل قبولی است. در بین لوازم جانبی آنها ابزار بلند برای درزها، برس مبلمان و ابزار مخصوص جهیزیه طراحی شده است.

جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR

در بین انواع مدل جاروبرقی بوش این مدل هم یکی از بهترین‌ها است. از لحاظ ظاهری کاملاً خیالتان راحت باشد و مطمئن باشید که این دستگاه جزو مواردی است که احتمال خیلی زیاد مورد پسندتان واقع می‌شود اما مهمتر از هر چیزی این است که این جاروبرقی‌ها قدرت مکش خیلی بالایی دارند که ۲۲۰۰ وات است. تکنولوژیی‌های جدید در آنها استفاده شده و رنگ مشکی جذاب آنها قطعاً شما را مجذوب خودش می‌کند. وزن این جاروبرقی‌ها خیلی پایین یعنی ۷.۸ کیلوگرم است. ظاهر آنها کوچک و جمع و جور است. معمولاً برای جهیزیه خیلی‌ها این مدل را ترجیح می‌دهند.

این جاروبرقی‌ها کیسه‌ای هستند. یک موتور قدرتمند دارند که باعث تمیز کردن تمامی سطوح می‌شود. به گونه‌ای طراحی شدند که یک ضربه گیر نرم در آنها وجود دارد که باعث می‌شود به در و دیوار برخورد نکند. همچنین یک لوله خرطومی کنافی دارد که مقاومت آنها نسبت به لوله‌های پلاستیکی خیلی بیشتر است. لوله خرطومی آنها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را هم دارا هستند. مخزنی که در این دستگاه وجود دارد، ۵ لیتر از کیسه‌های یک بار مصرف دو ایکس لارج در آنها طراحی شده که باعث می‌شود مقدار زیادی گرد و غبار داخل آنها جای پیدا کند و طول می‌کشد تا این کیسه‌ها به طور کامل پر شوند.

اگر هم پر شده باشند، چراغ نشانگر خیلی راحت این موضوع را به شما اعلام می‌کند و می‌دانید که چه زمانی موقع تعویض کیسه‌ها است. سری تمیز کننده سرامیک پرده هم در آنها طراحی شده است. همچنین سری جداگانه برای تمیز کردن مبلمان، برس‌های بلند برای درزها و پارویی جداگانه برای سطوح حساس برس نظافت و برس توربو هم در آنها وجود دارد.

کابل این جاروبرقی‌ها ۱۲ متر است اما تا شعاع ۱۵ متری را می‌توانید خیلی راحت با آن جارو کنید. مهمترین مزیتی که در این جاروبرقی وجود دارد، قدرت مکش بسیار بالای آن است؛ تا حدی که شما می‌توانید ریزترین گرد و غبار و آلودگی‌ها را با استفاده از آن پاکسازی کنید. فیلتر هپا در آن وجود دارد که خیلی راحت قابلیت شستشو در آن طراحی شده، یعنی می‌توانید از تجمع جرم و آلودگی در آن جلوگیری کنید. این فیلتر برای افرادی که به آلرژی دچار هستند، گزینه بسیار عالی هست. یک کمپرسور در این دستگاه وجود دارد که شبیه به توربو شارژ است. کارایی آن خیلی بالا است و دوام موتور جاروبرقی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

موتور دستگاه خیلی پیشرفته است. تیغه‌های آیرودینامیکی دارد که باعث می‌شود بالاترین مکش و کمترین مصرف انرژی را در آن تجربه کنید. تکنولوژی‌های دیگری هم در آن وجود دارد که کمترین مصرف انرژی را دارند و باعث می‌شود محیط اطراف شما به پاکیزه‌ترین و تمیزترین حالت ممکن در بیاید.

اگر شما قصد خرید جاروبرقی را دارید، حتماً به جایی مراجعه کنید که می‌دانید بهترین و با کیفیت‌ترین جاروبرقی‌ها از نوع اصل و اورجینال را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر هم در مورد استفاده از این دستگاه‌ها سوال داشتید یا اینکه نیاز به تعمیر پیدا کردید، حتماً به نمایندگی‌های بوش مراجعه کنید. امداد سرویس یکی از بهترین نمایندگی‌هایی است که می‌توانید مشکلات دستگاه بوش را به آنجا در میان بگذارید. تیم متخصص در امداد سرویس اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند و اگر مشکلی باشد یا نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه‌ای وجود داشته باشد، این کار را برایتان در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا